Renault Mégane (2004)
17.4.2008Než jsem si pořídil Megana RS, jezdil jsem 2 roky s Renaultem Safrane V6, což je auto na které nedám dopustit. Relativně výkonné (190k), pohodlné a…
Renault Mégane (Ufonek)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
- nemam slov 17.04.2008 10:23 OS
- jednoznacne 17.04.2008 11:54 pretekar
- po fotkach... 17.04.2008 12:03
- Recenze 17.04.2008 13:04 cb
- Megan a Clio 17.04.2008 13:11 doomsnoopy
- Takle to tady má vypadat 17.04.2008 15:03 STi (Modo Team)
- výborný 17.04.2008 15:54
- dotaz 17.04.2008 16:01
- 10b 17.04.2008 16:28 Dave SK
- Kamo TAK TOTO JE FARO 17.04.2008 18:33
- palec nahoru 17.04.2008 19:14 20TFSI
- recenzia 17.04.2008 19:55 random
- Supr zvuk 17.04.2008 20:04 PainSnip3R
- ...Nadhera... 17.04.2008 21:21
- Fotky 17.04.2008 21:44
- Megane 17.04.2008 22:29 Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
- Vítej ... 17.04.2008 22:33
- klanim se.... 17.04.2008 23:39 Enthusiastic.driver
- Megane Sport 18.04.2008 09:32
- parada 18.04.2008 12:02 misoo
- ZVUK 18.04.2008 14:32 Fingl
- ufonek 18.04.2008 21:26 mate59
- renault 20.04.2008 11:23 italio
- Super 21.04.2008 15:29
- Proste super auto 02.05.2008 23:19 TurboKluk(smazat hodnoceni)
- OFICIÁLNY ZRAZ MOJE AUTO ! ! ! ! 23.05.2008 11:55 ZiP2150
- clio 06.06.2008 00:34
- Recenze i auto za jedna 24.06.2008 11:27
- fotky 24.06.2008 19:33
- Cau tebe jsme videli 25.06.2008 12:02 Asphalte MoDo
- 10b 15.07.2008 18:26
- Brzdove kotouce 24.07.2008 21:03
- Megane sport 04.08.2008 08:21
- Medzichladič 06.08.2008 15:47 pretekar
- auto 12.08.2008 21:03
- uprimne zavidiim 13.08.2008 13:29
- crasch 03.09.2008 08:25 OS
- SZ 04.09.2008 09:31 Ronnyp (RSKa)
- Megane sport 29.09.2008 12:58
- Very Nice Mégane 29.09.2008 14:12
- nejlepsi predokolka 31.10.2008 02:28 riderhenry
- megan 09.11.2008 18:02
- zdarec 11.11.2008 21:16 igor77
- "o) 11.12.2008 14:24 KucharTom
- Bomba auto i recenze 31.01.2009 23:19 Ajin(MoDo Team)
- Tak trochu brutální bomba 24.02.2009 21:46
- 25.11.2008 Všem obdivovatelům nového Focusu RS / RevoKnuckle, po… 08.03.2009 02:05 Deadlift
- paráda 24.06.2009 19:41
- paráda 24.06.2009 19:42
- FR 2009 05.07.2009 11:31
- Gratulace 12.08.2009 11:40 Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
- BREMBO!!! 16.08.2009 21:22
- krása 01.12.2009 16:26 Martin_Beneš
- diff 07.12.2009 12:57
- Orechov 09.01.2010 23:46 [Vojťas]
- diff 13.01.2010 19:12
- R26.R 06.04.2010 20:08
- tak to je moc moc moc 16.09.2011 18:01 v3jc3
- ESP ASR 03.03.2013 21:58 rmt
- Mezichladič 01.07.2015 13:52 Marry
-
-
doomsnoopy 17.04.2008 13:11
Megan a Clio
kamo super recenzia nechces upravit moju necham ti clio a pis:P presne ten pocit ako ty som mal s meganu zla cesta a to ich mam v rumunsku dost a zadok aj predok boli ovela nervoznejsie ako na cliu preto vyhralo clio....aspon u mna
A jasna 10 btw -
STi (Modo Team) 17.04.2008 15:03
Takle to tady má vypadat
Když jsem viděl délku recenze,trochu sem se zalek,ale takové čtení jsem tu ještě neviděl (omluovám se,jestli tu je nějaké podobně dobré) a musel sem to přehltat celé.Perfektně napsaná recenze,žádný frajeření,skvělý fakta a postřehy.No a kromě toho na fakt pěkný auto.Dávám rovnou plné hodnocení a doufám,že fota doplníš.GRATULACE ;-) -
"-- skrytý --" 17.04.2008 15:54
výborný
Ahoj, tak tohle je opravdu jedna z nejlépe napsaných (možná vůbec nejlépe napsaná) recenzí. Je znát, že to máš z vlastních zkušeností a že Tě to fakt baví (no, jak napsal STi přede mnou).
