Diskuse

Mazda CX-3 (2018)

26.9.2018

Dvacet let řídím koncernová auta a nikdy jsem na Auto.cz nenapsal ani jedinou recenzi. Považoval jsem to za zbytečné, protože tato auta má spousta lidí…

 

Mazda CX-3 (Krabatt)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz

  • « 00 Reagovat !

    foto palix

    palix 04.10.18  11:07

    « Re: Re: Re: Re: Fanoušek

    Mám podobný motor 2,0 v Mazde 3 a do 500 km sa mi zdalo, že auto ide dosť lenivo a neochotne. Potom sa to postupne zmenilo. Jemnejšie zaobchádzanie som mu doprial tak do 2000 km. Teraz je dostatočne živý, ale samozrejme jeho chuť rastie úmerne s otáčkami ako u každej atmosféry. Na nízke otáčky je to totálny pohoďák s dostatkom sily, nad 3000 ide už celkom razantne.
    Samozrejme hodnotenie dynamických vlastností auta je silne závislé na povahe vodiča a skúsenostiach s rôzne výkonnými autami. Čo je pre jedného "leňochod" môže byť pre iného "závoďák".
  • « 00 Reagovat !

    foto palix

    palix 04.10.18  11:00

    « Re: Moc pěkné.

    Ak potrebujete auto čisto na chatu a do terénu, tak osobne by som sa pozrel na nové Suzuki Jimny. Veľmi pekné autíčko do terénu. Navyše je to pravý Offroad (rám , 4x4...). Na ceste to nejazdí úplne perfektne, ale to auto nie je stavané na dlhé presuny.
    Je síce pomerne malé, ale má krátky rázvor a veľkú svetlú výšku podvozku. Nič za podobné peniaze nebude via c vhodnejšie do terénu.
    Možno ešte Daciu Duster by som pozrel.
    Menované autá nebudú lepšie ako CX-3, zato sa budú cítiť v teréne viac doma.
  • « 00 Reagovat !

    foto palix

    palix 04.10.18  10:54

    « Re: Re: Re: Re: CX-3

    Ak by sme povedali, že hybrid od Toyoty je stavaný na nízku spotrebu a povedzme kľudnú jazdu vrámci predpisov, tak je to auto postavené celkom dobre. Dynamika je vec relatívna - čo sa jednému nepáči, druhý bude z toho nadšený. 0-100 km/h za 11,3 je dnes trochu slabší údaj, ktorý pasuje skôr k slabším a lacnejším autám... Ale kto chce jazdiť ekologicky a ekonomicky, tak to nejako strávi. Keď pozriem okolo seba, na cestách je dosť nie veľmi dynamicky jazdiacich vodičov.
    Pozeral som kedysi CH-R a všimol som si, že vzadu je tak trochu ako v jaskyni. Strašne málo svetla, okná až kdesi v nedosiahnuteľnej oblasti... Deti sa tam musia cítiť "veľmi príjemne". Na druhej strane to nie je veľmi auto pre rodinu.
  • « 10 Reagovat !

    foto Snekbijec

    Šnekbijec 02.10.18  22:26

    « Re: Re: Re: Re: Zklamání

    Rozhodně netvrdím, že CX3 je špatné auto. Podle mne, je to nejrozumnější varianta v rámci kategorie, navíc velmi pohledná. Proto ji mám v garáži. Jestli to byla dobrá koupě, ukáže čas. Jen mně mrzí nedodělky, které jsem zmiňoval.
    U sportovně orientovaného Pola GTI očekávám tvrdší podvozek, ale u vozu, který jakoby nabádá navštívit přírodu z blízka, bych předpokládal vetší komfort, který vám nepohmoždí vnitřnosti při neopatrném vjetí na polní cestu. Polo mělo krom manželky potěšit i mně, plánoval jsem přeladění motoru a následné uspokojení svých tužeb po dynamické jízdě. Bohužel z koupě sešlo a nahradila jej určitě rozumnější volba z hlediska dlouhodobějších nákladů na provoz, díky koncepci atmosferického motoru bez OPF.
  • « 10 Reagovat !

    foto Krabatt

    Krabatt 02.10.18  20:51

    « Re: Re: Re: Zklamání

    Přesně tak. Mně právě iDrive nebo HMI od Mazdy dokonale vyhovuje, takže jak píšete, sto lidí - sto názorů.

