Tak jsem se byl dívat do techničáku a musím se ti omluvit, opravdu je tam 1400kg. Těch 1320 je hmotnost přívěsu, takže ještě jednou omluva.
Jinak s tím benzínem, opravdu ti to zvedne výkon, je to dokázaný.Zvedá se to en o pár procent, takže když natankuješ 100 oktan do třeba fabie, která má 60 koní, tak to bude třeba mít pak 63 koní, ale když to natankuješ do auta s 200 koňama, tak už jich máš 210. Dále záleží na tom, jak máš motor zajetý, to je hodně důležité. Pak to může být a ýfuková soustava, čím je čistější, tím méně má motor odporu. Je to docela věda, bavil jsem se o tom s technikama v servisu a funguje to.
Jo a tankoval jsem shell, ale tam rozdíl nebyl, pak mi poradil kamarád, kterej jezdí hobby závody ma motorkách, ať tam zkusím OMV, že ho mají vyzkoušený. Tak jsem ho tam zkusil a už netankuju jinak, pouze v zimě tam liju 95. Jak přezuju, tak už jen 100. Motor má sametovější chod a daleko rychleji to zrychluje.
Na letišti jsem si dával sprinty s A4 která měla quatro a 175KW. Na rozjezd mi ujela, ale pak už jsem ji ujel a pžedjel. Kluk tomu nevěřil, tak sme to tak ještě udělali párkrát. Pak si sednul za volant mého RS a zkusil si to a byl strašně nadšenej jak to jede oproti té A4. A to mám papírově o nějakých 30KW méně. :yes: :yes: :yes:
Ale jak říkáš, je to o tom, aby tě to bavilo a vyhovovalo.