Diskuse

Nissan Primera (2003)

12.1.2010

No, recenzí na Primery je hodně, ale jen na ty předchozí verze. Na tu nejnovější a bohužel ve výrobě poslední řade Primery je jich jak šafránu. Proto…

 

Nissan Primera (Papír1)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto tofoj

    tofoj 12.01.2010  23:31

    Čau

    Ahoj, konečně nějaká Primerka :-)

    Možná by to chtělo trochu sofistikovanější mluvu, ale to je každýho věc. Každopádně si to po sobě projdi, některý drobnosti určitě upravíš.

    Měj se a pozdravuj autíčko :-)
    • 00 Reagovat !

      foto Papir1

      Papír1 13.01.2010  16:25

      « Re: Čau

      JJ, písal jsem to na Noťasu s AJ. Ten ČJ nebere, a kontrolu to taky neuní. Dnes jsem to opravil.
  • 00 Reagovat !

    foto FRPE

    FRPE 13.01.2010  00:03

    Zmuchlám tě jako PAPÍR od sekaný ...

    ... říkali mě mazáci na vojně ... ;-) Pěkná přezdívka! :-!

    Trochu souhlas s Tofojem ale jinak dobrý! :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto FRPE

      FRPE 13.01.2010  00:30

      « Re: Zmuchlám tě jako PAPÍR od sekaný ...

      Ty si tlapnej táto, dyť si na vojně vůbec nebil ... >:-[] :no:
      • 00 Reagovat !

        foto Papir1

        Papír1 13.01.2010  16:26

        « Re: Re: Zmuchlám tě jako PAPÍR od sekaný ...

        Sic jsem byl na vojně, ale přezdívce jsem netrpěl.
        • 00 Reagovat !

          foto FRPE

          FRPE 13.01.2010  16:28

          « Re: Re: Re: Zmuchlám tě jako PAPÍR od sekaný ...

          Byla to sranda ... ;-) Kde jsi sloužil a jaká funkce? A hodnost? ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto Papir1

            Papír1 13.01.2010  16:38

            « Re: Re: Re: Re: Zmuchlám tě jako PAPÍR od sekaný ...

            Jako řidič RZSAČR. V Praze Karlíně. Moje záchraná "stíhačka" byla škoda 1203, Hodnost četař. :-!
            • 00 Reagovat !

              foto FRPE

              FRPE 13.01.2010  16:40

              « Re: Re: Re: Re: Re: Zmuchlám tě jako PAPÍR od sekaný ...

              No to je dobrá funkce - já dělal v Čáslavi letce ... :yes: To víš ale my to měli ještě na dva roky ... ;-\
              • 00 Reagovat !

                foto -KTM-nejlepsi-motorka-sveta---

                ..KTM-nejlepší motorka světa:-)) 13.01.2010  19:53

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zmuchlám tě jako PAPÍR od sekaný ...

                je ti 34 a byl jsi na dva roky????Ty jsi ale vtipný >:D >:D >:D
                • 00 Reagovat !

                  foto FRPE

                  FRPE 13.01.2010  22:03

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zmuchlám tě jako PAPÍR od sekaný ...

                  A právě v tom je ten vtip Vojtěchu :-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto -KTM-nejlepsi-motorka-sveta---

                    ..KTM-nejlepší motorka světa:-)) 15.01.2010  19:42

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zmuchlám tě jako PAPÍR od sekaný ...

                    Máš pravdu Lojzíčku >:D >:D
                    • 00 Reagovat !

                      foto FRPE

                      FRPE 15.01.2010  19:44

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zmuchlám tě jako PAPÍR od sekaný ...

                      :yes: ;-) Nene ty jsi lepší Vojtíšku
  • 00 Reagovat !

    foto wikinko

    wikinko 13.01.2010  04:06

    pekne

    pekne vtipne napisana recenzia, konecne som si tu po dlhej dobe pekne pocital...
  • 00 Reagovat !

    foto pelikos

    pelikoš 13.01.2010  07:57

    primera

    recenze je téměř vyčerpávající a řekl bych,že i pravdivá.já jsem měl všechny 3 primery (wp10,wp11,wp12) a nejkvalitnější byla ta 10,protože byla dělaná doma v japonsku(190t.km bez problému).u 11 bylo vidět,že nissanu teklo do bot a byla trochu ošizená,člověk to poznal na detailech,ikdyž taky fungovala bez problémů.12 byla asi nejvíc nabušená co se týče výbavy a pohodlí,měl jsem tu po faceliftu z roku 2005 a tam byly některé věci co kritizuješ odstraněné.nyní mám x-traila (t31)a zatím maximální spokojennost(30 t.km).nissany vlastním od roku 1992 a myslím,že je budu kupovat dál,pokud to dovolí okolnosti a tobě přeju (a primeře)hodně šťastných kilometrů ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto Papir1