Jen dodej ty fotky a bude to komplet 10b. Přeju hodně zábavy se super autem. ;-) -
"-- skrytý --" 17.04.2008 16:01
dotaz
koukam,ze mas ostravsky znacky,ale nejezdis nahodou po praze?videl jsem parkrat stejnyho megana na smichove,pamatuju si ty pruhy.. -
-
20TFSI 17.04.2008 19:14
palec nahoru
takhle ma vypadat funduvana a zajimava recenze. Sice tu Renaultackou "strilnu" (zadek auta) moc nemusim, ale charakter a hravost auta tuhle "moji" kanku na designu vygumuje. Snad mozna bych mel otazku na razeni, prej neni nejpovedenejsi a u normalniho meganu je radici paka brutalne dlouha a nevzhledna. Jak se s tim poprali tady??
Libi se mi majitelovo nadseni, mozna by si zaslouzil ultimatnejsi kousek. Neco, co by vydrzelo dyl davat radost v podobobe vyzvy k uprave. Ale zatim myslim, ze u meganu je prostoru jeste dost. Uvidime az to dospeje do nakyho zlomovyho bodu, jestli to Renaultik prezije, nebo ho majitel vymeni... a kdyz tak, za co? :-)
Kazdopadne palec nahoru, desitky nedavam (jestli sem dal, tak omylem.) Ale za recenzi ji dostanes !-
LadikRS 18.04.2008 14:53
« Re: palec nahoru
šlajtrpáka je v meganu fakt zbytečně dlouhá a tomu odpovídá i zběsilý rozsah pohybu při řazení, já mám sedadlo dost vepředu a dvojku řadím skoro za sebe. Ale pozor, narozdíl od dřívějších Renaultů je řazení přesné a nepostrádá ani určitou mechanickou zpětnou vazbu, zkrátka není gumové. Motor i převodovka přece jen pochází od Japončíků... >:-[]
-
-
PainSnip3R 17.04.2008 20:04
Supr zvuk
akorát jsem čekal celou dobu kdy pude do vyšších otáček a rozjedeš se.. snad jindy no >:D -
Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 17.04.2008 22:29
Megane
Pokud doplníš foto,tak dej info na ,,Soukromé zprávy,, a máš u mě 3 x 10,zaslouží si 3 x 10 ;-) -
Enthusiastic.driver 17.04.2008 23:39
klanim se....
Takto napsat recenzi bych nesvedl...
ty "T"ecka na SPZ mi dvaji nadeji, ze jezdis nekde v blizkosti, ale jeste nikdy jsem te nevidel.. Jenom jineho cerneho Megana Sport, bez rychlych pruhu a nalepek.. -
"-- skrytý --" 18.04.2008 09:32
Megane Sport
čau, dobrá volba auta ;-)
chci se tě zeptat na ten výfuk Miltek, jak si spokojenej, je to jen koncovej tlumič, nebo celej výfuk od katu ?
:yes:-
LadikRS 18.04.2008 13:51
« Re: Megane Sport
Čest, dik, taky to máš pěkně vymazlený :yes:
Výfuk Milltek je celý od katalyzátoru dál, zpracování je perfektní, všecko nerez, dodává se ve 3 dílech, takže montáž bez problémů... Provozně jsem naprosto spokojen, motoru se víc líbí ve vyšších otáčkách a při normální jízdě na delších štrekách není uvnitř auta o moc větší hluk než se standardním výfukem... no a z vnějšku zvuk super, jezdim se staženým okýnkem a jsem spokojenej :-) koukám že taky máš jinej výfuk a bez katalyzátoru... čím jsi nahradil kat? to byla součást nového výfuku nebo jsi vyrobil speciální mezikus?-
"-- skrytý --" 22.04.2008 16:43
« Re: Megane Sport
No prosim tě já mam výfuk ze SRN, od Reichharda a stejnej maj i u K-tec v UK, nevím co to je za značku, protože na krabici ani na vejfuku nebyla ani čárka. Neni špatnej, ale nejsem z něho na větvi, je od katu, je nerez, velkej průměr, ale nelíbí se mi sváry a rozdvojení na koncovky je udělaný tak nějak ... 8-s
Před měsícem jsme Tommymu dávali Miltec na Cupru a to je úplně jinej level, všechno hezký a čistě udělaný.