    Pokud jde o CX-3, já ji nijak neglorifikuji. Má nedostatky, jako každé auto. Jen ji v rámci třídy považuji za hodně dobré auto. Opravdu nevím, co namísto ní? Co byste doporučil Vy osobně?

    My třeba předtím měli VW Polo, ne tedy GTI, ale s poměrně silným 1,2 TSI 77kW. Nebylo to špatné auto, jelo krásně, ale podvozek byl výrazně nepohodlnější než v CX-3. A to jsme měli jen 16" kola. Přejezd příčných nerovností bylo doslova utrpení. Auto mi rvalo volant z ruky. Vy si na tvrdost podvozku CX-3 stěžujete, ale přece byste nečekal, že Polo GTI na tom bude lépe?
  • « 00 Reagovat !

    foto Snekbijec

    Šnekbijec 02.10.18  17:23

    « Re: Re: Zklamání

    Je vidět, že z auta máte radost a to je dobře. Porovnávat ovšem možnosti nastavení Infotainmentu v Superbu a v Mazdě je trochu nefér. Pokud by Mazda umožňovala toliko nastavení, tak by byla logicky také méně přehledná. Já osobně vlastním Superba III cca. dva roky a ovládání jeho palubních systémů i pomocí páček a tlačítek volantu, podle mně patří k nejergonomičtějším na trhu, ale není bez chyb! Vlastnil jsem tři BMW s iDrivem a tento způsob ovládání jsem si příliš neoblíbil, ačkoliv si myslím, že to jsou skvělé vozy. Sto lidí, sto názorů a svět je díky tomu pestrý.
  • « 20 Reagovat !

    foto Krabatt

    Krabatt 02.10.18  08:08

    « Re: Zklamání

    My už máme najeto přes 3000 km a na některé věci mám odlišný pohled. Jen krátce můj názor:

    Píšete, že máte manuální převodovku. Přiznám se, že já si Auto Hold spojoval s automaty, kde mi tato funkce dává větší smysl. U automatu mi nevadí nutnost aktivace AH po startu a to kvůli plynulému rozjezdu. S aktivním AH je při rozjezdu cítit takový počáteční impuls, kdy plynem překonávám brzdící odpor. Popojíždění ve stísněných prostorech, např. podzemní garáže, je tedy více na jistotu bez aktivního AH. Naučil jsem se tedy rozjet a krátce po rozjezdu jen zmáčknout tlačítko AH. Za mě bez připomínek, význam deaktivace AH po startu takhle nějak chápu.

    Křížení střechy jsem si nevšiml, ale o vysokou bočnici sedáku občas zavadím, máte pravdu. Jsem ale o něco menší postavy 187/90. Ventilace bez připomínek, připadá mi dostatečně výkonná. Výdechy lze nastavit i do mezipolohy, ne jen 0/1. Máte však pravdu, že konstrukčně to svádí přepínat jen do polohy otevřeno/zavřeno. Zásadně s Vámi ale nesouhlasím u infotainmentu. HMI rozhraní je výborné, logické a funkční. Pár věcí by chtělo doladit, ale okopírování ovládání BMW byla dobrá volba. Naopak, za uživatelsky nekomfortní považuji ovládání u Škodovky, tady se rozcházíme. Najít některé prvky v nastavení u Superbu, to je něco děsného. Připomíná mi to Win10 a jejich snahu ukrýt před uživateli co nejvíce možností.

    Další věci jsou už hodně individuální. Jen heslovitě dvě poznámky: studený motor má po startu vyšší otáčky kvůli bohatší směsi, kterou dostává, aby co nejrychleji ohřál katalyzátor. Takhle se chovají přímovstřikové motory běžně. Není to jen záležitost Mazdy. Pokud jde o zápach kvůli vypalování ochranného voskového nástřiku, byl cítit hlavně v garáži a vyprchal po nájezdu asi 500 km. Už naše první cesta měla přes 150 km, takže to byla záležitost pár dnů. V kabině za jízdy jsme necítili nic, ale v garáži to chvíli smrdělo jak v chemické laboratoři. :-)
  • 00 Reagovat !

