Škoda Yeti (2010)
31.3.2010Jakmile jsem byl držitelem řidičského oprávnění na skupinu B, začala se rýsovat představa o nějakém vozítku, které by mě mohlo dopravit z místa A do…
Škoda Yeti (Vojtěchíno)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Aspire 05.05.10 16:11
« Re: Novinářské novinky
Když se to tak vezme tak já jsem taky takový víkendový řidič >:D sem tam jedu do práce když na mě momentálně nesvítí hladové oko :-( teď jsem si vlastně vzpoměl že cestou domů se mi to odporné oranžové očko rozsvítilo tak budu stagnovat a v sobotu se vydám na trasu 100km směr Praha na výpary >:D -
Vojtěchíno 05.05.10 12:19
« Re: Novinářské novinky
Zdravím Frpe,
Neboj, Yetíka proháním i ve všední dny, ale ne tak moc, jako o víkendu ( přece jen mi do teho krapet leze práce :-( ).
Co se týče návštěvy a dodělávek, či tak, vyzní to tak, že auto je jen na víkendy, ale jak jsme zmínil, bohužel moc času není než o víkendech, ale jinak není problém skočit na chalupu, atd.... :-)
Tohle byla právě taká menší akcička - oslava dědových 80, takže se víkend přímo nabízel :-)
Slibuji, že se polepším a napíšu nějakou novinku aj ze všedního dne >:D
Měj se !! ;-) -
Mikesus 25.04.10 15:28
« Re: Re: Ufff....
Tak jsem schválně porovnal to tvoje "velké plnohodnotné" SUV s prckem Yetim. Tak Sedici 4,11/1,75/1,62/2,50. Prcek Yeti 4,23/1,79/1,69/2,57.( délka/šířka/výška/rozvor )
Mohl by mi prosím někdo říct, v jakém rozměru je to "velké SUV" Sedici vetší, než "prťavé" SUV yeti?
Také by mne zajímalo, o co je lepší 4x4 v Sedici než v Yetim. V Sedici se zadní kola připojí, pokud dojde k prokluzu předních kol, popř. do 60 km/h lze uzamknout. V yetim buď se připojuje zadní náprava podle potřeby, dokud se nedosáhné určité přednastavené rychlosti ( nezjistil jsem jaké ) a nad touto rychlostí je zadní náprava připojena "trvale" a reguluje se jen potřebný točivý moment, který je zapotřebí podle situace. Haldex odpojuje, připojuje a rozděluje točivý moment na zadní nápravu podle pokynů ABS a ESP, které je u Haldexu standardem, kdežto u Sedici lze za ESP připlatit jen u vyšší výbavy. Jedinou výhodu tedy vidím jen v tom zámku, který naprostá většina lidí vyzkouší jednou někdy na začátku, protože pak jezdí jen po silnicích.
Tedy já tvrdím, že Sedici je špatnou koupí samo o sobě. Navíc u Sedici jen 5 stupňů v převodovce narozdíl od 6 v Yetim.
Co se týče spotřeby, tak není s ním problém jet za 5 litrů nafty ( i když je psaná 6,1) při dodržování rychlostních limitů 50/90/130 -
Vojtěchíno 14.04.10 09:16
« Re: auto
Tak to jsme na tom výbavově stejně kolego :-)
Jo, kdyby byly peníze, vyšší výbava by se šikla, v tom souhlasím, ale musím říct, že z toho všeho, co by to auto mělo používám minimum, vesměs to, co u auta aktuálně mám a co jsem si poskládal a výbavu, co nebudu používat tak často jsem považoval za zbytečnou.
Hnědá barva - metalíza je to pěkná, já osobně jsem hodně prahnul po modré, nwco jako Octavia RS, ale to, co je aktuálně v nabídce se tomu bohužel nepřibližuje, i proto se volila tato barva a musím říct, auto je hodně výrazné a dobře viditelné :-) - i to byl jeden ze záměrů >:D
Přeji, aby Ti auto co nejrychleji dodali a hlavně do budoucna hodně šťastných km bez neplánovaných návštěv v servisu ;-) -
Vampix(Diesel Power) 03.04.10 23:45
« Re: Re: chválím
Díky za informace ;-) Určitě zkouknu nějaké materiály. U mně díky RunFlat nijak nebezpečný případ po vyfouknutí od dobrodinců nenastává, ale je to zajimavá novinka:)
Tak ať vůz slouží jak má a přináší pouze krásné chvíle do života :-) :yes: -
"-- skrytý --" 03.04.10 20:24
« Re: Ufff....
Ono je trochu scestné označit základ Linei jako "prodlouženou platformu B seg.". Ona je 100% hybrid segmentu B a C (kombinace G. Punta a Brava). Nicméně patří do nižší stř. třídy, tedy mezi Octavii, Golf, Focus.... Jako perličku uvedu situaci z minulého týdne: kolega z práce si na podzim koupil právě faceliftovanou O2, s nějakou výbavou za 450000,-. Minulý týden dostal nabídku na Lineu Emotion 1.4T + další doplňky - o 100000,- levněji, než Octavii!
Ale vraťme se k tomuto Yetimu - tohle auto je o ničem. Sice vypadá jako SUV, ale je malý, bez 4x4 a se slabým motorem. Dnes v Autosalonu na Primě byl test Fiatu Sedici 2.0MJET Emotion (nejvyšší verze). Za 472000,-Kč. Prakticky "plnohodnotné" SUV (ne žádný Haldex ala Škody/VW, ale možnost předokolka/auto 4x4/50:50), stejně velké, výkonnější, se spotřebou o které si ten Yeti může nechat zdát...
To je to, proč tvrdím, že tenhle Yeti za 440000,- je hodně špatná koupě. To už nová Dacia Duster bude za tyhle peníze lepší!
Jo, Yeti 4x4 2.0TDI Ambition za maximálně 500000,-Kč - o tom by se dalo uvažovat. -
Ronault. 03.04.10 16:57
« Re: Re: Re: Ufff....
Omlouvám se za absenci slova Grande, ale pořád to je prodloužená platforma B segmentu, rozvor je oproti Octavii větší o 25 mm (C-segment), která je navíc liftback a s tím vyplývající výhody.
Já osobně bych si Yetiho v předokolce nekoupil, příjde mi to docela zvláštní, lépe řečeno jsou to vyhozené peníze, když stejně poslouží třeba i Fabie v kombíku. Kddybych chtěl malou čtyřkolku, tak Pandu. X5 je sice pravé SUV, ale to opravdu SUV, v terénu je schopné asi jako... SUV. 8-s ... a i byť vzdáleně je srovnávat je naprosto mimo -
"-- skrytý --" 03.04.10 16:16
« Re: Re: Ufff....
Tak to jseš mimo. Linea je na prodloužené platformě Grande Punta. Má o zhruba 5cm delší rozvor než Octavia (o 10cm oproti GP). Vnější rozměry +/- stejné, uvnitř malinko větší. Rozdíl je jen v kufru (500 l. vs. 560 l. u Octavie). Myslím tím O2 po faceliftu.
Nešlo mi o to srovnávat Yetiho a X5. Jen jsem chtěl říct, že jsou to "vyhozené" peníze - 1.2 bez 4x4. Když SUV, tak v této kategorii třeba SX4/Sedici (ale vše s Haldex systémem 8-s ), z "pravých SUV" nedám dopustit na X5 (ale i ta je docela malá). Jde o systém 4x4...