Recenze

10 Majitel

Smart Fortwo 450

9.67 Uživatelé

Hodnoceno: Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Smart Fortwo, foto 1 Smart Fortwo, foto 2 Smart Fortwo, foto 3 Smart Fortwo, foto 4 Smart Fortwo, foto 5 Smart Fortwo, foto 7 Smart Fortwo, foto 8 Smart Fortwo, foto 9
Smart Fortwo, foto 10 Smart Fortwo, foto 11 Smart Fortwo, foto 12 Smart Fortwo, foto 13 Smart Fortwo, foto 14 Smart Fortwo, foto 15 Smart Fortwo, foto 16 Smart Fortwo, foto 17 Smart Fortwo, foto 19 Smart Fortwo, foto 20 Smart Fortwo, foto 21 Smart Fortwo, foto 22 Smart Fortwo, foto 23 Smart Fortwo, foto 24 Smart Fortwo, foto 25 Smart Fortwo, foto 26 Smart Fortwo, foto 27 Smart Fortwo, foto 28 Smart Fortwo, foto 29 Smart Fortwo, foto 30 Smart Fortwo, foto 31 Smart Fortwo, foto 32 Smart Fortwo, foto 33 Smart Fortwo, foto 34 Smart Fortwo, foto 35 Smart Fortwo, foto 36 Smart Fortwo, foto 37 Smart Fortwo, foto 38 Smart Fortwo, foto 39 Smart Fortwo, foto 40 Smart Fortwo, foto 41
 

Technické info

Přezdívka auta Bobik Rok výroby 2003 Koupeno ojeté najeto [km]:160000 palivo: benzin počet válců: 3 počet ventilů na válec: 2 objem [cm3]: 599 výkon [kW]: 45 zrychlení 0-100 km/h [s]: 999 maximální rychlost [km/h]: 135 počet rychlostí: 6 převodovka: automatická průměr kol [palce]: 15 zavazadlový prostor [l]: 100 pohon kol: zadní spotřeba [l/100km]: 4.5

Popis vozu

0,6 benzin 45kW
- Hadraplaaan (kabrio)
- Klima a bufik
- vyhrivane sedacky v kuzi, se nechlubim - jsou super kdyz zmoknete, tak staci kapesnik a je po problemu, HHHHH
- na drzaku na kola vozim kufr - mam pickup! Muzu tak vozit i veci, ktery by se mi nevesli nejen do kufru, ale i do auta!

Silné stránky

1) Mam moc rad jizdu bez strechy a sloupku. Kdyz je zima zatopim si na nohy a zapnu vyhrivani sedacek.

Vnimam krajinu intenzivneji - po vunich, treba cerstve posekana louka, zorany pole, asfalt cestaru (mne teda voni), nebo cukrarna, grilovacka v ulici...

Proste mam rad jezdit bez strechy.

2) Sam si radim i kdyz mam automat, je to uspornejsi a navic tak dobrzduju motorem a setrim i brzdy...

3) Otevirani strechy na dalkac, takze v parnu proste vyvetram, nez prijdu k autu, no a kdyz to jde sundavam hned i sloupky viz. bod 1)

4) Jsem uzsi a tim padem se vejdu mnooohem lip na dalnicnich rekonstrukcich, kdy v klidu profrcim okolo kamionu. Tam me vlastne brzdi mnohdy jen nerozhodni strelci, co za kazdou cenu musi jet v levym pruhu...

5) Nemam posilovac a je to fakt prvek bezpecnosti - mam perfektni odezvu, kazdou zatacku si tak trochu odmakam HHHHH

6) Temer vsude zaparkuju a tam kde ani ja ne, tak tam uz jenom skutristi...

7) Velikaaaansky dvere - suprove se naseda a vystupuje

8) Fakt primovy sedajdy - i po 800km jizde nejsem Premet Prkenna Podlaha, jen se protahnu a jel bych to znova (fakt!)

Slabé stránky

1) Vysoka spotreba u vysokych rychlosti, treba i za 8l (ve dvou a s pedalem na podlaze a presto okolo 120-130kmh!!!) a to bezne jezdim okolo 4l/100km avsak rychlosti slecny Daisy.

2) Proste pomaly strojek, viz. nasledujici pasaz o postojich...

Prechod ze Superba je totiz extremni rozdil, ale tohle nakonec neni o lepsim, tohle je o postojich:
# Nemusim byt nejrychlejsi, ani nejpohodlnejsi
# Rad se lisim a delam radost srandovnim kontrastem velikyho chlapa v mikro aute
# Pomaly stroj neni zavada, ale styl. Ja si objevil, ze pomalou jizdou lip vnimam krajinu a protoze nijak zasadne neakceleruji, tak i pokoru...

3) Hopsaaak, proste fyzika, tzn. vite o kazde nerovnosti, HHHHH ale to neva aj tak ho mam rad!

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Uz jsem najezdil vlastnich 10tis km, prevazne dalnice a trasy 600-900km (fakt! ...pracuju v Koline n/R a bydlim v Asi):

# Blika mi pristrojovka, nekdy se rozpoji radio, kod uz nehledam, spolehlive si ho pamatuju ;- )))

Sem tam se rozsviti vsechny zarovicky na palubce, ale vetsinou nejaka ne ;- )))

# Strecha strechuje...

# Z prevodovky se line divny zvuk v urcitych otackach

# Po startu zakvili remen, jak zapomenuta kocka v pracce, asi za minutu to zmizi a pak je hoooodiny klid

# Nejde ostrikovac, jeste jsem se k nemu nedostal...

# V podstate nezere to olej, kterej ale lehce ukapava, takze na 1000km asi decka

# Planuju repase vseho: motor, turbo, prevodovka, aktuator prevodovky, altik, klima kompresor, starter, bufik.

Taky vsechny elektromotory, proste vymenit loziska, namazat dobryma mazadlama, vycistit, seridit... At to slape dalsich 20let...

