Diskuse

Volvo S60 (2009)

18.8.2014

Protože předchozí Volvo po srážce se psem na dálnici ohodnotila pojišťovna komentářem „totální škoda“, nastal čas pořídit novější vůz. Požadavek byl…

 

Volvo S60 (Ruprecht_007)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 19 Reagovat !

    foto wikinko

    wikinko 18.08.2014  22:32

    ?

    klasicka vyhovorka na kupu stareho vraku: posledne poriadne volvo (bmw, mercedes, audi...)
    dufam ze si raz budes moct kupit nove auto, snad aj to volvo, potom ho s tymto vrakom co si tu prave zavesil porovnaj.
    • 30 Reagovat !

      foto Beekey

      Beekey 18.08.2014  22:47

      « Re: ?

      Vazne? Toto je vsetko, co si zo seba dokazal vypotit? Celkom slabota...
      To volvo, co sa technickej vyspelosti tyka, nehovoriac o konforte vykonuje asi o tri levely vyssie, nez trebars tvoje nove auto s pipinkou na kapot. Ale aby sme nazabrodili, do infantilnych debat, nevytahoval to ako obrana, ci dovod, preco si to auto kupil, iba uviedol, ze ako plus, jedna sa o pre neho posledne volvo... thats all
      A aby som sa vyjadril k autu samotnemu, ma nadcasovy a trvalo elegantny design, vo verzii po facelifte nema chybu.
    • 20 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 19.08.2014  07:23

      « Re: ?

      Ty se umíš odkopat frajere ;-)
    • 41 Reagovat !

      foto Ruprecht-007

      Ruprecht_007 19.08.2014  07:44

      « Re: ?

      Jsem nesmírně rád, že Slovensko může obohatit člověk takových nevšedních kvalit, jako je "wikinko". Ač pouhých 30 let stár, oplývá nebývalým rozhledem, inteligencí a pravděpodobně pracovitostí. Protože jen nositel výše uvedených vlastností může během jedné krátké věty sdělit světu tolik nového. O inteligenci a rozhledu nemůže být pochyb, na tu pracovitost pouze usuzuji. Ale předpokládám, že člověk, který si vlastní usilovnou prací a pílí vydělal na pořízení nového kvalitního vozu renomované značky (nebo vlastně jakékoliv značky), musí být pracovitý, cílevědomý a schopný. Věřím, že ten pocit, kdy se novopečený majitel novotou vonícího vozu zaboří poprvé do panenských sedaček a nechá burácet výkonný motor je k nezaplacení. Snad jednou budu též moci zažít něco podobného. Zatím se budu muset několik dalších let a stovek tisíc kilometrů trápit ve svém olítaném vraku. Ale věřím, že jednou...jednou ta chvíle přijde! A já si místo nového kola pořídím třeba nový vůz. A třeba to bude právě Clio, které mne uchvátí? Kdo ví.
      • 00 Reagovat !

        foto Beekey

        Beekey 19.08.2014  10:03

        « Re: ?

        nemyslim si, ze bych nejak extra mel branit slovenskou cast dikuteru, ale myslim si, ze podobna mentalni uroven neni dana narodnosti... vyplody obdobneho kalibru tady vidis i od cechu, kteri zel obohacuji Cesko... clovek si nevybere... >:D
        btw. je to opravdu krasnej kousek, chtelo by to jeste par fotek interieru v obdobne kvalite, a budes mit primo dokonalou recenzi.
        • 01 Reagovat !

          foto Ruprecht-007

          Ruprecht_007 19.08.2014  19:30

          « Re: Re: ?

          Já samozřejmě nic proti Slovákům nenám. Navíc má reakce na wikinka byla naprosto prostá veškeré ironie a vše jsem myslel smrtelně vážně.
          • 00 Reagovat !

            foto webpaja

            webpaja 21.08.2014  06:46

            « Re: Re: Re: ?

            Samosebou všichni pochopili, wikinko se předvedl ve vrcholný formě ;-)
            • 03 Reagovat !

              foto MariAchi

              MariAchi 21.08.2014  08:24

              « Re: Re: Re: Re: ?

              Wikinko to trefil - byť možná zbytečně ostrým stylem..
              Kolik takových "posledních pravých Porsche, BMW, MB, Alf" a podobnejch už jsme na MACZ viděli? Důvodem ke koupi ojetiny je nedostatek financí, spojený s touhou mít něco "lepšího". Osobně bych za dvě kila koupil fungl nové Sandero, než ojeté Volvo (Alfu, BMW...), ale tím si musí projít každej sám.
              Kdybys Ruprechta_007 postavil před výběr: Dvě auta - stejná cena, může vzít jen jedno jediné, Volvo S60 / 2009 a Volvo S60 funglovka - co myslíš, že by vzal? Pětiletou hujdu s odkazem na to, že je to "poslední opravdické Volvo", nebo funglovku? Odpověď známe všichni, není nutné si něco nalhávat do kapsy - a jen o tom wikinko píše.

