Diskuse

Honda HR-V (2016)

16.8.2016

S japonskými auty mám už zkušenosti z minulosti. Měl jsem Civica, v rodině byl Accord, CR-V. Po odmlce a vlastnictví koncernových aut, jsem si pořídil…

 

Honda HR-V (Jopeeeno)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz

  • « 00 Reagovat !

    foto sorondo

    sorondo 08.05.17  13:05

    « Re: Re: Re: moc pekne

    Ahoj, za jak dlouho po objednání Ti auto přišlo. Já podepsal smlouvu teď (květen) s garancí dodání na konci roku. Přijde mi to dlouho, žádnou zvláštní výbavu jsem nechtěl. :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Jopino

    Jopino 08.05.17  12:32

    « Re: Re: Re: Re: Re: moc pekne

    Když hledáš kompromis, můžeš ještě dát 215/55 R17. S 16" koly to fakt žádnou parádu neudělá. Ještě k těm 18"... Předposlední VW Passst Alltrack má rozměr pneu mj. 225/45 R 18 a dá víc, než jen polňačku. Nový model dokonce jezdí na 245/40 R19... Samozřejmě, nesmí to být cesta šutrovka.
  • « 00 Reagovat !

    foto sorondo

    sorondo 08.05.17  11:19

    « Re: Re: Re: Re: moc pekne

    Ahoj. Podle toho jak píšeš je tam uvedena jen ta jedna alternativa na ty 16. Já trochu řeším i výjezd mimo max horší polní cesta. 18 by byly fajn, ale asi ne pro mě. Tak hledám kompromis, aby to pěkně vypadalo i aby to zvládlo nějakou tu polňačku.
  • « 00 Reagovat !

    foto Jopino

    Jopino 08.05.17  11:02

    « Re: Re: Re: moc pekne

    Ahoj. V TP je u 16" uvedeno 7x16 ET 55. Tato kola mám na zimu s rovněž origo rozměrem pneu 215/60 16 Nokian. V létě mám 8X18 ET45 s pneu 225/45R18. Ke kolům jsem dostal doklady potřebné k zápisu do TP, protože jsou o palec širší a taky mají o 1cm větší ET. S autem jsem projel téměř celou republiku a výběru nelituji, je to v pohodě.
  • « 00 Reagovat !

    foto sorondo

    sorondo 07.05.17  21:13

    « Re: Re: moc pekne

    Ahoj v sobotu jsem si objednal Hondu HR-V a měl bych na tebe dotaz: jaké máš ve velkém techničáku uvedené 16 palcové kola. Když tak na čem jezdíš Ty a jak si s výběrem spokojen. :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Jopino

    Jopino 29.03.17  14:47

    « Re: Re: Re: Re: LED světla

    V nabídce jsou (myslím takový ten tuning od čínských a podobných výrobců), taky jsem se díval. Patice jsou stejné, jak série, takže by napasovat šly. Ale po zkušenostech z Octavie, kde jsem měl taky čínský upgrade, bych to už nechtěl. Mlžily se a strašně slabě svítily. Škoda, že ve výbavě Elegance nejsou mezi příplatky LED, dal bych si říct. Na Executive jsem neměl rozpočet.
  • « 00 Reagovat !

    foto Jay

    Jay 12.03.17  21:19

    « Re: Re: Re: LED světla

    Edit: Tak to, co jsem považoval za full-LED bude asi "LED světlomety (LED potkávací světlomety, dálkové halogenové)". Evidentně jsou dnes již v nabídce.
  • « 00 Reagovat !

    foto Jopino

    Jopino 09.03.17  15:42

    « Re: LED světla

    Díky za reakci, zatím spokojenost. Co se týče full LED světlometů, myslím, že tohle bude vcelku boj. Nejde jen o rozdílné patice přívodních kabelů, ale myslím si, že v nápravách jsou u LED světlometů navíc náklonové (zátěžové ) senzory. Tohle nebude jednoduché "sehrát" dohromady.
  • 00 Reagovat !

