Volkswagen Touareg (2011)
10.5.2011Volkswagen Touareg druhé generace. Pošilhával jsem po něm od prvních zveřejněných fotek. Než jsem se odhodlal k první zkušební jízdě, uplynul skoro 6…
Volkswagen Touareg (beetlejuice)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Olga Real 25.04.23 09:50
« Volkswagen Touareg 4.2 TDI, 250 kW, V8, R-Line
Mne uchvátil jedině Volkswagen Touareg V8, 4.2 TDI, s výkonem 250 kW se vzduchovým podvozkem. Brutální výkon a přitom pohodlné svezení, velký kroutící moment. Když chceš, šlápneš na plyn a vyletí tak, že se zaboříš do pohodlné sedačky. Vzduchový podvozek má stavitelnou výšku s ovládáním z místa řidiče, navíc můžeš zvolit normální ON road nebo OFF road a vyjet skoro kamkoliv. Navíc s občasným blázněním a rychlostí i přes 200 km/h se snadno vejdu v průměru do 8,5 litrů nafty na 100 km. Zatím vyjedu kamkoliv, neprší a nesněží na mne, nemám bahno v botách... ? Navíc Touareg 4.2 TDI může oficiálně a legálně táhnout 3.500 kg těžký přívěs třeba s jachtou, bagrem, karavanem, s koňmi, apod. Když něco nakládáš do kufru auta, můžeš si ho snížit pro pohodlnější nakládání. Takovou káru jen tak neutaháš. A mimochodem např. BMW X6, Audi Q7 apod. na něj podle mne v leckterém ohledu nemají šanci. Mám několik let vyzkoušený rok 2013, žádné trable nemám, žádný předražený servis, olej měním po každých 15.000 km. -
v3jc3 16.05.11 11:39
« Re: Fotky
Luxusní auto se silou parního strojeje :yes: S fotkama s tebou souhlasím v diskuzi výše píše že fotí Canonem EOS 5DMkII + EF 50mm f/1.4. Nemám nic proti fotit s nízkou clonou na efekt, třeba u toho loga [odkaz] efek vypadá skvěle, ale třeba na této fotce [odkaz] bych osobně zaostřil na volant, protože je v popředí a na fotce mě zaujme jako první. -
czvlkoun 16.05.11 10:21
« Fotky
Moc pěkné auto, jen si rýpnu do fotek ;-)
Tak nějak odhaduju, že nebudeš mít zrovna špatný foťák, ale myslím není nutné fotit vše na nejnižší clonu, auto není portrét. A když fotíš třeba logo a půlka ho už je mimo hloubku ostrosti, je to na škodu než na efekt. V interiéru to myslím platí taky, když se fotí palubka. Tam má být clona tak kolem 5ky, ať to vypdá hezky. -
Mig_35 14.05.11 18:06
« Zrychlení
Když jsem poprvé viděl ten údaj o zrychlení z nula na sto /moje oblíbená úchylka/ tak jsem si sednul na zadek. Šílené. No ale pak jsem si přečetl reálný test:
[odkaz]
kde naměřili skoro 6,6 a bylo mi jasné, že volkswagen si tak trošku vymýšlí...
jinak ta pořizovací cena je naprosto příšerná.... -
Iver 13.05.11 08:35
« Re: Re: Dobrej strojek
S tím nemohu souhlasit , to snad platí pro nějakou velmi širokou nadstandardní výbavu, která je ve ve V6 v menší slevě v paketech, ale pokud udělám stejnou konfiguraci, tak mi vychází rozdíl 400 tisíc a věřte, že jsem to zkoušel několikrát.
Na druhou stranu beru, že to může být dobrý způsob racionalizace rozhodnutí pro V8. >:D -
white label 12.05.11 16:26
« Re: Dobrej strojek
K výběru barvy, já bych se taky rozhodoval právě mezi "galapagos-anthrazit" a hnědou graciosa, na které mi vadí hlavně to, že je na můj vkus příliš světlá. Galapagos znám dobře z Touaregu I po faceliftu a líbí se mi mnohem víc, než tuctová černá, která je navíc krajně nepraktická.
Takže u mě by s tmavých odstínů nejspíš vyhrála galapagos a ze světlých bílá campanella...
Jinak V6 TDI je opravdu vynikající, ale současné V8 TDI je prostě jinde (síla/kultivovanost) a mezi podobně velkými/silnými diesely momentálně nemá konkurenci napříč všema značkama... Při využití výbavy, která je u V8 v základu mi právě do těžkých a vysokých ("odporových") SUV dává rozhodně smyls.