      Papír1 13.01.2010  16:35

      « Re: primera

      P12
      Navrhnuto Japonskými Inženýry, podvozek a kastle je z Francie, montovaný v Anglii, Polsko-Tureckýma rukama. Na spoustu dílech "pička" znak Renaulta. :-)

      Díky ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto kaaRS

    kaaRS 13.01.2010  08:01

    Musim...

    uznat ze po dlouhe dobe novacek kteremu ni nechybi. Recenze slusna fotky pro zacatek dostacujici (je tam vse dulezite) a auto jine nez ostatni a to se mi libi. Ta bezova interieru opravdu moc slusi. Takze jednoznacne 3x10. At jezdi. ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Mira328i

    Mira328i 13.01.2010  08:09

    dotaz

    píšeš v recenzi o tom rozhodování a o francouzských autech--renault nese punc nespolehlivosti...a není tohle auto trošku výrobek společně s renaultem? ..třeba motor..atd.?
    Jinak pěkný auto, nisan je určo zajímavá volba, jen design těchto modelů mi nesedl, klasický styl před tím se mi moc líbil :yes:.
    • 00 Reagovat !

      foto Papir1

      Papír1 13.01.2010  16:43

      « Re: dotaz

      Ano, na spoustu dílech co nejsou vidět je znak Renaulta. Motor je původní Nissan. A to je možná škoda, neb Renault dělá lepší diesel.
      JJ. design potencionálním zákazníkům nesedl. Proto není moc vidět. V Německu je jich snad nejvíce.
      • 00 Reagovat !

        foto tofoj

        tofoj 13.01.2010  18:22

        « Re: Re: dotaz

        Pravda je, že jako majitel P11 100% vim, že P12 moje další auto nebude...
        • 00 Reagovat !

          foto pelikos

          pelikoš 15.01.2010  21:58

          « Re: Re: Re: dotaz

          a to je škoda,měl by sis ji projet,zrovna u p11 bylo vidět,že šetřili,kde mohli a u p12 se zase pohnuli dopředu s provedením a materiálem atd (po faceliftu)
          • 00 Reagovat !

            foto tofoj

            tofoj 16.01.2010  11:02

            « Re: Re: Re: Re: dotaz

            To je mi jedno, že šetřili, když to nepoznám >:D
            Já to auto mam na blbnutí a jízdní vlastnosti šly dolu, nehledě na dízlový motory...
            • 00 Reagovat !

              foto pelikos

              pelikoš 16.01.2010  19:59

              « Re: Re: Re: Re: Re: dotaz

              právě že poznáš,když přesedneš...jízdní vlastnosti nešly rapidně dolů,ale spíše do pohodlí a ten diesel byl ne krok dopředu,ale několik skoků(tedy myšleno YD22) ;-)
              • 00 Reagovat !

                foto tofoj

                tofoj 17.01.2010  12:25

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: dotaz

                Mě ale pohodlí nezajímá. Tohle auto bude prostě na zábavu vždycky horší než P11 a proto si ho nekoupim ;-)
                • 00 Reagovat !

                  foto pelikos

                  pelikoš 17.01.2010  16:11

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: dotaz

                  nebude na zábavu vždy horší,pokud nemáš na mysli GT...s p10 jsem najel 200 t.km s p11 96 t.km a s p12 87 t.km a myslím,že něco můžu porovnat a i s 12 jsem si užil parádně :-!
                • 00 Reagovat !

                  foto Papir1

                  Papír1 19.01.2010  10:44

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: dotaz

                  Naftový kombajn nebude nikdy pro zábavu. Kór když u P12 váží o 81kg více než srovnatelný benzínový 2l. A ta váha je na předku.
      • 00 Reagovat !

        foto coolio

        coolio 16.01.2010  10:41

        « Re: Re: dotaz

        Zvláštní je, že uvádíš přesný objem motoru 2184 cm3. Ten samý objem má Renault u svého 2.2 (dT a pak dCi) co dával do Safrane a Espace, a to určitě už kolem r.1998 nebo i dřív. Spíš bych řekl že motor je renolťácký původem.
  • 00 Reagovat !

    foto stirecek1

    štíreček1 13.01.2010  20:16

    Primer..

    Pěkná kára, zajímavý interiér a pěkné "ladné" tvary >:D :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.01.2010  21:53

    Moje Primera byla zrůda

    Měl jsem taky přesně tuhle Primeru, jen v té zelé metle a po 6 měsících jsem byl skoro rád, že jsem se ji zbavil, dal bych ji i zadarmo ... od novoty to měl známý a pak já. Převzal jsem ji v 50 tis km a něco na tom ujel a hned od začátku utrpení. Sedačky sem proseděl na hlinikovou konstrukci a k mému zděšení pod látkou na sedadlech byl a je jen molitan, maras, jezdil jsem asi 10 tis km s ramenem na konstrukci. Levé dveře když jsem dovřel tak tam byla mezera 3mm, na pravých dveřích tak centimetr.