    foto Jay

    Jay 09.03.17  09:09

    « LED světla

    HR-V se mi líbí, takže gratuluju k volbě. Nechť slouží. Právě jsem se vrátil z Thajska, kde háervéček jezdí plno a všechny, až na pár výjimek, mají přední full-LED světlomety. Ví někdo, zda by bylo teoreticky možné klasická světla vyměnit za LED z dovozu z hlediska homologace?
  • « 00 Reagovat !

    foto nextart

    nextart 28.12.16  18:44

    « Re: Re: osvětlení

    Ahoj...
    Výborná recenze, děkuji za příjemné čtení, o to pro mě příjemnější, že od srpna vlastním HR-V ve stejné výbavě a stejným motorem ve stříbrné barvě... Mám najeto cca 6.000 km a zatím naprostá spokojenost. Chtěl jsem se Vás zeptat, jestli jste řešil žárovky pro denní svícení. Hlavní světlomety mám také osazené H4 Philipsama x-treme vision a je to opravdu o něčem jiném... Jen ta žlutá světla denní...
    Děkuji za odpověď... Petr
  • « 00 Reagovat !

    foto Jopino

    Jopino 16.12.16  14:52

    « Re: Testy zrychlení

    Ahoj, díky. Trošku jsem to přeřazení "zmastil", uznávám. O to víc mě to štve, když to auto má tak vychytané řazení. Neměl jsem ale odvahu to už opakovat, dnes to fakt místy klouzalo.
    Rozjezdy jsou prováděny spíše z nižších otáček, HR-V je rodinné přibližovadlo, ne VTI či CTR, bál bych se o spojku ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Jopino

    Jopino 27.11.16  22:23

    « Re: Re: Re: HR-V

    Ahoj, díky :yes: Možná použili jiný tlumící materiál. Silnější vrstva by se už asi pod koberce nevlezla, na motorovou příčku u motoru asi ano. Motor se neměnil určitě, L15B je relativně nová záležitost, má inovátorskou hlavu válců, a na atmo patnáctistovku perfektní parametry a vynikající spotřebu v tomhle ohledu je to jeho technický strop. Zvláštní je, že zvenčí není při záběru tak slyšet, nechápu. Jak píšu, konstruktér nejsem, jen uvažuji nahlas ;-) Chce se fakt projet a výsledek tu určitě napíšu.
    Recenzi svého auta určitě napiš. Jsou tu dvě opravdu obsáhlé a vypovídající, ale názorů není nikdy dost ;-) Já, kdybych nepřičichl ke kategorii zvýšených aut, neváhal bych určitě s Civicem a verzi Sport v barvě sporty blue - nádherná kombinace. Hondy jsem měl a pokud budou stále spolehlivými auty, budu mít i nadále. Rozpočet by na to byl, ale jak říkám, zvykl jsem si na vyšší posez a těžko se mu odolává. Možná změním názor s příchodem nového Civicu a jejich 1,5T, kdo ví :-) Na předváděčku se těším, protože Honda a turbo je pro mě velká neznámá, dokonce návrat k více prvku může být docela mazec. Nicméně, máš posledního mohykána v hondím kompaktu s osvědčenou technikou, ten vydrží spousty let, to bych se nebál.
    Na Mazdou jsem taky přemýšlel, ale CX-3 je uvnitř opravdu malé auto, v cenové relaci HR-V k dispozici jen ten utlumenější ze Skyactivů a obavy z koroze, nakonec rozhodly, že tohle auto ne. A máš pravdu, pročítání Mazda fóra mě docela překvapilo v tom, kolik problémů s těmito auty je. Zrcátka, kapota, dobíjení, klepání, motory... Nečekaně.
    Tvůj "rohlík" na tváři při jízdě Civicem úplně chápu, v klidu popojíždění obcí na vyšší kvalty, za cedulí podřadit a točit k 7.000 ot., tohle už dnes nenabídne téměř žádná automobilka. Spotřebu máš dobrou. Já doslova čumím, co dokáže ta 1,5. Jezdí doslova za skoro nic a i když je to tady samý hater, jezdí docela svižně. Chce to používat řadící páku, což mi nevadí. Na klobouka jezdit s tímto autem pod 5 l/100 km je těžko uvěřitelný - avšak reálný údaj (nedělní provoz, periferie, okreska). V HR-V "kecá" PP co se spotřeby týče o 0,1.- 0,2 l/100 km - dle apky Fuelio (dobře jsi zvolil, je uživatelsky příjemná).
    VIF používám taky, má dobré recenze a navíc se příliš neprodraží. Mám ještě 1/4 plechovky po 9.000 najetých km. VIF dávám hlavně k vůli jeho schopnosti nedovolit usazování karbonu ve spalovacím prostoru a k čistícím schopnostem, jak uvádíš. Přímý vstřik prostě bez aditiv do paliv se směskou bude dlouhodobě provozován jedině sebevrahem.
    Takže... čekáme na Tvou recenzi a ať Ti to točí
    :yes:
  • « 00 Reagovat !

