Renault Mégane (2009)
11.8.2009Já jsem nový Mégane. Miluji autoservisy. Jsem velmi rád, když mě opečovávají cizí lidé. Často u nich strávím více než týden. Můj majitel mě nemá vůbec…
Renault Megane III (Milkinin)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
- polština 12.08.2009 23:36
- recenze 13.08.2009 08:29 DanV
- megane 13.08.2009 10:25
- spolehlivost 13.08.2009 17:19
- Kufor 13.08.2009 22:03 MisoSK
- megane 14.08.2009 14:23
- pomačkaná karoserie 16.09.2009 10:58 DanV
- Spotreba 09.11.2009 08:13
- kola 25.11.2009 11:28 DanV
- odstřikovače 30.01.2010 16:30
- Sedadla 10.06.2010 16:51 DanV
- náhradní díly 04.07.2010 13:31
- LPG 14.08.2011 07:36 sotomaior
- Já z tohodle auta 06.12.2012 11:01 Stejsn
- Provoz na LPG 02.02.2013 21:24 Gogo_cz
- závady 19.07.2014 20:11 rmt
-
"-- skrytý --" 13.08.2009 10:25
megane
tak preco renault, je drahy, nieje tam mista, a podla recenzie ani nie ste moc rad , ze vobec to auto mate ? -
"-- skrytý --" 13.08.2009 17:19
spolehlivost
taky mi to moc nejde do hlavy - vím vybrat perfektní auto je těžký, ale když víte že renault není moc spolehlivý, ani prostorný a už vůbec ne levný - proč ste ho kupoval? ;-) jinak recenze za 10 :yes:-
Milkinin 13.08.2009 19:28
« Re: spolehlivost
Můj Renault Megane I nebyl moc spolehlivý. Měl už 13 let. To je dost. Tenhle je nový a v záruce, tak to musí něco vydržet. První Megane jsem koupil starší. Mělo 5 let. Kdo ví, jak s tím první majitel jezdil a co s ním prováděl. Zjistil jsem, že bylo i bourané.
A co se ceny týče. Tak ta je dobrá. To byl právě důvod koupit si tento vůz. Jiné vyšly s cenou podobně, měly zas třeba motor o ničem. Jiné byly zase hodně drahé. Třeba taková Mazda 3. Ta je ve stejné třídě a je to dobré auto. Ale stojí od 400 000 nahoru. Za těch 400 tam ještě je třeba jen manuální klima...
-
-
MisoSK 13.08.2009 22:03
Kufor
Nehnevaj sa, Megana mam aj ja no najvacsi kufor v triede nema ani nahodou. Skor velmi priemerny aj to hovorim velmi optimisticky... ;-) -
"-- skrytý --" 14.08.2009 14:23
megane
tak asi prehovorila cena, a asi ako taka spokojnost z byvalym meganom, a v Cechach je tam dobra cena, v SR vyssia. Ja som si to auto obzrel iba na parkovisku, ale bol som pomerne sklamany z tych plastov, vnutry, a aj nejak my nesedia proporcie, a urcite prechody, skoro to auto na mna az Korejsky posobilo, lepsie je na tom Coupe, skoda ze taky predok presne nedavaju aj na 5 dverovy...
Ale za tu cenu , asi je to okej, aj ked strata hodnoty bude brutalna, a este vtejto krize -
"-- skrytý --" 09.11.2009 08:13
Spotreba
ani mne ta spotreba podla PP nesedi,co sa tika spotrebovaneho poliva ukazuje ti to dobre? Mne pri natankovani 40L ukazuje spotrebovane iba 37L.
Pri 37L mi to podla PP sedi, ale tankoval som 40L tak kde su tie 3L??? -
DanV 10.06.2010 16:51
Sedadla
Co se ti nezdá na těch sedadlech? Mně přijdou v pohodě. Boční vedení docela výrazný. Když jsem před pár dny přesedl do Fiesty rodičů, tak mi ty sedačky přišly děsně nepohodlný a plochý. V Lipsku jsem si sedl snad do všech aut nižší střední třídy, co tam byly, a Meganský sedačky mi přisly jako lepší průměr. Je fakt, že ta látka by mohla být jiná. Tahle je taková moc umělá... -
"-- skrytý --" 04.07.2010 13:31
náhradní díly
Čau, dobrá poznámka vpravo nahoře(náhradní díly) . Mám Clio III 1.4 16V 72kW. Je starý cca 5 let a žádný problém, prostě nic. Jenom výměny olejů. Bylo kupované nové. Časem sem šoupnu recenzi.
Přeji ti hodně najetých km, což ti Megoš zcela jistě zaručí. Dnes v té džungli na silnici není nad bezpečný vůz. ;-) -
sotomaior 14.08.2011 07:36
LPG
Zdravím, tak vidím, že přestavby na plyn se docela rozrústají! Ať slouží...jinak moderní ani, ale nejmodernější jsou aktuálně systémy od Vialle (vstřik přímo kapalného plynu) a pak Prims, LandriRenzo, BRC....Výhodou polských systémů je především cena, ale v poslední době mají už velmi slušnou úroveň, jediný chyták je při použití vstřikovačů Valtek.-
Ronault. 14.08.2011 11:35
« Re: LPG
LandiRenzo mám já, ale bohužel ještě ne sekvence, takže to není zrovna nejlepší. Tedy bylo prvních asi 250t km.
Jinak k LPG...