    Odešel mi plováček v nádrži a neukazoval kolik je paliva, oprava 11 000kč, protože se vyměnilo půl auta.

    Na dálnici mi ve 130km/h spadlo okno u řidiče do dveří a já se skoro zabil.

    Jelikož je Primera širší tak jsem se na horách v zimě nevešel do vyjetých koljích a poprvé vyletěl z cesty.

    A ten motor ... to je podle mě utrpení. Měl jsem spotřebu cca 8/100 a výkon je oproti Tdi směšný. Další auto jsem měl oktávku 81kw, teď mám 77kw a pořád je to jiná liga. Jezdím za 4.8/100 a jak jsem poprvé jel v oktě 81kw po primeře tak jsem byl nadšený jako malý.

    Zpracování interiéru je proti němcům taky někde jinde podle mě, nechytá se, je to fajn, ale ...

    Zapoměl jsem dodat, že když jsem jel v zimě na fotbálek, tak přijdu po fotbale k autu a čelní sklo prasklé, přes celou půlku. V servise mi řekli, že za to může teplo od motoru v autě, a mráz venku ...

    A na design, to jsem si nezvykl nikdy ... a asi nezvyknu >:D

    Ale nissany nezatracuju, mám teď ještě Pathfindera 2.5 rok 08 a je dobrej. Jen, začíná habrovat, rozpadla se manžeta na řadící páce, pod čelním sklem vylezla guma .. no pořád něco. :-)
    • 00 Reagovat !

      foto pelikos

      pelikoš 15.01.2010  21:55

      « Re: Moje Primera byla perfektní

      já si ani na jednu primeru nemůžu stěžovat ani písmenem a doporučuju ji všema deseti.každý auto se nemusí vydařit a ty jsi měl štěstí na páteční auto >:D p.s. k motoru ve škodovce-tak ten bych určitě nechtěl už kvůli zvuku zetora ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto Papir1

      Papír1 19.01.2010  11:03

      « Re: Moje Primera byla zrůda

      No TDi77kw sedlám v práci. A opravdu se to nedá srovnat. TDI je hlučnější, je slyšet Turbo. Motor pocitově sice táhne, ale pořád málo ve srovnání 2,2DCi. TDI77kw je opravdu úsporné auto, jezdím za 5-6l ale žere olej. +- 2L na 10tis km. 81KW z první kokty se nedá také srovnat. Je to lepší než 77kw, ale pořád je to málo. 96KW z pašíka je plně srovnatelný po výkonostní stránce, ale te kravál co vydává?
  • 00 Reagovat !

    foto Hanss-MoDo-Team-

    Hanss (MoDo Team) 20.01.2010  22:14

    Smíchov

    Zdravim na smíchov, přes dvacet let jsem tam bydlel a na Nikolajce jsem hrál hokej za Uhelné sklady :-) - rád se tam vracím, tak třeba někdy :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 29.01.2010  15:56

    Primera 2,2dci - to snad v Nissane nemysleli vazne

    No ja sa priznam ze toto auto by som nechel ani zadarmo ...teraz... jedno som mal hodnotimto ako moj najvecsi omyl co sa tyka aut.. presne tento isty model s 2,2 dci 102 kw .. akurat na 17". Vzdi mi islo v provm rade o funkcnost auta a nie o dizajn taze interier ani exterier kritizovat nebudem no podvozok, motor a prevodovka to je hotove nestastie, doporucujemti zviest sa vtom mondeu co si chel kupit moze ta to riadne mrziet ...ponezaz toto auto je v zakrutach neokrochané , velmi nedotacive , a podvozok je nekomfortny a meky,a poriodne počut kazdu jamu, nerovnost, prevodovka je zle odstupnovana a motor nema absolutne nijaky tach do spominanych cca 1600 otacok .. pridavat musim ako na 1,6 benzine , okremotho ked sa ponahklam mam bezne spotrebu 7,8-8litra, a spolahlivost komentovat nebudem..vnutri mi vadi len priblby plast na dverách , kvázi pokracovanie palubky a velmi pomale vyhrievanie sedadiel... to zrovnavam z modeom... zo subaru radsej ani nebudem :-) jedné pozivivum tochto auta som nasiel v brzdach...
    Osobne si myslim ze co sa tyka funkcných vlastnosti je tato primera oproti minulej ulnym hororom a vyvojary v nisasne by si mali spytovat svedomie

    Skusal som aj 1,8 benzin .. (jediný model co mali showroome) a sodstupom casu ju hodnotim ako podstatne lepsieu variantu Primery hlavne koli lachsiemu "nosu" a vyplivajucim vyhodam, presnejsej prevodovke a hlavne omnoho lepsie odstupnovanej prevodovke..ja ked auto bolo znatelne pomalsie bolo cele obnoho vydarenejsie...

