Subaru Outback (2010)
26.12.2010Jde o Subaru Outback 3,6R, modelový rok 2011 v barvě Satin White (bílá perleť). Než jsem ho pořídil, dlouho jsem vybíral a v nakonec jsem vybíral…
Subaru Outback (Martin_b)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Mig_35 17.05.12 20:15
« Re: Re: Outback
Tak to je fakt sranda. Tohleto jsem napsal před rokem a půl? Těžko se mi tomu chce věřit:-) Dneska jsem udělal objednávku na Outbacka 3.6, byl jsem na testovací jízdě a byl jsem nadšen. Dynamika supr, na to auto úplně akorát! Nádherný zvuk motoru, auto schopné na cestě i v terénu, hlavně to nechrochtá! Už se na něho moc těším :yes: Potřebuju velkého kombíka, a tohle je poctivý kus auta. -
Qwertz 29.01.12 10:19
« Re: Samosvorný diferenciál na zadní nápravě
Ahoj,
díky za pochvalu :-) Také jsem ten LSD hledal a podle všech dostupných informací (většinou z www.subaruoutback.org) by tam měl být. Je to rozdíl oproti ostatním motorizacím modelu 2010. 100% to ale ověřené nemám a nebudu dělat machra - když se podívám pod auto, pouze vidím, že vzadu nějaký dif. opravdu je. Jestli je to LSD bohužel vizuálně nepoznám.
-
Qwertz 21.05.11 08:15
« Re: Re: Re: Re: Re: Pěkné.
Zlatá je pěkná, také jsem ji měl ve výběru :-) Jsem zvědavý, jestli se někde potkame. Take jezdim prevazne po Praze. Jinak ja to setrim jen tak z 60%, teď jezdim spis na Sport, má to rychlejsi reakce v provozu :-) Ted jsem dal ale klidnou jizdu do Nemecka a jel jsem za prumer 10,5l, coz je super.
18" jsou uplne v pohode a autu moc slusi. Profil je 55 a komfort neutrpel vubec. Muzes s tim projet totez co ze 17" a nic nepoznas. A Michelin Latitude Diamaris 225/55/18 docela obstojne drzi a rozhodne nekvili v zatackach jako geolandery. Zvazoval jsem prave Potenzy RE050, ktere se myslim prave jako jedine vyslovene sportovni daji na OTB nasadit v rozmeru 225/50/18, ale to bych asi mohl mit problem na jakemkoli nezpevnenem povrchu. Takze jsem nakonec zustal u Michelinu.
-
"-- skrytý --" 13.05.11 08:30
« Re: Outback 3,6
Je to asi 14 dni, co jsem se bavil s prodejcem a rikal mi, ze jeden ze zakazniku si pujcil obe motorizace na srovnani a ze ve vyssich rychlostech zere 2.5 vic.
Jak se muzes podivat v jedny z mojich reakci nahore, spotreba je myslim si na 3.6, permanentni ctyrkolku a automat prizniva (lecktere 1.4 TSI by se asi divilo ;-) ). Pokud udrzis emoce na uzde a volic rezimu palivove mapy na "Intelligent", nemas se ceho bat.
Nejhorsi je poskakovani v zacpe, tam to jde nahoru, ale pri plynule jizde je to OK.
2.0 Turbo bylo vzdycky rozezrany, mel jsem WRXo a pod 12 jsem se NIKDY nedostal, ani s vysokooktanovymi benziny. Ale nostalgicky musim vzpomenout a zamacknout slzu, bylo to nejzabavnejsi auto, jaky jsem kdy mel... -
"-- skrytý --" 13.05.11 08:19
« Re: Re: Re: Re: Pěkné.
Zlata metla v maticce stovezate.
Pravdou je, ze mam celkem lehkou nohu (brzda provozu nejsem), ale 3.6 zere mene nez predchozi Legacy 2.0R nebo WRX 2.0.
Malo kdy jdu z "Intelligentu" na jiny rezim.
Na "Sport" nebo "Sport#" to tam samozrejme tece trochu jinak ;-) .
