Renault Mégane (2004)
17.4.2008Než jsem si pořídil Megana RS, jezdil jsem 2 roky s Renaultem Safrane V6, což je auto na které nedám dopustit. Relativně výkonné (190k), pohodlné a…
Renault Mégane (Ufonek)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
"-- skrytý --" 24.02.09 21:46
« Tak trochu brutální bomba
Jak zní můj nadpis takový je i můj názor. Černý auto, na grafit kolech a Megane Sport. Myslím, že to nemá cenu komentovat. Nicméně pár velmi známých a kvalitních jezdců už hodnocení udělalo, takže proč to dál rozebírat :-! Prostě 10 za všecko.
PS: S tou přední nápravou Tě zcela chápu, musí to být záhul!
-
"-- skrytý --" 02.02.09 14:00
« Re: Re: Bomba auto i recenze
auto, upravy aj recenzia sa mi velmi paci, davam 3x10. Jedine mala vytka, nedal by som na bok auta nalepky znaciek, ani zadne okno, podl amna to auto to nepotrebuje, tak ako nepotrebuje spickovy oblek aby mu na rukave zostala vysacka... ale to je uz len detajl a otazka vkusu -
-
riderhenry 31.10.08 02:28
« nejlepsi predokolka
Musim rict, ze ackoliv francouzskou produkci aut mam rad asi nejmene ze vsech, tak Megane Sport povazuji za jednu z nejlepsich predokolek. Je jasne, ze R26R bude lepsi, mozna i Integra Type R, ale v dnesni dobe by mel byt kazdy automobilovy nadsenec, ktery je alespon trochu pri smyslech, byt vdecny za kazdy takovy kousek! Recenze je taky super, to je bez debat, stejne tak upravy - presne podle meho vkusu - funkcni, zadna trapna kridla... Kdyby takovych bylo vic! :yes: -
LadikRS 17.10.08 00:29
« Re: Re: Re: Re: Re: Very Nice Mégane
fakt nevim... to je takové rozhodování do hospody.
Podle mě má ke sportovnímu autu nejblíže Clio 172/182. Ale každý člověk má priority různé. Lidí hledajících puristické zážitky je poměrně málo, většina lidí chce určitý level univerzálnosti. >:D -
"-- skrytý --" 15.10.08 11:44
« Re: Re: Re: Re: Very Nice Mégane
Jo, to viem, ze spusta ludi zanevrelo na nove clio, lebo je tazsie a makkne... Zrovna ako u mojej srdcovky HONDY a CTR7G vs CTR8G (ale clio 197 ma aspon vyssi vykon oproti predchodcovi). Na druhej strane ale base podvozok noveho 197 je fakt super pouzitelny aj na nasich rozbitych cestach, CUP podvozok je uz o dost trvdsi, kopiruje vozovku uplne, ale esteto nie je taky brutus (podla mna) ako MEGANE RS. Jo riadenie je vlacne, ale to je problem celkovo renaultov, podla mna aj megane ho ma take fakt hmliste... dokonca aj R26, ktore som raz isiel ma v riadenie preposilovane
Na mna 172 clio osobne proste je super ale motor - nie je to ono. Vraj ked clovek da zavodnu jednotku, tak je to ina, ale nepoznam takeho, komu by som doveroval ze mi to spravi. Urobit sa da vsetko, ale na renaulty nikoho nepoznam a znackove servisy su vacsinou hrozne, obzvlast kamosi nadavaju na renaultacky fakt hodne.
napada ma prave aj R26 (co si o nej myslis?)- tuhsie stabiky, tvrdsie pruziny, makksie pruziny (na okreskach by to nemuselo tak mlatit a zdalo sa mi aj ze nie)... A samosvor :yes: . Len ten turbo motor, aj ked sily ma, mne presne viacej vyhovuje zavodny vysokotackovy... -
LadikRS 15.10.08 00:13
« Re: Re: Re: Very Nice Mégane
Megane a Clio jsou úplně jiné auta. Megane je podstatně výbušnější díky turbomotoru a velkému krouťáku. Clio má ale něco co Meganu chybí a to "charakter sportovního auta". Vysokootáčkový motor, nízká hmotnost, přetáčivá charakteristika, jednoduchost konstrukce, možnost řady úprav...
Těžké rozhodování, osobně jsem to vyřešil tak že mám Megana a Clio 172. Kdybych se musel pod hrozbou smrti jednoho vzdát, nechal bych si Clio, právě kvůli tomu charakteru.
