Honda HR-V (2016)
16.8.2016S japonskými auty mám už zkušenosti z minulosti. Měl jsem Civica, v rodině byl Accord, CR-V. Po odmlce a vlastnictví koncernových aut, jsem si pořídil…
Honda HR-V (Jopeeeno)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Jopino 13.12.18 16:29
« Re: Re: Re: perfektní recenze...
Nemáš vůbec zač, rádo se stalo :yes:
Je pravda, že o háervéčku se toho člověk moc nedozví, maximálně v nějakém testu. Proto taky tahle recenze, ať si mají potencionální zájemci šanci udělat první obrázek...
Na honda fóru k tomu modelu moc není, souhlas. Jsem asi jediný, který tam dává informace, což je škoda. Majitelé asi nemají internet, nebo spoléhají jen na značkový servis ;-)
[odkaz] -
Jopino 12.12.18 18:09
« Re: perfektní recenze...
Ahoj, díky :yes:
Já měl to štěstí, že předváděčka toho, co jsem chtěl, ve Frýdku byla. Navíc už jsem tam i předchozí Hondy v minulosti servisoval a spokojenost. Nebudu dělat reklamu, za to mě neplatí, na druhou stranu, lze donést vlastní olej a přístup vedoucího je perfektní. Včera jsem tam byl měnit ventilátor topení (byl postupem času hlučnější) a čas na opravu jsem si zkrátil svezením s novým CR-V.
Ale k věci. Potahy sedaček vůbec výhřev neprodlužují, nepozoruji rozdíl. Ty kryty prahů mám z aliexpressu a s klidným svědomím mohu říci, že pasují na 1*. Totéž i zpracování. Na podsvětlení si nepotrpím, tak jsem zvolil tuhle verzi.
Jinak, gratuluji k novému autu. Verze před faceliftem byla s CVT opravdu hlučná. Facelift tomu citelně pomohl a jsem rád, že ten pocit nemám jen já. Ať slouží jen ke spokojenosti :yes: -
nextart 29.12.16 21:21
« Re: Re: Re: Re: osvětlení
Děkuji Jopino za rychlou odpověď. Mám podobnou zkušenost... Kolega v práci s těmito ledkami experimentuje s podobnými výsledky... Tak snad budou časem spolehlivější. Ještě jednou děkuji a ať ti auto spolehlivě slouží a dělá radost z jízdy atd. Petr... -
Jopino 28.12.16 23:47
« Re: Re: Re: osvětlení
Ahoj Petře,
díky moc. Zatím taky vše o.k. a neměnil bych.
Na předváděcím autě měl zdejší dealer denní svícení osazeno nějakými upgradovanými LED žárovkami s CAN, které dodal stualarm.cz (ptal jsem se). Při přebírání auta jsem je chtěl taky, nicméně mě od toho odrazoval s tím, že na to mají reklamace, neboť nevydrží déle, než tři měsíce. Prostě se dost hřály a pak zkolabovaly. Takže, co týče denního svícení, stále, ač docela nerad, zůstávám na standarní žárovce. Ale nehodlám se vzdát, počítám, že výdrž těchto žárovek půjde brzy dál a dočkám se uspokojivého výrobku. -
michal.t 16.12.16 14:23
« Testy zrychlení
Hoj, hoj, hezká demonstrace schopností pohonné jednotky (a schopností práce s převodovkou) :-)
Na těch videích není vidět úplný začátek rozjezdu – i by mě zajímalo, zda si před pouštěním spojky (na jedničku) využil síly a setrvačnosti motoru vytočeného do vyšších otáček (já bych to srdce asi neměl) nebo ses začínal rozjíždět při těch otáčkách, které jsou na začátku videa vidět (tedy mimo oblast nejvyššího krouťáku). Pokud by to bylo z těch nižších otáček, tak o to impozantnější výsledek teda.
;-) -
Jopino 27.08.20 11:53
« Re: Parádní recenze
Ahoj, taky díky :yes:
Co se týče sedadel, u FL verze jsou o něco lepší (boční vedení), takže tady posun je. Já se sedadly ale zásadní problém v HR-V neměl, hodně záleží, jak je kdo rostlý. Po delších trasách jsem nebyl rozlámaný. Chce to vyzkoušet.
Co se týče nastavení sklonu sedáku, tak ten je v HR-V pevný, neseříditelný. Tuhle funkci nemám ani v Civiku. Takže mám sedačku "vypompovanou" až po horní mez. -
Bud 24.08.20 14:31
« Parádní recenze
Dík za super recenzi. Naprosto vyčerpávající. Zrovna uvazuji o změně auta a H-RV chci vyzkoušet. Velice mně zajímají i sedačky. Zda jsou pohodlné a zda se dá i za jizdy dobře měnit sklon opěradla. V dnešní době to u některých aut není dobře možné. Dokud se to stelovalo pomocí růžice, bylo to ok. Dnes je na to páčka a už to neni ono. Jsem zvědav.. :-) -
Jopino 04.03.20 10:47
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: HR-V vyber noveho auta
Díval jsem se včera na dva testy Nira a nebyla to žádná hrůza, v pohodě. Svůj účel to jistě splní. Mi právě v tomhle impunuje ten Jazz. Reálně zrychlí na stovku pod 8 sekund a pružné zrychlení z 60-130 km/h má za 9 sekund, což je o.k. Takže odpadají i jisté kompromisy, co se dynamiky týče (mám na mysli třeba Toyotí 1.8 hybrid, který je ospalý). O spotřebě paliva už vůbec nemluvím, ta je u Jazze s přehledem v kombinaci do 4.5 l/100 km.