Geolandery jsou opravdu des bes, uz se tesim, az je ojedu a donuti me to koupit poradny gumy. Trochu me mrzi, ze to v Subaru necim takovym vubec zacali osazovat, s Potenzou RE 050A na Legacy/WRX se to naprosto neda srovnavat,je to propad o nekolik trid, ale Potenza se v rozmeru na Outbacka vubec nedela.
Neutrpel na 18" komfort? Predpokladam, ze mas ted nizsi profilovy cislo. Po posledni zime a stavu silnic bych se trochu bal o podvozek, ty 17" balony s vysokym profilem alespon neco odfiltrujou. Ostatne to byl jeden z duvodu, proc jsem nesel o5 do Legacy, ale do Outbacka - bylo my toho auta pri provozu na ceskych "komunikacich" lito. -
Qwertz 10.05.11 18:29
« Re: Re: Re: Pěkné.
Zdravím, jsem rád že tu mám kolegu s 3,6R - jakou máš barvu / v které části ČR s ním jezdíš? :-)
Jak říkáš, asi mám ještě "nezajeto", protože na devět se sice dostanu, ale jen na okreskach na tempomat s poměrně defenzivnim stylem. Jinak je to spis 12l. A nad 200Km/h to bere spis okolo 16-20l, 11,8 mi tedy prijde dost nereálné nebo z kopce:) Spotřeba mi ale už nevadí (už jsem si zvykl), ale když se to zlepší, tak se rozhodně zlobit nebudu :-)
BTW - pořídil jsme nové 18" orig. Subaru kola s pneu Michelin Diamaris a na jízdních vlastnostech je to znát... V porovnání s Yokohama Geolander úplně jiná liga.. -
"-- skrytý --" 08.05.11 22:18
« Re: Re: Subaru Outback
...jeste bych doplnil, ze DVD prehravace se daji i v nasledujici kombinaci:
Vymena operek hlav prednich sedadel, pod odklapecim LCD je samostatny DVD prehravac.
Lze to tedy v extremu mit i tak, ze mate 3 prehravace (1x palubni, 2x v operkach).
Pokud jsem pri vykladu v autosalonu spravne poslouchal, lze palubni prehravac vyuzit jako centralni a zbyle jako monitory, nebo muze kazdy sledovat vlastni produkci.
Sluchatka by mely byt bezdratove, v pripade instalace 2 prehravacu/operek samozrejme kazda sluchatka na vlastnim kanalu.
O prehravane formaty jsem se nezajimal, neb jsem ani nepocital s porizenim. -
"-- skrytý --" 08.05.11 22:07
« Re: Auto mojich snov
Ono taky hodne zalezi na zatizeni a pneu.
Standardne osazovane letni Yokohama Geolandar G95 jsou Bohuzel naprosto tristni (osazovano jak na Outbacky tak na "Lesniky").
Zimni Nokian WR g2 jsou nesrovnatelne lepsi ve vsech ohledech a to i v lete :-/.
Jinak zaklad podvozku je u obou velmi podobny, Outback 3.6 je trochu tuzsi nez napr. Forever D. -
"-- skrytý --" 08.05.11 21:57
« Re: Re: Pěkné.
Kolego Outbackari, neznam Tvuj jizdni styl a podle toho co pises, motor jeste neni plne zajety.
