Já do LPG asi půjdu. I při mém malém nájezdu by se mělo vrátit do cca 3 let. S LPG nemám žádné zkušenosti, ale ten systém přimazávání ventilů mě nějak nepřesvědčil. Pokud vyjde nějaká oficiální informace, že přimazávání je dobré, tak dodělat se to dá vždy... Jinak si spíš myslím, že je potřeba mít LPG dobře seřízeno, aby nedocházelo k podpalování ventilů a používat speciální olej pro LPG.
Z článku:
[odkaz]"Pokud se však pro LPG použije běžný motorový olej, stejný jako pro benzín, jeho životnost vlivem spalování LPG je snížena zhruba na pouhou jednu třetinu (!). Motor proto vyžaduje speciální motorový olej s výslovnou specifikací "pro LPG", resp. "pro plyn" (protože totéž se týká i CNG - CNG viz článek Alternativní palivo CNG). Tyto oleje musí obsahovat hlavně jiné typy DD-aditiv. Důvod k tomu a druhá strana téže mince je v tom, že namísto karbonu při spalování LPG nebo CNG vznikají v motoru vlivem odlišnosti paliva a spalování tzv. nitrózooxidační úsady, které jsou velmi tvrdé a houževnaté a pro motor ještě škodlivější než karbon, protože přispívají k oděru součástí. Použitá aditiva oleje by měla tyto úsady odstraňovat a navíc by měla být tzv. bezpopelná, aby sama nezvyšovala abrazívní opotřebení motoru."