Recenze

10 Majitel

BMW X3 2.0d

9.81 Uživatelé

Hodnoceno: 36× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

BMW X3, foto 1 BMW X3, foto 2 BMW X3, foto 3 BMW X3, foto 4 BMW X3, foto 5 BMW X3, foto 6 BMW X3, foto 7 BMW X3, foto 8
BMW X3, foto 9 BMW X3, foto 10 BMW X3, foto 11 BMW X3, foto 12 BMW X3, foto 13 BMW X3, foto 14 BMW X3, foto 15 BMW X3, foto 16 BMW X3, foto 17 BMW X3, foto 18 BMW X3, foto 19 BMW X3, foto 20 BMW X3, foto 21
 

Technické info

Přezdívka auta cvalík Rok výroby 2006 Koupeno nové najeto [km]:40000 palivo: nafta počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 výkon [kW]: 110 kroutící moment [Nm]: 330 maximální rychlost [km/h]: 210 počet rychlostí: 6 převodovka: manuální pohon kol: 4x4 spotřeba [l/100km]: 6

Popis vozu

_____KOUPĚ_____


Začalo to vstupem do salonu BMW, kde moje maminka dostala za úkol vybrat si typ auta se kterým se jí chce jezdit. řada 1 byla moc malá, 3jka byla zas normální sedan. 5-ku už měl v objednávce můj otčím tak zbývaly jen 4 řady. řada sedm asi nebude pro mojí matku to pravé ořechové, vidíme také Z4. Ale to asi není moc rodinné auto. zbývá tedy X5 a X3. X5-ka je opět moc velká tak padla poslední možnost na tohoto mrnňouse. Samozřejmě jsem se matku snažil přemlouvat at si prohlédne pořadně to infiniti, nebo toho nissana. dokonce i kia byla ve výběru. Ne!!! BMW je BMW, kvalita, bezpečí, spolehlivost. Sedli jsme tedy k prodejci, ze kterého je nyní náš známý a pro mně je to borec protože mi zařídil spousty projíždek v nových vozech včetně narozeninové projíždky na okruhu v 335i biturbo. Nadiktovali jsme si motor, bohužel tehdy se ještě nedal na čtyřválce v x3 dokoupit automat (matka byla po operaci pravého ramene) tak se nadiktovala aspoň nějaká ta výbava. parkovací senzory vpředu i vzadu, Hi-Fi systém - 2 subwoofery pod sedačkou (tato položka mě stála hodně přemlouvání) elektrické sedačky a hlavně Paket lakovaných, zaoblených nárazníků proto, aby jsme odlišily svoji x3 od ostatních Hranáčů s plastama a oranžovýma blinkrama. Poté co si matka všimla, že v nabídce už jsme s otcem stihli dát i xenony tak to okamžitě zrušila protože s xenonama má prý horší výhled. tak máme klasiku. následovala kola, barva, dekorace madel a hotovo. Ještě se jdeme přesvědčit na testovací jízdu, která byla tenkrát na sněhu a systém X-drive nás jen upevnil v tom, že BMW je absolutní špička.


_____První Km_____


Hned co mamka vyjela z výlohy tak ji to dvakrát chcíplo, všechno bylo tuhé a nové, tuhá spojka, tuhé řazení, motor si taktéž chroupal novotou. poté co jsme s autem najeli asi 1 tisíc kilometrů jsme s tímto vozem jeli do Chorvatska a zpátky přes Rakousko a přes nejvyšší horu Grossglockner, Díky velké nadmořské výšce se zde turbu nejspíš hodně libovalo a dle mně je takto vůz perfektně zajetý. Celou tuto štreku jsme poctivě dodržovali limit řazení max. ve 3 tisících. Auto je opravdu skvěle zajeto a jednou bych ho rád podědil.




_____Všední den X3____


Tento vůz jezdí převážně po městě a když přijde zima tak jezdí dálky až do německa. Pohon x-drive je naprosto dokonalý, moje matka to asi až tak nevnímá ale když mi ho sem tam půjčí :) tak vyrazím na ryby do co nejtežšího terénu a tam pokouším co se dá. Když máte ve vzduchu kolo tak ho systém zabrzdí a přenáši výkon na ostatní. dokáže si přesouvat sílu na levá a pravá kola zvlášt, předni náprava a zadní až 100% ku 0% , normální provoz je 60% na zadek a 40 na předek.
Vůz má také asistenta sjíždění kopců, prostě zařadíte za jedna a sundáte nohy z pedálů. Auto si brdí levá, pravá, zadní, přední kola tak aby jste byly úplně bez problémů. brzdou a plynem si jen regulujete rychlost sjezdu.

Jednou v zimě jsem tahle zkoušel stabilizaci DSC. Vypl jsem ji a asi v 60km/h jsem projížděl pravotočivou zatáčku. nejsem žádné řidičské tele ale prostě jsem letěl ven. když jsem to zapnul a ve stejné rychlosti se vřítil do stejné zatáčky, mohl jsem dát klidně plnej knedlík ale auto bedlivě sledovalo úhle natočení volantu a motor mi jasně dával najevo, jakej jsem idiot, a bral si jen tolik otáček, kolik potřeboval. Výkon si rozdělil mezi kola která byla zapotřebí a ta co naopak byla na obtíž tak si přibrzdil. Funguje to výtečně a řidič si toho s tímto systémem může dovolit hodně. a tím hodně myslím skutečně hodně.
Auto jako takové mi přijde líné, na svoji váhu má moc slabý motor, krouťák má sice 330Nm ale věčně musíte čekat až v nějakých 2 tisících foukne turbo. Když už jsem u turba. Každá octavie nebo VW píská jak blázen, nevím esli i BMW má turba od garettu ale když foukne turbo v X3 tak je to takový hučák, že se každý otočí. Jel jsem s tím maximálně 210 a musel jsem hodně dlouho čekat až této hodnoty dosáhnu. Ale i tak musím uznat, že se auto v této rychlosti nijak nekymácí a máte ho plně pod kontrolou.



