Recenze

Hangover20 (muž 30 let) Poslat zprávu
 
10 Majitel

Hyundai i20 1,2 DOHC 16V 57 Kw

8.47 Uživatelé

Hodnoceno: 10× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Hyundai i20, foto 2 Hyundai i20, foto 4 Hyundai i20, foto 5 Hyundai i20, foto 6 Hyundai i20, foto 7
 

Technické info

Přezdívka auta Červený sršeň, angličák Rok výroby 2009 Koupeno nové najeto [km]:50 tuning/stylingoznačené * palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1248 výkon [kW]: 57 kroutící moment [Nm]: 118 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 14 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 5

Popis vozu

VÝBĚR A NÁKUP

Počátek svého řidičského působení jsem strávil ve Fiatu Punto druhé generace. Bylo to auto poměrně staré, Nemělo skoro žádnou výbavu. Trapili ho technické závady, ale měl jsem ho moc rád. Když jsem začal chodit na VŠ, tak jsme se začali bavit o tom, že bych měl dostat nové auto, které mně nenechá ve štychu na delších trasách a bude i trošku bezpečnější. Asi jsem divný, ale ze začátku jsem z toho nebyl moc nadšený, protože si k věcem buduju citový vztah, k autům zvláště a nechtěl jsem se s Fiatkem rozloučit, ale nakonec jsem přece jen usoudil, že to bude rozumné. Přicházely pro mně v úvahu menší vozy se základní motorizací. To mi ani nevadilo, protože stejně většinou jezdím sám a nebo s přítelkyní a určitá motokárovitost tohoto segmentu mi díky Puntu byla blízká. Měl jsem mnoho kandidátů(Ibiza, Fabia, Aveo, Swift), ale všechno pohořelo na tom, že jsem byl zklamaný, právě z té základní motorizace. Silnější motry zase neodpovídaly rozpočtu. Ty základní prostě nejely a byl jsem z toho zklamaný, protože punto mělo sice taky základní 1.3, ale díky velmi nízké hmotnosti to bylo velice živé autíčko. Na idvacítku jsem narazil až jako na jednu z posledních možností. Design se mi moc líbil, ale od zkušební jízdy jsem toho moc nečekal, ale byl jsem velice příjemně překvapen. Auto bylo velice živé a bylo jediné se kterým jsem cítil, že nebudu skřípat zubama při každém předjetí traktoru. Tedy bylo jasno. Vybral jsem si červenou skladovou idvacítku a za dva dny byla moje.

JÍZDA

S autem není problém jezdit. Řízení je trošku asijsky přeposilované, ale zpětná vazba tam je. Jednička a dvojka jsou moc krátké, ale jinak nemám výhrad. Není to žádný hot-hatch, ale díky tvrdému podvozku, se na hezkém asfaltu dají příjemně krouhat zatáčky s relativní jistotou. Na výmolech je to trošku kostitřas. Opravdu se idvacítkou dá zažít i určitá porce zábavy za volantem, ale ta je adkvátní motorizaci a charakteru vozidla.

MOTOR

Netvrdím, že Hyundai dělá všechny motory nejlepší, ale stojím si zatím, že žádná jiná automobilka nemá v současnosti, tak skvělou malou atmosféru, jako je v mém autě. Motor se nechává rád točit a jeho chod je kultivovaný.

ÚSPORNOST

Nejsem fanatik přes spotřebu a rád se za volantem bavím. Nemám palubní počítač, tak nevím jaká je má průměrná spotřeba, ale zhodnotil bych to tak, že mám nájezd 25 000 km za rok a jako studenta, který nemá peněz jak šlupek , mně to finančně neničí, takže idvacítku lze považovat za úspornou.

VÝBAVA

Na tohle já moc nejsem nemám moc rád elektronické serepetičky, ale i20 má ESP, klimatizaci, integrované radio. To je asi vše z výbavy co stojí za zmínku. Myslím, že je to dostačující.