Jinak KAT jsem nahradil speciálním mezikusem na míru, ne dělám si srandu, je tam prostě roura a max spokojenost, lepší krouťák, zvuk a lambda neprotestuje, jen při delších cestách po dálnici se někdy rozsvítí kontrolka, ale jen občas a auto jede pořád stejně.
Ten Miltec ještě asi zvážím ;-)
-
-
-
-
"-- skrytý --" 06.06.2008 00:34
clio
Perfekt recenze a s tím cliem s tebou souhlasím jsem jedem s hrdých majitelů noveho sportu.Přední náprava z meganu dělá své a hlavně mě připadá měkčí než megan což je supr na naše děravé okresky.S tím výkonem máš pravdu je slabější ale těch 200 koní je prostě idealních.Dát na přední náprovu víc koní auto by tím podle mě ztratilo svou hravost pokud nemá samozdřejmě samosfor. -
Asphalte MoDo 25.06.2008 12:02
Cau tebe jsme videli
na vyjezdu ze stodulek na barandov, par nas tam odtud stalo a davali jsme sprinty. Mavali jsme ale asi jsi nas nevidel. -
"-- skrytý --" 24.07.2008 21:03
Brzdove kotouce
Zdravim,koukam s udivem na ty prasklinky na brzdovem kotouci,to je normalni stav nebo jsou uz za zenitem? Sam mam derovane,ale priste po techto fotkach uz jdu jen do plnych :-)-
LadikRS 25.07.2008 14:39
« Re: Brzdove kotouce
To je jen mala ukazka co umi s kotoucem udelat tvrde zavodni desky. Je tam fotka ktera se jmenuje masakr a t myslim hovori za vse... 8-s
Pokud jde o plne vs derovane, nemyslim ze to ma vliv. U kotoucu je rozhodujici material a nasledne zpusob vnitrniho chlazeni. plne kotouce od Renaultu jsou na velke h..o, tyhle derovane od Bremba, jsou na mensi h...o, ale jsou o neco lepsi. Nevadnou. Nicmene zlikvidovat se daji uplne stejne >:-[]
-
-
pretekar 06.08.2008 15:47
Medzichladič
Zdravim, pisal som ti SZ uz nejaky ten tyzden dozadu ale zrejme si si ju nevsimol. Chcel som vediet ze aky velky vplyv ma vymena stareho medzchladica za novy?? Jasne ze ochladis vzduch, ale je to aj citit?? alebo to spozorujem az ked pojdem na okruh?. Dikes-
LadikRS 06.08.2008 18:30
« Re: Medzichladič
přínos většího mezichladiče pro výkon motoru je kolem 5koní. při celkovém výkonu, v mém případě kolem 240koní se to nemůže pocitově poznat. nicméně na okruhu je taková výkonová rezerva velmi podstatná, na delší rovince stejné auto ve standardním provedení předjedeš. Realita je asi taková, že žádnou úpravu nelze vytrhávat z kontextu. Samotný mezichladič ti brko z auta neudělá. je to jen jedna z úprav, které v součtu dávají zvýšení výkonu o 10 - 20% oproti seriovému stavu ;-)
-
-
"-- skrytý --" 13.08.2008 13:29
uprimne zavidiim
Renault RS modely su moja srdcovka, je to moj motoristicky sen. Hlavne Clio II 182 Trophy >:-[]
Aj tvoj dream car zdielam :yes:
Odo mna 10b, niet o com. Krasne funkcne upravy a este aj rebel Clio 172 k tomu, jaaaaaaaaaaj.... -
-
LadikRS 03.09.2008 17:09
« Re: crasch
to by bylo příliš obyčejné, můj příběh má kurioznější zápletku. Takhle přijedu do práce, zaparkuju, pracuju si a asi po dvou hodinách rána jak prase, tak vylezu z okna a auto narvané ve zdi, resp. v betonovém bloku. Jak zchladly kotouče, neudržela ruční brzda a rozjelo se to dozadu a po 10 metrech crash. No nic, nárazník se vymění, horší to bude s výfukem, ten se bude muset rozebrat a koncovky opravit. Když to nepůjde, dám tam jenom jednu postranní přímo z tlumiče.