    Nevysvetluj si kritiku ktomu autu zle proste ma to sklamalo ..hodz som velkym fanusikom JDM Cars

    :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto pelikos

      pelikoš 03.04.2010  21:38

      « Re: Primera 2,2dci - to snad v Nissane nemysleli vazne

      to jsi musel jezdit s nějakou rozprcávkou ;-\
  • 00 Reagovat !

    foto will83

    will83 17.02.2010  14:56

    Moc pěkný

    Vždycky jsem si myslel, že 2.2 dci je od Renaultu, ale konečně v tom mam jasno. Jinak tahle Primera se mi vždycky líbila. Ať slouží !!!
    • 00 Reagovat !

      foto pelikos

      pelikoš 03.04.2010  21:36

      « Re: Moc pěkný

      v primeře je motor od nissanu,ale v laguně je renault,přestože se oba jmenují 2,2 dCi
  • 00 Reagovat !

    foto element5

    element5 28.02.2010  00:38

    Volba rozumu,

    ale stejně se mi líbí :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto Ronault-

    Ronault. 19.04.2010  15:58

    Pěkná recenze

    Moc pěkná recenze, auto "stylové", resp. má svou, i když trochu podivnou osobnost, fotek dostatek. :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

    Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 21.04.2010  20:28

    Jízda v Nissanu 370 Z

    Krásně si to popsal,myslím si,že jsi nic nevynechal (až na blikače ,,Z,,),docela ti závidím,že ses mohl tak dlouho projet (já s ním najel snad jen 8 km).
    Parádní fotky - udělal si mi radost chlape :yes: :yes: :yes: ..určitě i Fefe!

    btw : Black edition vypadá naprosto noblesně :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

      Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 21.04.2010  22:03

      « Re: Jízda v Nissanu 370 Z

      Papír1 - Při čtení tvého zážitku s 370kou jsem se na pár minut ocitla v tvé kůži a naskočila mi husina...Vše bylo umocněné tím,že se do tvých pocitů dokážu dost dobře vžít díky 350ce.
      Popsáno zcela přesně včetně emocí!Jo,jo,takové je Zet!! ;-) >:D
      • 00 Reagovat !

        foto Papir1

        Papír1 21.04.2010  23:42

        « Re: Re: Jízda v Nissanu 370 Z

        Black edition vypadá opravdu super. Mě se zamlouvala ze všech nejvíce. Hlavně díky interiéru. Jinak to byl intenzivní zážitek. Škoda že nešlo natočit zrychlení na semaforech. Ten zvuk bych si dal jako zvonění do telefonu. Byla by to má Óda na radost. Mít ty prachy tak 370Z Black je už objednaná.
  • 00 Reagovat !

    foto Subaru4ever

    Subaru4ever 21.04.2010  22:37

    Primeros

    Recenze mě fakt dostala. Vyčerpávající popis toho, co by mě jako kupce zajímalo. Taky jsem nevěděl, že do takového auta z takového roku se montovaly takové vymoženosti, jako např. parkovací kamera. A hlavně v recenzi nechybí pořádný humor :-)

    Na tuhle Primeru jsem nikdy nečetl žádný komentář, natož nějakou recenzi, takže jsem se pěkně dovzdělal :-) :yes:

    ........
    Ale teď k tomu hlavnímu:

    Do Volcana to mám zatraceně blízko a nikdo mi o Z-párty neřekl !!! :'-( ... stačilo by jen jedno slovíčko, jen drobný náznak, a byl bych tam celej den (a z toho auta by mě vyndala nejspíš až Policie) :-( :'-( .... ani nevíš jak jsem smutnej :-(
    • 00 Reagovat !

      foto tofoj

      tofoj 21.04.2010  22:42

      « Re: Primeros

      To sme smutný minimálně dva >:D
      • 00 Reagovat !

        foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

        Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 21.04.2010  22:47

        « Re: Re: Primeros

        tři >:D
        • 00 Reagovat !

          foto Papir1

          Papír1 21.04.2010  23:32

          « Re: Re: Re: Primeros

          No tohle info jsem dostal díky Nissan klubu. Takže hurá na Nissan.cz, tak se zaregistrovat a doufat že mi napíšou. No a za 3 dny mi napsali, že pokud mám čas, tak pro mě jednu 370Z mají.
          • 00 Reagovat !

            foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

            Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 21.04.2010  23:37

            « Re: Re: Re: Re: Primeros

            papír1 - mrknu na to zítra a dík za info,pochvalu za novinku jsme ti s Fefe vysekli o pár příspěvků výš >:-[] ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto Papir1