_____Výbava_____



Uvnitř je osm airbagů, takže jste tam jako v pokojíčku, audio je na velmi dobré úrovni. BMW si vždy libovalo v tomto odvětví, avšak moje Felinka je v této stránce na mnohem lepší úrovni ;)
Elektrické sedačky jsou velmi příjemná věc. má pamět na tři osoby a to dokonce i u spolujezdce. Bohužel, i kdyby tam těch pamětí bylo třeba 50 , tak mi to vždycky někdo rozšteluje takže tato funkce plně ztrácí význam.
O DSC jsem se tu už napsal dost :) další skvělá věc je kontrola tlaku v pneu. už několikrát nás upozornila včas na defekt. jinak nejsou problémy s tím že vám přimrznou dveře, ráno máte v mrazu vybitou baterii nebo že nemůžete rozmrazit okna jako je to u mého laurina. Je to prostě bmw a spousta prvků za které připlácíte u jiných výrobců neskutečné peníze jsou již v základní výbavě. spousta lidí se jen koukne na BMW v základu a vidí částku 1 milion korun ale už se nezajímá o to, co všechno v tom základu již je. nemluvě o velkorysích slevách, které vám každý prodejce vždy nabídne. ceny vozů BMW jsou dle mého názoru úměrné technice a výbavě.



_______Jízda v mých rukou______


Takže, jakožto hrdý majitel felicie Vám můžu říci, že jízdní vlastnosti BMW jsou absolutní špička na světě. Podvozek je prostě vždycky rychlejší než motor a tak to má být, tam kde s feldou dostanu smyk ve 100km/h a jdu do kytek, tam můžu s X3 jet 140 a ještě v dešti, takže si to představte.
Jinak brzdy jsou u tohohle tlusťocha nastupují ihned a s mamutí razancí. když to zadupnete tak se salámy zahryznou do asfaltu takovou silou, až se spíš bojíte aby podvozek nezůstal stát a kastle nejela dál. nemluvě o předpínačích pásů které vás přitahují do sedačky neskutečnou silou, jen doufám, že se mi nikdy nepoštěstí dostat facáka od bagu :) I když se píše že jeho plnění plynem je zavislé na rychlosti v jaké jedete takže to je taky super.
jinak jsem s timhle autem nikdy v zivote nezahrabal :) asi to neni mozne. muzu to tocit jak chci ale kdyz pustite spojku :D tak to chcípne. pokud někdo s timhle dieslem 110kw zahrabe, rád se na to podívám. jinak vám můžu říct , že mi pěkně napráskal LEON 1,9TDi a to neskutečně, do 180km/h sem ho měl pořad za zadkem a u 190 mně nechutně předjel a uháněl do dálky.

Silné stránky

- Image značky
-zatím bez poruchy ( pouze praskla jedna žárovka blinkru)
-brzdy (radši bych naboural než naplno zabrzdit)
-spotřeba, nějakých 6 až 7 litrů při velmi svižné jízdě
-bezpečnost silné deformační zóny, 8 airbagů
-X-drive no comment, kdo zná, ví o čem mluvím

Slabé stránky

-velmi,velmi, velmi drahé nájradní díly
-lenost před nástupem turba

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

zatím jen povinná kontrola. dolití oleje atd.

-tak ted se nám v 60 tisicich kilometrech porouchalo turbo a neco s chladice. slo to vsechno pres zaruku ale kdyz sme prijeli do servisu tak nam za hodinu volali at si pro to prijdem ze zjistili, ze objednaly spatne soucastky :D tak sme tam jeli na 2x
mam takovy dojem ze v servisu pri oprave turba a chladice nahrali do jednotky novejsi mapu pro tento motor se 125kw, reakce na plyn je najednou o monoho rychlejsi a motor tahne v delsim spektru otacek.

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Nechci dělat reklamu ale AuTec group Praha je nejlepší prodejce BMW. kupovali jsem už vozy jinde ale pořád jsme přestupovali k jiným a zde jsme spokojeni na jedničku.
Jsme zváni na všechny možné akce, golfové turnaje, předváděcí jízdy atd. a taky dělají výborné palačinky,

 

Novinky v recenzi

4.12.2008 00:00

protože je půlnoc a chce se mi spát tak vám sem hodím fotky až zítra, vlastně dnes...no prostě dobrou noc. zatím se koukněte na mou feldu ;)


Další vozy BMW X3



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele

Hodnocení
spolehlivost
10

všechno uveze, nikdy nezklame, vše vám sděluje, neustále vás sleduje, senzace

praktičnost
7

nedostatek odkládacích prostor

prostornost
10

každý se vejde a vyspí

jízdní vlastnosti
10

excelentní

jízdní komfort
9

až na to drncání je to v poho

provozní náklady
5

hodnotím to jako student co má felicii, já bych tuhle mrchu neuživil

náhradní díly
3

dražší je snad už jen rolls-royce

výkon motoru
6

kadla kadla......Huuuuuuuu to turbo má pomalej nástup

spotřeba
8

moc těžký vůz

hlučnost motoru
10

tak akorát

kvalita sedadel
9

trochu se ničí u řidiče sedák

brzdy
10

na ty nedám dopustit

zavazadlový prostor
7

Zklamal mně, je to jako 4 kovej golf






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…