-
-
-
-
Ronnyp (RSKa) 04.09.2008 15:24
« Re: Re: SZ
no ptal sem se jesli nejedes do koprivnice ted o vikendu na tuning :-!-
LadikRS 04.09.2008 21:58
« Re: Re: Re: SZ
na 90% ne. průserů bylo letos už víc než dost 8-s nejde o ten výfuk ale pořád nemám pořádně spravenou přední nápravu na meganu a clio má momentálně úplně zničenou poloosu a je téměř nepojízdné ;-\ těch 10% je možnost že mi rupne v bedně, možnost projet se po polygonu je lákavá >:-[]
-
-
-
-
"-- skrytý --" 29.09.2008 12:58
Megane sport
Mrkni na moje 320i, mám tam pár zážitků s Meganem sport + fotky.. -
"-- skrytý --" 29.09.2008 14:12
Very Nice Mégane
Ahoj,moc krásný článek a ještě hezčí auto! :-)Právě přemýšlim,že bych si ho koupil.Jezdím v Mégane Rxi a jsem plně spokojený,kde jaký Octávky,atd.nestíhaj.Rozhoduji se mezi Lagunou 2.0T a Méganem 2.0T.Renault patří k mým oblíbeným.Přeji mnoho šťastných km :yes: VIVAT Renualt ;-)-
LadikRS 30.09.2008 13:33
« Re: Very Nice Mégane
jo dík :-) jestli o tomhle autě uvažuješ, rozmysli si jestli chceš jezdit pohodlně nebo sportovně. Megane RS je fakt ze všech hatchbacků nejtvrdší. Jinak normální verze 2,0T popř. GT je dost jiná, o 40kW nižší výkon, úplně jiné brzdy a standardní přední náprava (těhlice, pružiny, stabilizátor), rychlejší motor než podvozek, nebrat!-
"-- skrytý --" 14.10.2008 21:26
« Re: Re: Very Nice Mégane
ja zas celkom rozmyslam nad MEGANE R26 z Nemecka alebo Clio R27. na R26 ma laka uplne najviac samosvor, na clio zas atmosfericky motor (aj ked honda to nie je)... keby clio malo speru, nie je asi o com.
R26 som mal dokonca moznost soferovat a bolo to fajn, sasi fakt asi este lepsie naladene a prislo mi dokonca pohodlnejsie, ako RS. Ale jazdil som prilis kratko :-(
CLIO som zas isiel RS (197) a to je na okresky skoro idealne ale neskusal som CUP podvozok, je vraj super, al neviem, ci nebude tiez strasne tvrde ako MGANE RS, ten je uz aj na mna asi moc (a to si myslim, ze som celkom uchyl :-) )
a vo vseobecnosti sa bojim soplahlivosti renaultov... Co si myslis o RS, da sa povedat, ze su vybhytanejsie vo vseobecnosti? Inak divizu RenaultSport pokladam za moc sikonych chlapcov :yes:-
LadikRS 15.10.2008 00:13
« Re: Re: Re: Very Nice Mégane
Megane a Clio jsou úplně jiné auta. Megane je podstatně výbušnější díky turbomotoru a velkému krouťáku. Clio má ale něco co Meganu chybí a to "charakter sportovního auta". Vysokootáčkový motor, nízká hmotnost, přetáčivá charakteristika, jednoduchost konstrukce, možnost řady úprav...
Těžké rozhodování, osobně jsem to vyřešil tak že mám Megana a Clio 172. Kdybych se musel pod hrozbou smrti jednoho vzdát, nechal bych si Clio, právě kvůli tomu charakteru.
