Renault Mégane (2009)
11.8.2009Já jsem nový Mégane. Miluji autoservisy. Jsem velmi rád, když mě opečovávají cizí lidé. Často u nich strávím více než týden. Můj majitel mě nemá vůbec…
Renault Megane III (Milkinin)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
-
"-- skrytý --" 14.08.09 14:23
« megane
tak asi prehovorila cena, a asi ako taka spokojnost z byvalym meganom, a v Cechach je tam dobra cena, v SR vyssia. Ja som si to auto obzrel iba na parkovisku, ale bol som pomerne sklamany z tych plastov, vnutry, a aj nejak my nesedia proporcie, a urcite prechody, skoro to auto na mna az Korejsky posobilo, lepsie je na tom Coupe, skoda ze taky predok presne nedavaju aj na 5 dverovy...
Ale za tu cenu , asi je to okej, aj ked strata hodnoty bude brutalna, a este vtejto krize -
Milkinin 13.08.09 19:28
« Re: spolehlivost
Můj Renault Megane I nebyl moc spolehlivý. Měl už 13 let. To je dost. Tenhle je nový a v záruce, tak to musí něco vydržet. První Megane jsem koupil starší. Mělo 5 let. Kdo ví, jak s tím první majitel jezdil a co s ním prováděl. Zjistil jsem, že bylo i bourané.
A co se ceny týče. Tak ta je dobrá. To byl právě důvod koupit si tento vůz. Jiné vyšly s cenou podobně, měly zas třeba motor o ničem. Jiné byly zase hodně drahé. Třeba taková Mazda 3. Ta je ve stejné třídě a je to dobré auto. Ale stojí od 400 000 nahoru. Za těch 400 tam ještě je třeba jen manuální klima... -
-
Ronault. 21.07.14 13:10
« Re: závady
Já tedy řadím milkinina do skupiny chronicky nespokojených. Ono až takovou tragédii bych v Meganu neviděl. Ale to tak je u všech značek, že mají své chronicky nespokojené majitele. Nejhorší je, když už si to auto KUPUJÍ s tím, že jej nechtějí. Dopadne to vždy stejně, viz Brázdin nebo majitel již druhé VW CC, který tady taky má recenzí plnou "tragických" problémů.
Když to vemu postupně:
Ventilátor - bohužel, chyba Renaultu, opravují v záruce
Orosené světlo - takových tady je i konkurence, osobně bych to asi neřešil, natož zadní
Stěrače fungují dobře, když se nešetří na lištách, ostřikovače ano, ale to není porucha, spíše vlastnost, za kterou Renault zaslouží kritiku právem.
Ukazatel benzínu jde dolů, protože to není tovární LPG, je to psáno všude, není to chyba Renaultu, naopak, Megane nechce majitele nechat stát u krajnice, kdyby se porouchal plovák v nádrži. To, že někdo předělal auto na LPG řídící jednotka neví. není to problém jen Renaultu, ale mnoha jiných značek, namátkou Kia, Hyiundai a v podstatě i většina japonců.
Destička po 57t km... zálěží, ano, mohlo být špatně namontováno, mohl být kámen, je to spotřebák a záleží na stylu jízdy, někomu vydrží kotouč 40t km, někomu 100t km. Kroužek ABS a ložisko je součást kotouče, jako u spoustu jiných aut.
Klimatizace - taky běžná věc i jinde. Po pěti letech má na to nárok. Kolegové nebo otec kontrolují a doplňují každoročně. Mě na minulé Laguně zase třeba neunikal vůbec i po 12 letech.
Unikající voda... nutno řešit.
Palivové čerpadlo - problém u vozů na LPG velmi častý, čerpadlo při jízdě na LPG jede dál,. i když nemá důvod, tlačí palivo vpřed a vrací se zpátky do nádrže. K ničemu, ale opět jen zlomeček firem přestavujících LPG přidá relé, které vypne čerpadlo při jízdě na LPG.
Čerpadlo ABS ano, to je problém.
Takže shrnuto - problém největší asi ve ventilátoru klimy a čerpadlu ABS. Zbytek je spíše nepochopení (klesající ukazatel benzínu) funkce a ne dobře odvedená přestavba LPG (čerpadlo benzínu).
Samozřejmě není to ideální, ale zase z velké části je to hledání much za každou cenu. Někteří jsou spokojení a někteří chronicky z principu nespokojení, tak to chodí.
Za mne určitě patří kritika Meganu za ostřikovače, i když spousta cestujících, kterým jsem to ukazoval, to považuje za "vždyť to ostřikuje dobře", ale při srovnání s Lagunou II je to bída.