Dodge Charger (2010)
16.3.2012Full Size RWD pohodlna limuzina pro "obycejneho cloveka":D Dodge Charger 2010 SXT 3,5 SOHC: Minule leto jsem stravil v USA a mel jsem tu cest…
Dodge Charger (aldenson)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
aldenson 19.03.12 13:56
« Re: ta spotreba
Jezdili jsme s tim po meste a potom 1 denni vylet do yosemmitu. velmi rychle clovek zjisti, ze US narodni park se neprochazi, ale projizdi, takze jsme meli moznost otestovat, jak si motor poradi ze ZNACNYM prevysenim a ridcim vzduchem (3100mnm uz podle me musi byt znat na ubytku vykonu u atmosferickeho motoru) a taky s dlouhym sjezdem na brzdy i na motor. automat samozrejme neumi moc vyhodnotit potrebu brzdit motorem a tak se tomu muselo HODNE pomahat brzdama. byl se mdost prekvapeny, ze nevadly, ikdyz to byla zakladi vybava. SRT ma urcite brembo a u RT bych tipl minimalne na vetsi ucinek nez brzdy v zakladu... Spotreba me prekvapila taky a to hodne. mozna to je tim, ze na dalkove trase sme to moc nehonili, kdyt to v tehle motorizaci zas tak zive nebylo a taky provoz je plynulejsi a v parku se jezdi pomalu... -
aldenson 18.03.12 14:31
« Re: Nádhera
Nepamatuju si presne, na kolik to vyslo, ale myslim, ze nejakych 180 USD i s pojistenim a potom benzin. Meli jsme to na 3 dny, takze to bylo seznameni jen na knap, ale i tak to stalo za to. Skoda, ze nebyla k mani verze RT.
Na tu jsem mel stesti jen nahodou (kamarad od kamarada s tim prijel na party a nechal me chvilku povozit). Celkovy dojem je nESROVNATELNY.... -
aldenson 18.03.12 14:29
« Re: Ano
Pisu pouze sve dojmy a to, co jsem odecetl z palubniho pocitace. prevodovka tomu podle me dost pomohla volnobezkou a zaroven dost znacna cast te trasy byla z kopce. jinak nevim, co bych k tomu dodal.
Ano Charger a 300c maji stejny zaklad krome designu. a souhlasim, ze pro evropany muze byt vybava nezvykla a chuda hlavne v zakladni verzi. ale na auto z pujcovny mi to prijde dostatecne.
Charger SRT jsem neridil, ale RT mi prijde dost rozdil v naladeni podvozku a brzd. motor je samostatna kapitola. -
Barrichello 16.03.12 22:56
« Ano
problém téhle veze byl zastaralý motor 3,5 V6 SOHC? původem z modelu 300M a základy ještě z dob Concorde 1993.
Spotřeba mimo město je totižná jako s V8 HEMI, takže na dálkové tratě je 3,5 krokem mimo. 4stupnová převodovka tom usmao nepomůže, 5tistupnovou měli u V6 jen verze s AWD.
Naopak diesly pro evropu (300C CRD) + HEMI (evropa i usa) měli všechny 5st. W5A580. Po těchnické stránce sou Charger a 300 shodní, liší se jen karoserií a interiérem.
Výbava US verzí mimo vrychloné 300C , Charger R/T či 300 Heritage model W.P.Chrysler nebyla nic moc.
Ale vrcholné verze měli výbavu srovnatelnou s konkurencí
10x aribag, ABS, ASR, ESP, el. ovl. zrcátka, s vyhř. řidičovo a vnitřní se stmíváním, xenony, ostřikvoače, mlhovky, 18 či 20" ALU, el. stav. př. sedadla, pedály, volant (výškově i podélně), duální autom. klima, kůže, navigace, tempomat, duální výfuk, vyhřívané sedačky, deštový senzor
za příplatek adaptivní tempomat či chorm disky kol, šíbr
SRT8 navíc 4pístkové brzdy Brembo, palubní poč. s funkcí zrychlení, přetížení, atd. -
Paulie001 16.03.12 20:07
« USA 87 oktanů
Dle mých informací je jejich označování oktany odlišné od norem v Evropě. Takže to co zmiňuješ, že vozidlo dokáže jet na 87 oktanový benzín v Evropě odpovídá 91 oktanovému ;-)
Jinak pěkný popis Dodge, toto auto na mě zapůsobilo už poprvé co jsem jej potkal na živo, opravdu agresivní design, který je přesně dle mého gusta