Clio 197 jsem řídil jednou a to ve verzi R27 a řekl bych že kromě skutečně velmi povedené karoserie nemá žádnou výhodu oproti starému Cliu, naopak je o 100 kg těžší, šílený posez za volantem a zcela nekomunikativní řízení. To je auto na parádu, ne na sportování, čímž rozhodně nechci říct že to je špatné auto. Právě naopak, je moc hezké, ale už je trochu ovlivněné marketingem "použitelnosti v běžném životě". ;-\
Spolehlivost je řekl bych v normě. Všecko se může pokazit a opotřebovat. Nebo ohnout. Anebo úplně posrat. A všecko se dá opravit :-! -
"-- skrytý --" 14.10.08 21:26
« Re: Re: Very Nice Mégane
ja zas celkom rozmyslam nad MEGANE R26 z Nemecka alebo Clio R27. na R26 ma laka uplne najviac samosvor, na clio zas atmosfericky motor (aj ked honda to nie je)... keby clio malo speru, nie je asi o com.
R26 som mal dokonca moznost soferovat a bolo to fajn, sasi fakt asi este lepsie naladene a prislo mi dokonca pohodlnejsie, ako RS. Ale jazdil som prilis kratko :-(
CLIO som zas isiel RS (197) a to je na okresky skoro idealne ale neskusal som CUP podvozok, je vraj super, al neviem, ci nebude tiez strasne tvrde ako MGANE RS, ten je uz aj na mna asi moc (a to si myslim, ze som celkom uchyl :-) )
a vo vseobecnosti sa bojim soplahlivosti renaultov... Co si myslis o RS, da sa povedat, ze su vybhytanejsie vo vseobecnosti? Inak divizu RenaultSport pokladam za moc sikonych chlapcov :yes: -
LadikRS 30.09.08 13:33
« Re: Very Nice Mégane
jo dík :-) jestli o tomhle autě uvažuješ, rozmysli si jestli chceš jezdit pohodlně nebo sportovně. Megane RS je fakt ze všech hatchbacků nejtvrdší. Jinak normální verze 2,0T popř. GT je dost jiná, o 40kW nižší výkon, úplně jiné brzdy a standardní přední náprava (těhlice, pružiny, stabilizátor), rychlejší motor než podvozek, nebrat! -
"-- skrytý --" 29.09.08 14:12
« Very Nice Mégane
Ahoj,moc krásný článek a ještě hezčí auto! :-)Právě přemýšlim,že bych si ho koupil.Jezdím v Mégane Rxi a jsem plně spokojený,kde jaký Octávky,atd.nestíhaj.Rozhoduji se mezi Lagunou 2.0T a Méganem 2.0T.Renault patří k mým oblíbeným.Přeji mnoho šťastných km :yes: VIVAT Renualt ;-)
Dobre lzi a ted fakta. No nastesti pravda je jinde Ladislave Pazdero, mnozi vedi, ze prave Renault to v roce 2005 obslehl spatne od Fordu. Prave proto to u Renaultu nefunguje tak dobre jako u Fordu. Proto se tim Renault v PR radeji moc nechlubi. Ale znalci vedi odkud vitr vane.
A ted dukaz ... Ford ma RevoKnuckle patentovany uz pred rokem 2004! Renault kupodivu sve zaveseni pokud vim patentovane nema. Uz zde neco francouzskeho smrdi. Ford puvodne prave navrhl a vyvinul pred 6 lety RevoKnuckle system pro vykone diesely FWD - Mondeo, Focus zde je dokument, ktery to dokazuje a potvzuje .... [odkaz]
Bohuzel do seriove vyroby ho Ford nasadil az ted, coz nahrava Renaultu, ale nasteti pravda je dohledatelna velmi dobre v prospech Fordu.
Tak znova u Renaultu to jen spatne obslehli od Fordu - jak se rika potrefena husa nejvic kejha! Nejste prvni ani posledni Randlik co to s RevoKnuckle zkousi na neznale ... Je zajimave jak Focus RS drazdi konkurenty, kteri evidentne zavidi jeho zacinajici skvely uspech. Prece jenom nejsilnejsi FWD auto je dobry marketingovy tah, u Renaultu tezko hledaji adekvatni odpoved, a jeho zakaznici tuto prohru citi, proto kopou kolem sebe. Puvodne jsem nechtel reagovat, ale nemam rad nepodlozene lzi. Ale dnesni konkurence se proste takto chova, coz je jeji skoda.
[odkaz]
Zde treba potrefena husa kejha to same jako vi, bohuzel fakta i patent jsou na strane Fordu a ne Renaultu!