Audi A6 (2012)
14.7.2012Jak to všechno začalo? Příběh mé nové Audi začal cca červnu roku 2011, kdy jsme potřebovali pořídit druhé velké osobní auto do firmy. Měl jsem to…
Audi A6 Avant (Denjl21)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Denjl21 19.07.12 14:40
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: BMW
ale zase to je o tom co využiju. Chci jezdit bezpečně a k tomu je pro mě ideální 4x4.... Zadní náhod by určitě pro mne osobně nebyl argument...... a pokud bych to začal řešit, tak moje Audi má quattro s poměrem rozdělení 60:40 ve prospěch zadku :-) -
-
Mig_35 19.07.12 06:21
« Re: Diky bohu, ze
V nové pětce jsem nejel, mám novou trojku a nejsem moc spokojen... chtělo by to svézt se obojím tak na den a potom srovnávat... Škoda, že se o tom nezmiňuješ ve svojí recenzi - a že se o tom nepíše v testech. Trojka taky dělá pazvuky, u auta za 1,6 mně to celkem překvapuje. -
Ondřej Šámal 19.07.12 00:35
« Re: Diky bohu, ze
Ač nerad, tak souhlasím. Zatímco Mercedes a BMW byly ještě před pár lety na vrcholu a Audi se krčilo kdesi v koutě, dnes je tomu prakticky naopak (tedy co se vyšší střední týče). Současná generace A6 je první model Audi, který se v tomto tradičním segmentu dokázalo plně vyrovnat konkurenci (a mnohém je dokonce i předstihnout). Holt, Mercedes utrpěl hlavně na konci 90. let, kdy rezignoval na svou pověstnou kvalitu a vyrobil takové šunty, že by se i Renault styděl (a dosud se s tím úplně nesrovnal). BMW zase začalo kašlat na tradice a začalo "audiovatět". Ze sportovně laděné značky se začíná stávat automobilka, která zavrhne desetiletí historie a začne se podbízet (viz. oturbené čtyřválce, všemožné eko voloviny a pošlapávání hesla "Freude am fahren").
Nicméně Audi jako značka pořád je až tou třetí vzadu. Možná jsem konzervativní, ale značka, jejíž spodní část nabídky tvoří "jen" lepší volkswageny, navíc ještě s předním pohonem, pro mě není synonymem "prémie" (nehezké to slovo, obzvlášť v současnosti). Ale určité modely bych si dokázal představit v garáži (třeba minulá RS4, současná i minulá g. S8, na těch ulítávám obzvlášť, nebo Gallardo na německý způsob - R8). -
stealth01 18.07.12 21:47
« Re: Diky bohu, ze
Důležité je, aby si k tomu vyjádřili ti, kteří nemají bílomodrou vrtuli místo oční zornice nebo si nesrovnávají ranní „corn flakes“ do tvaru čtyř kruhů. Takže mně je třicetpět, mám peníze a rodinu a jsem ideálním zákazníkem pro všechny tři značky tzv. silné německé trojky. A mně dneska nedělá problém mezi těmito značkami migrovat. A to je i příklad majitele tady tohoto bílého krasavce. On neřekl, já chci Audi za každou cenu. On poptal BMW, tam se k němu chovali sprostě, arogantně a neprofesionálně a tak se na ně vykašlal. A není to jenom o přístupu prodejců. Je to o neschopnosti BMW postavit tak prémiové auto, jako je současná A6. Bez nejmenších pochybností je A6 daleko lépe a precizněji zpracovaná uvnitř i venku. Má minimálně stejně dobré motory a stejně dobré podvozky jako BMW a nabízí k tomu všemu špičkový servis, české komunikační rozhraní, lepší koordinaci a komunikaci mezi importérem a prodejci, lépe zpracovaný MOT (Moment Of Truth – okamžik, kdy si kupující přijde pro své nové auto) a vypiplaný marketing. Audi prostě není to co bývalo a BMW není to co bývalo. Já osobně na BMW toho moc prémiového nevidím. Když vezmu svou pětku, tak jsou tam naprosto tragicky vypadající ovladače blinkrů a stěračů, nedotažená ergonomie, špatná kultivovanost chodu pátých dveří, praskání a jiné pazvuky a naprosto slyšitelná tenze karoserie při přejezdu nerovností. Jízdní vlastnosti jsou v některých případech tragické. Přejezd podélných nerovností se rovná nervozitě, kdy auto táhne do strany té nerovnosti a příčné nerovnosti v celém autě docela nepříjemně duní. V této třídě je pro mě A6 nejlepším vozem této planety. A říkám to s plným vědomím a s nulovou příslušnosti k této značce. Nejsem fanda BMW a nejsem fanda Audi, ale Audi je dneska dle mého soudu technologicky na špičce. -
Denjl21 18.07.12 21:32
« Re: Re: Re: BMW
No jak jsem psal v příspěvku jinde :-) chtěl jsem BMW už jen kvůli tomu, že otec měl dřív BMW 5 s třílitrovým benzínem a xDrive. E60ku, chtěl jsem BMW i když se to otcovo BMW furt sypalo (bylo koupeno nové), chtěl jsem BMW, protože mám BMW motorku, ale chování prodejců v BMW mě naprosto, ale naprosto jakýkoliv další nákup BMW odradilo.
další věcí, kterou si myslím a kterou potvrzují veškeré srovnávací testy je, že tyto rozdíly o kterých píšeš určitě platily u minulých generací obou aut, tzn (E60 vs C6), ale u současné generace tomu až tak uplně není. z audi se stává víc BMW a z BMW víc audi. a svezení? hele jsem normální řidič, který auto používá jako pracovní nástroj na dlouhé cesty a upřímně - kolik z nás, dokáže využít auto vyšší střední třídy na jeho limitu, aby se poznaly rozdíly? myslím, že nás moc nebude, nebo já to určitě nejsem, takže rozdíl ve svezení je pro mě nulový (s novou generací er5 jsem samozřejmě nakonec jel)
a materiály? zde si myslím, že audi je uplně někde jinde, ale to je věc názoru a osobních preferencí.......