    foto michal-t

    michal.t 27.11.16  20:24

    « Re: Re: Re: HR-V

    Zdravím „spoluToureristo“… na Tvou recenzi se budu těšit, aspoň tu k té moji přibude nějaká další z nezávislého zdroje… ;-)
    S tím co píšeš naprosto souhlasím… ta ochota sebrat se na šestku z nízkých rychlostí se mi u 1.8 taky dost zamlouvá, někdy tam šestku nechávám i přes obec… Tourer je prostě příjemné auto.
  • « 00 Reagovat !

    foto Toma-Hluchonemec

    Toma_Hluchonemec 27.11.16  19:15

    « Re: Re: HR-V

    Ahoj, krásná recenze, krásný auto, není možno jinak. :yes: Takže podle toho co píšeš to vypadá, že si byli v Hondě moc dobře vědomi toho hluku a tlumení neošidili, spíš tam toho dali víc, než je standard. Pokud je to pravda s tím nedávným jakoby "faceliftem" HR-V pravda, tak mohli udělat i nějakou změnu v motoru. Podvozek prý taky doznal změn v pozitivním smyslu. Tak jestli budeš mít možnost, tak to nový HR-V vyzkoušej a porovnej. :-) Jsem zvědav.
    Až bude čas, tak se musím dokopat taky k recenzi na svýho Tourera. Dlooouho jsem vybíral, nakonec jsem chtěl jen japonce, protože jedině ty nabízeli ještě slušný atmosféry. Mazdy se mi líbily, jenže jsem 3ku nevzal ze dvou důvodů. Kvůli špatné antikorozní ochraně a malému kufru vzhledem k délce auta. Auris v kombíku se mi ani nějak moc nelíbil a ten Valvematic nebyl dynamicky žádná hitparáda. 1.8iVTEC jela líp. Líbila se nám i líbivá Magda CX-5, ale už tehdy jsem na ni četl nějaká negativa. Dnes jsem náhodou zabrousil na Mazda fórum a nestačil se divit, jaký problémy se řeší na nových CX-5, dost drsný.:no: :no: :no:
    Jinak Hondička šlape parádně (ťuky ťuk),najeli jsme od koupě asi 5tisíc, takže už trochu vím co a jak. >:D Líbí se mi, jak se motor převaluje na šestku 60km/h a je ještě schopný akcelerace. Když je ale potřeba rychle vyrazit, zařadím 3ku a nad 3.5tisíce jede jak pila. Je to zábava s tím jezdit, však víš o čem mluvím. ;-) Ten motor si o otáčky přímo říká. >:-[] Dlohodobou komb. spotřebu mám při předpisové jízdě kolem 6.5l/100km. Když se jede dál, tak to klesne k šesti a má snahu to dál klesat. Ale krátké výjezdy a jízda po městě to zase zvýší. Co se mi ale líbí, že údaj z PP sedí na desetinku z Fuelia (tankuju pořád plnou na dvě cvaknutí pistole). Jinak nevím, jak se k motoru choval původní majitel, takže tam každé tankování cvrkám VIF. Na spotřebu to podle mě extra vliv nemá (desetinky stejně nepoznám), ale mělo by to čistit motor a ventilová sedla. Měj se a ať to jezdí! :yes:
  • « 00 Reagovat !