Clio 197 jsem řídil jednou a to ve verzi R27 a řekl bych že kromě skutečně velmi povedené karoserie nemá žádnou výhodu oproti starému Cliu, naopak je o 100 kg těžší, šílený posez za volantem a zcela nekomunikativní řízení. To je auto na parádu, ne na sportování, čímž rozhodně nechci říct že to je špatné auto. Právě naopak, je moc hezké, ale už je trochu ovlivněné marketingem "použitelnosti v běžném životě". ;-\
Spolehlivost je řekl bych v normě. Všecko se může pokazit a opotřebovat. Nebo ohnout. Anebo úplně posrat. A všecko se dá opravit :-!-
"-- skrytý --" 15.10.2008 11:44
« Re: Re: Re: Re: Very Nice Mégane
Jo, to viem, ze spusta ludi zanevrelo na nove clio, lebo je tazsie a makkne... Zrovna ako u mojej srdcovky HONDY a CTR7G vs CTR8G (ale clio 197 ma aspon vyssi vykon oproti predchodcovi). Na druhej strane ale base podvozok noveho 197 je fakt super pouzitelny aj na nasich rozbitych cestach, CUP podvozok je uz o dost trvdsi, kopiruje vozovku uplne, ale esteto nie je taky brutus (podla mna) ako MEGANE RS. Jo riadenie je vlacne, ale to je problem celkovo renaultov, podla mna aj megane ho ma take fakt hmliste... dokonca aj R26, ktore som raz isiel ma v riadenie preposilovane
Na mna 172 clio osobne proste je super ale motor - nie je to ono. Vraj ked clovek da zavodnu jednotku, tak je to ina, ale nepoznam takeho, komu by som doveroval ze mi to spravi. Urobit sa da vsetko, ale na renaulty nikoho nepoznam a znackove servisy su vacsinou hrozne, obzvlast kamosi nadavaju na renaultacky fakt hodne.
napada ma prave aj R26 (co si o nej myslis?)- tuhsie stabiky, tvrdsie pruziny, makksie pruziny (na okreskach by to nemuselo tak mlatit a zdalo sa mi aj ze nie)... A samosvor :yes: . Len ten turbo motor, aj ked sily ma, mne presne viacej vyhovuje zavodny vysokotackovy...-
LadikRS 17.10.2008 00:29
« Re: Re: Re: Re: Re: Very Nice Mégane
fakt nevim... to je takové rozhodování do hospody.
Podle mě má ke sportovnímu autu nejblíže Clio 172/182. Ale každý člověk má priority různé. Lidí hledajících puristické zážitky je poměrně málo, většina lidí chce určitý level univerzálnosti. >:D
-
-
-
-
-
-
riderhenry 31.10.2008 02:28
nejlepsi predokolka
Musim rict, ze ackoliv francouzskou produkci aut mam rad asi nejmene ze vsech, tak Megane Sport povazuji za jednu z nejlepsich predokolek. Je jasne, ze R26R bude lepsi, mozna i Integra Type R, ale v dnesni dobe by mel byt kazdy automobilovy nadsenec, ktery je alespon trochu pri smyslech, byt vdecny za kazdy takovy kousek! Recenze je taky super, to je bez debat, stejne tak upravy - presne podle meho vkusu - funkcni, zadna trapna kridla... Kdyby takovych bylo vic! :yes: -
-
Ajin(MoDo Team) 31.01.2009 23:19
Bomba auto i recenze
pro mě moc poučná hlavně co se úprav týká. Mohl by ses rozepsat o tom race s Policepassat, zajímalo by mě mají v něm radar, nebo jen napojenou kameru na rychloměr? To může značně změnit pokutu ;-)-
-
"-- skrytý --" 02.02.2009 14:00
« Re: Re: Bomba auto i recenze
auto, upravy aj recenzia sa mi velmi paci, davam 3x10. Jedine mala vytka, nedal by som na bok auta nalepky znaciek, ani zadne okno, podl amna to auto to nepotrebuje, tak ako nepotrebuje spickovy oblek aby mu na rukave zostala vysacka... ale to je uz len detajl a otazka vkusu
-
-
-
"-- skrytý --" 24.02.2009 21:46
Tak trochu brutální bomba
Jak zní můj nadpis takový je i můj názor. Černý auto, na grafit kolech a Megane Sport. Myslím, že to nemá cenu komentovat. Nicméně pár velmi známých a kvalitních jezdců už hodnocení udělalo, takže proč to dál rozebírat :-! Prostě 10 za všecko.