      Papír1 21.04.2010  23:35

      « Re: Primeros

      Policajti se to asi nějak domákli neb kolem 14:00 začali instalovat dva radary na D5 a jeden dali MP přímo do ulice k Sopce.
      • 00 Reagovat !

        foto Subaru4ever

        Subaru4ever 21.04.2010  23:38

        « Re: Primeros

        do ulice k sopce ??? >:D >:D >:D

        Tam se většinou jezdí na kolech, bruslích a chodí se psama >:D ... čas od času tam projede auto jen když někdo jede na oběd do Volcana - a tam dali radar >:D - pomalu to není ani veřejná komunikace :no:
        • 00 Reagovat !

          foto Papir1

          Papír1 21.04.2010  23:49

          « Re: Re: Primeros

          On tam každej kdo jezdil s Z, tak tam měl s lehnou nohou minimálně 100. Stáli naproti hospodě u Šimáčků. Ale máš pravdu, ta silnice je hodně úzká. Vyhnout se tam s 370 bylo celkem fuška.
  • 00 Reagovat !

    foto pelikos

    pelikoš 27.06.2010  12:46

    světla

    měl jsem P12W 3 roky a žádný problém se světly nebyl.měl jsem tam taky xenony ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto Papir1

      Papír1 28.06.2010  16:31

      « Re: světla

      No bude to tím, že světla začnou matnět ppo cca 5 letech.
  • 00 Reagovat !

    foto element5

    element5 21.10.2010  08:18

    Pražský okruh

    Hele papíre, k čemu by ti proboha jako pražákovi byla mapa okruhu v navigaci? Já jsem až z Příbrami a najdu ho bez problémů i bez mapy. Ze Strakonické se totiž nedá přehlédnout... ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto Poustnik

      Poustnik 21.10.2010  10:25

      « Re: Pražský okruh

      No jo, ale když máš navigaci, postupně tě tak ukolébá, tak otupí, že jí začneš slepě poslouchat.....(ne,jasně, nedá se generalizovat)....a pak tu odbočku na okruh jistojistě přejedeš, protože tě neupozorní. Tady v Evropě navigaci zatím nemáme, takže poctivě koukám do papírové mapy, ale v améru jsem si pak začal připadat, že vlastně vůbec nevím kudy jedu....spolehl jsem se na navigaci a začalo mi chybět takové to....Jsme už u tohodle města? Tohle je předměstí? Podjeli jsme už nějakou železnici? Ale je fakt, že bez navigace bych třeba LA neprojel. Když se ti šestiproudá dálnice furt vlní doprava doleva a sjezdy jsou na obě strany, bez navigace bych zešedivěl.
      Jinak papíre1, máš tomoc pěkně sepsané, aktuální fotky přidávané - viz třeba kroupy a Google street view....jen tak dál! Ať slouží a nezlobí! Hoj! :-)
    • 00 Reagovat !

      foto Papir1

      Papír1 22.10.2010  13:51

      « Re: Pražský okruh

      Voe, po Praze trefím. :-) Nový obchvat mám zmáknutej, když jezdím na Zbraslav 2x týdně. Jen jsem si chtěl zkontrolovat jak aktuální jsou mapy 2010-2011. Protože když jsem jel do Pardubic, tak mapa 2009-2010 neuměla novou 4proudou silnici od D11. Jinak jezdím podle navi všude kde to neznám.
      Zatím je to OK, jen tato navi preferuje hlavní silnice před okreskama. Ikdyž je to po hlavní ( dálnice atd) podstatně delší. Ale v Jaroměři na kruháku v navy chybí jeden výjezd. Takže navi ukazuje odbočte druhým výjezdem a pak 200 rovně, jenže já jsem na parkovišti u sídliště. :-( Jsem zvědavej jestli s novější mapou taky skončím v Jaroměři na sídlišti. :-)
      • 00 Reagovat !

        foto Poustnik

        Poustnik 22.10.2010  14:33

        « Re: Re: Pražský okruh

        No vidíš,já ještě po novém obchvatu nejel. Třeba programátoři nevěřili, že v době krize budou na dostavbu peníze.... >:D
        • 00 Reagovat !

          foto talio2

          talio2 22.10.2010  14:45

          « Re: Re: Re: Pražský okruh

          já do Prahy dojíždím do školy a moje navigace krásně zvládá všechno.. používám na nokii n900 Sygic Mobile Maps a paráda :-) zná i ten nový okruh
          • 00 Reagovat !

            foto Papir1

            Papír1 22.10.2010  23:59

            « Re: Re: Re: Re: Pražský okruh

            JJ pořád tvrdím, že externí navi má hafo výhod. Od mapového pokrytí po ovládání. Ale zabudovná navi má výhodu v tom, že je pořád v autě, teda pokud si jí nějaký opálený občan nepůjčí i s půlkou přístrojovky. :-)
            • 00 Reagovat !

