Volkswagen Touareg (2011)
10.5.2011Volkswagen Touareg druhé generace. Pošilhával jsem po něm od prvních zveřejněných fotek. Než jsem se odhodlal k první zkušební jízdě, uplynul skoro 6…
Volkswagen Touareg (beetlejuice)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
- V6 ne V8 10.05.2011 19:54 Ivanuska_Matej ( RSka)
- krásné autíčko, 10.05.2011 20:32
- . 10.05.2011 20:49 ..KTM-nejlepší motorka světa:-))
- Recenze + fotky 10.05.2011 21:22 [Vojťas]
- Dobrá svině!!! 10.05.2011 21:29 Johny.Rico
- Hezké 10.05.2011 22:01 McGyver2
- Pravda o zpoždění 11.05.2011 01:13 pedro26
- Dobrej strojek 12.05.2011 13:48 Iver
- Zrychlení 14.05.2011 18:06 Mig_35
- Fotky 16.05.2011 10:21 czvlkoun
- V8 26.06.2011 13:12 Patriot
- Záruka 08.08.2011 16:44
- Volkswagen Touareg 4.2 TDI, 250 kW, V8, R-Line 25.04.2023 09:50 Olga Real
-
Ivanuska_Matej ( RSka) 10.05.2011 19:54
V6 ne V8
Recenzia pekna, auto este krajsie akurat jeden "maly" detail .... na fotkach Tvojho auta mas verziu V6 TDI nie V8 ako recenzujes... see ya-
beetlejuice 10.05.2011 20:22
« Re: V6 ne V8
Podivej se poradne. Je to V8 TDI, foto cislo 8, vim co jsem si koupil :-)-
Ivanuska_Matej ( RSka) 11.05.2011 09:23
« Re: V6 ne V8
Moja chyba, pardon, v "odbornej" publikacii AutoTip som totiz precital informaciu, ze kulate koncovky su vyhradene motorizacii V8, ostatne tento fakt mi potvrdzoval aj letmy pohlad na predavane Tuaregy v inzercii. Kazdopadne, dakujem za vyvedenie z omylu a este raz, za pripadne komplikacie alebo neprijemnosti sa ospravedlnujem. Moja chyba a nedostatocna informovanost.
-
-
white label 10.05.2011 23:23
« Re: V6 ne V8
Čus, jak si k tomu došel? Kde by se tam pak vzaly ty velké "trojúhelníkové" koncovky výfuku?-
beetlejuice 10.05.2011 23:46
« Re: Re: V6 ne V8
Trojuhelníkové jsou standartní, kulaté jsou s Terrain & Style paketem. S motorem to nemá nic společného.-
white label 11.05.2011 00:18
« Re: V6 ne V8
Díval jsem se na konfigurátory a vážně ty velké trojúhelníkové koncovky, jsou tady (v česku) standartní i pro slabší motorizace
Ale třeba v Německu ke standartnímu V6 TDI nedostaneš tyhle velké koncovky ani k R-line plus paketu,tam je k V6 TDI dostaneš jedině v případě, že si vybereš Touareg "Exclusive" (viz německý konfigurátor), který se tady přímo nenabízí...
-
-
-
-
"-- skrytý --" 10.05.2011 20:32
krásné autíčko,
určitě super volba proti v6 tdi. K čemu služí ty černé "věci" vedle mlhovek? Hodně šťastných kilometrů a málo zavistivců kolem sebe. -
-
[Vojťas] 10.05.2011 21:22
Recenze + fotky
Recenze je skvela jen bych ji jeste doplnil o zazitky za volantem. Fotky jsou taky super, urcite jeste nejake pridej ;-)-
beetlejuice 10.05.2011 21:33
« Re: Recenze + fotky
Zážitky určitě ještě přijdou, však má najeto teprve slabých 1000km, další fotky taky budou, jen jak bude dobré světlo :-)-
-
white label 10.05.2011 23:22
« Re: Recenze + fotky
Rozdíl mezi V6 a V8 (obě TDI) je asi jako mezi zcela vyhovujícím a "ohromujícím". Srovnání V8 TDI s R4 TDI v testu je až trochu úsměvné, protože to se (zejména kultivovaností, ale i "silou") vůbec neblíží ani k V6 TDI, natož k V8 TDI.
Jel jsem s V6 TDI i V8 TDI nejen v Touaregu, ale i v nové A8 a rozdíl je opravdu výrazný, přitom V6 TDI je opravdu vynikající motor.
Obdiv k současné V8 TDI jsem neztratil dokonce ani za volantem Q7 s V12 TDI...
-
-
-
Johny.Rico 10.05.2011 21:29
Dobrá svině!!!
