Kia Pro ceed (2015)
29.12.2015Tuto recenzi nemohu začít jinak, než že to byla láska na první pohled a vše ostatní se od toho také odvíjelo. Je to moje druhé nové auto. Jako první…
Kia Pro ceed (Deegr)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Nagano 29.12.15 11:48
« Re: Re: BSR
Deegre deegre, nechci rýpat, ale na jiném fóru píšeš, že to má jen 219 na brzdě, zrychlení 6,4s (tady uvádíš 6,1). Chápu tvé nadšení, ale nepřeháněl bych to ;-)
Pokud jsou tvé naměřené výsledky pružného zrychlení správné, tak gratuluji, protože s relativně malým změřeným nárůstem jsi dosáhl perfektních výsledků na dráze.
Ale jak jsem psal, úprava softwaru za 20 000Kč s tímhle výsledkem není adekvátní.
Předpokládám, že ti k tomu ten chlapík na brzdě v Třebotovicích řekl své - on totiž tyhle úpravce přímo miluje :-) -
iudex 29.12.15 10:21
« Re: GT
Tak zase až tak to auto nepodceňuj, je to hot/warmhatch a tam sa predpokladá, že si s ním zajazdíš aj trochu pre radosť. Samo že to nie je okruhový špeciál a jazdiť dlhodobo okruhy, na to auto nie je stavané, ale nevidím dôvod, aby s ním človek nemohol absolvovať raz za čas polhodinku na okruhu. Mimochodom na Slovakiaringu sa dajú požičať práve Ceedy GT: majú semislicky a vyhádzaný interiér, ale inak sú to sériové autá, takže o tej nevhodnosti na okruh by som úplne nehovoril. Btw. povedz, aké (nové) auto za podobné peniaze by si na ten okruh kúpil?
Ešte k tým brzdám: skúsenejší hovoria, že ako prvé pri záujme jazdiť okruhy treba vymeniť brzdovú kvapalinu, ono vädnutie je skôr ako nedostatočnou veľkosťou bŕzd spôsobené varením sériovej brzdovky, ktorá nie je na teploty na okruhu stavaná. Takže najlacnejšie a najefektívnejšie riešenie je kúpiť kvalitnú racingovú brzdovku a až keď toto nestačí, potom meniť brzdy.
-
kornel 29.12.15 10:02
« Re: BSR
Súhlas.. choď si to odmerať na valcovú brzdu a pak sa dozvieš realitu.
P.S v tom zábehu si to hádam nepodtáčal a nejazdil pod 2000 ot., to je dosť nevhodný a zlý režim a dvojnásobne v zábehu.. a že si ten motor nevytočil nad 2500ot. to je ďalší nezmysel, ktorý tomu motoru ničím neprospel, práve naopak 8-s -
Deegr 29.12.15 12:05
« Re: Re: Re: GT
Nad ST i Cuprou jsem také uvažoval, ale ST před faceliftem má naprosto otřesný interier. Cupra by zase s výbavou, co bych chtěl vyšla o 200 000,- dráž. To bylo v té době na mě už dost. Navíc nezapomínejte na 7 let garančních prohlídek zdarma, to jsou další desetitisíce. Mě osobně se GT ale líbí vzhledově nejvíce, Cupra je až moc podobná obyčejnému Leonu FR. -
hlobilp 21.07.16 08:38
« Re: Re: Re: BSR
6,1 mi taky prijde trosku zvlastni,.... P308GTI - 270koni/1280kilo a zrychleni 6,0.. s polovcnim zatizenim 6,4... Ceed GT vazi 1360 ..takze 80kilo navic, o 30koni min a prakticky stejny zrychleni.... jen 36 koni Ti zrychli auto o 1,5vteriny?
Spis bych to tipoval na nepresnost mereni... 7 bych Ti veril
-
-
Beekey 10.01.16 18:02
« Zajimava volba
Ceed GT je dobra volba, IMHO je to takovy ten idealni mild hatch, je tam porad benzin neni to vsak bestie o 260-280 konich, nemyslim si totiz, ze tyto auta jsou prijemne pro kazdodenni jezdeni. Osobne ale hodnotim Deltu lip, precejenom, ten design je nekde uplne jinde... :yes: -
Deegr 04.01.16 15:12
« Re: couvací kamera
To není problém jen verze GT, ale všech ceedu. Hyundai i30 má tu kamerku schovanou za logem, je to výborná věc a za celou dobu, co jsem měl i30 jsem ji ani jednou nemusel čistit. U Ceeda se musí čistit neustále, nechápu tu jejich logiku. To samé je také u Hyundai i30 kombi. Hatchback ji má za logem, kombík už ne, takže stejný problém, jako u Ceeda. -
kornel 02.01.16 19:01
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GT
Takto dramaticky by som to zas neopísal >:D ..Investícia do auta sa ti nevráti nikdy, pokiaľ to financuješ z vlastného vrecka na súkromné účely, ale istotne je pre mňa o chlp zaujímavejšie ak viem, že voz ktorý som kúpil dokážem aj po pár rokoch pomerne ľahko rýchlo predať a nebudem musieť s cenou čarovať :-)
Viac by som v tom nehľadal.. -
seltino 02.01.16 17:11
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GT
Ano korejci jdou s cenou dolů rychleji než VAG to je pravda, jestli to bude i případ GTčka uvidí čas, protože dle mého názoru cenu určuje i nabídka vs poptávka a pokud je něčeho málo může být cena vyšší než u jiných tuctových korejců. Třeba Leonu FR 1.8 TSI taky moc jezdit nebude, moc jsem jich také na bazarech neviděl, ale když nějaký byl, byla cena pod jetým GTčkem a to podstatně. viz zde je už tam nějaký ten měsíc [odkaz]
když koupíš 2013tku GTčko pod 450 000kč můžeš si gratulovat -
kornel 02.01.16 16:57
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: GT
Cena Kórejcov padá jednoducho podstatne rýchlejšie ako napr. vozidlá VAG, to je jednoducho neodškriepiteľný fakt.. To bola pointa môjho príspevku.. že netreba pozerať len na nadobúdacie náklady, ale aj na fakt ako ľahko to vozidlo v budúcnosti predám a za aké peniaze.. pričom ja som uviedol ako konkrétny príklad GT vs. GTI.. no nezrovnávam tie autá ako samotné vozidlá po technickej stránke.
Jednoducho GT bude s najväčšou pravdepodobnosťou musieť ísť po 2-3 rokoch s cenou výrazne dole, aby sa dalo predať, kdežto napr. GTI predám vždy omnoho ľahšie a za viac peňazí v pomere k nadobúdacej čiastke. A nielen GTI, aj RS, Cupru, aj FRkový Leon 5F 1.8TSI.. rovnako aj Focus ST.
P.S v žiadnom prípade nehaním Pro ceed GT, ten voz mi je práve celkom sympatický a dávam mu palec hore :yes: ale pozerám na to z viacerých uhlov.