Recenze

8 Majitel

Volkswagen Touareg

0.00 Uživatelé

Hodnoceno: Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

auto bez obrázku
 

Technické info

Přezdívka auta Mastodon Rok výroby 2014 Koupeno ojeté najeto [km]:85000 palivo: nafta počet válců: 6 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 2993 výkon [kW]: 188 kroutící moment [Nm]: 580 zrychlení 0-100 km/h [s]: 7.6 maximální rychlost [km/h]: 210 počet rychlostí: 8 převodovka: automatická průměr kol [palce]: 18 zavazadlový prostor [l]: 550

Popis vozu

Přecházel jsem z kombíkové A4, která svým náběhem 280 000 přestávala sloužit. Nedostatečný výkon ani malý vnitřní prostor se dal snést, ale neustále investice byly zbytečné.
Věděl jsme co chci. Auto pro pětičlennou rodinu, dostatečně prostornou kabinu, ideálně vyšší posaz a hlavně, nulovou nutnost dalších starosti s opravami. Do té doby jsem nikdy nevlastnil SUV, po kterých jsem pošilhával.
Po necelých dvou měsících hledání se mi výběr zúžil na BMW X5, Hyundai Grand Santa Fe, Range Rover Discovery a Touareg. Všechny tři auta jsem projel. Na novou X5 jsem neměl, vybíral jsem předváděčky. Vůz působil vyspělě a jistě, nicméně strohé vybavení interiéru a vysoké servisní náklady mě odradily. BMW-> budeš mít výdaje. U Hyundaie mě lehce mrzel motor, který nebyl srovnatelný s X5, naproti tomu přepychová výbava (sedačky dokonce odvětrávané, kamera couvací, kůže všude, střešní okno...) spousta toho bylo. Vypadalo to skvěle.
Nakonec jsme měli půjčenou Discovery na půl dne. Obr! Krabice, kam člověk nahrne celý kumbál. Jelikož jsme sportovně založení, lyže a kola bychom nemuseli strkat na střechu! Paráda! Dynamika dostatečná! Avšak, spotřeba bohužel vyšší než jsme bych ochotný akceptovat :(
VW Touareg bych moc drahý. U prodejce jsme si do nej celá rodina sedli s nestačili žasnout. Prostorný, kvalitně zpracovány, ale 2 melouny bylo přeci jen moc.
No nic, hledám dál. Uz jsme ztrácel naděje s tím, že půjdu do prvního showroomu Škodovky pro Superba. Jednoho odpoledne mi přeblikl inzerát VW Touaregu v hnědé barvy přes oči. Najeto 3500 km a cena neodolatelná! Koupě století!

Tyden na to jsem se jel na toho krasavce podívat a i projet. Panečku, to bylo dělo! Po vyřízení výkupu naši A4 jsem spokojeně odjížděl domu s nováčkem dom!


S autem máme aktuálně najeto 85 000. Slouží jak má. Dovolené, letní i zimní zvládá s přehledem.

Více hodnocení ->

Silné stránky

Stabilita, prostornost pro posádku, komfort na palubě při rychlé jízdě, obratnost i ve městě.

Slabé stránky

Plasty na některých místech popraskávají. Doufám, že chiptuning sníží spotřebu (mám na mysli ten, co nezvyšuje výkon, ale spotřeba o par deci klesne). Sedačkám chybí bederní opěrka.

 


Přidat názorDiskuse: Volkswagen Touareg

Zatím nebyly vloženy žádné diskusní příspěvky.

Další vozy Volkswagen Touareg



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
7

V servisu se nedaří už napotřetí opravit vytékání chladicí kapaliny. Palubní počítač stále hlásí nedostatek, týdne dolevám. Oprava mě stálá přes 10 000,-...

praktičnost
7

Na zadních sedadlech je posádce dopřáváno královské prostornosti. Šířka vyhovuje i třem odrostlým dětem.

prostornost
8

Polohovatelná zadní sedadla jsou příjemnou záležitosti. Posun dopředu i dotazu +- 15 cm a sklápění.

