Jeep Grand Cherokee (2010)
15.2.2011Stejně jako u předchozího vozu začnu tím proč jsem si vybral právě toto auto, koho to nezajímá ať poskočí přímo k části "Proč Jeep". ;) Poslední 4 roky…
Jeep Grand Cherokee (Lucky11)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
samael 09.03.2011 12:59
S tím závěrem naprosto
souhlasím,mám taky Granda a většinu věcí si nemůžu vynachválit,co mně ale leze na nervy je nebytyčný rozdíl mezi královským pohodlím na předních sedačkách a dost pochybným "komfortem" na těch zadních. To je ale asi jediná závažnější chyba na tomhle univerzálním autě,které je skvělé v terénu a -kupodivu-i na silnici a které se dá navíc pořídit za docela rozumné peníze. :-) -
woody-alien 25.05.2011 22:12
Vůně dobrodružství
Zdravím,
"Velkej náčelník" je především úžasně univerzální a pohodlné auto do sucha i nepohody, kdo chce pořádat okresní přebory, musí se poohlédnout jinde.
V případě nouze zvládne neuvěřitelný věci. Možná je to v Americe běžnej spotřebák pro šerifa z "One Horse Town", ale pro mě je GC romantickým povozem pro důstojné proplouvání krajinou. Má ohromné charisma. :yes:
Takže ať ti skvěle slouží... ;-) -
Nemcour_z4 22.12.2011 07:45
ABC Tuning :-))
ABC tuning, tihle radoby odbornici, jsou ta nejhorsi firma pro tuning v CR. Obycejni amateri.
Osobni zkusenost pred par lety. Chip na OI 1.9TDi. Prijeli jsme do Brna na jejich "pobocku".
Pan si prevzal auto, kdyz jsem rek, ze chci byt u toho, bylo mi receno, ze mam jit s druhym panem do kancelare poresit papiry. Za cca 30min bylo vse "hotovo". Dostali jsme spoustu reklamnich ptakovin s logem firmy, nezbytna samolepka ABC na auto a mohli jsme jet. Zkusebni jizda, zadna zmena! Ze pry si to musi jeste sednout, tak 500km. Prosim????
Za tyden jsem je bombardoval, co s tim budou delat, ze to chci nechat promerit na stolici.
Jake bylo zjisteni panu, kdyz na stolici to ukazalo standartni hodnoty OI? Vy mate neco spatne s autem, vase vaha vzduchu neni v poradku atp. Po nekolika hodin hadani, pan nahral novy software do ridici jednotky, tentokrat verzi "racing". Na stolici to tentokrat ukazalo pouze zvyseni kroutaku o cca 40Nm. Na aute to bylo znat, nicmene do honot ktere slibovali to bylo daleko. Dalsi prehadovani, vyhrozovani a vraceni penez!
Zkuste trosku pohledat na netu, takovych zkusenosti je tam vic nez dost.
Tuhle firmu opravdu nebrat!
-
Kolík80 22.12.2011 09:04
« Re: ABC Tuning :-))
Dik za nazor!!!
Je pravda ze na brzde to nemereji a pocity muzou byt osemetny... Ale ja zkousel chovani vozu v kopcich na dalnici podle me se to fakt chova lip, i do kopcu nema motor problem drzet konstantni rychlost aniz by podrazoval, a do vetsiny krome tech nejprudsich bez podrazeni dokaze i pomalu zrychlovat coz se mu pred tim rozhodne nedarilo. Je pravda ze ve vysokych otackach zmenu necitim, ale tam se pohybuju vyjimecne a navic tam to jelo vzdycky dobre. Udajne prehravali i sw v prevodovce a i tady bych rekl,ze je zmena znat, auto rychleji podrazuje v momente kdy uz jakoby nemuze, driv musel plyn skoro az na podlahu, ted staci jenom trosku vic pridat. Takze za me vazne spokojenost. Navic za 7tis. jsem byl ochotnej to risknout
-
-
objekt21 12.08.2013 17:24
velmi pekna recenzia
ked to zhrnieme - je to pekne velke auto, ktore je stale pokazene, zerie ako tak, je nepohodlne, pomale, uzivatelsky neprivetive :yes:
klasicka amerika :yes: -
-
-
pratel 05.09.2013 12:30
« Re: Re: Quadra Drive II
Quadra Drive II je bezpochyby vyborny system-jeden z najlepsich. Na svojom Pajere dokazem manualne uzatvorit len medzinapravu, predok a zadok je rieseny pribrzdovanim kolies. V tomto bude asi Quadra Drive II lepsi system.
Ohladom toho G-cka. Mal som samozrejme na mysli manualne 100% uzatvaratelne diferencialy. Tieto su jednoducho lepsie v tom, ze si ich sofer sam zatvara a otvara vtedy, kedy to potrebuje a chce. Pri Quadra Drive II (a podobnych systemoch) vsetko zavisi len a len na elektronike, co v urcitych okamihoch v terene moze byt obrovska nevyhoda. Prave toto sa spomina v jednom z mnochych clankov na tuto tematiku. Vid. link v predoslom prispevku.
Problem moze nastat v nejakej zlozitej situacii, kedy sa elektronika rozhodne, ze uzavery moze vypnut. Ale ty by si ich este zrovna potreboval, no situaciu nijak neovplyvnis na rozdiel od manualnych uzavierok. Toto moze nastat napr. pri vytacani kolies, kedy sa uzavery vypinaju na ochranu celeho systemu nahonu kvoli velkemu pnutiu v nom.
Ale to uz samozrejme hovorime o tazsich offroadovych situaciach. V drvivej vacsine pripadov s vhodnymi pneumatikami by si v terene nemal mat problem. Mercedes G s manualne 100% uzatvaratelnymi uzavierkami vsetkych 3 diferencialov priamo z vyroby, je vo svete offroad (ak sa nemylim) unikat bez konkurencie. Bohuzial je to tiez druh na pokraji vyhynutia, preto pred nim klobuk dolu...-
Kolík80 06.09.2013 11:12
« Re: Re: Re: Quadra Drive II
Hele po pravde nemam pocit, ze by me to nechalo nekde v terenu ve stichu, co je ale urcite problem je, ze kdyz se neco stane cidlum ABS, jsem v coudu a muzu radit jenom redukci. Coz se mi i stalo kdyz jsem projel asi 50m dlouhou a az 70cm hlubokou kaluz. Pak zkratka bylo potreba pockat az to vyschne.
Co se tyce tech for, problem ktery citim ja je spise opacny, nezaznamenal jsem, ze by se mi nekdy differencial otevrel, kdyz mel byt zamceny(je pravda ze po skalach s tim nesplham), na druhou stranu vnimam problem, ktery pisou ze by mel QDII resit lip nez QDI a to je krouceni pri prudkem zataceni v "trialu". Tam bych rekl, ze dostava cely ten pohonny retezec dost na *.
Jinak co se tyce udrzby ten system bude na udrzbu urcite narocnejsi a ani ty lamely asi nebudou nesmrtelne, ale jelikoz to auto podle me nenajede v terenu(je potreba definovat kde zacina teren :)) ani 1% sveho celkoveho najezdu tak to asi nebude takovy problem.
Mercedes nema moc dobre krizeni naprav a je tezkej jako pr.se. Takze tam kde projede defender nebo wrangler bez potreby zavrit differencialy, tam Gcko zavirat musi. Navic dat 1,7M za G ve specifikaci Professional je podle me naprosty nesmysl. Za cenu jednoho Gcka bych mel me dva GC...
-
-
-