PS: S tou přední nápravou Tě zcela chápu, musí to být záhul!
-
Deadlift 08.03.2009 02:05
25.11.2008 Všem obdivovatelům nového Focusu RS / RevoKnuckle, potrefena husa nejvic kejha!
"Kterak chytří němečtí inženýři v Aachenu dychtivě objevují systém RevoKnuckle, který je v Meganu RS už 5 let, akorát mu francouzi nedali žádné krásné jméno, které by mohli přitroublí novináři tisíckrát opakovat bez ponětí o jeho principu:)"
Dobre lzi a ted fakta. No nastesti pravda je jinde Ladislave Pazdero, mnozi vedi, ze prave Renault to v roce 2005 obslehl spatne od Fordu. Prave proto to u Renaultu nefunguje tak dobre jako u Fordu. Proto se tim Renault v PR radeji moc nechlubi. Ale znalci vedi odkud vitr vane.
A ted dukaz ... Ford ma RevoKnuckle patentovany uz pred rokem 2004! Renault kupodivu sve zaveseni pokud vim patentovane nema. Uz zde neco francouzskeho smrdi. Ford puvodne prave navrhl a vyvinul pred 6 lety RevoKnuckle system pro vykone diesely FWD - Mondeo, Focus zde je dokument, ktery to dokazuje a potvzuje .... [odkaz]
Bohuzel do seriove vyroby ho Ford nasadil az ted, coz nahrava Renaultu, ale nasteti pravda je dohledatelna velmi dobre v prospech Fordu.
Tak znova u Renaultu to jen spatne obslehli od Fordu - jak se rika potrefena husa nejvic kejha! Nejste prvni ani posledni Randlik co to s RevoKnuckle zkousi na neznale ... Je zajimave jak Focus RS drazdi konkurenty, kteri evidentne zavidi jeho zacinajici skvely uspech. Prece jenom nejsilnejsi FWD auto je dobry marketingovy tah, u Renaultu tezko hledaji adekvatni odpoved, a jeho zakaznici tuto prohru citi, proto kopou kolem sebe. Puvodne jsem nechtel reagovat, ale nemam rad nepodlozene lzi. Ale dnesni konkurence se proste takto chova, coz je jeji skoda.
[odkaz]
Zde treba potrefena husa kejha to same jako vi, bohuzel fakta i patent jsou na strane Fordu a ne Renaultu!-
LadikRS 08.03.2009 19:25
« Re: 25.11.2008 Všem obdivovatelům nového Focusu RS / RevoKnuckle, potrefena husa nejvic kejha!
no tak teďka "kejhá" nějaký deadlift :-) člověče neber si to tak osobně. nejsem tak velký fanda Renaultu jako ty jeho odpůrce, takže svými agresivními výlevy mě nevytočíš.
Docela by mě ale zajímalo, odkud jsi nabyl dojem, že systém s nezávislou osou řízení u Renaultu nefunguje tak dobře a že je to špatně obšlehnuto. Já mám s tímhle autem odjeto víc jak 100tisíc km. Kolik ty že to tak znáš? Vsadím se že 0. A děláš chytrýho.
-
-
"-- skrytý --" 05.07.2009 11:31
FR 2009
Super event, zavidim >:-[] Som velmi zvedavy na novy Megane RS, v tej zltej sa mi paci. Ak bude vykonnejsi a lahsi, resp. nemal by byt tazsi, bude to zaujimave >:D
K tomu RevoKnuckle... Ja som o tom cital tolko, ze to je nejaky xy-rocny patent nejakej firmy inej ako Ford ci Renault, ktory vsak kvoli technickym nedostatkom, resp. nevhodnym materialom nebolo mozne v tej dobe skonstruovat (z nejakych 80.rokov sa mi mari). Patent padol, Ford ho upravil podla seba a nazval ho RevoKnucke, Renault ho upravil podla seba a nenazval ho nijako. Renault ho pouziva od 2005 v RS Megane, teraz aj v novom Cliu Sport faceôiftomvom uz je. Ford ho pouziva uz dlhsie v rally autach, akurat do seriovej vyroby ho dali az v RS.
