Škoda 125 (1989)
16.1.2009Zakoupeno na inzerát absolutně bez koroze vše originál.Protože jsem chtěl, aby auto vypadalo jako nové tak na něm proběhlo asi 100hodin prací.Namátkou…
Škoda 125 (Motorář)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
"-- skrytý --" 18.01.09 13:12
« WaW
Nezmôžem sa na nic iné len waw. To auto je proste paráda. Výborný stav, motor a prevodovka 5 stupnová. Tiez sme mali 125, tmavomodrá, bolo to vynikajúce auto. Ako vidno, staráš sa o ňu veľmi dobre a to ma teší ;-) :-) . Môžu ľudia hovoriť že sú to sra*ky. Ak sa v škodovke neviezli, neviezli sa v aute. Dnešné vozidlá nestoja za nič. Len sadneš, stlačíš gombík a ideš. Ale škoda je ničo úplne iné. Naťahať benzín, vztýčiť páčku sytiču, pohrať sa so zapaľovaním a potom si užívať ten zvuk kmitajúcich válcov. No nič to. Bude z toho krásny veterán. Len tak ďalej :yes: :yes: -
"-- skrytý --" 18.01.09 12:15
« Ať dělá parádu
Moc krásné auto, kéž by co nejvíc lidí vidělo jak má taková škodovka vypadat a začal se tím vyvracet mýtus že jsou to zrezlá auta co smrdí. Jezdím těď v autech jiné značky a třídy, ale jako dítě jsme byl vožený škodou sto. Nikdy nezapomenu to vrnění při kterém jsem usínal cestou domů. -
"-- skrytý --" 18.01.09 12:00
« Re: Hasící přístroj
Tyto škodovky hoří velice často, je to sériová chyba výroby. Domníval jsem se, že je to díky steřelé hadici přívodu paliva, ale prasklý karburátor je zajímavá teorie. Každopádně hasičák bych vozil, táta ve škodě 100 ho měl taky. Naštěstí ho nikdy nepotřeboval. -
- Radek - 18.01.09 10:59
« Hasící přístroj
Ahoj, tohle auto velice dobře znám, 20. 2. 1989 jsme si šli pro úúúúplně novou, bílou do mototechny - samozřejně jsme si na ní vystáli pořadník >:D Pamatuji si, že nám rovnou dali i SPZ a mezi ní a karoserii auta se na šroubky navlékly takové gumové přechodky - takže v rámci zachování origo stavu bych se na nějaký rámeček vykašlal. Taky mě překvaouje, že máš nelakované krycí lišty prahů a okapniček na střeše - co jsem viděl 125-ky, tak je měly všechny černě lakované, včetně té naší. Volant máš taky koukám z Rapida - ale tenkrát tam bastlili co jim přišlo pod ruku. My měli na řadící páce takovou lacinou černou kuličku - stejnou, jako měl strejda v letité Škodě 100L a pán co přebíral auto vedle nás zas měl takový ten lepší tachometr - co už měl i otáčkoměr a budíky pod společným krycím sklem :-! Taky zástěrky koukám máš natřený bílou barvou - na originálech je nápis Škoda v barvě slonové kosti a zbytek zástěrky je černý. Každopádně je fajn, že sis s autem takhle vyhrál a doufám, že Ti vydrží dělat jen radost. Nám ta naše sloužila dobře až do roku 2006 - už jsme jí měli jen jako auto do party v garáži k mojí T613. Toho roku nás bohužel opustila navždy. Naši někam jeli a tak že jí holku trochu provětraj. Najednou přestala táhnout, tak otec zastavil a zezadu se začal valit kouř. Autíčko nám bohužel schořelo téměř do mrtě :'-( Na vině byla vada materiálu na karburátoru - trhlina v plovákové komoře. Takže benzín prosakoval ven, plovák nezavřel přívod od AC pumpy - no a pak už to šlo ráz na ráz ... Takže PROSÍMTĚ, dej si do auta hasičák, ať ta Tvoje vymazlená škůdka nedopadne stejně ;-) -
tomike 18.01.09 09:45
« Re: Re: Re: Škůdka
Ahoj, Fiat 500 ako mam ja bol vyrobeny v pocte 3 427 648 kusov a uz ich vela nebeha. Treba len vydrzat a aj tieto skodovecky budu mat svoju hodnotu. Lutujem, ze som pred par rokmi nekupil za bagatel Tatru 603, ale bol som student a tak na to nebolo a teraz su ceny niekde inde. Inak ta skodovka je uzasna, akoby dnes zisla z linky. Do takeho stavu chcem dostat svoju 500. Dobre sa o nu staraj.