A ještě k tomu s takovým jaderným reaktorem v přídi. Gratulace, perfektní volba! Musí to táhnout jak mašina! :yes: :yes: :yes: -
pedro26 11.05.2011 01:13
Pravda o zpoždění
Nazdar, ty informace od prodejce, resp. z Bratislavy nebyly úplně přesný. Všechny sedačky, včetně těch pro R-Line (a Porsche Cayenne) vyrábí jedna firma v Lozorně (kousek od Blavy) a ta určitě nezkrachovala. Zkrachoval švédský dodavatel kůže firma ELMO. Bohužel si Touaregem vzala hodně velký sousto a VW ji svýma kvalitativníma a množstevníma požadavkama ubilo 7 měsíců po náběhu série k smrti. Nový dodavatel kůže sídlí kousek od Sarajeva v Bosně. Ta kůže je o třídu až dvě horší. Tebe může těšit, že R-Line jako jediný je stále vybavován kůží ze skladových zásob ELMO a tahle kůže je zkrátka to nejlepší co jsem v praxi poznal. Jsou jen kapacitní problémy se zajištěním střihů a párování všech komponent a proto to tak dlouho trvalo.
Moc prosím o další fotky. Moje želízka v ohni jsou zadní hlavovky a zadní loketka, který jsou mým projektem (z pohledu náběhu a kvality) a vyrábí se v Čechách ve firmě na Exitu 66 dálnice D1 v Dolních Kralovicích.
Dávám 10 a přeju vše nej. -
Iver 12.05.2011 13:48
Dobrej strojek
Výborná recenze, výborné fotky, krásné auto, výbava ideální, interier příkladný, snad jen ta barva. Auto má bejt černý (trvám na tom). Řeknu to takhle, přeji ti, aby až budeš auto prodávat byla ta hnědá ještě v módě.
Měl jsem možnost asi před týdnem jet v V8. Pokud můžu srovnat je rozdíl zřejmý, ale ne takový jak jsem si myslel, že bude. Rozdíl 100 Horsepower se zřejmě projeví hlavně až v rychlostech 100 a výš. Každopádně 4,2 je 4,2.
10 bodů si zasloužíš.-
beetlejuice 12.05.2011 14:31
« Re: Dobrej strojek
Výběr barvy je kapitola sama o sobě a asi to chtělo zmínit i v recenzi. Původně objednaná barva byla totiž galapagos-anthrazit. Kromě vzorníku jsem ji ale na reálném autě neviděl, a tak jsem prohledával skladové zásoby prodejců až jsem našel jednu poměrně blízko a tak jsem se zajel podívat. Popravdě jsem tou barvou byl zklamaný a tak jsem znovu začal vybírat. Černá samozřejmě byla na seznamu variant jako horký favorit, ale černých aut už jsem měl několik, jedno doma ještě máme a tak jsem chtěl změnu a navíc mi v černé barvě Touareg přišel utopený a zanikají v ní detaily. Hnědá graciosa se mi moc líbí ikdyž je mi jasné, že jich bude jezdit celkem hodně. Sto lidí - sto chutí :-) Ad V8 - chtěl jsem ho už jen pro ten pocit. Není to jen 100HP, ale taky 250Nm dostupných v širším rozsahu otáček. Navíc jak už jsem psal v recenzi, V8 obsahuje výbavu, kterou bych do V6 stejně objednával, takže už cenový rozdíl nebyl tak propastný.-
Iver 12.05.2011 16:15
« Re: Re: Dobrej strojek
Hnědá je sice celkem pěkná, spíš než na obrázku tak na živo, pár jich jezdit bude, ale hlavně proto, že první předváděčky nového T. byly prakticky jen v téhle barvě. Nové auta, tedy alespoň u dealera, kde jsem koupil já jsou všechna černá. Nedávno jsem potkal kamion s autama - jedno bílé jinak jen černá. To není kritika, je to volba každého a věc vkusu.
V8 je samozřejmě o egu, přiznejme si všechna SUV o tom trochu jsou, kdybych na to měl jdu do toho taky. Auto které jsem zkoušel bylo ve velmi podobné výbavě (no pokud je to v plné palbě tak to tak bejvá), zkoušel jsem nyní porovnat výbavu a je to marné vychází to min o 350 tis dráž , spíš 400. To ale není argument proti, jen takový český závistný povzdech. Auto V8 co jsem zkoušel bylo hodně syrové, asi se rozjede, spotřeba podle mě bude víceméně stejná jako u V6, nebo nevýznamně vyšší.-
white label 12.05.2011 16:30
« Re: Dobrej strojek
Ale pokud si do V6 TDI objednáš vše, co má V8 TDI v základu, je cenový rozdíl už "jen" nějakých 170 tis., což je s původním rozdílem (622.100,-) obou verzí nesrovnatelné, viz diskuse pod tvým Touaregem...-
Iver 13.05.2011 08:35
« Re: Re: Dobrej strojek
S tím nemohu souhlasit , to snad platí pro nějakou velmi širokou nadstandardní výbavu, která je ve ve V6 v menší slevě v paketech, ale pokud udělám stejnou konfiguraci, tak mi vychází rozdíl 400 tisíc a věřte, že jsem to zkoušel několikrát.