              foto element5

              element5 23.10.2010  08:40

              « Re: Re: Re: Re: Re: Pražský okruh

              Třeba pro tu mém autě mapy východní Evropy vůbec neexistují ;-\ ale západ je pokrytý velice dobře a stále se aktualizuje. Na moderní externí navigace ovšem ani tak nemá...
              • 00 Reagovat !

                foto talio2

                talio2 23.10.2010  11:14

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pražský okruh

                My máme v ML tu vestavěnou velkou navigaci, tuším, že je to NGT1 (command) a do tý pravidelně stahuju každej rok aktualizační DVD z netu zadarmo.. pokrytí má slušný a zná i ulici a číslo popisný našeho bydliště.. a to nezná ani naprostá většina těch přenosných..
                • 00 Reagovat !

                  foto Papir1

                  Papír1 23.10.2010  12:40

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pražský okruh

                  orig. navi od Nissanu také neumí východní evropu. Takže jste si koupil navi za 60kapříků a pak zjitil že je to na h..... V roce 2003 tvrdili že max. do 2 let bude. Nyní je rok 2010 a ještě není a nebude. :-( :-( :-(

                  Naštestí mám dodělávnou navi Blaupunkt dx, takže se dají na to sehnat CD ( PL ČR DE AUS IT FR ES POR BEN FIN DAN SWE CH) dělá to +- 8CD Origoš stojí +-4000,- :-( Tak to stahuji na netu zadáčo. Jinak čísla to umí jen ve velkých městech . Ale čisla to umí 1-15, 2-16 atd. Nikdy ne přesné číslo domu. Umí to i TMC, ale namám na to anténu. :-(

                  Proto tvrdím že externí navi je lepší. Stají 1/5 a umí toho více.
        • 00 Reagovat !

          foto Papir1

          Papír1 23.10.2010  00:04

          « Re: Re: Re: Pražský okruh

          Také jsem nevěřil, že to dokončí. Ale je to paráda, jen nechápu to omezení rychlosti a sjezdy co nikam nevedou. Čekal jsem při stavbě nějaké problémy s mosty, tunely či velkou vodou. Ale ty nepřišli, neb to byl jeden velkej tunel. :-)
  • 00 Reagovat !

    foto Poustnik

    Poustnik 28.11.2010  18:14

    Super zaměřovač,

    že by Nissan zavedl nové zimní logo? Hlavně má vzhledem k velikosti téměř individuální rysy, stál ti někdo modelem? :-)
    • 00 Reagovat !

      foto Papir1

      Papír1 30.11.2010  00:09

      « Re: Super zaměřovač,

      JJ uplácal jsem to podle manželky. Krasavice ,že? >:D >:D >:D

      Ale nějaký vandal mi ho do rána urval. Dneska si lidi ničeho neváží. :-)
      • 00 Reagovat !

        foto Poustnik

        Poustnik 30.11.2010  00:17

        « Re: Re: Super zaměřovač,

        Podle manželky? Óó!!! Tak alespoň je jisté, že je bílá..... >:D

        Měl sis ho připojistit.....
  • 00 Reagovat !

    foto Poustnik

    Poustnik 15.12.2010  11:53

    A kde že ty "eurořetězy" vyrábějí?

    Made in China? Jinak si v novince oprav - viděti, viseti - měkké i. ;-)
    P.S. Já mám řetězy jen na Johnovi Deerovi, že bych něco měl letos pořídit i na Mazdici?
    • 00 Reagovat !

      foto Brandon-Walsh

      Brandon Walsh 15.12.2010  15:13

      « Re: A kde že ty "eurořetězy" vyrábějí?

      pripomina mi to otca roky dozadu taktiez kupil lacne retaze tieto mali aspon pekny obal tie jeho boli v igelite >:D ostali sme visiet v kopci jedna sla v pohode druha vobec pamatam si ako v obleku lezal pri kolese a hresil nakoniec ju uchytil snurkou od topanky aby sme sa aspon pohli potom to odletelo tak retaz ostala na ceste a vysli sme na tej co bola na druhom kolese pripevnena poriadne >:D kedze v case montaze este k tomu husto snezilo otec bol potom dva tyzdne v posteli s chorobou >:D ja nenosim retaze ziadne dufam ze sa mi to niekedy nevypomsti jazdievam do liberca 8-s >:D
      • 00 Reagovat !

        foto Poustnik

        Poustnik 15.12.2010  16:36

        « Re: Re: A kde že ty "eurořetězy" vyrábějí?

