Volkswagen Passat (2010)
17.10.2010Úvodom musím povedať, že toto auto nepatrí mne, ja ho používam iba počas mesačnej služobky v Nemecku, a keďže som s ním spravil už 5000 km tak som sa…
Volkswagen Passat (Eddy82)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
-
Eddy82 18.10.2010 17:50
« Re: tývole
Ahoj
No ten tempomat som skúšal, ale auto v pohode zabrzdilo, keď predo mnou auto zastalo, ale nechcelo sa samé pohnúť ďalej, a keďže za mnou bolo dosť áut som si nemohol dovoliť tam vyčkávať či sa po čase rozbehne :-) tak som pridal, ale tempomat sa vypol a musel som ho znova zapnúť. Čo je zaujímavé, tak dosť radikálne sa zmenilo správanie, keď som to prepol z režimu štandardného na režim komfortný, čo mi oveľa viac vyhovovalo, keďže oveľa plynulejšie auto pribrzďovalo a jazda tak bola plynulejšia. Ak máš dalšie otázky tak sa pýtaj, rád sa podelím o skúsenosti.
P.S. idem hodiť nejaké foto kufra...-
"-- skrytý --" 18.10.2010 18:02
« Re: Re: tývole
To je tak udělaný, že se pak sám od sebe nerozjede (co když stojíš na červenou, chceš jet rovně, a ten před tebou dostane svolení odbočit vpravo) ;-) Mohlo by zafungovat zmačknout "reset" :-)-
Eddy82 18.10.2010 18:08
« Re: Re: Re: tývole
No ja som sa nad tým nejak nezamýšľal :-) Včera som bol v Mníchove, a celá cesta bola vyše dvesto kilometrov po diaľnici stále 160 tempomat, niečo som pojazdil po meste a výsledná spotreba bola okolo 7,5 l/100km, čo je podľa mňa relatívne slušná hodnota na také veľké auto s automatom a štvorkolkou :-)-
"-- skrytý --" 19.10.2010 00:08
« Re: Re: Re: Re: tývole
jj, to je celkem slušný. No a co Launchcontrol? S tim už sis hrál? :-)-
Eddy82 19.10.2010 06:39
« Re: Re: Re: Re: Re: tývole
No teda netuším čo je Launchcontrol >:D , ale má to takú vec, že Frontassist, a to keď sa prudko približuješ k nejakému autu pred tebou bez tempomatu a nepribrzdíš, tak to zapípa a dosť prenikavo, aby ťa to upozornilo. Ale osobne to považujem za blbosť, lebo to pípa ako kedy, niekedy vo vyslovene bezpečnej situácii to zapípa, a niekedy vo vyslovene prudkej je to ticho.-
"-- skrytý --" 19.10.2010 09:54
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: tývole
Tak zkus následující:
0) Je důležité, aby před tebou bylo volno
1) Zastav a zůstaň stát na brzdě až do pokynu k uvolnění.
2) Zařaď S
3) Vypni ESP (drž to tlačítko tak dlouho, než se rozsvítí symbol smyku na přístrojích)
4) Stále stojíš na brzdě, sešlápni k tomu plyn až na podlahu
5) pusť brzdu a drž se :-)
-
-
-
-
-
-
-
"-- skrytý --" 17.02.2011 10:15
DSG
Může mi někdo vysvětlit zakladní rozdíl u DSG mezi režimem D a S ? když u režimu D šlapnu na plyn tak vytočím ho do maximalky ? nebo si řadí pořád ve svych nějakych 2000 otáčkách ?-
-
PeT-a (RSKa) 23.02.2011 22:20
« Re: DSG
S Passatem DSG sem teďka jezdil, takže si trufnu odpovědět .....
DSG je sama od sebe strašně rychlá a rozdím mezi S a D je ve vytočení motoru a je tam nějaký rychlejší reakce na plyn ....
jedu rychle, mám D, sešláplnu plyn auto zrychluje ale nepodřadí, mám S, auto za každou cenu podřazuje a snaží s evyhovět a co nejrychleji zrychlovat :-) .....ale pořád tam máme +- :-)
ale není problém s D jezdis svizně, auto se nechá i nad 2tis :-) ....S je fakt na rychlou jízdu .....ale i tam to žádne porno s 2,0 TDi není :-) -
"-- skrytý --" 25.02.2011 16:58
« Re: DSG
Děkuji za vystačující vysvětlení. A jde režim D přepnout třeba na režim S nebo +- za jízdy bez zmačknutí brzdy ?
-
Zkoušel jsi u toho tempomatu stop-n-go?
P. S. Nafoť kufr.