Na druhou stranu beru, že to může být dobrý způsob racionalizace rozhodnutí pro V8. >:D
-
-
-
white label 12.05.2011 16:26
« Re: Dobrej strojek
K výběru barvy, já bych se taky rozhodoval právě mezi "galapagos-anthrazit" a hnědou graciosa, na které mi vadí hlavně to, že je na můj vkus příliš světlá. Galapagos znám dobře z Touaregu I po faceliftu a líbí se mi mnohem víc, než tuctová černá, která je navíc krajně nepraktická.
Takže u mě by s tmavých odstínů nejspíš vyhrála galapagos a ze světlých bílá campanella...
Jinak V6 TDI je opravdu vynikající, ale současné V8 TDI je prostě jinde (síla/kultivovanost) a mezi podobně velkými/silnými diesely momentálně nemá konkurenci napříč všema značkama... Při využití výbavy, která je u V8 v základu mi právě do těžkých a vysokých ("odporových") SUV dává rozhodně smyls.
-
-
-
Mig_35 14.05.2011 18:06
Zrychlení
Když jsem poprvé viděl ten údaj o zrychlení z nula na sto /moje oblíbená úchylka/ tak jsem si sednul na zadek. Šílené. No ale pak jsem si přečetl reálný test:
[odkaz]
kde naměřili skoro 6,6 a bylo mi jasné, že volkswagen si tak trošku vymýšlí...
jinak ta pořizovací cena je naprosto příšerná....-
white label 15.05.2011 12:31
« Re: Zrychlení
Tak to víš, že se ve zrychlení, pořiziovací ceně a ani ve "výzbroji" takovému MiGu-35 zcela nevyrovná... ;-) >:-[]
[odkaz]
-
-
czvlkoun 16.05.2011 10:21
Fotky
Moc pěkné auto, jen si rýpnu do fotek ;-)
Tak nějak odhaduju, že nebudeš mít zrovna špatný foťák, ale myslím není nutné fotit vše na nejnižší clonu, auto není portrét. A když fotíš třeba logo a půlka ho už je mimo hloubku ostrosti, je to na škodu než na efekt. V interiéru to myslím platí taky, když se fotí palubka. Tam má být clona tak kolem 5ky, ať to vypdá hezky.-
v3jc3 16.05.2011 11:39
« Re: Fotky
Luxusní auto se silou parního strojeje :yes: S fotkama s tebou souhlasím v diskuzi výše píše že fotí Canonem EOS 5DMkII + EF 50mm f/1.4. Nemám nic proti fotit s nízkou clonou na efekt, třeba u toho loga [odkaz] efek vypadá skvěle, ale třeba na této fotce [odkaz] bych osobně zaostřil na volant, protože je v popředí a na fotce mě zaujme jako první.
-
-
Olga Real 25.04.2023 09:50
Volkswagen Touareg 4.2 TDI, 250 kW, V8, R-Line
Mne uchvátil jedině Volkswagen Touareg V8, 4.2 TDI, s výkonem 250 kW se vzduchovým podvozkem. Brutální výkon a přitom pohodlné svezení, velký kroutící moment. Když chceš, šlápneš na plyn a vyletí tak, že se zaboříš do pohodlné sedačky. Vzduchový podvozek má stavitelnou výšku s ovládáním z místa řidiče, navíc můžeš zvolit normální ON road nebo OFF road a vyjet skoro kamkoliv. Navíc s občasným blázněním a rychlostí i přes 200 km/h se snadno vejdu v průměru do 8,5 litrů nafty na 100 km. Zatím vyjedu kamkoliv, neprší a nesněží na mne, nemám bahno v botách... ? Navíc Touareg 4.2 TDI může oficiálně a legálně táhnout 3.500 kg těžký přívěs třeba s jachtou, bagrem, karavanem, s koňmi, apod. Když něco nakládáš do kufru auta, můžeš si ho snížit pro pohodlnější nakládání. Takovou káru jen tak neutaháš. A mimochodem např. BMW X6, Audi Q7 apod. na něj podle mne v leckterém ohledu nemají šanci. Mám několik let vyzkoušený rok 2013, žádné trable nemám, žádný předražený servis, olej měním po každých 15.000 km.