        Ták.....chudák tatík se stará, oblek si ničí a rodinka v teploučku v autě okýnkem vykukuje a kritizuje.....No to bych vás zabil!!!!! >:-[] >:-[]
        • 00 Reagovat !

          foto Brandon-Walsh

          Brandon Walsh 15.12.2010  18:54

          « Re: Re: Re: A kde že ty "eurořetězy" vyrábějí?

          ja som zo zaciatku nad nim stal s navodom v ruke ale vravel chod do auta budes chory a ako poslusne dieta som siel no >:D
          • 00 Reagovat !

            foto Papir1

            Papír1 17.12.2010  16:56

            « Re: Re: Re: Re: A kde že ty "eurořetězy" vyrábějí?

            JJ, řetězy jsou Made in China. A je to šmejd. Očka jsou tak měkká, že jdou narovnat kleštěma. Také jsem je nasazoval na kola 30 minut. Návod jsem měl v u sebe na zemi. Jak jsem tam tak klečel a natahoval jsem se pro návod, vypadal jsem že se tam modlím. :-) Byl jsem celý mokrý od hlavy k patě, hlavně kolena a rukávy. Ruce se mi klepaly, ,jako bych měl Parkinsona. :-) Ono montovat řetězy do podběhu plného sněhové břečky, není nic moc. Když jsem jel domů, zapnul jsem vyhřívání sedačky a klimu nastavil na 28°
  • 00 Reagovat !

    foto Brandon-Walsh

    Brandon Walsh 24.12.2010  15:02

    vianocna fotka

    je krasna :-) :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto Papir1

      Papír1 24.12.2010  23:39

      « Re: vianocna fotka

      Děkuji, mladý pán nechtěl moc spolupracovat. Dnes dostal hafo hraček, ale nejvíce ho stejně zajímala psí miska. :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.05.2011  18:45

    Skvělá recenze na dobré auto

    Ahoj, právě jsem dočetl tvojí recenzi a musím říct, že je skvělá. Vlastním také toto auto, jen je to ročník 2002 s motorem 2.2di 93 kw v černé barvě. Kupoval jsem to před 2 lety, kdy to mělo najeto 132 000Km a nyní tam mám 159 000. Ve většině případů musím souhlasit s recenzí, ale také mne zarazilo pár odlišností. Moje auto na 4 při 100 km/h točí 3000 ot., na 5 je to 120km/h a u 6 je to nějakých 140km/h. Auto je do 2000 otáček líné, pak se to truchu zlepší, ale nejvíce táhne od 2500 otaček. To je také důvod proč se snažím jezdit v rozmezí 2500 - 3000 otáček, kdy si ve většině případů vystačím se 4 rychlostním stupněm (kromě dálnice). Auto je v těhle otáčkách živější, lépe reaguje na sešlápnutí plynového pedálu a pozitivně to ovlivňuje i spotřebu (dle PP o 0,5 litru). Průměrně jezdím dle PP za 5,8 - 6,5. Ve skutečnosti je to nějakých 8,5l při krátkých trasách či delší jízdou po městě a krásných 6,5 při delších trasách. Také nemám problémy s vrzáním interiéru a zvuk se mi zdá dobrý (poslouchám rock, metal, rádio beat ...).
    Jo a ještě jeden věc ohledně jízních vlastností, spolehlivosti a kvality dílů u P12. P12 vyrobené v roce 2002 a 2003 (modelová řada 2003) jsou na tom mnohem lépe. Vypozoroval jsem to z různých diskuzí, recenzí, statistik ale i z vlastních zkušeností (nenašel jsem nic co by mělo logo renault :D). Novější modely = Renault s logem Nissan :-(
    Auto je zatím spolehlivé až na servo řízení, kde je problémem s únikem oleje a výměna je pěkně drahá (cca. 15 000,- ). Byl to už častý problém u P11 (zde to šlo alespoň přetěsnit)... nechápu proč to u nové generace nevyřešili?
    Až budu mít chvíli, udělám pár fotek a zkusím také o tomto dobrém voze něco napsat. :-)
    • 00 Reagovat !

      foto Papir1

      Papír1 08.06.2011  10:09

      « Re: Skvělá recenze na dobré auto

      Díky za pochvalu, ale u DCi 102kw se převodovka opravdu nepovedla. Je moc krátká. To slabší diesli jezdí opravdu usponěji a nijak zásadne neozastávají. Jinak našel jsem pár dílů kde je "pička" znak Renaultu. Jako jsou díly světla atd.
  • 00 Reagovat !