jízdní vlastnosti
8

Stabilita na jedničku. V zatáčkách se auto při sportovním nastavení podvozku nenakláni. Při rychlejší jízdě na dálnici se auto přicucne k vozovce a snižuje tím aerodynamiku.

jízdní komfort
8

Na 18ti palcových kolech je auto náramně komfortní. Vzduchový podvozek umožňuje nastavení v režimech Comfort/normal/sport. Rozdíly jsou znatelné. Například na kruhaci dokáže komfort auto slušně nahrnout na vnější stranu auto. Odhlučnění bych přirovnal k j

provozní náklady
7

Spotřeba se dá držet vzhledem k velikosti v rámci limitů. Po městě kolem 9,5 litru, okresky a dojíždění do práce pod 8,5 litru s lehkou nohou. Dálnice při 130 km/h točí na osmičku 1950 otáček a spotřeba po rovině pod 9 litru. Cesta z Prahy na hory do Itál

náhradní díly
7

Cenově se dá srovnat s konkurencí. Nechci ani vědět, kolik bude stát případná oprava vzduchových měchů. Naštěstí nemám ani elektrické sedačky, další fičura, která se nemá jak rozbít.

výkon motoru
7

Přešel jsem z Audi A4 rv. 2001 1,9 TDi 74 KW. Výkonový rozdíl byl dechberoucí. Zátah a pružnost motoru fenomenální. Postupem času jsem si na výkon zvykl. Ocenil bych klidně i delší poslední převodový stupeň. Motor by na dálnici zvládl místo 1950 i 1800. J

spotřeba
7

Zmínil jsem v provozních nákladech.

hlučnost motoru
9

Touareg má hydrodynamický měnič. Při rozjezdech nechává auto prevodovku proklouznout, aby byl rozjezd plynulejši.

kvalita sedadel
7

Látkové sedadla vyhovuje. V létě zbytečně nepálí a kilometrový náběh na nich nebude postupem času vidět. Boční vedení by mohlo být příkladnější, ale jelikož je Touareg dálničním křižníkem, nižší bočnice nejsou ničím nevydržitelným. Elektrické nastavování

brzdy
7
zavazadlový prostor
6

Na delší dovolenou bych uvítal o par desítek litru víc. Holt, neni to Sharan ani Multivan. Na druhou stranu je auto poměrně krátké = lepší parkování a manévrování v garážích.






Blesk.cz

Samsung si zajistil ultratenká displejová skla pro skládačky budoucnosti

Samsung si zajistil ultratenká displejová skla pro…

Samsung podepsal exkluzivní dohodu se společností Dowoo Insis na dodávku ultratenkých skel (anglicky UTG, tj.…

Nemocná Slováčková přivedla na vyšetření prsu další Češky. Znamená bulka hned nádor?

Nemocná Slováčková přivedla na vyšetření prsu další…

Rakovinou prsu v Česku ročně onemocní sedm tisíc žen. Na prevenci chodí pouhých 61 procent z nich. Odborníci se…

 

iSport.cz

Konečně jsem se trefil, oddychl si Hruban. S míči pro LM speciálně trénoval

Konečně jsem se trefil, oddychl si Hruban. S míči…

Šestý zápas, pátá výhra. A jestliže se on v minulých duelech střelecky hledal, tohle byl jeho večer. „Jsem za to…

Bitva v kleci? Byl jsem ze***nej, uznal Štáfek u Krause. Mluvil i o facce

Bitva v kleci? Byl jsem ze***nej, uznal Štáfek u…

Herec a dobrodruh. Tak by se mohlo mluvit o Jakubu Štáfkovi (29), který má za sebou už skok padákem nebo zápasy…

 

Reflex.cz

17. listopad 1989: Jak to bylo doopravdy

17. listopad 1989: Jak to bylo doopravdy

Scénické čtení o těch, kteří zůstali věrní straně a lidu, i těch, kteří utekli od praporů. Odehrává se…

Evropský tlak na zpřísňování ekologických limitů ohrožuje přírodu na dalších kontinentech

Evropský tlak na zpřísňování ekologických limitů…

Politika Evropské unie v oblasti průmyslu dlouhodobě napomáhá ještě většímu vypouštění skleníkových plynů,…