INTERIÉR

Nejsem olizovač plastů a nějaká ta nitka ze ze sedačky mi taky žíly neutrhne, a interiér není pro mně priorita, ale v autě se cítím dobře. Je tam obrovské množství prostoru. Zvláště vepředu. To je způsobeno absencí středového panelu. Vzadu už je to horší, protože je střecha zkosená, ale zadní sedačky moc nevyužívám. Myslím, že obrovský prostor je jeden z velkých kladů vozu a i já se 190 cm nemám opravdu žádný problém

ZÁVĚR

Auto mám tři roky a byly to tři krásné roky, kdy mi stokrát vytvořilo úsměv na tváři a neměnil bych.

Silné stránky

MOTOR

DESIGN

PROSTOR

Slabé stránky

ZPŘEVODOVÁNÍ

SILNÝ POSILOVAČ

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Auto mám skoro tři roky a mám najeto 50 000km a za tu dobu jsem nemusel měnit nic ani žárovku. Pouze brzdové destičky, ale ty jsem si zničil sám:-D "sportovní" jízdou.

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Zakoupeno v GMP mix Ostrava. Mohu vřele doporučit.

Tuning?!?

Tohle slovo nemám rád, a to co jsem s autem dělal bych tak nenazýval. Spíše jsem se ho snažil vizuálně odlišit. Ne z důvodu, abych měl "hustokrutopřísnou" káru. Chtěl jsem, aby v době, kdy jsou všechna auta podobná to moje mělo určitou osobitost a aby se trošku lišilo. Uvidíte na fotkách.

 


Další vozy Hyundai i20



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
10

Žádný problém

praktičnost
10
prostornost
10
jízdní vlastnosti
9
jízdní komfort
9
provozní náklady
10
náhradní díly
1
výkon motoru
10
spotřeba
9
hlučnost motoru
6
kvalita sedadel
7
brzdy
10
zavazadlový prostor
8





Blesk.cz

Křemenáčů, až oči přecházejí: Sexy Petra uspěla v Beskydech! A datum na fotce jako důkaz!

Křemenáčů, až oči přecházejí: Sexy Petra uspěla v…

Pořád rostou! Tuhle parádní sbírku křemenáčů a dalších hříbků si z lesa v Beskydech odnesl Rostislav Bardoň s…

Domina vzala otroka na vodítku do supermarketu: Sado-maso duo způsobilo poprask!

Domina vzala otroka na vodítku do supermarketu:…

Tato dvojice je nepřehlédnutelná. A o to jí také přesně jde! V losangelském supermarketu vyfotil jeden ze…

 

iSport.cz

Azarenková o běloruském finále v Ostravě: Nemáme před sebou tajemství

Azarenková o běloruském finále v Ostravě: Nemáme…

Dělí je od sebe devět let, ale pouze jedno místo na žebříčku. Jsou nejvýraznějšími postavami tenisu své země a…

Coufal nejlepším hráčem West Hamu. Chvála i pro Součka, VAR ruku neviděl

Coufal nejlepším hráčem West Hamu. Chvála i pro…

Adaptace Vladimíra Coufala na Premier League probíhá i nadále skvěle, porážku nepoznal ani ve třetím utkání. A…

 

Reflex.cz

Prymula už nehraje prim. Zazvonil mu zvonec, ale bídná fraška ještě nemá konec...

Prymula už nehraje prim. Zazvonil mu zvonec, ale…

Ano, byl to velký den. Velký den, kdy se ukázalo, že profesor plukovník ministr Prymula už nemusí být tak úplně…

Norská loutka v Hitlerových rukách. Před 75 lety byl popraven kolaborant Vidkun Quisling

Norská loutka v Hitlerových rukách. Před 75 lety byl…

Emanuel Moravec, Ioannis Rallis a Vidkun Quisling. Co mají tato jména společného? Všichni se v průběhu druhé…