Diskuse

Peugeot 206 (1999)

24.4.2009

Předem bych chtěl napsat, že tenhle Peugeot 206 není zrovna exkluzivní model s dvoulitrovým benzínovým motorem, stohlavým stádem koní pod kapotou apod.…

 

Peugeot 206 (Don Martinez)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto lordlord

    lordlord 24.04.2009  16:03

    .

    Jaké je skutečné zrychlení 0-100 km/h?
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.04.2009  16:08

    zrychleni

    Hezky pojata recenze, takova ze zivota. Zadne super vychvalovani a vytahovani. At hooodne dlouho jezdi bez zavad Kladenaku. Treba te na ulici nekde potkam ;-) Ale hlavne si oprav to zrychleni. 9,9s je opravdu hodno jinemu motoru :-)
    • 00 Reagovat !

      foto Don-Martinez

      Don Martinez 24.04.2009  16:24

      « Re: zrychleni

      To zrychlení jsem si z prstu nevycucal [odkaz] , ale je to fakt zajímavý číslo, jdu pohledat nějaký reálnější :-) ...
      • 00 Reagovat !

        foto lordlord

        lordlord 24.04.2009  17:33

        « Re: Re: zrychleni

        Koukal jsem tam na své auto, podle tabulky mam zrychleni o 3 sekundy lepší a jedny dveře navíc.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.04.2009  16:47

    206 sedan

    pekná recenzia je tam všetko vystihnuté...no a auto je veľmi pekné mne sa 206ka tiež veľmi páčila aj páči a ako malí som tiež o nej sníval...ja som chcel 206cc ;-) čo sa tíka toho sedanu o ktorom píšeš tak ja som ho videl v Bulharsku (neviem či ho tam predávali alebo ho tam len niekto doniesol...) a veľmi som sa čudoval....inak mne sa ten sedan celkom páčil na to že je odvodený z malého auta je fajn... u iných výrobcoch to dopadlo podstatne horšie
    • 00 Reagovat !

      foto Don-Martinez

      Don Martinez 24.04.2009  17:03

      « Re: 206 sedan

      Díky... To, že se v Bulharsku prodává, je vcelku možný, na východě mají jiný požadavky než my :-) ...
  • 00 Reagovat !

    foto MilanF1

    MilanF1 01.05.2009  17:44

    starší dvoulitr bez CR?

    Zdravím, autíčko pěkné, já však raději diesel ;-)
    Píšete, že P206 nabízí 1,4 HDI, což je pravda, dále také starší dvoulitry bez CR, což není pravda. Do prvních P206 se dával 1,9 D (51 kW - klasický atmosférák - téměř nesmrtelný), ale brzy přibyl i 2,0 HDI (66kW) - ten pochopitelně přímé vstřikování CR má.
    Viděl jsem i novější variantu P206 s 1,6 HDI 80kW - to už musí být svezení ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto Don-Martinez

      Don Martinez 02.05.2009  15:28

      « Re: starší dvoulitr bez CR?

      No jo, přehlídnul jsem se v tabulce, opravím to, díky za upozornění :-) ...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.05.2009  17:21

    jaký motor do Prahy?

    Skvělá recenze. jen se pořád nemůžu rozhodnout jakej motor do prahy když jezdim většinou sám. Chci ušetřit, ale zase jezdit když bude potřeba...vim vim je to těžký, ale jakou máte zkušenost? díky moc za info..
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 10.05.2009  19:33

      « Re: jaký motor do Prahy?

      Nebo navrhujete rovnou 207? Větší, stále dost živý a navíc můžu teď využít zajímavé výbavy? 207 vyhrává co?:) ještě jednou díky za zkušenosti...
      • 00 Reagovat !

        foto Don-Martinez

        Don Martinez 11.05.2009  10:52

        « Re: Re: jaký motor do Prahy?