    foto Snekbijec

    Šnekbijec 01.10.18  22:50

    « Zklamání

    Sleduji tento web a diskuze na něm mnoho let a nikdy jsem neměl potřebu se zapojit, až nyní. Koupil jsem manželce v srpnu Mazdu CX3 ve výbavě Takumi, Soul Red Crystal - benzin, manuál. Mazda byla náplastí za v březnu objednané a bohužel nedodané Polo GTI. Zvítězila ve vyběrovém řízení, pro za mně úžasný vzhled a pořádný atmosferický motor, vhodný na krátké trasy. Ale po ujetí cca. 3 500km se nemohu zbavit rozčarování z celkové nedotaženosti tohoto vozu. Domnívám se, že jsem objektivní a hlavně zkušený motorista. Vlastnil jsem víc jak 30 dopravníků, různých značek, převážně německého rodu. CX3ku beru jako sekundární přesouvátko do práce, ale některé záležitosti ji nemohu odpustit. I když je tak krásná.... Začnu funkcí Autohold. Když pominu, že jsem dostal návod na použití s mechanickou brzdou z předchozího modelu, rozčiluje mně, že ji musím po každém nastartování zapnout. Mám pocit, že se mi na semaforech vybudoval tik s neustálou kontrolou aktivace. Nízká tuhost karoserie, kterou při sebemenším křížení signalizuje vrzající střecha. Při každém nastupování se mi pod zadkem láme zbytečně (k zaměření) vysoká bočnice sedáku (možná to bude tělem 190/110). Málo efektivní ventilace - neustálý pocit "dusna". Ovládání Infotainmentu, podle mně trága, zlatá Škodovka. Přehrávání hudby z USB neumí navazovat po složkách - velice otravné. Deaktivace ovládání oken spolucestujícím (dětem), znamená i deaktivaci pro řidiče (hezké tahání se o zavření okna s miláčky). Dále jen zrychleně: odfláklé krytí exponovaných míst podvozku a podběhové části zadních dveří, nekvalitní příjem rádia, zadrhávající 5ka (snad se ochodí), úzké a nepohodlné sedačky vpředu, vzadu nevím, A sloupky ve spojení se zrcátky vám zakryjí paní s kočárkem, při mé postavě (posedu) mi brání ve výhledu i B sloupky, zbytečně velké vnitřní zrcátko - vzhledem k velikosti zadního okna, bez možnosti jemného ovládání průtoku vzduchu v ofuku (pouze 0/1), přílišná tuhost odpružení - nevhodná k určení vozidla (zesílená díky 18"), mdlý a nevýrazný motor, chybějící ukazatel teploty vody_oleje, neergonomické ovládání klapky palivové nádrže (japonec), ceny originálního příslušenství (např. zástěrky 4 000 bez montáže), zvuk po nastartování studeného motoru (nehorázný - jak při poruše) a na konec měsíční utrpení při vypalování a vyprchání konzervační emulze. Abych jen nehanil má i spoustu vychytávek, ale o tom někdy příště.
  • « 10 Reagovat !

    foto Krabatt

    Krabatt 01.10.18  19:28

    « Re: Nadšení z CX3 úplně nesdílím

    Děkuji za hodnocení i názor. Jak už jsem psal v jiné odpovědi - Mazdu CX-3 je potřeba srovnávat v její třídě. Těžko budete hledat lepší auto mezi malými SUV nebo crossroady. Nedávno jsem jel v Renaultu Captur, to byla vyloženě tragédie. A takové Audi Q2, které má o něco lepší výbavu a o něco více prostoru, zase koupíte za šílené peníze ve srovnání s CX-3.

    Obecně, při srovnání s většími auty bude tahle Mazda tahat za kratší konec. Jinak s Vámi souhlasím, a taky jsem to tady i psal, že Mazda 3 je lepší a praktičtější volba. Ale pochybuji, že byste to vysvětlil ženám. :-) Ta moje je naprosto spokojená a neměnila by.

