Subaru Outback (2004)
17.1.2010"Vyndáte z kapsy krásný klíček a odemknete dálkovým ovládáním. Outíčko na vás přátelsky zabliká. Jako již tisíckrát před tím vás pohladí po duši…
Subaru Outback (Subaru4ever)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Subaru4ever 17.01.10 20:32
« Re: Re: Re: Subo
Nejpřímější konkurent je Volvo XC70. Nová generace Outbacku ho vnitřním prostorem minimálně dohnala. Ale je o kus dražší a má jinak vyprofilovanou paletu motorů. Ale nevím, jestli je rozumné pořizovat čínské auto >:D .
Jedinými jinými konkurenty je Audi A4 a A6 Allroad. A4 sice zapadá podle tabulek do stejné třídy jako Outback, ale ve skutečnosti je mezi nimi ohromný velikostní rozdíl. Audina je navenek velká (a težká), ale uvnitř je zoufale málo místa, zhruba jako v Chavroletu Matiz (A4) oproti VW Transporter (Outback). Byli jsme celá rodina loni v Lipsku do A4 sednout a po půlminutě otloukání hlav a strop, narážení hlavami a rameny o dveře a přechod střechy a utlačování nohou středovým panelem jsme rychle utekli. A A4 je o velký kus dražší.
Prostorově by Outbacku měla konkurovat A6, ale neseděl jsem v ní a za její cenu můžeš mít Outbacky 2 ! -
Subaru4ever 17.01.10 20:24
« Re: Re: Re: Omluva za fotky
Děkuji za pochvalu. Na živo jsem kufr starého LegoOutbacku neviděl, takže neumím odpovědět. Jen vím, že musíte zvadat sedáky, což by pro mé používání znamenalo nepřekonatelný problém. ...
U Frey je hodný a zlý přijímací a předávací technik. Člověk se musí domluvit, aby jednal s tím hodným.
Pokud jsem si terminologii za použití U-tube přeložil správně, tak vskutku. Na sněhu stačí v ostré zatáčce trochu víc přidat a auto dělá přesně tohle: [odkaz]
A to mám nový hodně dobrý zimní pneu. Přetáčivost na sněhu je neuvěřitelná, a dost těžko se to rovná do přímého směru. Opravdu se na to musí dávat na normálních silnicích pozor, kdežto na ohromné zasněžené ploše si s tím jde užít nehoráznou zábavu >:-[] -
talio2 17.01.10 20:14
« Re: Re: Subo
no, asi se v tom budu muset projet..dokud je sníh >:D .. možná bych v tom zkusil ten diesel..od toho 2,5i bych sílu čekal.. možná budu vypadat jako neznalec,ale jaký mý Outback přímý konkurenty?? resp. k čemu to lze přirovnat.. já jsem na německý auta, ale tohle mě zaujalo..tak se omlouvám :-) -
Subaru4ever 17.01.10 20:14
« Díky za hodnocení
Všem děkuji za dosavadní hodnocení. ... S tím focením je to zlý, protože jsem v mém archivu fotek skoro nic nenašel a momentální situace venku je tak špatná, že ty fotky nebudou hned. A až přestane (snad) někdy sněžit, bude problém zajet i na nějaký fotogenický odlehlý místo, protože na takových momentálně leží přes 30 cm sněhu, a takový bůh není ani Outback, aby si v takovéhle nadílce jezdil kam se mu zachce :-( -
Subaru4ever 17.01.10 20:09
« Re: Subo
