Důležité je, aby si k tomu vyjádřili ti, kteří nemají bílomodrou vrtuli místo oční zornice nebo si nesrovnávají ranní „corn flakes“ do tvaru čtyř kruhů. Takže mně je třicetpět, mám peníze a rodinu a jsem ideálním zákazníkem pro všechny tři značky tzv. silné německé trojky. A mně dneska nedělá problém mezi těmito značkami migrovat. A to je i příklad majitele tady tohoto bílého krasavce. On neřekl, já chci Audi za každou cenu. On poptal BMW, tam se k němu chovali sprostě, arogantně a neprofesionálně a tak se na ně vykašlal. A není to jenom o přístupu prodejců. Je to o neschopnosti BMW postavit tak prémiové auto, jako je současná A6. Bez nejmenších pochybností je A6 daleko lépe a precizněji zpracovaná uvnitř i venku. Má minimálně stejně dobré motory a stejně dobré podvozky jako BMW a nabízí k tomu všemu špičkový servis, české komunikační rozhraní, lepší koordinaci a komunikaci mezi importérem a prodejci, lépe zpracovaný MOT (Moment Of Truth – okamžik, kdy si kupující přijde pro své nové auto) a vypiplaný marketing. Audi prostě není to co bývalo a BMW není to co bývalo. Já osobně na BMW toho moc prémiového nevidím. Když vezmu svou pětku, tak jsou tam naprosto tragicky vypadající ovladače blinkrů a stěračů, nedotažená ergonomie, špatná kultivovanost chodu pátých dveří, praskání a jiné pazvuky a naprosto slyšitelná tenze karoserie při přejezdu nerovností. Jízdní vlastnosti jsou v některých případech tragické. Přejezd podélných nerovností se rovná nervozitě, kdy auto táhne do strany té nerovnosti a příčné nerovnosti v celém autě docela nepříjemně duní. V této třídě je pro mě A6 nejlepším vozem této planety. A říkám to s plným vědomím a s nulovou příslušnosti k této značce. Nejsem fanda BMW a nejsem fanda Audi, ale Audi je dneska dle mého soudu technologicky na špičce.