    Pokud jde o korozi, mělo by to být o dost lepší než tomu bývalo v minulosti. Na Mazdě 6 mám po 40 tisíci km podvozek bez poskvrny. Žádnou dodatečnou ochranu podvozku jsem neaplikoval. On asi hodně vydrží ten voskový nástřik, který dělají v Antverpách.
  • 10 Reagovat !

    foto Verny-2013

    Verny_2013 01.10.18  18:01

    « Nadšení z CX3 úplně nesdílím

    Při představení se mi Mazda CX3 opravdu velmi líbila, neodolal jsem a absolovoval 30 km zkušební jízdu. Vyloženě mě nalákala na svou krásu. O to větší zklamání jsem zaznamenal uvnitř. Krásný interiér byl přebit neuvěřitelnou stísněností na všech místech. Teprve později jsem se dozvěděl že prostorově je to v podstatě zvýšená Mazda 2. Dál mě nepříjemně překvapil příliš tvrdý podvozek taky na 18" kolech. Komfortu opravdu moc nepobrala. Dál mi vadil krátký sedák a vyšší aerodynamický i motorový hluk. Ve srovnání s Mazdou 3 kterou občas jedu je to za stejné peníze o hodně horší auto. Mazdy mám rád, i přes jejich vleklou nemoc - korozi, ale třeba je to už lepší. Líbí se mi na nich obecně skvěle nastavené řízení, výborné benzínové atmosféry a design. Ale u CX3 aspoň pro mě převažují mínusy nad plusy. Jinak recenze moc pěkná včetně fotek, tak dávám plnou.
  • « 10 Reagovat !

    foto Krabatt

    Krabatt 30.09.18  07:30

    « Re: Re: Re: Fanoušek

    Dobrý den. Tato informace původně v článku byla, ale odstranil jsem ji, protože text mi i tak připadá přespříliš dlouhý. :-) Držím se jen pravidla prvních 500 až 1000 km nevytáčet motor do omezovače. A samozřejmě, pokud možno, nikdy nevytáčet studený motor. Mazda je trochu zvláštní v tom, že poměrně brzy zhasíná kontrolku studeného motoru. Já této kontrolce moc nevěřím, protože ona zhasne obvykle do dvou minut po rozjezdu.

    Každopádně, po zahřátí motoru a nájezdu min. 500 km lze s autem jezdit naplno. Přímo v Mazdě Vám řeknou, že motor se zajíždět vůbec nemusí, ale nějakou přirozenou opatrnost na nové auto uplatňuje asi každý majitel. Někteří by Vám řekli, že mají najeto 5000 km a pořád motor zajíždí. To už mi připadá přehnané, protože přímovstřiky se nemají trápit dlouhodobým podtáčením. Pokud jim občas "nevypálíte" trubky, budete postupně přicházet o výkon. Jak asi víte, u přímovstřiků se na sacích ventilech usazuje karbon a motory Skyactiv potřebují občas pořádnou zátěž, aby se ventily mohly aspoň nějak očistit.
  • « 00 Reagovat !

    foto Floyd

    Floyd 30.09.18  02:06

    « Re: Re: Fanoušek

    Dobrý den. Skvělá recenze, jsou z ní cítit ty emoce, nadšení z nového vozu, ale i odborné znalosti. Neméně k tomu přispívá i možnost srovnání s M6.
    Co jsem se však nedočetl, resp. jste to zmínil - jak jste ten motor zajížděli?
  • « 10 Reagovat !

    foto Krabatt

    Krabatt 29.09.18  18:29

    « Re: Fanoušek

    Cena téhle verze v automatu je 632 tisíc Kč a v zatáčkách se auto rozhodně nenaklání. Nevím, s čím jste jel. Ve srovnání s podobnými auty v této třídě má CX-3 doslova sebejisté jízdní vlastnosti. Stejně tak nemám ani zásadní výtky k výkonu motoru, jede i zrychluje parádně. Vždycky záleží na tom s čím srovnáváte. ;-)

    Pro mě byli také některé poznatky o CX-3 zklamáním, ale přesedl jsem do ní právě z Mazdy 6. Ale takhle k malým autům přistupovat nelze. Zkuste ji srovnat v její třídě a mnoho lepších aut nenajdete. Stejně tak přemýšlím, který z konkurentů v kategorii malých SUV bude levnější? Hlavně mi nepište, že jsme mohli koupit VW Golf nebo něco podobného. Od začátku jsme chtěli auto s vyšším posedem a proto jsme hledali mezi SUV a crossroady.
  • 00 Reagovat !

    foto kaiserlabus

    kaiserlábus 29.09.18  16:23

    « Fanoušek

    Dát za tohle prdítko 700 tis. může jen fanoušek co neví co s penězi. Jel jsem s ní, v zatáčkách se naklání a přitom je tvrdá, motor táhne až od 3tis.otáček. Zvyk je hrozná věc.
  • « 00 Reagovat !