              Já třeba teď pokukuju (mimo jiné) po M3 E46, ale kdybys mi za stejnou cenu nabídl novou M3, neváhal bych ani vteřinu. Jenže to se nestane a je tedy možné, že koupím jako víkendovku ojetou M3 E46. A fakt, že na novou nemám prachy rozhodně nebudu obhajovat kecama o tom, že E46 je "poslední vopravdický báwo a ty nový už nemaj duši a stojej za vyližprdel, bo sou v nich turba".
              • 20 Reagovat !

                foto Ruprecht-007

                Ruprecht_007 21.08.2014  11:05

                « Re: Re: Re: Re: Re: ?

                Možná sis nevšiml, že nic neobhajuju. A dokonce ani nikde netvrdím, že důvodem pro koupi ojetiny bylo to, že je to "poslední volvo". A už vůbec netvrdím, že mě ke koupi vedlo něco jiného než to, že do nového nechci vrážet peníze (mám jiné, finančně náročné koníčky). Prostě jsem jen konstatoval, že shodou okolností je v téhle S60 podvozek a motor na kterém se nepodílel Ford. Nic víc, nic míň. Ostatně tu volbu nové šedesátky sám popisuji v recenzi. A nazývat auto po necelých pěti letech a cca 100 tis. vylítanou hujdou? To už vážně všichni bereme auta jako spotřební věc, která se po záruce vyhodí a pořídí nové? Proč? Protože je potřeba spotřebovávat, aby se mohlo vyrábět?
                A máš pravdu, je to osobní volba, mohl jsem koupit novou Dacii nebo Renault, případně na splátky i něco lepšího. Ale nechtěl jsem a není to rozhodně proto, že bych se v tom styděl jezdit (shodou okolností máme oba zmíněné vozy jako služební).
                • 00 Reagovat !

                  foto MariAchi

                  MariAchi 21.08.2014  14:21

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: ?

                  Proto jsem psal, že wikinko použil zbytečně ostrý styl...
  • 10 Reagovat !

    foto Pabllo

    Pabllo 19.08.2014  18:44

    Vlastní zkušenost

    Recenze je fajn, jen mí chybí vice kritický pohled....měl jsem stejné auto v maximální výbavě Summum a s čím souhlasím je , že se jedná o krásné a spolehlivé auto.

    Co se dle mého nepovedlo a proč sem jej prodal:
    malý rejd auta, který nejvíce obtěžoval při parkování, někdy se prostě nedalo zajet na poprvé. Otáčet se s tímto vozem v provozu chce taky pevne nervy nebo dostatek místa :-) Prostě vypadat a marketu jako začatečník s tím, že musíte zajíždet mezi auta na dvakrát je fakt opruz.

    Brzdy: Pozvolný nástup brzd, nebyl problém s účinností, ale zabírali o něco později a ta chvilka mi občas dělala problém když jsem se chtěl projet ostřeji.Př. V předchozích autech jsem na stejném úsek brzdil před zatáčkou a zde mi to se spožděním vyšlo až do zatáčky, což nebylo ideální...

    Jízdní vlastnosti: Měl jsem obuto na originálních 18 kolech Volvo se značkovými pneu 225/45 R18 a to auto prostě nesedělo tak jak bych očekával, třeba mondeo podle mě sedí lépe...

    Hlučný ventilátor klimatizace - při puštění klimy na minimální otáčky to prostě rušilo a nevím jak třeba XC90ka,ale S60 na to trpěla.

    Motor: Charizmatický zvuk byla paráda, ale výkon nebyl takový, jaký jsem od 136kw a 400Nm očekával. S tím souvisela i vyšší spotřeba

    Zastaralý ale kvalitní interíer

    Co mě dostalo byla elektricky seřiditelná sedadla, teda spíše křesla, skvělá audioaparatura se subwooferem,zvuk motoru, pocit bezpečí a pohodlí...
    • 10 Reagovat !

      foto Ruprecht-007

      Ruprecht_007 19.08.2014  19:28

      « Re: Vlastní zkušenost

      No tak víš jak je to s kritickým pohledem: auto, které právě vlastníš nehaníš :-) Kriticky se vyjadřuješ až k autům, které jsi prodal.... Formát recenze by už z principu neměl být příliš objektivní, jinak by to byla nuda.
      • 00 Reagovat !

        foto Pabllo

        Pabllo 24.08.2014  11:54

        « Re: Re: Vlastní zkušenost

        Jo je pravda ze kriticky pohled prichazi az po delsi zkusenosti nebo prodeji auta :-) Auto jsem prodal, ale u Volva jsem zustal, nyni brazdim silnice a silnicky v S40 Summum, tedy "fordackem" Volvu ;-) Vyhoda jsou levne dily a porad pohodlne svezeni...
        At petivalec dela radost a hodne stastnych km nejen v aute...
    • 00 Reagovat !

      foto eLzyx

      eLzyx 25.08.2014  11:19

      « Re: Vlastní zkušenost

      když jsi tam měl nepředpisový rozměr pneumatik, tak se nediv, že nesedělo. Na R18 se obouvá 235/40.
  • 00 Reagovat !