Riesit kto tu co ukradol, je blbost. Ak tak, potom to Ford aj Renault "ukradli" (vyprsala platnost patentu) od povodnej firmy. End of story...-
LadikRS 07.07.2009 08:41
« Re: FR 2009
Hmm, novy Megane je co se týče vnitřností úplně stejný jako stávající. Akorát má už v serii vyšší plnící tlak na turbu a diferenciál s omezenou svorností. Ten se dosud dával pouze do speciálních verzí (F1 team, trophy, R26.r) Nové auto působí mohutnějším a vyšším dojmem, nevím jak to bude s hmotností. Doufal jsem že bude k vyzkoušení na okruhu, ale měli tam jen jeden kousek na vystavování... :*) Princip řízení s nezávislou osou je známý už několik desítek let, používal se dříve u těžké techniky... Akorát je směšné jak v každém časopisu se píše v souvislosti s Focusem RS o "podvozkové revoluci" :-)
-
-
Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 12.08.2009 11:40
Gratulace
ufonek - Zůstat jen 5 vt.za GT-R je dost dobrý,alespoň tak soudím z laického pohledu :yes:
Viděl jsem tě na Schell i na okruhu a Megane vypadá krutě pěkně :yes:-
LadikRS 13.08.2009 09:53
« Re: Gratulace
dík. Osobně mě čas GT-R překvapil, na tak těžké auto v zatáčkovité trati super čas, zajel to skoro stejně jako vytuněné Eva, které jsou o 300kg lehčí, asi to auto je fakt tak kosmické jak všude píšou... Na tvoje Scirocco si pamatuju někdy v červenci na okruhu. Moc pěkné, konečně VW udělal hatchback s potenciálem :yes: hodně jsi to šetřil, tak doufám že už máš zajeto a příště to na okruhu podrtíš :-)
-
-
-
Martin_Beneš 01.12.2009 16:26
krása
tohle je pěkný hot hatch, skoda, ze jich tu moc nejezdi... Potkal jsem jen par kousku... ale tak o to vic je exkluzivni :-) :yes: -
"-- skrytý --" 07.12.2009 12:57
diff
Gratulujem k diffu a tesim sa na prve dojmy >:-[]
Ked sa uz bude menit diff, nerozmyslal aj nad vymenou spojky? (ak som zachytil spravne mas este seriovu) -
[Vojťas] 09.01.2010 23:46
Orechov
Ahoj chtel bych se zeptat jak vypada tento zavod do vrchu ocima ridice. Predloni jsem tam delal tratovyho komisare a nutno rict, ze o zabavu bylo postarano. Par hodin, bouracek a dokonce to tam i koren prevratil na strechu. Jako bonbonek tam nekdo v nedeli rano jako protest vylil na trat asi 30l oleje.
Pred tim GT-Rkem taky smekam. Na to musel mit borec fakt koule, aby se s takovym "cvalikem" vrhnul na zavod do vrchu. Viz. tohle video [odkaz]-
LadikRS 11.01.2010 14:22
« Re: Orechov
Očima řidiče je to asi jako u všech závodů - takový fofr, že člověk si uvědomí jak jel až projede cílem. Osobně mi trať v Ořechově vyhovuje, nejsou tam žádné záludnosti a dá se jet skutečně nadoraz. Jediné co mě překvapilo byl relativně horší grip v zatáčce 2, před výjezdem na "rovinku", tam jsem dostal několikrát smyk. Osobně jsem měl z jízdy na této trati dobrý pocit.
-
-
"-- skrytý --" 06.04.2010 20:08
R26.R
Dik za nove foto interieru... Ty z toho "potajomky" stavias R26.R, cooo? ;-) >:-[] :yes:
Klietka je custom alebo nejaka "tuningova"? Co kostuje taka sranda a aky je dopad na jazdne vlastnosti, resp. tuhost? Na beznych cestach to nebude uz moc? Ci ho uz nebudes pouzivat na bezny den...-
LadikRS 26.04.2010 10:29
« Re: R26.R
tak sedačky z R26r jsou naprosto perfektní, a namontované byly za 5min :yes:
rám je od K-tec racing, dvoudílný, šroubovaný a rovněž do karoserie je pouze našroubován
auto je pořád civil, ale na běžné ježdění ho nepoužívám, jezdím teréňákem nebo "Psychoušem" - Clio Sport 172 >:-[]
-