Recenze

9 Majitel

Infiniti G G37S 4WAS

9.50 Uživatelé

Hodnoceno: Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Infiniti G, foto 1 Infiniti G, foto 2 Infiniti G, foto 3 Infiniti G, foto 4 Infiniti G, foto 5 Infiniti G, foto 6 Infiniti G, foto 7 Infiniti G, foto 8
Infiniti G, foto 9 Infiniti G, foto 10 Infiniti G, foto 11 Infiniti G, foto 12 Infiniti G, foto 13
 

Technické info

Přezdívka auta Gazela Rok výroby 2008 Koupeno ojeté najeto [km]:145000 palivo: benzin počet válců: 6 objem [cm3]: 3700 výkon [kW]: 235 kroutící moment [Nm]: 360 zrychlení 0-100 km/h [s]: 5.5 maximální rychlost [km/h]: 280 počet rychlostí: 6 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 19 zavazadlový prostor [l]: 340 pohon kol: zadní spotřeba [l/100km]: 10.5

Popis vozu

Hned ze začátku bych rád uvedl na rovinu, že jsem si Gčko opravdu nepořídil, protože bylo v Needech. Vůbec jsem to nevěděl a dozvěděl jsem se to až zpětně :D
Nuže, začněme. Gčko je moje třetí auto. Začínal jsem s Audi Coupe GT z roku 1987 a třístupňovou automatickou převodovkou. Když se to dozvěděl můj instruktor autoškoly když jsem u něj dělal B+E skoro mě už nepustil k řízení. Další auto byl Renault Espace IV se kterým jsem jezdil přes 8 let. Není třeba psát, že změna to byla obří. S 37 jezdím dva roky. Koupil jsem jí jako druhý majitel ve skvělém stavu s lehce přes 100k nájezdem. Byla po bouračce celkem dobře opravená až na pant u kapoty a kliku u spolujezdce. Ve 110k byla údajně měněná spojka za skoro novou z 370Zky. Za ty dva roky mě nepostihl žádný technický problém.
Začněme technickým zpracováním:
Téměř bezchybné. Nikde nic neskřípe, díly jsou skvěle slícované, materiály kvalitní. Technika funguje za tepla i mrazu. Bohužel kapota začíná chytat rez, ale je třeba brát v potaz, že auto nebylo vždy garážované a je 13 let staré. Chod motoru je bezchybný. Na co je třeba si zvyknout je lehce rachtající spojkové ložisko v neutrálu. Ovládací prvky a palubní počítač drží.
Jízdní vlastnosti
Na atmosféru si člověk musí zvyknout. Ale zvykne si. A to dost rychle. 320 koní stačí asi za každé situace, ale ta pravá sportovní jízda začíná u 5000 otáček. Motor začíná burácet a já se potit. I přes 240 gumy vzadu je boj udržet auto na silnici a každá louže nebo bahno od JZDáků zkusí auto vykopnout do pangejtu. Absence turba sice způsobuje malý zátah na 6ku v nízkých otáčkách a tak je třeba motor trochu „mučit“, ale odmění se luxusním zvukem a kontrolou plynu jakou žádný přeplňováky nabídnout nemůžou. Luxusnímu zvuku člověk ale musí pomoct alespoň koncovkou nebo celým výfukovým ústrojím. Infiniti totiž dali do Coupe tak obrovský muffler, že ven nevypustí skoro nic. Maximálka je někde kolem 280. Neměl jsem prostor (koule) jí vyzkoušet. A když už rychlá jízda přestane bavit, dá je jezdit krásně v klidu s otevřeným panoramatickým oknem a hlavně pod 9l/100. Ano jde to. Je třeba mít obzvlášť lehkou nohu, ale je to možné. Já jezdil po klikatých cestách druhého stupně středně ostrou jízdou dlouhodobě za 10,5l.
Osobní zkušenost a názor
G37 je hybrid mezi sportem a luxusem. Podvozek je něco mezi. Řázení – sportovní. Výfuk – luxus. Interiér – luxus. Motor – sport. Vzhled – něco mezi. Jízdně nemůžu chválit víc. Řídit 37čku je radost. Zkrácený/adaptivní převod řízení a zatáčení zadních kol dělá ve vyšších rychlostech z auta formuli. Motor je radost točit a s autem se dá jezdit jako daily driver (kromě zimy, to je pak rally v ostrym provozu a samolepka „Furt Bokem“ nabývá pravdy). V pohodlných el. Ovládaných křeslech se dá projet Evropa. Nebo je přifouknout a vyjet si do Mostu na okruh.
Závěrečné hodnocení
Motor – 9,5/10 – Chybí krouťák v nižších otáčkách
Podvozek - 9,5/10 – Adaptivní podvozek by se asi méně nahýbal v zatáčkách
Řazení – 10/10 – Rychlé, krátké a přesné
Spotřeba – 9/10 Vždycky může být lepší ale u 1700kg a 320k výkonného auta bez turba si není na co stěžovat
Servis a náhradní díly – 4/10 Tady se to dalo čekat. Díly jsou převážně z ameriky a hlavně karoserie je těžko sehnatelná na vlastní pěst. Mechanika se zase v mnoho případech dá vzít ze Z370.
Image a exkluzivita – 10/10 Je to skutečná rarita a moc jich nejezdí. Vzhled je neokoukaný originál (u nás v evropě). Navíc se auta podobného stylu přestávají vyrábět
Praktičnost – 7/10 Kufr je překvapivě použitelný na sportovní coupe. Naopak vzadu mohou jet lidé max do 170cm, jinak se mlátí hlavou o zadní sklo.

