Peugeot 309 (1987)
28.4.2007Modrá metalíza, střešní okno, tažné zařízení, centrální zamykání na DO, autorádio Aiwa 4x40W CD, 2x repro nové koberečky a potahy, Na vozidle jsou…
Peugeot 309 (MilanF1)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Stejsn 17.06.10 15:34
« Peugeot 309
byl původně Talbot Arizona. Měl to být model, který zachrání značku Talbot (nástupce podivného hranatého a nepříliš pohledného Horizonu), ale PSA se nakonec rozhodl Talbot jako značku zlikvidovat, hotový model přejmenoval a začal prodávat pod názvem Peugeot 309. Také proto je tu ta podivná anomálie, že mezi typy 305 a 306 se najednou nelogicky objevil 309. PSA chtěl prostě odlišit vozidlo od stávající modelové řady a proto způsobil takovýhle chaos ve svém vlastním číslování. -
MilanF1 12.12.09 22:36
« Re: Re: Re: Re: Re: Prodej
Díky. snad se to povede. Asi to dopadne tak, že ho hodím na aukční portál, tam se dneska jeden prodal za 2 000 Kč.
Ten přepis je fakt drahý, ale hold takové jsou zákony ;-\ Tak teoreticky může zůstat auto v polopřevodu, ale to už je starost kupujícího - já sepíšu řádně kupní smlouvu. -
Ondřej Šámal 12.12.09 22:28
« Re: Re: Re: Re: Prodej
Tak se zkus třeba poptat v okolí, jestli by si to někdo nevzal třeba na dojíždění do práce. Jinak opravdu pochybuju, těch 10 tísíc jen za přepis je fakt hodně :-/
Každopádně přeju, abys to auto nějak slušně prodal (peníze se hodí vždycky) ;-) :yes: -
Ondřej Šámal 12.12.09 22:04
« Re: Re: Prodej
A kolik bude vůbec eko poplatek? Jestli těch 10 tisíc, tak to fakt nemá cenu. A i kdyby to bylo míň, tak přece jen je to už starý auto, navíc s objemem nad 1850 ccm a víc jak 280 tisíci kilometry. My se nedávno zbavovali Daewoo Espera (prakticky jsme ho používali jen na špinavou práci na chatě) za flašku whisky, a to bylo auto z roku 95´ v relativně pěknym stavu.
Možná bude nejlepší, když dáš značky do depozitu a auto si necháš, máš už k němu nějakej vztah, takže je škoda ho nechávat sešrotovat. Auto navíc se vždycky hodí ;-) -
-
MilanF1 09.02.09 17:32
« Re: my car
No tak P309 v roce 90 prošlo faceliftem a i naftové motory dostaly nový kabát (chybí vývěva) a nejspíše i splňují EURO 1, což ten můj nikoli 8-s . Co se týče oleje, dávám tam obyčejný M7ADS IV. Není asi nejnovější, ale dostal jsem ho od chlapa, co končil s autodopravou a dával do do starší Avie.