Ford Mondeo (2008)
1.1.2013Chtěl bych se s vámi podělit o zkušenosti s Fordem Mondeo kombi MK IV ve verzi 2.0 TDCi 85Kw. Již jsem to sliboval dlouho, že recenzi napíšu a budu rád,…
Ford Mondeo (Ozzman)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Ozzman 11.08.15 11:25
« Re: Re: Stale nechapem tychto "autorov"
Mám kolem sebe další 2 lidi, kteří toto Mondeo z bazaru koupili a jsou nad míru spokojení. Jeden 2.0i 107kw a další 120kw TDCI po fl, dokonce koupen z ESA.
Nyní mám 218 tisic najeto, absolvoval jsem STK bez jediné chyby, mimo gum a brzd na autě nebylo nic děláno na podvozku. Preventivně jsem vyměnil snímač otočení volantem, protože mi občas vynechával tempomat, ale jinak to na jízdě nic nedělalo. Taky jsem v posledním měsíci otoči 2x Chorvatsko až dolu na jih, bez jediného problému. Vím, že to zní asi jako přehnaná chvála vlastní garáže, ale to auto je zatim perfektní v poměru cena/užitá hodnota :-)
-
Rezna 09.08.14 12:45
« Re: Jezdit mírněji
Já nevím jak to děláte.... Já se nikdy nedostal přes 6 litrů. Protože počítač kecá o 0,3l tak se reálně dostávám na spotřebu
4,7 (dálka, max 2 lidi a styl autobusák)
5,2 (dálka, plný auto a styl dynamický-střelec)
skoro 6 (couračky styl střelec)
Mondeo MKIII 2.2 TDCI - jezdí líp a levněji než MKIV -
Ozzman 14.02.14 21:30
« Re: Výkon
Nejel, bohužel... jeden kamarád má pouzue 2.0i a druhý 2.0Tdci 120kw (ten stříbrný na fotkách). Ani neznám nikoho, kdo by měl tu 103kw verzi :-(
On ten náš motor má 300Nm oproti 320 ve 103kw verzi, proto je ten rozdíl asi nepatrný při klasickém stylu jízdy :-) Ale to je jen moje doměnka :-)
Pokud bys někoho měl/znal, taky bych se rád svezl >:D -
woody-alien 06.02.14 16:10
« Re: Re: Re: Re: Prasklina
Pravdu díš. Když jsem připojišťoval sklo, tak mi pojišťovák v rámci stanovení limitu vyhledal výměnu v autorizáku za 28.000. Vyhřívané se senzorem. Nicméně nemusíš ani k Frantovi, stačí normální autoskloservis a cena je podstatně příznivější. Pro příklad výměna čelního skla na H1 v autorizáku 14.000, výměna od autoskloservisu (navíc u mě v garáži) za 8.500. A to co píšeš na závěr, to je známá věc. Autorizáky účtujou pojišťovnám jiný ceny než soukromé osobě. A v případě trochu větší práce třeba po nějakým ťukesu jsou ty rozdíly opravdu znatelný. V desítkách tisíc. -
woody-alien 05.04.13 14:35
« Jezdit mírněji
Ahoj, tak tvoji spotřebu bych bral všemi deseti. >:D Já jezdím v průměru do 7.5 litru a míň než šest to snad ani nejde. Leda že bych vylezl ven a tlačil. >:-[]
Zaujala mě ale tvoje poznámka na konci. Jezdit mírněji a ušetřit tak 1 litr na 100. Jistě že to jde a občas takové myšlenky přepadnou každého. Včetně mě. Uvedu ti modelovou situaci takového mého přemýšlení.
"Co kdybych jezdil mírněji ? To bych se mohl dostat klidně tak na 6.5 až 6.8 a ani by to nebolelo. No jo, ale Mondeo jsem mimo jiné kupoval taky proto, abych se svezl, nebo ne ? No samozřejmě, ale je krize, každá koruna dobrá. No dobře, a kolik teda ušetřím ? Když jezdím jak chci, zůstávám furt na maximu 7.5 litru. Když zmírním, tak v ideálním případě ušetřím litr na sto. Vzdám se zádotlačných rozjezdů, nemusím taky předjet každou kolonu a na dálnici se podvolím limitu - budiž, to bych možná snesl. Tak znovu, kolik tedy ušetřím. Při měsíčním nájezdu do 1500 km to bude 15 ušetřených litrů po 36 korunách, to je 540 korun měsíčně. Krucipísek, pětikilo utratím jen to fikne, když vyrazím s dětma do ZOO. A nemám snad já nárok na svojí ZOO ? Víš co, kašlu na to. Já se budu měsíc hlídat, na dálnici vpravo, rozjezdy šneka a výsledek ? Nula nula nic."
V ten okamžik moje myšlenky končí a šlapu na plyn. >:D -
Ozzman 08.02.13 17:46
« Re: prasklá trubka nasávání
Ahoj.. je to kousek nalevo od levého světlometu ( když budeš stát před autem tak pravého), je tam plastová trubka hranatá, najdeš ji pod nálevkou na kapalinu do odstřikovačů. Je trochu schovaná za výztuhami motoru a hůře se k ní dostává, ale dá se to bez jakékoliv demontáže stáhnout.. přeju trpěloviost:D -
premach 08.02.13 14:24
« prasklá trubka nasávání
Chtěl bych se zeptat ozzmana kde našel ten prasklý spoj na trubce nasávání vzduchu? mám stejné auto 1,8 TDCI a na volnoběh mi něco klepe jakoby někde v palubovce . Jinak jsem to asi před rokem nechal čipnout na 110 kw a paráda, spotřeba o litr méně, doporučuju. -
Ozzman 13.01.13 18:35
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Podvozek
Jo, to určitě je, mne by sice stačil, ale myslím, že Jetta si alespoň ten dvoulitr zaslouží, přeci jen auto nižšší střední třídy nemusí končit na 105 koníkách, to by bylo nejméně z konkurence. Možná začnou dávat ten nový 2.0tdi 110Kw, co bude teď v OIII a Golfu, pokud s ním nečekají na novou generaci Jetty.. uvidíme :-) -
Jetty 13.01.13 10:31
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Podvozek
K tomu prodeji - ono prodávat auto s najetými 30tis opravdu moc smysl nemá...
Jetta motory - no já myslím že stále dělají obě varianty, jen jsem někde četl, že je od r. 2013 nebudou prodávat v Evropě. Jen tak ze zvědavosti jsem koukl na konfigurátor a 2.0TSI se 155kW tam stále figuruje, ale 2.0TDI opravdu zmizel ;-\ A řekni sám, není naftový vrchol v podobě ufuněného 1.6TDI k smíchu? Ne že by to byl špatný motor, ale pro rychlé svezení mu moc výkonové rezervy prostě nezbývá 8-s
Teda jen to přejmenovat z odvoz na odtah >:-[] >:D
Pak pošli info o novém draku do SZ... Jo a fakt nechceš legendární Fabii? :-!