Ten novej je krásnej z boku a zepředu, zezadu je dost tuctovej. Ale chybí mu možná ta komplexní elegance toho starýho. Jak říká taťka, nový Outback je pro klidné usedlé pány, ten můj starý je podle něj pro sportovní omladinu. Plně s ním souhlasím. Ten nový Outback je úplně jiný, než ten starý. Ale je dokonalý. Marketing tvrdí, že je vevnitř o 8% prostornější než ten starý, a podle mně je to ještě mnohem víc. Vzadu je místa pro nohy jak v prodlouženým Lexusu LS, ve všech směrech interiér narostl. Pocit jak v soukromém letadle. Nové naladění 2,5 benzínu je příjemné a táhne odspodu skoro jak turbo. Pomocný rám uložení motoru skutečně tlumí vibrace takovým způsobem, že se ani při startu neoklepe, natož aby byl motor za jízdy slyšet. Šestikvalt funguje nádherně, řadí superpřesně a přitom nádherně sportovně cvaká. Vše je tam pohodlné, včetně podvozku. NovoOutback se víc naklání, houpe, ale díry vyžehlí už úplně všechny. Nenutí řidiče podřazovat o 2 stupně, jezdit okresky bokem, driftovat po sněhu. Naopak svádí k naprosto ležérní klidné jízdě limuzínoidním způsobem, dálnice + 160 km/h je ideální prostředí. V autě je hrobové ticho, šine se krajinou a sklidňuje nervy. ... Další dotazy k novému (i starému) na přání zodpovím -
Slavek-TDM 17.01.10 20:08
« Re: Omluva za fotky
Naopak, Outback se spoustou snehu, spiny a soli vypada velmi dobre. Sam jsem jich par udelal (mam stary H6) a visi na www.subaruclub.cz a www.subaruoutback.org.
Co se tyce auta, doporucuju casteji kontrolovat olej, i tyto novejsi dvouapullitry ho dost zerou, ale zalezi na kusu.
Ad servis - ja jsem tedy se servisem u Freye nebyl spokojen ani nahodou. Jednou mi u Imprezy sikula mechanik dorval vypousteci plastovej sroub chladice tak, ze mi za jizdy praskl a vypustila se mi komplet napln. Moc zabavny na dalnici. A kdyz jsem to reklamoval, meli hosi kecy, ackoliv tchan u nich kupoval 4 novy auta a vsechny tam servisoval.
Plus odreny blatnik po servisu, plus dalsi veci.
Tahle generace Legacy/Outback je asi nejhezci vubec. Ma sice mensi kufr nez moje starsi generace (je vyrazne kratsi - aspon podle manualu), ale jinak je to muj favorit.
Cetl jsem par zkusenosti majitelu, ktery si stezujou na "ghostwalking" nebo "fishtailing" pri jizde po snehu a ledu. Sice se asi jednalo vesmes o automaty, ale nepozorujes neco takovyho? -
Subaru4ever 17.01.10 19:57
« Re: Čím to je ...
Nějaký společný gen, nejspíš. ... Takový do tvaru souhvězdí kuřátek :-) ... Jinak máš docela fajn auto. Stojím si za tím, že moje stříbrná metalýza je nejhezčí, ale to tvoje lesnicky zelený s podbarveným spodkem má taky něco do sebe. Je taky parádní. Ve skutečnosti tyhle dvě barvy dokáží vyrobit na první pohled plně jiná auta ;-) -
tigerbp79 17.01.10 18:50
« Krasný auto - v mém seznamu budoucích potencionálních rodinných kombíků
Ahoj, pěkné auto, čtivá recenze... outback je paradni dílo samo o sobě. Škoda jen těch fotek, jakmile jich dodáš více, zatím dávám 10/9/10, jakmile dodáš fotky...nemám důvod dát plný počet. Přeji hodně štastných km, zvlášt teď v zimě.
Oproti tvojí BeSTIi a tvým jezdeckým dovednostem jsme ale oba úplní babráci. Jinak v Benešově máte nádherný plac u plaveckého stadionu, nádherně se tam blbne :yes:
Přeji spoustu řidičského štěSTÍ a radoSTI se ŠTIkou provozu, neporazitelnou STÍhačkou a legendární dokonalou BeSTÍ. Nemluvě o mém velkém podivu nad tou atypickou sympatickou bytoSTÍ, která ten puriSTIcký závodní koSTItřas řídí. :yes: :-)