Audi A4 (2007)
14.5.2012Audi A4 Avant 2.0 TDI PD DPF (8v motor BPW) Jedná se o Audi A4 Avant B7, r. v. 2007, motor 2.0 TDI (8-ventil, kód motoru BPW). Vůz mám zatím chvíli a…
Audi A4 Avant (WhiteS)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
white label 16.05.12 22:23
« Re: 1,9TDI
Žádných 118 kW apod. už nebylo, 1,9 TDI PD byl např. v Golfu IV postupně pouze v těchto variantách:
1.9 TDI[D 1] (PD) 4/8 1896 85 kW (115 PS) bei 4000 min1 285 Nm bei 1900 min1 AJM 195 km/h 05/1999–07/2001
1.9 TDI[D 1] (PD) 4/8 1896 85 kW (115 PS) bei 4000 min1 310 Nm bei 1900 min1 AUY 192–195 km/h 01/2000–07/2001
1.9 TDI[D 1] (PD) 4/8 1896 96 kW (130 PS) bei 4000 min1 310 Nm bei 1900 min1 ASZ 202–205 km/h 03/2001–09/2005
1.9 TDI[D 1] (PD) 4/8 1896 110 kW (150 PS) bei 4000 min1 320 Nm bei 1900 min1 ARL 212–216 km/h 09/2000–08/2003
Passat B5 měl ještě slabší verzi:
1.9 TDI (PD) 4/8 1896 74 kW (100 PS) bei 4000 min1 Nm bei 1900 min1
AVB 02/2000–08/2000
Passat B6 tuhle:
1.9 TDI (PD)[D 3][D 4][D 5] 4/8 1896 cmł 77 kW (105 PS) bei 4000 250 Nm bei 1900 BKC/BXE/BLS
A GOLF V tyhle:
1.9 TDI (PD) [D 4] 4/8 1896 66 kW (90 PS) bei 4000 min-1
210 Nm bei 1800–2500 min-1 BRU / BXF / BXJ SG5 176 03/2004–11/2008
1.9 TDI (PD) [D 4] [D 5] 4/8 1896 77 kW (105 PS) bei 4000 min-1
250 Nm bei 1900 min-1 BJB / BKC / BXE / BLS SG5, SG6, DSG6, DSG7 187 08/2003–05/2009 -
Vlagik 16.05.12 21:51
« Re: Re: Re: 1,9TDI
On ale myslí 1,9 TDI 85 kW v Audi B7 (tu má). Tam je ten motor jiný než 1,9 TDI 77 kW.
Motory 1,9 TDI 85 kW byly první PD u VW. Měly označení AJM, pro další auta ještě AUY a BVK. Z něj se později udělal motor 96 kW, základním se stal 74 kW. Byly i další verze jako 110 kW snad tuším i 118 kW.
Další evoluce 1,9 TDI PD pro platformu PQ35 byl motor 77 kW a pro PQ46 pak i 2,0 TDI 103 kW 8V.
Motor 85 kW se do Škodovky nikdy nemontoval. V A4 B7 tvořil základní motorizaci. -
Barrichello 16.05.12 15:09
« Itálie?
ne problém není s Itálií, problém je s tím že je to koncern kde se připlácí i za štítek s nápisem.
Jinde sou u střední třídy tempomat, el. okna na všech dveřích a klimatizace základem už dobrejch 20 let....
Ale koncern to má vždy až od x té výbavy v rámci paketů a za příplatky. No kdo chce platit at si platí :-) -
hugolin 16.05.12 10:46
« Re: Re: 1,9TDI
Zdravím, Páni.. Chcel by som Vás vyviesť z omylu- čo sa týka motoru v Audi 1,9 TDI 85kW, tak je to totožný motor s 1,9TDI 77kW. Tieto motory majú na brzde odmeraný výkon cca 87 KW. Škody, VW, Seat to riešia zapísaním max výkonu 77kW z viacerých dôvodov- automobilka si nemôže dovoliť napísať väčší papierový výkon ako je v skutočnosti a potom marketingový ťah- každý, kto si sadne do auta s týmto motorom a porovná porovnateľné 77kW motory, tak povie, že VW koncern lepšie ide. Audi píše na papier výkon bližší skutočnosti. Čiže nieje to ten pôvodný motor, ktorý sa montoval cca od 2000-eho roku- tá mala od začiatku 6-kvalt, čo 77kW nemal.
Každopádne veľa šťastných km a nech autá len radosť robia!! ;-) -
WhiteS 15.05.12 22:30
« Re: 1,9TDI
Gratuluji ke koupi :-). Já osobně bych se 1.9 TDI PD 85 kW určitě nebál. Kamarád jí má ochipovanou ve Fordu Galaxy a je téměř nemožné, jak to s takovým autobusem cvičí. Fotky přidám, jakmile budu alespoň v půli zkouškového období - teď je toho hodně =(. Přeji spoustu šťastných kilometrů. -
Kuře64 15.05.12 22:27
« 1,9TDI
Taky mám toto auto, napřed jsem z motoru 1,9 TDI nebyl moc nadšený (má ho kde jaká Octavie), ale pak jsem zjistil že je to v podstatě nejlepší volba. Malá spotřeba, docela to jede a hlavně by se na motoru nemělo nic pokazit. Auto mám 2 měsíce, najeto 4 000km, až bude trochu času, tak napíši vlastní recenzi a hodím se i foto (už se na to moc těším).
1.9 TDI (Cupra) 1896 cmł OHC 8 118 kW (160 PS)/ 3750 330 Nm / 1900 BPX / BUK 220 km/h 2004–2007