Škoda Octavia (2009)
12.12.2011Koupě tohoto RS proběhla v létě 2010, poté, kdy jsem měl naftovou octavii (2 roky) a nějak mě ta jízda s naftou neuspokojovala. Byla to jízda typu duc…
Škoda Octavia II RS (JirkaRS)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
-
Bully_ 13.12.11 20:38
« Re: Re: Re: Spritmonitor.de
Houby, zadas do prislusne tabulky nebo co tam maji pocet km co jsi najel od posledniho tankovani a mnozstvi paliva v litrech co jsi doplnil, je uplne fuk kolik jsi najel. Spritmonitor spocita realnou spotrebu za tebe. Presneji nez podle ujetych km a poctu litru to uz nejde, i PP ma odchylku, vzdycky je optimistictejsi. -
Bully_ 13.12.11 20:07
« Nesmysly o sani
Sportovni vzduchovy filtr vubec nemusi byt o nicem, kde ale o nicem je jsou vase turbomotory, tam vam vzduch doda natlakovany uz prave turbodmychadlo.
On ma totiz vyznam u atmosfery, kdy doda vic vzduchu nez origo sani, ale hrube ve zkratce: v naproste vetsine pripadu vykon spis ubere a kdyz prida, musi to byt idealne CAI Cold Air Intake- dlouhe studene sani) s odstinenym privodem vzduchu z chladneho mista, musi byt vyrobene pro konkretni vuz a variantu motoru a stoji slusne pres 10 tkc- a casto mnohem vic. Dalsi vec je ze sice muze zvednout (porad mluvime o te atmosfere a vhodnem CAI) nepatrne vykon- treba o cca 4% a upravit prubeh vykonu, diky absenci rezonatoru a jine delce saciho potrubi ale ponekud upravuje krivku vykonu a miva (a ma) urcita hlucha mista, krivka ma sem tam nejaky skok. A zalezi na typu a znacce sani jestli to vadi nebo skoro vubec.
Kvalitni bavlnena, tzv. "sportovni vlozka" nebo jakykoli jiny filtr do origo airboxu krome vyssi porizovaci hodnoty proti papirove vlozce a urcite financni navratnosti po X-nasobnem vyprani zadnemu motoru urcite nikdy neublizi, ale ani nic neprida. -
JirkaRS 13.12.11 19:54
« Spritmonitor.de
Ahoj, mám dotaz ohledně spritmonitoru. Uz jsem se regnul, ale nejde mi do hlavy neco. Pocátecni stav km na tacho mam 40000. koupim 30l benalu, a v nadrzi uz mam treba 25l, takze mam plnou nadrz. Ujedu na to 700km a kdyz to zadam do monitoru, tak mi to vyhodi, ze sem ujel 700km za 25 litru a spotreba je uplne jina, nez real, poradi nekdo?
Nebo musim zacit uplne od prazdne nadrze? Díky. -
JirkaRS 13.12.11 18:59
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bully
Ahoj, mám dotaz ohledně spritmonitoru. Uz jsem se regnul, ale nejde mido hlavy neco. Pocátecni stav km na tacho mam 40000. koupim 30l benalu, a v nadrzi uz mam treba 25l, takze mam plnou nadrz. Ujedu na to 700km a kdyz to zadam do monitoru, tak mi to vyhodi, ze sem ujel 700km za 25 litru a spotreba je uplne jina, nez real, co ty na to? -
jirik306 13.12.11 15:10
« Re: Re: Re: Re: Pozdrav od kolegy
Tak jsem se díval na ten Xtuning. Nechci ti brát vítr z plachet, ale firma, která ti tam něco nahraje a neudělá ti před a po změření na brzdě, tak té bych se bál. Ale pokud se s těma lidma osobně znáš tak proč ne. Hodnoty výkonu po úpravě se mi zdají až moc uhlazené, chybí reálná křivka výkonu z brzdy a ten průběh kroutícího momentu jak tam mají znázorněn je k smíchu, protože téměř neodpovídá realitě.
Seriózní firma, ti nejdříve změří výkon na brzdě a podle této přesné mapy udělá tu svojí upravenou, jelikož papírově máme sice všichni v sérii 200HP, ale realita je trošku jiná. Ale jak už jsem řekl, pokud je znáš, udělají ti soft na míru, pojedeš pak někam na brzdu, kde si ověříš co udělali, tak pak jo.
Souhlas 30klacků za chip je svinstvo. Do 15 ok. -
JirkaRS 13.12.11 14:21
« Re: Re: Re: Pozdrav od kolegy
jj, s tím chipem mi povídej, když jsem se o to zajímal, tak sem dostal kontak na "profesionala", vyklubalo se to tak, že ti pošle na cd palivovou mapu a ty si to musíš nahrát sám... docela úlet.
Zatím to mám vyjednaná na Xtuningu, začali jako první v ČR zvedat výkon na kamionech a traktorech, pak po zkušenostech přešli na osobní auta. I cena je u nich zajímavá, nehledě na to, že tam mám i slevu. Jinak si myslím že dávat třeba 30000kč za nějakých 40-50 koní je docela nesmysl. -
jirik306 13.12.11 14:07
« Re: Re: Pozdrav od kolegy
2. dobrý >:D mám to do práce taky 5 km, jízda stylem lechtání plynu páč je to studený a PP ukazuje 10-12, ale u nás je to samý semafor a jízda max na trojku - děs.
183kW mám na brzdě-MAHA. Chip na míru - žádný tady sme ti to nahráli a jeďte. Intecooler z Audi S3 a jiné-státní tajemství ;-)
Na sportovní vzduchovej filtr se opravdu vyser. Kdo rozumí motorům tak ti vždycky řekne to stejný a to jedině originál v boxu. Ten prach s olejem (v případě olejem napuštěného filtru) co ti tam valí, nebýt dobré pro motor :-) Nemluvě o váze vzduchu, která také nemít ráda olej. Já měním originál filtr 2x do roka a mám jistotu, že motor má vždy dostatek vzduchu. To stejný platí o výměně oleje - ikdyž najdeš třeba přes zimu jenom 5K, vyměnit!!! Tenhle motor papá olej takovým způsobem a když k tomu ještě přidáš odvzdušnění klikové skříně, která posílá olejový šlem zpět do sání, tak opravdu musíš měnit olej nadstandardně často.
PS: pouze 5W-40. 5W-30 - v létě, pokud tomu dáváš, tak už nemá dostatečnou odolnost. Popravdě na léto by to chtělo spíše 5W-50, ale ten se nedělá v dané specifikaci.