Trochu mne mrzí, že u nás v ČR se nenaučili přestavovat auta na LPG pořádně. Třeba pořád cpou do nárazníku hrdlo. Vypadá to hrozně, jde to vidět a je to moc nápadné. Já mám auto přestavěné v NL a hrdlo LPG má pod krytkou vedle benzínu. Nenápadné, elegantní, praktické... ani se neztratí krytka, protože tam samozřejmě žádná není. V Itálii je to taky běžné. Pak taky se dají dnes montovat systémy již tak, že stav paliva ukazuje normálně ukazatel v autě a to dle toho, nač auto zrovna jede. V ČR to taky skoro nikdo neumí... no je to škoda.
Jinak samozřejmě přeji ať slouží, což určitě bude. :-)
-
-
Gogo_cz 02.02.2013 21:24
Provoz na LPG
Ahoj,
máte někdo dlouhodobé zkušenosti s LPG u tohoto auto ? Kolik máte najeto na LPG ? Používáte přimazávání ventilu? Jak často seřizujete ventily?
-
Ronault. 02.02.2013 22:18
« Re: Provoz na LPG
Tento motor na LPG mám v Laguně II, někteří tvrdí, že od té doby je ten motor co do výdrže na tom hůře, hlavně ventilová sedla, každopádně ten můj už na LPG najel přes 300t km a to bez nějakých větších investic... seřizování ventilů se nedělá, pokud to nezměnili, zdvihátka ventilů se seřizují sama, přimazávání nemám, ale nevidím proti jeho instalaci.
-
-
rmt 19.07.2014 20:11
závady
ahoj, mám předchozí model a jsem naprosto spokojen. V interieru mi vadíí akorát pár detailů, ale zvenku je vse ok. Co se týče spolehlivosti a závad tak taky ok. Musíš mít prostě špatnej kus, je mi tě líto, že máš takový starosti. Nezkoušel jsi jinej servis? Nám se takhle sypatl master, kladka u rozvodů a stalo se to asi 3x, vždy nový motor, ale nejspíš to bylo tím, že servis nedokázal svou práci kvalitně. Pokud není záruka tak bych si našel někoho šikovnýho, který to většinou za polovinu dokáže opravit. Ten kotouč, světlo a tyhle drobnosti se stávaj u všech aut. To čerpadlo je blbý, ale jestli to není tím plynem. U vw jsme dělali dvakrát GO za 100 tisíc kč, to je ten renault ještě zlatej :-)-
Ronault. 21.07.2014 13:10
« Re: závady
Já tedy řadím milkinina do skupiny chronicky nespokojených. Ono až takovou tragédii bych v Meganu neviděl. Ale to tak je u všech značek, že mají své chronicky nespokojené majitele. Nejhorší je, když už si to auto KUPUJÍ s tím, že jej nechtějí. Dopadne to vždy stejně, viz Brázdin nebo majitel již druhé VW CC, který tady taky má recenzí plnou "tragických" problémů.
Když to vemu postupně:
Ventilátor - bohužel, chyba Renaultu, opravují v záruce
Orosené světlo - takových tady je i konkurence, osobně bych to asi neřešil, natož zadní
Stěrače fungují dobře, když se nešetří na lištách, ostřikovače ano, ale to není porucha, spíše vlastnost, za kterou Renault zaslouží kritiku právem.
Ukazatel benzínu jde dolů, protože to není tovární LPG, je to psáno všude, není to chyba Renaultu, naopak, Megane nechce majitele nechat stát u krajnice, kdyby se porouchal plovák v nádrži. To, že někdo předělal auto na LPG řídící jednotka neví. není to problém jen Renaultu, ale mnoha jiných značek, namátkou Kia, Hyiundai a v podstatě i většina japonců.
Destička po 57t km... zálěží, ano, mohlo být špatně namontováno, mohl být kámen, je to spotřebák a záleží na stylu jízdy, někomu vydrží kotouč 40t km, někomu 100t km. Kroužek ABS a ložisko je součást kotouče, jako u spoustu jiných aut.
Klimatizace - taky běžná věc i jinde. Po pěti letech má na to nárok. Kolegové nebo otec kontrolují a doplňují každoročně. Mě na minulé Laguně zase třeba neunikal vůbec i po 12 letech.
Unikající voda... nutno řešit.
Palivové čerpadlo - problém u vozů na LPG velmi častý, čerpadlo při jízdě na LPG jede dál,. i když nemá důvod, tlačí palivo vpřed a vrací se zpátky do nádrže. K ničemu, ale opět jen zlomeček firem přestavujících LPG přidá relé, které vypne čerpadlo při jízdě na LPG.
Čerpadlo ABS ano, to je problém.
Takže shrnuto - problém největší asi ve ventilátoru klimy a čerpadlu ABS. Zbytek je spíše nepochopení (klesající ukazatel benzínu) funkce a ne dobře odvedená přestavba LPG (čerpadlo benzínu).
Samozřejmě není to ideální, ale zase z velké části je to hledání much za každou cenu. Někteří jsou spokojení a někteří chronicky z principu nespokojení, tak to chodí.
Za mne určitě patří kritika Meganu za ostřikovače, i když spousta cestujících, kterým jsem to ukazoval, to považuje za "vždyť to ostřikuje dobře", ale při srovnání s Lagunou II je to bída.-
Ozzman 21.07.2014 14:10
« Re: Re: závady
Orosené zadní světlo namátkou Seat Cordoba, VW Jetta, Renault Laguna.... :-) Nemyslím si, že je problém jen u Renaultu :-)
Destičky na výměnu po 38 tisících u VW Jetta a nejezdí se s tim brzda plyn :-)
Chápu jeho rozhořčení, ale asi to bude i servisem, bohužel...
-
-