    foto Radim70

    Radim70 16.09.2011  17:52

    Ahoj všem

    Rozhodl jsem se, že přispěju taky svou troškou..V roce tuším 94 jsem si pořídil prvního Nissana.Původně jsem si jel, aspoň jsem si to myslel, pro Primeru. Nakonec ta stál Sunny. Byl to sedan, 1.6i docela vybavený na tu dobu.. prostě jsem ho za těch 150 tis vzal. Měl najeto cca 45 tis. Měl jsem ho do roku 2005 a to jenom proto, že se za 1) absolutně nic nezkazilo, nežralo to ani deci oleje, prostě to nechtělo krom benzínu nic. No a za 2) měl jsem ho už potom spíše jako druhé auto v domě, neboť jsem měl služební. Nicméně mi jednou zavolal známý že má v kombíku Primeru r.v. 2003. Po té jsem toužil, co jsem jí spatřil, ale za cca. 850 tis, jako nová přeci jen nedostižná. Takže jsem šáhl po téhle za 320 tis. Najeto bylo kolem 50 tis. Plný nadšení, že mám opět bezporuchového Nissana jsem zaplatil, přepsal a těšil se :-) Byla to taková zelenomodrá metla, 1.8 benzín.Velké plus byla prostornost a pohodlí. Původní bezporuchovost se kamsi z Nissanů vytratila. Už si nevzpomenu na chronologicky sestavené poruchy, ale na výčet teda ano. A předesílám, že mě, pravda, nikdy nenechal ve štychu, nebo stát na cestě. Nicméně... jak jsem tady někde četl.. upadlo boční okno u řidiče. Neštěstí se nerozbilo, jenom se tam urvaly nějaké packy a spadlo do dveří. Oprava mě nakonec stála asi 7 tis za nový mechanismus stahování. Pak následovalo: tekl olej přes nějaké gufero v řízení, šaltpáka byla jako z gumy a řadit s tím dokázal jenom zacvičený řidič, neustále se vlnily kotouče, žralo to i trávu kolem cesty, nevím proč, ale praskly obě zadní světla ve stejné výšce.. v ohybu, takže určitě to nikdo nemohl nabourat, zadní stěrač se nějak vyviklal a sjel ten tisícihran na kterém držel, takže jediná volba opravy byl nákup umělohmotného ramínka jedině v Nissanu za 2200Kč!!!. Pak vrzalo sedadlo u řidiče, praskl kroužek na poloose co potřebuje ABS aby fungovalo, opět kroužek nešel koupit samostatně, jenom s kloubem za 8 tis a možná už jenom pár nepodstatných blbostí. Ale zdálo se mi, že takle se kazí snad jenom Lada Samara. A flašku s vodou jste neměli kam strčit..Prostě, jsem rád že jsem ho za 120 tis před cca měsíce a půl prodal. Útěchou bude snad příštímu majiteli, že jsem mu tam dal nové gumy, nechal za asi 15 tis vyměnit všechny čepy a kosti a podobně. Vzpomínám bez nostalgie. Nissana si už nikdy nekoupím ... asi :-)
  • 00 Reagovat !

    foto Ronault-

    Ronault. 05.01.2013  10:41

    Ukostření

    Podobný problém jsem měl s Lagunou. Strčil jsem kartu, kontrolky se rozsvítily, zmáčknu START, na palubce vánoční stromeček a nic. Naskočilo to třeba na 10 pokus. Věděl jsem, že startér to nebude, ten byl měněný a hlavně ten vydává docela specifický zvuk, když se mu loučí pastorek. Divím se, že to v servisu nepoznali. Občas mi i za jízdy se palubka celá rozsvítila jako stromeček a pak hned po vteřině OK.

    Až pak mě napadlo, jestli by to nemohlo být spojeno s baterkou, sundali jsme s taťkou svorku, uviděli nános zoxidovaného hliníku, očistili nános smirkovým papírem, potřeli troškou spec. vodivé vazelíny a od té doby je klid, i s palubkou.

    Říkal jsem to známému, který je širokodaleko nejlepší na elektro a říkal, že tohle by měla být první věc, co je třeba překontrolovat.
    • 00 Reagovat !

      foto Daniel

      Daniel 05.01.2013  11:30

      « Re: Ukostření

      Taky jsem mel stejnou chybu na starem Puntu... Zaoxidovany kabel a jaky pruser to udela. >:D
      • 00 Reagovat !

        foto Papir1

        Papír1 05.01.2013  23:15

        « Re: Re: Ukostření

        Tím že auto v servisu vždy fungovalo, tak nevěděli čím to bylo. Nejdříve proměřili, zda jde všude proud a protože šel, tak zkoušeli čím to bude. Zoxidované kontakty mě napadli hned, ale byli OK. Zkoušel jsem i nabít baterku, ale tím to nebylo. Bylo to načnutý kabel u ukostření motoru a převodovky. Poznalo se to, až když se to vymontovalo. Kuna + otřesy udělali svoje. Taková blbost.
  • 00 Reagovat !

    foto Poustevnik

    Poustevnik 02.09.2014  11:22

    fajne

    Vyčerpávající recenze na zajímavé a neobvyklé auto. :yes: ať slouží. Ani nevíš co bych dal za rovnou podlahu po sklopení, abych se mohl v autě vyspat, takhle spím na sedačce a dá se to přežít. Na takový kufr mám nafukovačku a to by se pak chrnělo.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele




Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…