Recenze

Saku (muž ) Poslat zprávu
 
9 Majitel

Porsche 911 Turbo Gemballa (dle TP)

7.56 Uživatelé

Hodnoceno: Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Porsche 911, foto 1 Porsche 911, foto 2 Porsche 911, foto 3 Porsche 911, foto 4 Porsche 911, foto 5 Porsche 911, foto 6 Porsche 911, foto 7 Porsche 911, foto 8
Porsche 911, foto 9 Porsche 911, foto 10 Porsche 911, foto 11 Porsche 911, foto 12 Porsche 911, foto 13
 

Technické info

Přezdívka auta Nemá přezdívku. Je to auto. Rok výroby 2002 Koupeno ojeté najeto [km]:116000 palivo: benzin počet válců: 6 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 3600 / 333 * počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 18 pohon kol: 4x4

Popis vozu

Vše originál kromě laku (dělal se celý, potom co bylo nutné proklepat plechy otřené o svodidla), a Gemballáckého čipu, komínů a budíků. Navíc jsou jen distanční kroužky (puristé odpustí), ale vypadá s nimi skvěle.

Silné stránky

Poskytuje turistům neočekávané fotomomenty. Nechá se slyšet, když je to žádoucí - vejfuky za čtvrt mega jsou znát. Chová se skromně, když je to nutné. Žere tak rozumně, jak s ním jedu.

Slabé stránky

Nutí mě každou podvečerní projížďku protáhnout na 300 - 500 km. Jdu pak spát pozdě, podle toho i vstávám. Dále, vůz mě nevaruje, že mě chce zabít, jako jiná auta. Že se blíží konec poznám až za letu přes rybník do lesa. Gemballa sice poskytuje extra výkon, ale za studena se vzetká.

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Po zkušenostech z Porsche, kde oprava stojí miliardu, z auta dělají lego, trvá 150 % plánovaného času ("chceme ať je to perfektní, pane") a výsledek je polovičatý, servisuju u ex-Porsche nadšence-mechanika-kováře, překvapivě levně.

 


Další vozy Porsche 911



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
9

Vzhledem ke stáří a nájezdu těžko soudit, ale za posledních 50 000 jsem měnil spotřební věci jako svíčky cívky, filtry a vodní čerpadlo, kde odešly lopatky.

praktičnost
8

Na to že je to sporťák, tak MÁ kufr a dozadu na trestnou lavici se v krizi vměstnají 3 lidé. Slyšel jsem o šílenci, který má 911 Turbo na zimu, jakožto čtyřkolku a o jiném, který na to dává zahrádku a jezdí na hory.

prostornost
8

Vepředu bohatě (mám 183cm), vzadu teror.

jízdní vlastnosti
10
provozní náklady
9

Filtry jsou koncernový, olej je levnej, pneu Pirelli přední za 2500,-, zadní cca 4500,-

náhradní díly
10

Úplně bez problému

výkon motoru
10
spotřeba
9

Po městě za 15, mimo 11-13, když se flákám, tak 10 a když to škrtím, tak i pod.

kvalita sedadel
10
brzdy
10
zavazadlový prostor
5





Blesk.cz

Jak správně připravit steak? Rozhoduje výběr masa i doba grilování

Jak správně připravit steak? Rozhoduje výběr masa i…

Že grilování steaků je náročné? Omyl! Stačí dodržovat několik pravidel. Začíná to výběrem masa, přes marinování,…

Policisté začali vrtat před domem Paurových! Ukrývá skalka strašlivé tajemství? „Věřím, že ji zabil,“ řekla příbuzná

Policisté začali vrtat před domem Paurových! Ukrývá…

Jana Paurová je sedm let nezvěstná, zmizela ze dne na den. V jejím domě od tohoto pondělí znovu pracují…

 

iSport.cz

Tenisová hvězda v Praze. Wawrinku přivedlo i spojení s Plíškovou

Tenisová hvězda v Praze. Wawrinku přivedlo i spojení…

Trojnásobný grandslamový šampion Stan Wawrinka dorazil do Prahy. Stráví zde dva týdny, během nichž na dvou…

Šílený dojezd, kroupy jako míčky. Cyklisté ukázali zbičovaná záda

Šílený dojezd, kroupy jako míčky. Cyklisté ukázali…

Ve druhé etapě slavného Critérium du Dauphiné vládl po úniku na posledním kilometru Slovinec Primož Roglič, na…

 

Reflex.cz

Falak-ol-Aflak: Největší hrad v Persii se tyčí nad íránským městem Chorramábád

Falak-ol-Aflak: Největší hrad v Persii se tyčí nad…

K málo navštěvovaným částem Íránu patří provincie Lorestán. Právě zde přitom stojí největší íránský hrad Falak-ol-Aflak.

Bohumil Pečinka: Raději zvracet s Francouzem než se objímat s Rusem

Bohumil Pečinka: Raději zvracet s Francouzem než se…

V současné době žije necelých 20 procent lidí, kteří v dospělém věku zažili okupaci v srpnu 1968, od níž uplyne…