Ja mam najeto neco pod 30.000 km. Zima byla prumerne za 10 litru (hlavne mesto a par vyletu za hranice na zasnezene kopecky), ted na jare jsem v rozmezi 8.6 - 9.0 mesto, mimo mesto pod 8.0 a prujezd centrem asi 10 - 12 litru. Nizky (zimni) prulet pres DE s rychlostmi kolem 200 km/h ve trech lidech 11.8 - 12.4. Pri bezne dalnicni (cti: legalni) rychlosti v CR s obsazenim prevazne jednim clovekem se pohybuje 8.6 - 9.4. Zimni radovanky na snehu jsou samozrejme 12 - 14 litru ;-). -
Jach0407 28.02.11 20:15
« Re: Re: Outback 3,6
Ahoj,
Outback 2,5 jsem zkoušel velmi krátce, jen asi 30 min a byl to lineartronic, takže nemohu nic komentovat. Pochopitelně je línější než 2.0 turbo. Chtěl bych automat, protože bydlím na kopci a denně couvám do garáže z hlavní ulice do kopce a musím zatáčet přes chodník, takže spojka dost trpí. Protože jsem si zvykl na zrychlení za 8,4, tak je to s výběrem motorizace problematické. Proto zatím sbírám informace. Budu asi muset vyzkoušet obě verze až bude vhodná konstalace. Nové auto předpokládám někdy v pololetí. -
Qwertz 27.02.11 20:54
« Re: Outback 3,6
Zdravím,
také mě to svádí, takže nemůžu mluvit o úplně ekonomické jízdě (a navíc jezdím často po Praze) a moje spotřeba od nákupu je nyní 11,8l/100km. Mám teď najeto cca 6tis a do 10 tis by to mělo ještě klesnout.
Nejvíc to spálí v dopravních zácpách, ale pokud se jede, tak se pohybuju obvykle mezi 10 (normální jízda) a 14l (celkem rychle). Myslím, že to bude jen o 1-2l víc než 2,5l Outback.
Projel jste se už s oběma verzemi? S 2,5 jsem nejel (zkousel jsem 2,0D), zajimal by mě rozdíl. -
Jach0407 27.02.11 20:00
« Outback 3,6
Mám dotaz na majitele: jaká je spotřeba? Ptám se protože mám přeplňovaného Forestera 2.0 XT z roku 2003. Dlouhodobá průměrná spotřeba je 13 l na 100. Je pravdou, že motorizace svádí k využívání a tudíž nejezdím moc ekonomicky a možná 1/3 po Praze. Nyní se rozhoduji mezi Outbackem 2,5 a 3,6. -
Qwertz 09.02.11 09:34
« Re: Subaru Outback
Díky, k dotazům:
1. 12 V je ze standardního katalogu příslušenství Subaru Legacy / OTB, DVD systém mi prodejce doporučil a namontoval, ale je to aftermarket, nikoli Subaru.
2. DVD systém je to stropní sklopný LCD v barvě (světlého) čalounění stropu, který umí DVD i USB (avi, XviD, apod.), má dálkové ovládání + bezdrátová sluchátka a je přes FM modulátor napojený na audiosoustavu auta. Pro děti ideální. Využili jsme to ale i při dlouhé cestě s kamarády do alp :-)
3. Mám spíše jen představu. Každopádně je zcela jiný než u 2,0D a 2,5i. Všude píšou "planetový převod", ale když se podívám pod auto, má to minimálně o jeden diferenciál víc než 2,0D mého známého. Každopádně se po tom pídím na inetu a až budu mít všechny informace, dám je sem.
4. U Volva jsem byl a uvažoval jsem o XC70, V70 AWD a S80 AWD. Byl jse se s nimi i projet (benziny i diesely) a přišlo mi, že se Subaru je o dost víc zábavy (samozřejmě na úkor "high tech" hraček a spotřeby) + jejich automat mi přišel až moc "komfortni". Po pravdě, XC70 se hodně houpala - nejvíc se mi líbil ten sedan. Moje pořadí nakonec skončilo 1. nové OTB 3,6R, 2. lehce ojeté A6 3,0TDI quattro a 3. nové S80 AWD D5 (205k)
a k poznámkám:
Nevím jak v CRV, ale tady jsou zrcátka TAK obrovská, že jsem vlastně ani nezaznamenal, že nejsou asférická :-)
"high tech" technologie (radarový tempomat, zatáčecí světla, apod.) Subaru pravda nemá - ostatní zase nemají tenhle podvozek a motor :-)
Nezávislé topení je asi fajn k dieselu, ale u mě to topí dost rychle a navíc mám auto v garáži - takže jsem to moc neřešil (ale evidentně k tomu jde objednat - viz OTB kolegy Urba).