Škoda Octavia (2011)
23.7.2012Octavia II facelift - liftback. Čtyřválcový zážehový motor 1,2TSi. Jedná se o výkonější, turbem přeplňovanou, dvanáctistovku s výkonem 77kW při…
Škoda Octavia II (Stanley1)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
-
-
-
-
Nerez 25.07.2012 12:55
« Re: Re: Re: Re: Dvě poznámky
No, když se podíváte na údaje ze Spritmonitoru, tak je z nich zřejné, že kolega jezdí jen okresky a má tam v jednom záznamu také dálnici. S tou dálnicí mu spotřeba stoupla k šesti litrům.
Mimo město lze za nějakých 5.3 - 5.5 jet i s atmo 1.4 a 1.6, to není žádný problém a člověk ani nemusí nějak zdržovat ty co jezdí na rychlostním limitu.
-
-
-
-
-
Herbi TSI 26.07.2012 14:28
dobrá volba
Sňatek z rozumu, nikoliv však krok vedle.
Takto by měl znít titulek mého chatu podrobněji. Auto nebude asi továrnou na emoce, ale jak zmiňuje autor, dá se s ním i trochu povozit. Píši z vlastní zkušenosti. S motorem jsem vcelku spokojen, jen se musí občas hlídat vrozené neduhy. Tz.: podložka pod turbo,rozvod víc viz. moje recenze. Koncern se v těchto případech chová vcelku vztřícně. Není to určitě tak hrůzostrašné, jak to s chůtí rozmazávají někteří pisálkové a věční odpůrci "fauvéčka".
Já jsem však díky tomuto motoru rozhodně přišel na chuť benzínu a nutno říct, že mne to nijak finančně nerujnuje.Dokonce přemýšlím i o větším objemu u dalšího auta. Když si vzpomenu, že celé roky mi stál v garáži nějaký TD. včetně Octavie TDi 77Kw :-(.... Musím subjektivně říct, že auta mají skoro stejnou dynamiku ( samozřemě v trochu rozlišném pásmu otáček)
Nechci se tady tvářit přehnaně zeleně, ale když předemnou jede nějaký TD (myslím všech ročníků,značek a třeba i hodně často TDýýčko nastrojené různýma pí....nama). A při každém přeřazení mi vmete do obličeje ten "vitamínový" obláček. Filtry se radši přece kuchají,že??...pokud však ten obstarožní traktor vůbec takovou népříliš účinnou věc zažil...Tak nevím? Není lepší vrazit ty prachy radši do benzínu a netrávit jeden druhého....-
Stanley1 28.07.2012 21:15
« Re: dobrá volba
Velmi výstižný headline :-) Auto jsem vybíral docela dlouho tak snad bude chvíli sloužit. Na diskuzích hodně lidí straší s řetězem kolem 12tis. Tak snad se mě to týkat nebude. A když ano, tak co už >:D Stejně je to spotřební materiál :-) Myslím, že neexistuje auto, které by nemělo nějaké mouchy.
Btw. Velmi zajímavé názory ;)
-
-
Ronault. 11.05.2014 21:42
"Charakteristická vlastnost"
Tohle je krásné eufemistické pojetí průseru...
"občas zařehtá rozvodový řetěz při studeném startu..." ... no a pak praskne a motor jde do kopru, což je taková charakteristická vlastnost. >:D Jako já vědět, že mi tohle dělá auto, co to může způsobit, tak rozhodně nejsem v klidu a navíc spokojený.
Ale koncern a Škodovka má inu více tolerantnější zákazníky...
Dlouhodobý průměr 5,3 je dle PC nebo dle dotankování ? :-)