Diskuse

Dacia Logan (2013)

1.1.2014

27.5.2014 najeto lehce pod 9tis Km, spotřeba 6.2l/100km, letní pneu špatně vyvážená z výroby. Bylo hezké počasí tak jsem se obrnil a absolvoval asi…

 

Dacia Logan (Martin)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz

  • « 00 Reagovat !

    foto Homer-J

    Homer J 04.01.15  14:56

    « Re: Re: Dotaz

    Díky. Naprosto vyčerpávající odpověď.
  • 00 Reagovat !

    foto Homer-J

    Homer J 03.01.15  18:47

    « Dotaz

    Moc pěkná recenze a hezké shrnutí po roce. Takhle mají vypadat recenze majitelů.
    Já jsem se byl dneska projet se Sanderem 1.2, neboť Logana MCV, o který se zajímám, tak mají jen s 1.5 Dci. Co osobně mně vadilo, byl poměrně velký aerodynamický hluk okolo předního okna nad 100 km/h a lajdácky řešené čalounění vedle pedálu plynu, které jsem měl neustále v kontaktu s botou. Chtěl bych se tedy zeptat na tvůj pocit. Dále mi moc nesedlo ovládání výdechů, která se neustále protáčelo a ne zrovna odolný spínač stropního světla. Jinak se mi dost líbí robustní konstrukce dveří, kvalita plastů taky ujde (s výjimkou otočných ovladačů, u kterých mám troichu strach, aby vydržey aspoň 5 let) a samozřejmě obrovský kufr, kvůli kterému o tomto aut uvažuju.
  • « 00 Reagovat !

    foto Martin

    Martin 24.08.14  21:52

    « Re: Re: Re: Re: Re: Dacia

    příjde čas, zanedlouho, co budeme turbíčka měnit jako akumulátory,
  • « 00 Reagovat !

    foto Martin

    Martin 24.08.14  21:51

    « Re: Re: Re: Dacia

    opěradlo nemívám moc sklopené, nerad v autě ležím
  • « 00 Reagovat !

    foto bitner

    bitner 18.08.14  14:00

    « Re: Re: Re: Re: Dacia

    No je pravda, ze na FR turbobenziny jsem zadne narky necetl (narozdil od koncernovych TSI). 1,2 TCe je aspon 4valec a vykonove to bude asi parada. Ale holt je tam uz i ta porizovaci cena znatelne vyssi a LPG nemozno.
  • « 00 Reagovat !

    foto woody-alien

    woody-alien 16.08.14  21:07

    « Re: Re: Re: Dacia

    Celkem chápu. Já jsem třeba rád za klasickou atmosféru (protože navíc velmi povedenou) v našem Swiftu. Ovšem do nedávno koupeného Dokkera jsem vzal 1.2TCe. A ten jízdní rozdíl (plus zatím naprosto uspokojivá spotřeba) proti atmo 1.6 je tak radikální, že jsem si na nějaké obavy ani nevzpomněl. Záruka je za mírný příplatek 5 let, takže jako nového bych se ho rozhodně nebál. Spíš je problém řešit takovej motor v rámci ojetin. Nevíš kolik to má opravdu najeto, jak se s tím jezdilo, jestli někdo měnil olej atd.
  • « 00 Reagovat !

    foto bitner

    bitner 16.08.14  20:15

    « Re: Re: Dacia

    Turba se bojim jak cert krize. Turbo bych bral, pokud bych vedel, ze to auto pujde za 3 roky z baraku. Ale ja si to chci nechat, co to pujde. Navic dneska uz je to vsechno primovstrikove = etiketa rika stop LPG. Vyjimkou je prave 0,9 TCe v Dacii, to je neprimy vstrik.

    V Sanderu I si za sebe nesednu. Mam 193 cm. Zalezi taky na tom, jaks mel sklopene operadlo. ALe z te fotky to vypada hodne nadejne.
  • « 00 Reagovat !

    foto Martin

    Martin 16.08.14  17:35

    « Re: Dacia

    proti turbíčkům nic nemám, spíš naopak, pokud je na to dělaný motor a vydrží, proč tomu trochu nepomoci, že, taky bych nejraději přidal "fén" do sání :-)

    fotka na zadním sedadle je první s maximálním místem na nohy vzadu a minimálním místem na nohy vzadu, podle mě to je to docela OK, mám 187cm. Bohužel vzadu jsem ještě nikdy nejel, takže neposoudím.
  • 00 Reagovat !

    foto bitner

    bitner 11.08.14  17:43

    « Dacia

    Tak tahle recenze me potesila. Spousta uzitecnych informaci a fotek. Mam Sandero I 1,6 LPG a prave absence jednasvestky mi na novem MCV vadi nejvic. S tim by to bylo dokonale auto. Ta 1,1 (po spravnem zaokrouhleni) mi pripada uz fakt moc slaba. Ale furt lepsi, jak jakekoliv turbo. Casem do nej pujdu presne ve stejne verzi - bila arctica 1,2 16V (pokud se jeste bude prodavat, az odejde do srotu Focus).
    S ojetinama mam uplne stejnou zkusenost - u nas naprosto nemyslitelne, a kdyz budu chtit neco poradneho z NSR, tak se stejne nevyhnu spotrebaku a dostavam se na cenu noveho Logana....