    foto Ruprecht-007

    Ruprecht_007 21.08.2014  11:47

    "poslední opravdové volvo"

    Protože se tady rozpoutala (zcela zbytečně a v rozporu s tím, co v recenzi píši) debata o "posledním opravdovém volvu", možná pohled na graf zde: [odkaz] umožní pochopit, jak jsem myslel svou poznámku. V roce 2009 už opravdu neexistovala jiná možnost jak si pořídit Volvo s konstrukcí ještě od Volva než S60 nebo (některé) verze XC 90.
  • 00 Reagovat !

    foto Nicco

    Nicco 22.08.2014  15:43

    cyklistika

    Co se te cyklistiky tyce, tak nejhosi pro (silnicni) kolo je naftove auto bez DPF a kopec.
    • 00 Reagovat !

      foto Ruprecht-007

      Ruprecht_007 22.08.2014  16:28

      « cyklistika

      Samozřejmé mám filtr a funkční ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto Nicco

        Nicco 22.08.2014  17:29

        « Re: cyklistika

        Tleskam a preji hodne stastnych km :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto David-Silver

      David Silver 22.08.2014  21:12

      « Re: cyklistika

      Není nic jednoduššího na silničním kole, než takové auto předjet ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto Nicco

        Nicco 23.08.2014  13:51

        « Re: Re: cyklistika

        Pri poctech kolik jich jezdi predbehnu jedno a je tam dalsi
        • 00 Reagovat !

          foto David-Silver

          David Silver 23.08.2014  20:42

          « Re: Re: cyklistika

          Hodně dlouho jsem na žiletce nepotkal nějakej vehykl jenž do kopce nemohl a dělal u toho kouřovou clonu. Buď seš moc náchylnej nebo nevím kde jezdíš >:D
          • 00 Reagovat !

            foto Nicco

            Nicco 23.08.2014  21:01

            « Re: Re: Re: cyklistika

            Nemyslim Avie, ty uz je problem potkat, ale vsechny ty TDI pod euro5 nebo s odstranenym filtrem. Kouri to - takovy ten typicky kourovy zapach a pro citlivejsi povahy jeste do toho ten chorovy smrad z NOx, na ktery se v EU6 pouziva mocovina. Samozrejmne ne jen nafta, takovej pubescent na benzinu bez katalyzatoru taky nic moc. Jednoho mame v praci, ten kdyz projede podzemnim parkovistem, tak pul hodiny tam nikdo nesmi.
            • 00 Reagovat !

              foto David-Silver

              David Silver 23.08.2014  21:52

              « Re: Re: Re: cyklistika

              OK, je to tvůj názor. Mně osobně nevadí auto který trochu zakouří (od Okty první generace po jiné TDi, D4D, HDI, DCi, JTD...), např. ty starý Peugeoty v HDIčku jsem si představil když jsem to četl. Ty do kopce jedou 40 a kouří jako Avie...
          • 00 Reagovat !

            foto Bully-

            Bully_ 23.08.2014  22:04

            « Re: cyklistika

            >:D www.youtube.com/watch?v=ZdDxjge5hmY (odkaz si musis zkopirovat, protoze sem v normalni forme vlozit proste nejde :no: ).
          • 00 Reagovat !

            foto Ruprecht-007

            Ruprecht_007 24.08.2014  17:57

            « Re: Re: Re: cyklistika

            Tak ono to bude taky o tom, kde člověk jezdí. U nás mám trasy, kde auto prakticky nepotkám, tak nějaké Avie neřeším, hlavním tahům se vyhýbám a jsem v klidu. Ale zase je pravda, že těch mých bídných 4 tis. km na silničce není nic reprezentativního...
            • 10 Reagovat !

              foto David-Silver

              David Silver 24.08.2014  20:10

              « Re: Re: Re: cyklistika

              I 4tisíce jsou supr, pokud jezdíš k tomu bike. Já na silničce jezdím až tento rok se zálibou a vypadá to na 3tis. A na biku, což je priorita, už mám 3500, ale zase jezdím jenom o víkendech (kromě prázdnin - ale ty jsou letos spíš prochcaný >:D ). Jinak po hlavních tazích taky nejezdím.
  • 10 Reagovat !

    foto CarlosOstrava

    CarlosOstrava 26.09.2014  13:53

    Má zkušenost

    :yes:
  • 10 Reagovat !

    foto CarlosOstrava

    CarlosOstrava 26.09.2014  13:58

    má zkušenost

    Zdravím,
    Měl jsem S60 z roku 2002, tedy ze začátku výroby.
    Musím potvrdit tvé hodnocení jak kladných, tak záporných vlastností.
    Auto jsem měl 7 let, najeto mělo 413 000km a kdybych nemusel řešit výměnu (z důvodu rodinných), tak bych se ho nevzdal!

    Zůstal jsem ale věrný "poctivým" volvům a koupil XC90...

    Na S60 budu ale vždy vzpomínat jen v dobrém...

    Přeji spostu kilometrů bez nehod a v pohodlí jednoho z (podle mě) nejlepších vozů této kategorie. :yes:
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele




Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…