Kia Pro ceed (2015)
29.12.2015Tuto recenzi nemohu začít jinak, než že to byla láska na první pohled a vše ostatní se od toho také odvíjelo. Je to moje druhé nové auto. Jako první…
Kia Pro ceed (Deegr)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
seltino 02.01.16 16:02
« Re: Re: Re: Re: Re: GT
to právě není až tak úplně jisté, vzhledem k tomu že GTček moc není, je problém jako bazarovku vůbec nějaké sehnat, takže pokud člověk chce GTčko nemá moc na výběr, co se týče množství a tak i ceny.Vím o tom své, čtvrt roku jsem scháněl než jsem koupil. každé jeté GTčko co u nás bylo během posledního 3/4 roku na bazaru (ČR intzertní servry) se prodalo opravdu rychle a nebyly zrovna za lacino. A ta spotřeba? každé benzínové auto s turbem žere okolo 8-9litrů, kdo jezdí za míň tak jistě nelze hovořit o nějaké zábavné jízdě. A ano GTI prodáš za více pěněz, ale ho taky za mnohem víc pořídíš. Nevím proč GTčko mají lidi pořád přirovnávat ke GTI,RS atd, když je to úplně jiná kategorie... -
kornel 02.01.16 10:20
« Re: Re: Re: Re: GT
iudex.. Treba ovšem prihliadať aj na to, že trhová cena kórejca a zvlášť konkrétne tohoto "neekonomického žrúta" benzínu (na dnešnú pošahanú dobu) bude o 2-3 roky dosť mizerná.. nikto za to nedá viac ako polovicu kúpnej sumy. Napr. GTI po 2-3 rokoch predám raz-dva bez nejakých problémov za 70% kúpnej sumy a pokiaľ bude v cukríkovom stave, tak aj za viac, ak si chvíľu počkám na niekoho kto to ocení. -
Deegr 02.01.16 02:02
« Poděkování
Všem děkuji za kladné ohlasy v diskuzi, ale i za ty méně pozitivní. Snad se někdy uvidíme při nějaké příležitosti a pokud mě někdy potkáte, jak jsem Vás drze předjel a mizím v dáli, tak mi to nemějte prosím za zlé. Zrovna mi místo krve v žilách teče vysokooktanový benzín, dopován adrenalinem a každá buňka v mém těle si žádá ještě jednu dávku a věřte, že v tu chvíli se za volantem culím jak nějakej blbec >:D -
-
Deegr 02.01.16 01:49
« Re: Re: Re: Re: GT
Dnes jsem absolvoval cestu do Plzně z Klatov. Trasa 47 km a protože byl opravdu nezvykle slabý provoz, umožnilo mi to dosáhnout "bajkové" spotřeby 5.5 litru relativně snadno. Nikam jsem nepospíchal a jel jsem si svých 90 km/h. Před Plzní byla spotřeba dokonce jen 5.3 litru, ale přes město spotřeba samozřejmě lehce stoupla. Cestou zpět po 101 km už ukazoval PP spotřebu 5.8 litru. Ano, byla to nudná a nezáživná jízda a snad jako důkaz o tom, že se s takovým autem dá jezdit i pod 6 litru na takové trase stačí.
V galerii jsem přidal složenou fotku této spotřeby. -
-
seltino 30.12.15 01:07
« Re: Re: Re: Re: GT
já bych tu spotřebu bajkou zrovna nenazval vliv na nižší spotřebu než u ostatních bude mít i delší trasa, kterou pravidelně jezdí..... Každopádně jeho sotřeba je doložitelný fakt
[odkaz]
já mám s GTčkem průmer 8,5l/100km po ujetí 7000km, nejezdím na spotřebu, ale ani jako čuník. Jezdím kratší trasy vetšinou do 16km
z Těch 7000km mám odjeto přibližně 1500km po dálnici, kde při rychlosti 160-190km sežralo GTčko 9,6l/100km.
Jsem s ní schopen ty 16km trasy jezdit se spotřebou cca 7l, ale nenazval bych to už zrovna jízdou ze které by měl mít člověk radost. Prostě jen splyne s provozem,nikde nevyčnívá...
-
Deegr 29.12.15 15:37
« Re: Re: Re: BSR
Možná by nebylo špatné si něco zjistit o zajíždnění i dnešních moderních motorů. Rozhodně budu věřit přímo lidem odpovědnými za vývoj motorů, než hospodským řečem. Pokud i odborník za vývoj motorů u škodovky radí, že stále je lepší nové motory zajíždět, nezatěžovat je, tak to tak budu dělat.
Článek o zajížděný zde, asi by jste si ho měl přečíst.
[odkaz] -
iudex 29.12.15 12:34
« Re: Re: Re: GT
Ja by som tiež už priplatil. Ale pri Tebou spomínanom Focuse ST je predsalen nezanedbateľný cenový rozdiel. Ceed GT s full výbavou u nás stojí 24390 eur, Focus ST stojí 26990 eur a priplácať musíš za LED (255 eur), xenóny (1150 eur), tempomat (320), parkovaciu kameru (425), rádio s BT a navigačný (1975 eur) atp., takže reálny rozdiel medzi Ceedom a Focusom je cca. 5000 eur a to je rozdiel triedy.