    Jeste k fotce na zadnim sedadle: Ta predni sedacka je fakt posunata na max. dozadu? Jestli jo, tak je to bomba, znamenalo by to, ze je tam podstatne vic mista, jak v Sanderu I.
  • « 00 Reagovat !

    foto Martin

    Martin 28.07.14  18:47

    « Re: Hodně dobře

    na ego mám GAZellu a Zetora :-) s nima je větší zábava

  • 00 Reagovat !

    foto rohYpnol

    rohYpnol 05.06.14  19:16

    « Hodně dobře

    Výborně ty jeden. Konečně opět někdo, kdo nemá auto jako prostředek svého ega :yes:

    Jinak u Dacie opravdu jediné, z čeho bych měl strach, je koroze. I když už jsou z pozinku...

    Co se těsnění a napojení týká - nahoře mít spoj nemůžeš, protože by ti tam zatékalo.
  • « 00 Reagovat !

    foto Martin

    Martin 21.03.14  19:49

    « Re: Re: postřehy po 500km

    Ano, pokud nejezdíte jen kolem domu tak je nové auto vždy dobrou volbou. Viz údaje o ojetých vozech v prodeji v ČR.

    Fábie se co se týče motoru/prostoru/ceně nedá s MCV srovnávat. Otázkou je kvalita dílenského zpracování a celková výdrž vozů, ovšem v tomto pohledu nemám zkušenosti, nikdy jsem fábii neměl tak dlouze, ale užil jsem si s nima dost a nejlepší se mi jevila 1,4 16V ale to je už 5 let zpět. Takže u HTP si pamatuju na nejedeto/žere to, 1,4TDi jela a nežrala zvuk jak trator, a všude málo místa, výměny ložisek kol na denním pořádku a jiné prkotiny.

    Takže gratuluju k posunu z Feldy, je to velmi dobrý krok.
  • « 00 Reagovat !

    foto Lubos

    Luboš 15.03.14  21:59

    « Re: postřehy po 500km

    Zdra přátelé,
    jsem rád, že jsem našel uživatele stejného vozu, jako jsem si objednal já. S manželkou plánujeme rodinu, naše Felda pomalu reziví a my se rozhodli pro koupi auta. Stejně jako všichni tady jsme přemýšleli, jaké auto koupit. Nejprve sme chtěli ojetého kombika fabie ale po zjištění a hlavně pohledu na nového Logana, nám to začalo vrtat hlavou. Nakonec vyhrála cena. nečekáme zázraky. Myslím, že přechod z feldy na Logana nebude tak velký rozdíl, ale je to naše první auto a pro start si myslím, že bude ideální. objednali jsme si bílou barvu 1,2 s výbavou Artica. Stejně jakou spousta z vás turbo pohonúm moc nevěřím a kupovat nové v hodnotě pětiny ceny auta nemá cenu.

    Osobně od auta očekávám, že mě bezpečně doveze z bodu A do bodu B. Vše ostatní je jen bonusem. V tomhle jsem praktik. Doufám, že mě bude auto jen překvapovat a to jen v pozitivním smyslu. Tak uvidíme :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Martin

    Martin 17.02.14  14:47

    « Re: Dacia MCV

    1.2 ožije, stejně vám jako mně. Chce to jen čas a najet přes 3kKm.
  • 00 Reagovat !

    foto Jarin

    Jarin 15.02.14  21:20

    « Dacia MCV

    Mám 14 dní nové MCV 1.2.Zatím najeto pouze 100km,protože byla doma ještě 13 let stará felda kombi se kterou jsem se velice nerad loučil a myslím,že 4 roky by ještě dobře sloužila.Kdo neměl jiné auto a přesedne z feldy do nového Logana MCV tak bude jistě velice spokojený.Vzhledově je to velice povedené a pokud stojí na parkovišti tak je jisté,že bude okukované víc než vedle stojící dražší značky.To co zde napsal Martin můžu jen potvrdit a plně se ztotožňuji.K motoru 1.2 16V, zatím nemohu moc posuzovat,zdá se mě to línější než felda 1,3mpi a doufám,že po zajetí to bude aspoň na stejné úrovni.
  • « 00 Reagovat !