    foto Krabatt

    Krabatt 29.09.18  07:16

    « Re: Re: Re: CX-3

    Viz poznámka k Toyotě CH-R. To byla verze 1,8 Hybrid a opravdu nejela. Auto příjemné, v nízkých otáčkách kultivované a podle všeho jezdí s neuvěřitelně nízkou spotřebou. Dokud ale Toyota neudělá něco s tou dynamikou a převodovkou, pak nemá smysl o ní uvažovat. Možná ukazují zajímavou cestu vývoje, alternativu k elektromobilům. Zatím mám však dojem, že je to až příliš na úkor rychlosti. Tohle mluví za vše:

    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto palix

    palix 28.09.18  19:59

    « Re: Re: CX-3

    Čo sa nastupovania týka, každý máme radi niečo iné. Ja radšej sedím nižšie. Dnes stála za mnou pred bytovkou Toyota GT86. Tá je poriadne nízko pri zemi. Napadlo ma, že to by bolo to pravé vozenie :). Na druhej strane pro cestách sú často vysoké obrúbniky a vyššie postavené auto by sa hodilo. SUV môže byť taký kompromis. Zatiaľ si ale užívam pomerne nízke auto. Možno o 10 rokov zmením názor.
    Ak by som mal brať niečo s automatom, tak pravdepodobne v dnešnej dobe by som chvíľu počkal a kúpil novú Toyotu Corollu 2019 hybrid. Ešte nie je na trhu, ale podľa prvých informácii a fotiek môže byť celkom pekná. Súčasný Auris nie je zlý, ale má isté nedostatky. Pre mňa, ak sa nebudeme baviť o hybride je to asi najviac spoľahlivosť značky Toyota. Ale to je trochu málo pre kúpu auta tak trochu srdcom.
  • « 00 Reagovat !

    foto Krabatt

    Krabatt 27.09.18  21:02

    « Re: Moc pěkné.

    Zkuste se podívat na YT na různá videa, která ukazují CX-3 v terénu. Mnohdy mě překvapilo, jak náročný terén to auto zvládne. Samozřejmě, že je to hlavně městský crossover, se kterým lze vjet max. na nějakou nenáročnou lesní nebo polní cestu. Jenže někteří novináři se rozhodli, že půjdou do extrému a často byli překvapeni, že auto to zvládlo. Třeba Vám některé z videí zodpoví na otázku, zda byste s CX-3 dojel i na chatu. :-)

    Mé poznámky k projevu motoru berte s rezervou. Ten motor jede hezky a v nízkých a středních otáčkách má nádherný zvuk. Mně vadí zvuk v extrémně vysokých otáčkách, při akceleraci na plný plyn a to jen kvůli tomu, že Mazda 6 zní v tomto pásmu daleko líp. Jenže to srovnávám malou Mazdu CX-3 s autem, které stojí o dvě třídy výš a to je z mé strany trochu hloupost. ;-)

    Pokud jde o kompresní poměr, Mazda své motory neustále vyvíjí a mění. Jak Mazda 6, tak i Mazda CX-3 (oba modely po faceliftu IPM 2018) mají upravené motory.
  • 20 Reagovat !

    foto St-

    St. 27.09.18  19:11

    « Moc pěkné.

    Děkuji, vybírám auto, jen cesta na chatu je trochu horší, obávám se, že s takovou světlou výškou bych neprojel. CX 5 je už zbytečně velká, ta CX3 je opravdu asi nejhezčí Mazda. K tomu motoru a běhu: dřív se kompresní poměr u 2,5 l a 2 l lišil (13,5:1 ku 14:1). Nyní uvádějí v technických parametrech 13:1, jsem z toho trochu zmaten, ale ty motory by se tímto mohly lišit. Ta spotřeba je výborná. Díky za recenzi.
  • « 10 Reagovat !

    foto Krabatt

    Krabatt 27.09.18  18:38

    « Re: CX-3

    Děkuji. V kategorii malých SUV je opravdu velká konkurence, ale taky velké cenové rozdíly. Mazda CX-3 je dobré auto za rozumnou cenu. Znovu stojí někde na pomezí prémiové třídy a mainstreamu. Nemá možnosti aut jako Audi Q2 nebo Volvo XC40, ale zase dalece převyšuje Renault Captur apod. Z praktického hlediska je ale třeba Mazda 3 daleko lepší volba - levnější, větší, výkonnější. Ovšem, když si člověk do CX-3 sedne pochopí, že ta móda SUV má něco do sebe. Pohodlnost nastupování je opravdu výrazná.

