Ten novej je krásnej z boku a zepředu, zezadu je dost tuctovej. Ale chybí mu možná ta komplexní elegance toho starýho. Jak říká taťka, nový Outback je pro klidné usedlé pány, ten můj starý je podle něj pro sportovní omladinu. Plně s ním souhlasím. Ten nový Outback je úplně jiný, než ten starý. Ale je dokonalý. Marketing tvrdí, že je vevnitř o 8% prostornější než ten starý, a podle mně je to ještě mnohem víc. Vzadu je místa pro nohy jak v prodlouženým Lexusu LS, ve všech směrech interiér narostl. Pocit jak v soukromém letadle. Nové naladění 2,5 benzínu je příjemné a táhne odspodu skoro jak turbo. Pomocný rám uložení motoru skutečně tlumí vibrace takovým způsobem, že se ani při startu neoklepe, natož aby byl motor za jízdy slyšet. Šestikvalt funguje nádherně, řadí superpřesně a přitom nádherně sportovně cvaká. Vše je tam pohodlné, včetně podvozku. NovoOutback se víc naklání, houpe, ale díry vyžehlí už úplně všechny. Nenutí řidiče podřazovat o 2 stupně, jezdit okresky bokem, driftovat po sněhu. Naopak svádí k naprosto ležérní klidné jízdě limuzínoidním způsobem, dálnice + 160 km/h je ideální prostředí. V autě je hrobové ticho, šine se krajinou a sklidňuje nervy. ... Další dotazy k novému (i starému) na přání zodpovím