    foto sarusian

    sarusian 14.02.14  21:02

    « Re: ASR

    kedysi som nasiel test aditiv na lpg - flashlube, jlm, gazlube... islo tam o obsah draslika, ktory na ventiloch vytvara ochranny film,cim ich chladi - cize neide ani tak o mazanie, ale chladenie, bohuzial test sa akosi z internetu stratil a napr. v aditive JLM toho horcika bolo minimum - dacia nedava domazavanie ventilov preto, lebo si to poistila cez hardware :-) -jednoducho povedane origo motory na lpg v daciach maju inu hlavu motora a ine ventily - dimenzovane na spalovanie lpg, cize domazavanie nepotrebuju - s cim sa u aut ktore boli urcene len na benzin nebolo pocitane a napr. pre japonske motory, fordy, korejcanov to domazavanie je velmi odporucane, ale take lady, skody to az tak nepotrebuju...

    doplnene, nieco som nasiel :

    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto Martin

    Martin 14.02.14  19:23

    « Re: Dacia

    Ano, ťukání PP jsem takhle měl na XM z roku 89!!!! že to tak budu mít na autě i po 25ti letech jsem opravdu netušil, ale lepší než nic.

    Tel seznam si myslím že mi dělá neplechu právě proto, že neřeším SIM a tel paměť, BT nepoužívám, zatím, ale jsem za něj velmi rád.

    Topení ano, 1.2 nám topí poměrně brzo, vlažný vzduch cca po 700m, ale letos není žádná zima, takže tak.
  • « 00 Reagovat !

    foto Martin

    Martin 14.02.14  19:20

    « Re: Re: ASR

    Přiznám se čtu prvně o nutnosti motoleje pro LPG. Já vidím ze svého pohledu v LPg výhodu jen snížení emisí, pač mě zajímá ekologie. Ale jinak jsem už líný řešit specioleje, seřizování a podobný kraviny. Potřebuju být v servisu co nejméně. Ano, i nám by se LPG vrátilo za pár let, ale jak jsem psal, auto máme na 4 roky max, čili LPG jsem přestal řešit.
  • « 00 Reagovat !

    foto tomkite

    tomkite 13.02.14  10:05

    « Re: ASR

    Já do LPG asi půjdu. I při mém malém nájezdu by se mělo vrátit do cca 3 let. S LPG nemám žádné zkušenosti, ale ten systém přimazávání ventilů mě nějak nepřesvědčil. Pokud vyjde nějaká oficiální informace, že přimazávání je dobré, tak dodělat se to dá vždy... Jinak si spíš myslím, že je potřeba mít LPG dobře seřízeno, aby nedocházelo k podpalování ventilů a používat speciální olej pro LPG.

    Z článku:

    [odkaz]

    "Pokud se však pro LPG použije běžný motorový olej, stejný jako pro benzín, jeho životnost vlivem spalování LPG je snížena zhruba na pouhou jednu třetinu (!). Motor proto vyžaduje speciální motorový olej s výslovnou specifikací "pro LPG", resp. "pro plyn" (protože totéž se týká i CNG - CNG viz článek Alternativní palivo CNG). Tyto oleje musí obsahovat hlavně jiné typy DD-aditiv. Důvod k tomu a druhá strana téže mince je v tom, že namísto karbonu při spalování LPG nebo CNG vznikají v motoru vlivem odlišnosti paliva a spalování tzv. nitrózooxidační úsady, které jsou velmi tvrdé a houževnaté a pro motor ještě škodlivější než karbon, protože přispívají k oděru součástí. Použitá aditiva oleje by měla tyto úsady odstraňovat a navíc by měla být tzv. bezpopelná, aby sama nezvyšovala abrazívní opotřebení motoru."
  • 00 Reagovat !

    foto ras100a

    ras100a 12.02.14  21:30

    « Dacia

    Gratulujem k novému autu.Až dnes som ťa tu našiel. >:-[] Mám tu tebou napísané skúsenosti a postrehy prečítané a v celku s nimi plne súhlasím.
    Asi najviac ma štve to dookola ťukanie do PP. :'-(
    Mne zobrazuje rádio aj mená v tel.zozname,ale len tie ktoré nie su uložené na sim karte.
    V čom s tebou vôbec,ale vôbec nie som za jedno je kúrenie.
    >:-[] Moja 0,9 TCe začne vyhrievať interier až po polhodinovej jazde.Na vine bude isto EU s tou svojou normou EURO5.Pre ktorú je dôležitejšie teplo motora a nie posádky.
    >:D Zlatá ruská žigula.

Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele




Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…