Šťastnou ruku při výběru přeji :yes: -
idam.i 03.03.20 20:26
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: HR-V vyber noveho auta
Tym že Niro má 265Nm a navyše dvojspojkovú prevodovku sa správa ako normálne auto.Je síce trochu ospalejšie no na bežné jazdenie stačí.V meste sa dá dostať pod 5 litrov a aj miesta je tam dosť.Ešte by som chcel skúsiť správanie na dialnici.Uvidím,na rozhodovanie mám čas do konca roka. -
Jopino 03.03.20 19:34
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: HR-V vyber noveho auta
Díky.
Je škoda, že Crosstar bude v Evropě až v létě. Chtěl jsem mu dát šanci, přeci jen fotky a videa mohou zkreslovat. Ale musel jsem se rychle rozhodnout, buď Sport plus za fakt dobou cenu, nebo "riskovat", že se Jazz Crosstar nebude líbit a kupovat pak Civika o dost dráže.
Crosstar má, dle videí, na hybrida této katerorie docela agilní jízdní vlastnosti. "Převodovka" KONEČNĚ ve vyšších rychlostech, resp. otáčkách odřazuje, takže odpadá to protivné vytí. 253 Nm je fakt slušná porce v tahu. Takový hybrid by mi vůbec nevadil. Nu což, uvidíme.
Niro hodnotí dobře, s ním "botu" zřejmě neuděláš. Já zatím zkušenost nemám. Přeci jen, srdcová značka je na mapě trochu níž
;-) -
Jopino 02.03.20 22:16
« Re: Re: Re: Re: HR-V vyber noveho auta
Budeš se divit, ale CR-V nee. Je pro nás zbytečně velké. Po Jimnym a HR-V jsem pokukoval po něčem trochu jiném, a to po hybridním Jazzu Crosstar. Jenže čím víc videí jsme s tímto autem viděli, tím míň se nám Crosstar líbil. Prostě počáteční nadšení opadlo. Nakonec od dealera přišla nabídka na Civic Sport plus za cenu, která se v době emisních pokut, neodmítá. Takže bude Civic. Třeba se časem opět vrátíme k HR-V, v jeho třetí generaci, kdo ví. -
Jopino 01.02.20 12:09
« Re: Re: Akumulátor
Abych Ti pravdu řekl, ani mi vůbec nevadí, že tohle Honda "neumí", odpadají další starosti s kódováním, no ne? Prostě plug and play. Exide zatím šlape skvěle, kapacitu, dle měřáku, drží v požadovaných hodnotách. Alespoň bude mít nový majitel o starost méně.
Nevím. Každý, koho jsem se ptal, radí extérně dobíjet. No a pokud není možnost, tak alespoň zvýšit oděr el. energie, ať ten inteligent charge management "oblbnu" a dobíjím, jak u starších aut. Ekologie v praxi.
-
twistedTSD 31.01.20 21:25
« Re: Akumulátor
Zajímavé. Ano, v případě koncernu je potřeba novou baterii nakódovat a zvolit typ. Že by to Honda neuměla? Je to ale k vzteku, taky máme v posledním autě Vartu, tak jen čekám, kdy to přijde. Když ji nabiješ doma, ŘJ si to vyloží tak, že má zbytečně mnoho energie a nedobíjí. A máš z toho mild plug-in hybrid.
K věci. Problém se zpracováním auta jsem, na rozdíl od majitelů Civiků, kde jim povětšinou v interiéru něco povrzává, nezaznamenal. Výroba v Mexicu auto prostě (kupodivu) nijak kvalitativně "nepoškodila". Facelift se ale vyrábí (tuším) už v JPN, hm? Vše zatím (po 34.000 km a 3 létech) je spasované výborně, nic neskřípe, nevrže, materiály nejsou opotřebované, nestárnou. V záruční době jsem nechal vyměnit akorát ventilátor topení, byl trochu hlučnější. Jinak nic.
Koupi auta bych doporučil, resp. opět bych si ho koupil. Navíc, když je facelift dotaženější, zejména co se hlučnosti v interiéru týče (motorovou příčku a dveře bych zřejmě dodatečně a svépomocí opět odhlučnil, tam není změna). Podvozek je lehce dotaženější, sedadla mají lepší tvar i materiály, přibyla výbava ve standardu...
Co ovšem neustojím je cena verze Sport. 670.000 Kč je na můj vkus trochu moc. Jasně, je zaváděcí, časem samozřejmě klesne, otázkou zůstává, zda na únosnou mez. S tímhle motorem to už bude auto bez jakéhokoli ústupku.