    S tím automatem máte pravdu. Zakrývá největší nedostatek atmosfér, pomalejší nástup výkonu v nízkých otáčkách vůči přeplňovaným motorům. Žena se nejprve automatu hodně bránila, nechtěla se učit něco nového a byl to trochu boj ji přesvědčit. Po týdnu by se už k manuálu nevrátila, jak jsem předpokládal. :-) Mazda ty automaty umí, i když jsem četl recenze na novou CX-5, kde je rozporuplné naladění automatu pro mnohé novináře zklamáním.
  • 30 Reagovat !

    foto palix

    palix 27.09.18  13:29

    « CX-3

    Blahoželám k novej Mazde a prajem veľa šťastných kilometrov.
    Ešte si pamätám na sľub z recenzie Mazdy 6 na túto recenziu a priznám sa, že odvtedy som na ňu čakal. Oplatilo sa, recenzia je skvelá, ďakujem ;).
    Pozerám, že CX-3 mala dosť silnú konkurenciu pri kúpe. Musí byť naozaj komplexne dobrá, keď to vyhrala.

    Čo sa týka výnimočnosti jazdných vlastností Mazdy, to som zažil na vlastnej koži. Ako bolo spomenuté v recenzii - dnes jazdia všetky autá dobre, ale Mazda jazdí trochu inak - ťažko to popísať, treba skúsiť. 9 z 10 ľudí (vrátane redaktorov), ktorí testujú akúkoľvek Mazdu hodnotí jej jazdné vlastnosti výborne, prípadne sú z toho až nadšení. Ten 1 ju hodnotí priemerne, alebo negatívne. Osobne vidím dôvod v tom, že je zvyknutý jazdiť lepšími autami a od Mazdy očakával viac. Alebo ju chcel naschvál potopiť (čítal som aj recenziu, kde autor písal presne opačné veci ako všetci ostatní). Keď čítam niektoré negatívne napísané recenzie na Mazdu (je ich veľmi málo), tak sa pýtam sám seba, či ten človek s daným autom naozaj jazdil.

    Ohľadne voľby manuálu a automatu. Konkrétne u Mazdy automat zakryje isté slabšie miesta atmosféry voči turbomotoru. Keďže si automat rýchlosti "poradí" sám, vodič ani nemusí mať veľmi iný pocit, čo sa dynamiky auta týka. S manuálom to môže byť iné, dosť rozdielne. V krajnom prípade to môže skončiť zavrhnutím Mazdy a jej atmosferických motorov.

    Čo a týka úvahy o prémiovosti Mazdy - konkrétne pri cene si dovolím oponovať, pretože v naších končinách je Mazda považovaná za drahšiu značku. Na druhej strane ľudia, ktorí to tvrdia sa o Mazdu nezaujímali a nikdy si ju zrejme nekonfigurovali na podobnú úroveň s inou značkou. Osobne zo skúsenosti viem, že Mazda 3 je drahšia ako napr Hyundai i30.

    Aj napriek všetkým nedostatkom, ktoré boli uvedené - manžeka, ktorá autom jazdí je zrejme menej náročná a auto by hodnotila ako dokonalé. Možno niektoré funkcie ani nikdy nevyužije.
    U auta celkom záleží na tom, čím človek jazdil predtým. Pokiaľ to bolo niečo slabšie, menej vybavené, tak bude človek nadšený. Pokiaľ to bola jazdenka z nejakej vyššej triedy, s vysokou výbavou a silným motorom..., hodnotenie a pocity môžu byť zmiešané. Hlavne ak sa kupuje nové auto za dostupnú cenu.

    Čo sa týka odovzdania nového auta - u mňa to prebehlo tiež len tak - akože bežný pracovný deň... "tu je nové auto, ukážeme Vám najpotrebnejšie funkcie..." a išiel som. V iných autosalónoch dajú na auto aspoň mašľu, alebo to nejako slávnostne pripravia. Ale to sú len detaily. Zrejme Mazda zamestnáva viac mužov ako žien, ktoré si viac potrpia na rôzne detaily ;).
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele




Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…