Škoda Favorit (1988)
5.7.2009-Úvod- Škoda Favorit je auto, které dnes vzbudí na spoustě tváří úsměv a v mysli pohrdání. Při pohledu očima roku výroby a ZEMĚ výroby se však jedná…
Škoda Favorit (Popeye the Marine)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Ronault. 17.04.11 18:26
« Re: Re: Tapicerunk dveří
Díky! Už je ale pozdě... jsem to potřeboval vědět akutně a nikde jsem nemohl sehnat tvoje číslo, nakonec si ty dveře dotyčný stejně koupil. Poslal jsem mu fotku a psal, že to přesně odpovídá. Jsem přesně nevěděl, které to jsou, jestli před nebo po faceliftu. -
Ronault. 24.03.11 11:14
« Tapicerunk dveří
Zdravím, koukám, že jsi předělával tapicerung z hnědého na pofaceliftový. Potřeboval bych vědět, jestli to byl nějaký problém na předních dveřích. Mám totiž dveře z předfaceliftového modelu a zájemce o ně chce na ně dát ten nový tapec a prý je tam nějaký rozdíl. Díky. -
Popeye the Marine 26.01.10 17:44
« Re: Plány
Ahoj.
Díky, no, já nejsem úplně zapálený fanda do aut, takže mi Fávo bude zatím stačit. A jelikož jeho nájezd je miniaturní tak si ho asi nechám, protože jednou bude mít možná hodnotu. Ale po dobu, co s nim jezdím, chci aby bylo uživatelsky příjemější a vzhledově hezčí.
Zatim nejsou finance na větší věci a možná ani nebude vše, ale ty kola, HP a sedačky RS bych fakt chtěl
A časem i ten výkon -
FRPE 26.01.10 17:06
« B sloupky
Ahoj, jo to udělej jak píšeš, já to měl na Š120L taky a ještě jsem si nastříkl sprejem i ty středový a vypadalo to super, teda na tehdejší dobu ... ;-)
Světlá potažmo bílá barba bude tak trochu mafiánsky kontrastovat
s tou tmavou polepkou a bude tu určitě gut! :yes: ;-)
Dej pak fotky, rád se podívám ... :-! -
"-- skrytý --" 22.01.10 14:29
« Plány
Ahoj,
jak jsem to pročítal, chtěl bys na Endugingovi udělat opravdu hodně práce.
Musím se přiznat, že se v tobě vidím. Taky jsem chtěl favorita a všelijak si ho upravit. Měl jsem s tím opravdu moc plánů. Denně jsem přemýšlel jak mu přidal nějakou kobylu pod kapotu a jaký spoiler by mu seděl. Ale.. Později jsem dospěl k názoru, že kdybych měl favo, byť krásný a v parádním stavu, tak to je pořád jen fávo. Nastrkal bych do toho spoutu peněz, ale pořád by to byl jen favorit.. Jezdil by možná trochu lépe, trochu lépe by seděl,možná i brzdil, ale jakmile bys to porovnal s čímkoli jen trochu novějším neměl bys šanci.
Neber to jako nějaké poučování, ale spíš jen jako úvahu a radu..
Eso není taky žádný výkřik techniky, ale rozhodně to není až tak staré aby výrazně ztrácelo držet krok s moderními auty.
Já u Esa taky jen dodělám pár věcí a budu jezdit, udržovat a šetřit na mondeo MK3 ;)
Ale pokud jsi fanda přímo do favoritů a hodláš to mít později jako víkendovku a auto pro radost a pro srazy, nemám námitek ;)
Měj se hezky!
Neo5 -
Petr408 14.07.09 21:11
« Re: Re: Re: Ochrana proti korozi
Zvenku je nejlepší autobalsam, špatně se leští, ale taky dlouho vydrží. Nedělej to tempem, to nesnášim, to je dobrý akorát na nějakej vrak. Nejdřív to vem jakoukoliv brusnou leštěnkou a pak autobalsamem. Kdyby to bylo hodně špatný tak brusnou pastu, ale s tou fakt opatrně nebo by si se probrousil na plech. Ta zakryje hluboké vady na laku.
Tady je ten autobalsam: [odkaz]
Hodně štěstí. >:D >:D -
Petr408 14.07.09 21:06
« Re: Re: Ochrana proti korozi
Taže Nejdříve ten Resistin, jsou dva druhy: Resistin Car a Resistin ML. ML je spíš nouzovka. Kup Resistin Car. Dá se koupit všude kde prodávají barvy a laky a v některých drogeriích. Vazelína je nejlepší grafitová, ale ta by tě vyšla na hodně draho. Stačí nějaká obyčejná, ale musíš počítat s tim, že jak tam dáš vazelínu tak už to nemůžeš ničim nikdy natřít. Takže nejdřív tim Resistinem. Dřív býval v takové modré plechovce. Teď nevim. Dá se sehnat i ve spreji. :yes: :yes: :yes: :yes:
Koukni se na tuhle stránku ať máš inspiraci:
[odkaz]
:yes: :yes: >:D >:D -
"-- skrytý --" 07.07.09 18:52
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: srovnani vozu
to je vsechno moc pekne tyhle prototypy, ale co vyklopna zad u Renaultu typu twin door pred 20lety? Superb nyni z toho dela slavu. To je to same co jsi napsal ty. Akorat s tim rozdilem, ze v r. 69 se dali najit jiz auta s motorem vpredu. Pred 20lety nikdo jiny twin-door nemel... -
Special-line 07.07.09 18:49
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: srovnani vozu
No jo jenže 720tka neprošla právě kvůli komunistům. A po revoluci jiná možnost prostě nebyla. My sme zas tak nepotřebovali VW kvůli technice, ale hlavně kvůli penězům a stabilitě. A kvůli ryhlému návratu ne Evropskou úroveň.
Já vždycky říkám že naši konstruktéři byli na velmi dobré úrpvni, ale když o tom co se bude dělat a co ne rozhodovala vláda a ne sama automobilka a trh tak to bylo tak jak to bylo.