Recenze

MDP (muž 34 let) Poslat zprávu
 
9 Majitel

Škoda Citigo 1.0 MPI 3D Ambition Plus

8.67 Uživatelé

Hodnoceno: Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Škoda Citigo, foto 1 Škoda Citigo, foto 2 Škoda Citigo, foto 3 Škoda Citigo, foto 4 Škoda Citigo, foto 5 Škoda Citigo, foto 6
 

Technické info

Přezdívka auta Dráček Rok výroby 2012 Koupeno ojeté najeto [km]:22000 palivo: benzin počet válců: 3 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 998 výkon [kW]: 44 kroutící moment [Nm]: 95 zrychlení 0-100 km/h [s]: 14.4 maximální rychlost [km/h]: 160 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 14 zavazadlový prostor [l]: 250 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 4.5

Popis vozu

Koupeno jako roční vůz s 5000km u prodejce škoda v Brně za rozumnou slevu proti novému - 65.000Kč. Jde 3D verzi 1,0 44KW s výbavou Ambition Plus - tedy ESP, klima, rádio, el. okna, 4 bagy a litá 14" kola. (Na fotce jsou zimní plecháče.)

Vybráno kvůli nízké spotřebě při dojíždění do práce, aby člověku neco z toho platu taky zůstalo.

Silné stránky

Super spotřeba, nejsem nějaký ecojezdec - s Fabií HTP jsem měl 6,8 dlouhodobě, s Octavií 1,9 TDI kolem 5,5 s Meganem 1,6 mám 7,1 a se stejným stylem jízdy se tady drží 4,8 dlouhodobě. To tak pro porovnání.

Perfektní pro parkování ve městě.

Překvapivě tiché při jízdě po dálnici. Díky dlouhým převodům točí při 145km/h méně než 4000ot a překvapivě klidně pluje v levém pruhu. To jsem opravdu nečekal. Samozřejmě má to tři předpoklady - né kopce , né hrbolatá panelovka a né boční vítr. Tyto předpoklady pohodlnou jízdu po dálnici značně komplikují. Ale i tak. Tichostí a lehkostí s jakou udržuje 140tku strčí Fabii HTP do kapsy (mluvím o první generaci, druhou jsem nevlastnil, neznám)

Slabé stránky

Místo a pohodlí na zadních sedadlech - je to prostě vozítko typu 2+2 (2 pohodlně + 2 nouzově), ale to je spíše vlastnost co se očekává než vada nebo slabá stránka.

Horší odolnost podvozku na špatných cestách. Auto jsme nuceni provozovat na hodně nekvalitních okreskách a je znát už po 20tkm že podvozek na toto není stavěný - přenášení tvrdých ran do karoserie + povrzávání. Vůle ale na podvozku žádné nejsou. Je také možné, že jsem zmlsán Meganem s obutím 205/65 a cokoliv co drncá více, mi přijde vadné a rozbité :-)

Převody jsou až příliš dlouhé a tak se studeným motorem musíte roztahovat 2ku na 50km/h, aby jste vůbec byli schopni zařadit za 3 (myšleno jízda do kopce). 5Ku si na okresce taky moc neužijete, začíná brát mírné kopečky až v rychlostech nad 100km/h.

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Servisní prohlídka bez problémů za 2 hodiny s cenou do 2000kč, spokojenost.

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Kupováno jako roční vůz u prodejce Škoda, vybráno, koupeno, zaplaceno a předáno během 24hodin.

 


Další vozy Škoda Citigo



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele

Hodnocení
spolehlivost
10

Zatím žádná závada, snad to vydrží.

praktičnost
7

Je to auto 2+2

prostornost
8
jízdní vlastnosti
9

V dané třídě velmi slušné.

jízdní komfort
8

Na klvalitní silnici je dobrý, na rozbité okresce je znát že auto trpí a dostává zabrat.

provozní náklady
10

Servisní prohlídka do 2000kč je myslím super

náhradní díly
10
výkon motoru
8

Není špatný, jen je uměle snížen brutálně dlouhými převody. Městské autíčko co jede 150 na 3ku..

spotřeba
10

Dlouhodobě 4,8l/100 a to je v tom dost město.

hlučnost motoru
9

Motor je tichý, ale kolem 1500-2000ot prostě nepřeslechnete že je to 3válec, to se nedá zamaskovat.

kvalita sedadel
10

Na danou třídu velmi slušná. Vzadu nehodnotím, beru jakou dvoumístné auto.

brzdy
10

Slušné

zavazadlový prostor
7

Objem v litrech slušný, využitelnost trochu horší a chybějící koberec způsobí, že si prostě časem lak poškrábete.






Blesk.cz

Žijete s dlužníkem? Exekutor může „oblepit“ i vaše věci! Právnička radí, jak se bránit

Žijete s dlužníkem? Exekutor může „oblepit“ i vaše…

Má váš partner dluhy a hrozí mu exekuce? Pozor! I když mu ve vašem bytě nepatří ani kapesník, můžete o své věci…

Andělé z D1 tahali lidi z hořících aut: Dramatické scény a hrdinství po nehodě cisterny

Andělé z D1 tahali lidi z hořících aut: Dramatické…

Jeden mrtvý člověk a přes 10 zraněných! Taková je děsivá bilance nedělní dopravní nehody, ke které došlo…

 

iSport.cz

ONLINE: Plzeň skolila díky Gulašovi Zug v nájezdech. Třinec prohrává s Lausanne

ONLINE: Plzeň skolila díky Gulašovi Zug v nájezdech.…

Skupinová fáze Ligy mistrů finišuje! Plzeň ve svém posledním zápase základní skupiny B zvítězila nad švýcarským…

Kopecký o českých změnách: Obavy se potvrdily, trenéři riskovali až moc

Kopecký o českých změnách: Obavy se potvrdily,…

Když viděl, jak reprezentační kouč Jaroslav Šilhavý zatřásl proti Severnímu Irsku (2:3) se sestavou, měl obavy.…

 

Reflex.cz

Tanec života se smrtí, láskou a erotikou: Prohlédněte si bizarní fotoalbum českého rodáka

Tanec života se smrtí, láskou a erotikou:…

Franz Fiedler se narodil 17. března roku 1885 v Prostějově do německé rodiny. Ačkoliv byl výtvarně nadaný, kvůli…

Vladimír Mertlík: Buranství je stav srdce, mysli a duše aneb Čína jako velký učitel Miloše Zemana

Vladimír Mertlík: Buranství je stav srdce, mysli a…

Často se chlubíme pestrostí rodného jazyka, ale stejně často sklízíme úrodu plynoucí z jeho nepochopení. Jako…