    foto Jopino

    Jopino 27.11.16  09:40

    « Re: HR-V

    Ahoj,
    díky za pozitivní reakci. Dobrá volba Tvého auta, Sporta bych si dokázal taky představit u baráku :yes:
    Co se týče oleje v převodovce, ještě jsem to neřešil, na prohlídku mám ještě pár týdnů čas. Tak nebo tak, ten olej vyměnit nechám, už z principu.
    K otázce hluku od motoru - trochu jsem to "přehodnotil". Jasně, recenze na tento stav vcelku dost upozorňovaly a člověk fakt pátrá, co je jeho příčinou. Prolezl jsem při nástřiku spodku i dutin celé auto a podměrečným odhlučněním to až tak zřejmě nebude. Tlumícího materiálu je všude - oproti konkurenci, dost. V oblasti podlahy a mezistěny jsou dokonce na dva až tři palce silné vrstvy. Stěna v motoru je taky utlumená. Téměř všechny členy v motoru jsou obaleny nějakou "gumovou" hmotou - to jsem viďel prvně. Kapota je taky utlumena. Jediné místo, kde tlumení nebylo, je v oblast pod plastem, kde je mechanismus stěračů a nasávácí otvor pro ventilaci. V recenzi jsem už psal, že jsem auto dodatečně vytlumil. Všude jsem dal jednu až dvě tlumící vrstvy. Dokonce jsem tlumil i dveře (to taky k vůli hudební akustiky v autě, která je teď o level výš). Objektivně je auto teď o dost tišší.
    Člověk i tak přemýšlí, proč byl v autě při záběru takový hluk. Mj. se nabízí jeden z důvodů, a to je i kontrukce auta. HR-V je půdorysně malé auto, přesto je uvnitř velkorysé. Motorový prostor je docela dost "podsunut" pod čelní sklo i palubní desku. To by mohl být jeden ze zdrojů hluku. Motor pracuje podle zatížení v "atkinsovově" či klasickém cyklu. Je možné, že "součástky navíc" v konstrukci tohoto auta mohou být mj. příčinou tohoto jevu. Nejsem kontruktér, ale jiný důvod mě nenapadá - když HR-V srovnám s dalšími auty, které mi prošly rukama;-)
    Na servise zkusím projet modelový ročník 2017, jak se s tím poprali. Co se týče podvozku, tam mám za tu dobu výtku jen při pomalé jízdě. Tam jsou cítit výtluky v cestě víc, než za rychlé jízdy. Ale je to akceptovatelné. No, jak píšeš,, chce to porovnat.
  • 00 Reagovat !

    foto Toma-Hluchonemec

    Toma_Hluchonemec 26.11.16  21:45

    « HR-V

    Ahoj, moc pěkná a hlavně objektivní recenze auta! Gratuluji k volbě HR-V, sami máme Civica Tourera 1.8 iVTEC. HR-Včko se nám líbilo, ale pak přišla nečekaně nabídka na voňavku s najetými 12tisicí ve Sportu včetně zimáků za zajímavou cenu, takže bylo rozhodnuto.
    Jak jsi dopadl s tou výměnou oleje v převodovce? Já si teda moc nemyslím, že by to mohlo být převodovkou. O nepříjemném projevu motoru 1.5iVTEC ve vyšších otáčkách píšou snad všechny testy včetně zahraničních a zmiňují i relativně nekomfortní podvozek. Už jsem ale četl na více místech, že současné HR-V muselo projít nějakými uprávami, protože hluk a naladění podvozku je lepší. Chtělo by to postavit proti sobě staré a nové HRV-čko, jestli je to pravda. ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Jopino