        Nevím, s 207 jsem neměl tu čest jinak než zvenčí :-) ... Výhodou 206ky je určitě to, že je menší, ta 1.1 v 206(+) je do města imho dobrej motor (na světlech se dokáže odlepit fakt hodně rychle), na druhou stranu 207 bude praktičtěšjí s ohledem na výlety mimo Prahu a tak, navíc je to novější auto s lepším podvozkem, řazením atd. Pokud bych na to měl, asi bych šel spíš do 207...
      • 00 Reagovat !

        foto jmurjr-H22A7-

        jmurjr (H22A7) 11.05.2009  11:13

        « Re: Re: jaký motor do Prahy?

        motor do prahy? kvoli efektu by to mal byt aspon V8...

        ale z radu peugeotov a konkretne 206 asi 1,4...
      • 00 Reagovat !

        foto Poustnik

        Poustnik 11.05.2009  11:42

        « Re: Re: jaký motor do Prahy?

        Abz to moc nežralo a občas to i jelo je neřešitelný kompromis a taky nám z toho před nedávnem vyšla 2O7mička s motorem 1.4l 70kW. [odkaz] :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.05.2009  08:47

    Jen dobré zprávy..

    Díky...ta 1.4 70kW bude asi nejlepší kompromis. Souhlas. Využiju akce a jde se do toho. A s těma výletama mimo Prahu je to naprostá pravda...zní to asi nejlépe...díky
  • 00 Reagovat !

    foto Bobanus

    Bobanus 15.10.2015  15:43

    P206 se nemá za co stydět ani s motorem 1.1

    Jsem škodovkář a měl jsem 7 let Fabi I HTP 40kw a nyní mám Fabi II HTP 51kw. Před rokem jsem musel koupit auto do 50tis. kč, chtěl jsem Fabi I s abs, klimou a nejméně 2xairbag, což se ukázalo jako nesplnitelné. Nakonec padlo oko na p206 1.1. Vůbec jsem nevěděl co jsem to koupil, ale po roce provozu nelituji ani náhodou!
    Porovnám p206 1.1 rychle v bodech s Fabi I HTP:
    1) HTP(40kw) má lepší záběr od spodu, ale vše končí při 4500 ot., to p206 si dovolí 5800 a to už jede pěkně na tak malý motor
    2) HTP je velmi nespolehlivý motor, prakticky po 200tis, už jste velký frajer, pokud nemáte auto po GO. To u p206 1.1 není zase takový problém, navíc kultivovanost 4-válce je prostě o třídu jinde. Trochu to kazí absence vlnovce a předního výf. tlumiče, ale to by snad motor nešel slyšet :-) ... a navíc další ušetření na servise.
    3) Neoriginál díly na p206 jsou často levnější než na Fabi . P206 je vůbec velmi jednoduché auto na servisování..
    4) Sedačky jsou trochu méně pohodlné, ale Fabi I taky žádný zázrak
    5) Palubní deska p206 předběhla dobu i jako škodovkář dávám palec nahoru
    6) Na stejné úrovni se mi zdá anitkorozní ochrana a bezpečnost! Ano p206 má **** jako Fabi
    7) Kufr je menší u p206, otázkou je, jestli to je nějaká tragédie :-)
    8) Řazení je gumové, ale je to o zvyku, žádná V3S to není...
    9) Jezdím hodně okresky v Beskydech a do práce dálnice, ale nemám pocit, že by podvozek byl horší, než u Fabi I a to jsem už zkoušel kdeco :-O :-)
    10) Co mě dostalo je perfekní klimatizace, nejenom, že je tichá (u fabi II HTP se spustí něco jako silný vysavač), ale dokonce chladí rychleji, než u a Fabi II ! :-)
  • 00 Reagovat !

    foto Mufgtr

    Mufgtr 11.01.2017  17:47

    206

    Mě se Peugeot 206 také líbí pokud by v něm byl motor 3.0 200kw tak bych do něj sel taky jsem zvikli jezdit minimálně v 2.5 a 4x4 bez toho ani ránu.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…