Hasící přístroj
Ahoj, tohle auto velice dobře znám, 20. 2. 1989 jsme si šli pro úúúúplně novou, bílou do mototechny - samozřejně jsme si na ní vystáli pořadník >:D Pamatuji si, že nám rovnou dali i SPZ a mezi ní a karoserii auta se na šroubky navlékly takové gumové přechodky - takže v rámci zachování origo stavu bych se na nějaký rámeček vykašlal. Taky mě překvaouje, že máš nelakované krycí lišty prahů a okapniček na střeše - co jsem viděl 125-ky, tak je měly všechny černě lakované, včetně té naší. Volant máš taky koukám z Rapida - ale tenkrát tam bastlili co jim přišlo pod ruku. My měli na řadící páce takovou lacinou černou kuličku - stejnou, jako měl strejda v letité Škodě 100L a pán co přebíral auto vedle nás zas měl takový ten lepší tachometr - co už měl i otáčkoměr a budíky pod společným krycím sklem :-! Taky zástěrky koukám máš natřený bílou barvou - na originálech je nápis Škoda v barvě slonové kosti a zbytek zástěrky je černý. Každopádně je fajn, že sis s autem takhle vyhrál a doufám, že Ti vydrží dělat jen radost. Nám ta naše sloužila dobře až do roku 2006 - už jsme jí měli jen jako auto do party v garáži k mojí T613. Toho roku nás bohužel opustila navždy. Naši někam jeli a tak že jí holku trochu provětraj. Najednou přestala táhnout, tak otec zastavil a zezadu se začal valit kouř. Autíčko nám bohužel schořelo téměř do mrtě :'-( Na vině byla vada materiálu na karburátoru - trhlina v plovákové komoře. Takže benzín prosakoval ven, plovák nezavřel přívod od AC pumpy - no a pak už to šlo ráz na ráz ... Takže PROSÍMTĚ, dej si do auta hasičák, ať ta Tvoje vymazlená škůdka nedopadne stejně ;-)