Asi najvýhodnejšia voľba aktuálne je Cupra: 265k verzia je za 25980 eur a slušná výbava je v cene (full LED, DCC), plus samosvor, čo pri okruhu má najväčší význam. -
Verny_2013 29.12.15 12:14
« Re: Re: BSR
taky uvažuju o BSR, ale pros změnu na " to TSI ploché jak anorektička". Neboj neurazilo mě to, protože ta 1,4 TSi 92 Kw je díky seřízlému výkonu a uměle přiškrcenému krouťáku opravdu ploché. To je prostě fakt.J á mám pro to ještě jiný výraz " je jako výškařka po amputaci prosou" BSR je zatím jediná seriózní tuningová firma o které vím že ten chip má. Neslibuju si zázraky ale z těch nulek bych rád dostal aspoň na nějaké 2. Půjdu do toho ale asi až za rok kdy končí záruka. Co mě ale překvapilo na tvém GT že velmi kladně hodnotíš řízení, Které bylo na auto.cz celkem kritizováno " jako sice tužší než standartní Ceed, ale stále přeposilované". Jinak bezva auto i recenze. :yes: -
Deegr 29.12.15 12:13
« Re: Radosť z jazdy
Díky za uznání :-) Ty spečené gumy stály ale za to :-) Zážitek z jízdy po okruhu je k nezaplacení. Radost z jízdy na okruhu bohužel trošku kazila stabilizace. Na okresky je nastavena perfektně, ale tady blikala až moc často a nedala se vypnout. Na jaře se chystám do Jihlavy. Čeká mě tam škola smyku, tak jsem zvědav, jestli to k něčemu bude :-) -
Deegr 29.12.15 12:00
« Re: Re: Re: BSR
Ano, na brzdě jsem sice byl, ale tuto informaci jsem ani neuváděl, protože měření neprobíhalo zrovna adekvátně. Bohužel jsem si o této brzdě zjistil málo informací. Měří se v uzavřené místnosti bez přívodu čerstvého vzduchu z venku. Za jak dlouho asi motor spálí většinu kyslíku v tak malém prostoru? O majiteli té brzdy si myslím své. Kdyby byl nárůst výkonu opravdu jen 15 koní, tak asi rozdíly v dynamice by nebyly tak markantní. Stačí si najít další videa na youtube. Většina GT končí někde u 230 km/h, já se dostanu i za 250 km/h. A pan z třebotovic si může říkat o BSR co chce, pro něj je to jen konkurence a podle toho také jedná. Byla to jen ztráta času (a 1500,- kč) k němu vůbec jezdit. -
Deegr 29.12.15 10:42
« Re: GT
Lépe bych to asi nenapsal. Jen dodám, že i samotná kia při vývoji tohoto auta najela 10 000 km na Nurburgringu. Bohužel problém s brzdami jsem měl ještě před výletem na okruh, opravdu stačí i na okresce zabrzdit párkrát razantněji z vyšších rychlostech a začnou vadnout. Nyní jsou už i kotouče zvlněné a při intenzivnějším brzdění už dost hážou. Chce to komplet nové kotouče. Bohužel, ty brzdy opravdu Kia dost podcenila. -
Deegr 29.12.15 10:28
« Re: BSR
Tak BSR neslibuje žádné zázraky, ale poměrně skromný nárůst 32PS, což není na první pohled mnoho. O výsledku ale hovoří jasně časy zrychlení i pružného zrychlení, tak přiložené video, které jsem natáčel na letišti ve Lnářích. Já jsem s výsledkem opravdu spokojen a rozhodně BSR mohu jen doporučit. vždyť se nejedná o žádnou garážovou úpravu, ale o firmu s vlastním vývojovým centrem.
A co se zajíždění motoru týče, tak musím nesouhlasit. Je to již nějakou dobu zažitý mýtus, že syrovému motoru musím naložit, aby pak jel. To je to nejhorší, co pro nový motor můžeš udělat. -
filďas 29.12.15 09:50
« GT
Prosím ta stížnost na blbé brzdy ve mě vyvolávají nutnost reakce. V žádném případě se nejedná o okruhové vozidlo, na takové svezení jsou úplně jiná auta. Pokud si takové vozidlo pořídím, tak jezdím opravdu max. po okreskách a v žádném případě nejdu zkoušet okruh. Nemám to srdce trápit zcela nové auto a naprosto ho zničit po pár km. Po takovém majiteli bych už ojetinu nechtěl. Místo super paketů, bych osobně investoval a koupil zcela jiné auto.
Jinak pěkná recenze, pochvala. -
iudex 29.12.15 09:46
« Radosť z jazdy
Aktuálna recenzia, ako na požiadanie k testu Ceedu GT na hlavnej.
Najprv som prebehol galériu a keď som videl spečené gumy na fotke, hneď mi bolo jasné, odkiaľ fúka vietor. ;-) Je fajn čítať si názor nadšeného petrolheada, ktorý má evidentnú radosť z jazdy a zo svojho auta. Čiptuning je u Kórejcov tiež neobvyklý, o to prínosnejšie sú informácie o upgrade.
Za recenziu jednoznačne :yes: