Peugeot 206 (1999)
24.4.2009Předem bych chtěl napsat, že tenhle Peugeot 206 není zrovna exkluzivní model s dvoulitrovým benzínovým motorem, stohlavým stádem koní pod kapotou apod.…
Peugeot 206 (Don Martinez)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
- . 24.04.2009 16:03 lordlord
- zrychleni 24.04.2009 16:08
- 206 sedan 24.04.2009 16:47
- starší dvoulitr bez CR? 01.05.2009 17:44 MilanF1
- jaký motor do Prahy? 10.05.2009 17:21
- Jen dobré zprávy.. 15.05.2009 08:47
- P206 se nemá za co stydět ani s motorem 1.1 15.10.2015 15:43 Bobanus
- 206 11.01.2017 17:47 Mufgtr
-
-
"-- skrytý --" 24.04.2009 16:08
zrychleni
Hezky pojata recenze, takova ze zivota. Zadne super vychvalovani a vytahovani. At hooodne dlouho jezdi bez zavad Kladenaku. Treba te na ulici nekde potkam ;-) Ale hlavne si oprav to zrychleni. 9,9s je opravdu hodno jinemu motoru :-) -
"-- skrytý --" 24.04.2009 16:47
206 sedan
pekná recenzia je tam všetko vystihnuté...no a auto je veľmi pekné mne sa 206ka tiež veľmi páčila aj páči a ako malí som tiež o nej sníval...ja som chcel 206cc ;-) čo sa tíka toho sedanu o ktorom píšeš tak ja som ho videl v Bulharsku (neviem či ho tam predávali alebo ho tam len niekto doniesol...) a veľmi som sa čudoval....inak mne sa ten sedan celkom páčil na to že je odvodený z malého auta je fajn... u iných výrobcoch to dopadlo podstatne horšie -
MilanF1 01.05.2009 17:44
starší dvoulitr bez CR?
Zdravím, autíčko pěkné, já však raději diesel ;-)
Píšete, že P206 nabízí 1,4 HDI, což je pravda, dále také starší dvoulitry bez CR, což není pravda. Do prvních P206 se dával 1,9 D (51 kW - klasický atmosférák - téměř nesmrtelný), ale brzy přibyl i 2,0 HDI (66kW) - ten pochopitelně přímé vstřikování CR má.
Viděl jsem i novější variantu P206 s 1,6 HDI 80kW - to už musí být svezení ;-) -
"-- skrytý --" 10.05.2009 17:21
jaký motor do Prahy?
Skvělá recenze. jen se pořád nemůžu rozhodnout jakej motor do prahy když jezdim většinou sám. Chci ušetřit, ale zase jezdit když bude potřeba...vim vim je to těžký, ale jakou máte zkušenost? díky moc za info..-
"-- skrytý --" 10.05.2009 19:33
« Re: jaký motor do Prahy?
Nebo navrhujete rovnou 207? Větší, stále dost živý a navíc můžu teď využít zajímavé výbavy? 207 vyhrává co?:) ještě jednou díky za zkušenosti...-
Don Martinez 11.05.2009 10:52
« Re: Re: jaký motor do Prahy?
Nevím, s 207 jsem neměl tu čest jinak než zvenčí :-) ... Výhodou 206ky je určitě to, že je menší, ta 1.1 v 206(+) je do města imho dobrej motor (na světlech se dokáže odlepit fakt hodně rychle), na druhou stranu 207 bude praktičtěšjí s ohledem na výlety mimo Prahu a tak, navíc je to novější auto s lepším podvozkem, řazením atd. Pokud bych na to měl, asi bych šel spíš do 207...
-
-
-
Bobanus 15.10.2015 15:43
P206 se nemá za co stydět ani s motorem 1.1
Jsem škodovkář a měl jsem 7 let Fabi I HTP 40kw a nyní mám Fabi II HTP 51kw. Před rokem jsem musel koupit auto do 50tis. kč, chtěl jsem Fabi I s abs, klimou a nejméně 2xairbag, což se ukázalo jako nesplnitelné. Nakonec padlo oko na p206 1.1. Vůbec jsem nevěděl co jsem to koupil, ale po roce provozu nelituji ani náhodou!
Porovnám p206 1.1 rychle v bodech s Fabi I HTP:
1) HTP(40kw) má lepší záběr od spodu, ale vše končí při 4500 ot., to p206 si dovolí 5800 a to už jede pěkně na tak malý motor
2) HTP je velmi nespolehlivý motor, prakticky po 200tis, už jste velký frajer, pokud nemáte auto po GO. To u p206 1.1 není zase takový problém, navíc kultivovanost 4-válce je prostě o třídu jinde. Trochu to kazí absence vlnovce a předního výf. tlumiče, ale to by snad motor nešel slyšet :-) ... a navíc další ušetření na servise.
3) Neoriginál díly na p206 jsou často levnější než na Fabi . P206 je vůbec velmi jednoduché auto na servisování..
4) Sedačky jsou trochu méně pohodlné, ale Fabi I taky žádný zázrak
5) Palubní deska p206 předběhla dobu i jako škodovkář dávám palec nahoru
6) Na stejné úrovni se mi zdá anitkorozní ochrana a bezpečnost! Ano p206 má **** jako Fabi
7) Kufr je menší u p206, otázkou je, jestli to je nějaká tragédie :-)
8) Řazení je gumové, ale je to o zvyku, žádná V3S to není...
9) Jezdím hodně okresky v Beskydech a do práce dálnice, ale nemám pocit, že by podvozek byl horší, než u Fabi I a to jsem už zkoušel kdeco :-O :-)
10) Co mě dostalo je perfekní klimatizace, nejenom, že je tichá (u fabi II HTP se spustí něco jako silný vysavač), ale dokonce chladí rychleji, než u a Fabi II ! :-)