# vymenil jsem radio, z neoriginalniho Sonyho na originalni Smart s CD - at to vypada autenticteji... Taky takova fosilie, ale funkcni!

# Mam original drzak na kola ze 451 - dodelal jsem si nejen zavesy, ale i elektriku... Muzu tak vozit nejen dve kola, ale mam i kufr na naradi, takze nebordelim kufr v aute (mam rad cistotu). Vsechno primove drzi, maka, nic se nelame a nevrze...

# Pripasoval jsem roletu do kufru, ze 451 = vyrazne lip odhlucni motor! Doporucuju

# Promazal jsem vedeni strechy, vsechny gumy... krasne se otevira i zavira, dokonce sama pada, kdyz ji uplne sklapim.

# Vymena zadniho plastovyho okynka je akce na dve hodinky. Novy okynko stalo 35Euro a lepidlo 12 (nic strasidelnyho, zvladne to i babicka, kdyz vi co a jak), takze dobre vidim za sebe.

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Auto jsem koupil od itala v Nemecku, jako privatni prodej. Jsem asi paty majitel. Vse uplne v pohode.

DOPORUCUJU KABRIO

Doporucuju s bufikem a vyhrivanyma sedajdama, to je fakt perfektni kombinace a teda v kabriu. Jiny bych uz nechtel.

 


Přidat názorDiskuse: Smart Fortwo 450

Zatím nebyly vloženy žádné diskusní příspěvky.

Další vozy Smart Fortwo



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
9

Zatim jen svych 10tis km bez zasadniho vychytavani much. Az to vsechno vyladim, tak reknu, jak je to spolehlivy, zatim ma Bobik najeto prez 160tis km a v podstate ma mouchy, nez zavady

praktičnost
9

Prakticnost nakupni tasky jen pro dva a skoro bez kufru, to je vyzva k argumentaci: A stejne reknu, ze JE PRAKTICKY a skoro za plnej, protoze nepotrebuju kufr, ale staci mi bedna na nejaky naradi, kterou vozim na drzaku na kola a zaparkuju skoro vsude!

prostornost
9

Uvnitr super! Tedy pro ridice, dokonce i kdyz jedeme ve dvou, tak se da. Prvni dojem z venku je mile prevapeni, kdyz se clovek posadi - je o mnohem vetsi, nez se zda. Ve vnitr, HHHHH

jízdní vlastnosti
8

Kapotovana motokara, takovy vetsi auticko od lunaparku. Ale fakt, paradne lze procitit zatacky i kazdou diru a nerovnost. Da se naucit jezdit bez hopsani a houpani. Radi sametove (teda radim si sam, autom. skoro nepouzivam). Nepredjedu vsechny = nev

jízdní komfort
8

Na dalky, na hezky silnici, bez ty moji oblibeny strechy, do 90kmh je to proste uza! Tam v klidu za 9. Mesto, rozsekany cesty, zivej provoz... Proste se klinkate a usmivate a drzite si zuby... HHHHH

provozní náklady
9

Nezere mi olej ani jiny veci, az ho pretesnim, tak to bude skoro bez dolejvani (doufam ;- ) ) Dokonce mi nezere ani nervy, uz s nim umim jezdit, vim co od neho cekat a nesnazim se z neho vydrasat nejvyssi rychloste, bo k tomu jsou jiny auta...

náhradní díly
9

Ceny ND jsou proste prima, tzn. zadnej postrach rodinnych uspor! Jsem mile prekapenej, ze auto s technikou od Mereseredesu ma dily, ktery vas financne neznici! A to myslim i novy i jety...

výkon motoru
5

Doufat ze sestistovka, byt oturbena, bude konkurece schopna namakanym soudobym autum (mam 23let staryho dinosaura), no to je proste jinak... Nemam ambice zavodit, ale se v klidu projet. Vykon mi chybi, kdyby bylo alespon o 10kW na 2,5tis otackach vets

spotřeba
5

Zatim prumer na 10tis km do 4,5l/100km, ale jezdim ze u toho fakt premyslim a nemam tezkou nohu (okolo 95kmh, prumer na dalky 88kmh) Umim jezdit za 3,8, ale taky za skoro 8l/100km - kdyz ho valim prez 120kmh a musim i podrazovat... HHHHH

hlučnost motoru
5

Nekdo pamatne rekl, ze ten motor jede s vama HHHHH a fakt tak trochu jede. Dokoupil jsem roletku s prepazkou, ktera oddeluje kufr od auta - uzasne se utlumi motor! Fakt doporucuju

kvalita sedadel
9

Uzasny! (plnej nedavam nikdy) Sedacky jsou fakt primovy na posez, teda hlavne ta ridice. Nemoznost seridit spolujezdeckou, je detajl HHHHH

brzdy
8

Brzdy = zadna ohromovacka! Ale ono je to spis o fyzice, nez o brzdach samotnych: ty maly ziletky, na kterych je obuta predni naprava a vaha 815kg (mam tu tezsi verzi), tak to tak nejak z logiky veci nebude, jako brzdit Lambo... HHHH Nicmene fakt uj

zavazadlový prostor
9

Paradoxne dam vic, nez by se cekalo a to ne kvuli mymu venkovnimuj kufru - ten sem ted plest nebudu, bo ho kazdej nema... Uz jsem to zminoval u prakticnosti, tedy auto pro dva velky jak hracka, proc by melo mit velkej kufr? Ma dostatecnej k ucelu au






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…