    Jopino 14.11.16  18:39

    « Re: Re: Svetla HR V

    To by stálo za zkoušku. V každém autě měním olej vždycky dŕíve, než radí manuál - dnes ty oleje stojí pakatel. Stejně jak v motoru, tak i v převodovce, se zákonitě vytvoří po záběhu "kovový odpad" vzniklý z prvotního obrobení. Takže zainvestuji i do nové náplně předepsaného oleje v převodovce (ještě, že jsou i kvalitní alternativy - Ravenol). Těžko říct, co z toho vyteče, snad ne eko vodo olej, jak z motoru. Myslím ale, že tam možná bude co má být, spíše toho bude málo.
  • « 00 Reagovat !

    foto Lackey

    Lackey 14.11.16  12:57

    « Re: Re: Svetla HR V

    Mnou skusana predvadzacka bola CVT bez hukotu, ale ak "tvoja" predvadzacka mala manual a aj v tvojom aute je manual a hučí to, poblem bude v prevodovke, nie v motore.
    Motor sme skusali rovnaky.
    Skus dat iny olej , inu znacku do prevodovky, aj ked je to pri novom aute nezvycajne take nieco robit.Ktovie, aky olej v tej tovarni v Mexicu do toho naliali a ci tam vobec maju kvalitny olej do mechanickej prevodovky, ked cela americka pologula jazdi na automate. ;-\
  • « 00 Reagovat !

    foto Jopino

    Jopino 13.11.16  18:53

    « Re: Svetla HR V

    Díky za postřeh :yes: Koukl jsem na ten test a tam je HR-V taky s obyčejnými žárovkami, že? V porovnání s LED u CX-3 je to bída. Na druhou stranu třeba říci a jak jsi taky napsal, že ve výbavě Executive u HR-V jsou v nabídce LED světlomety také a měli to srovnat s nimi. Já bych je bral rovněž, jenže v Eleganci za příplatek nejsou a přes 600.000 Kč bych za HR- V v Executivu nedal. Ach ty pevně dané výbavy...

    Co se týče toho podivného zvuku motoru, mělo jej jak předváděcí, tak i mé auto. Jak jsem psal v recenzi, na své náklady jsem to dodatečně odhlučnil a spokojenost. S prodejcem jsem to probíral už před koupí a dokonce on sám přiznal, že je to slabota. Nic s tím neuděláš, auto má opravdu dost tlumícího materiálu už z výroby, ale nestačí to. Až druhá vrstva tlumení pomohla. S reklamací bych zřejmě nepochodil, jednak tam ten hluk už není a dále byl jsem s tím seznámen už před koupí. Ale i tak díky za názor :yes:
  • « 00 Reagovat !

    foto Jopino

    Jopino 13.11.16  18:34

    « Re: osvětlení

    Díky za postřeh :yes: Jak jsem psal, HR-V s H4 svítí fakt jen průměrně, ale že to bude až takové "o ničem" v nočním dešti, bych nečekal. Každopádně to nesvítí nízko, spíše je slabá intenzita. Nicméně na prohlídce to nechám překontrolovat.
    Jízda na těch nových H4 Philipsech X-tremech je nebe a dudy. Nightbrakery jsem měl v Jimnym a spoko, jen slabší výdrž. Ještě jsem zvědavý na jízdu při nočním sněžení, což si zřejmě vyzkouším už zítra - docela tu teď sype ;-)
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele




Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…