Silné stránky

Motor
Podvozek
4 místný
Není to Fabie
Sedačky
Má kufr

Slabé stránky

Spotřeba
Náhradní díly
Některá STK neví co to Infiniti je
Kola jsou ve stejné úrovni jako gumy (jsou furt odřený)

 


Další vozy značky Infiniti



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
10

věci odcházející stářím nepočítám do hodnocení

praktičnost
7
prostornost
9

na sportovní kupé dost místa, sedačky pro 4 (i když vzadu poloviční) kufr přes 300l

jízdní vlastnosti
10
jízdní komfort
10
provozní náklady
8

drahé pojistky, benzin 100 oktan, olej po 10k

náhradní díly
4

špatně dostupný

výkon motoru
9
spotřeba
8
hlučnost motoru
10
kvalita sedadel
10
brzdy
10
zavazadlový prostor
8





Blesk.cz

Po smrti se proměníte v zdeformovaného mutanta! Dojmy z Bety Resident Evil Re:Verse

Po smrti se proměníte v zdeformovaného mutanta!…

Legendární videoherní série Resident Evil boduje zejména řadovými díly, které nabízejí důraz na přežití a…

Zakázali mu létat, tak začal pít: Po hádce Gagarin málem napadl Brežněva

Zakázali mu létat, tak začal pít: Po hádce Gagarin…

Je to nejslavnějších 108 minut v historii kosmonautiky. Přesně před 61 lety, 12.dubna 1961, odstartoval na lodi…

 

iSport.cz

Dočkal káral ofenzivu: Při absencích a sestavě Slavie měl být výsledek lepší

Dočkal káral ofenzivu: Při absencích a sestavě…

On sám vyslal na branku Ondřeje Koláře jedovatou střelu zpoza vápna. Jenže ani Bořek Dočkal, ani další ofenzivní…

Šťastný střelec Holeš: Plním si sny. Bráchův křik dnes snad nevadil

Šťastný střelec Holeš: Plním si sny. Bráchův křik…

Když dal gól Arsenalu, jeho brácha slavil ve čtvrtek v jedenáct hodin večer tak hlasitě, až druhý den přilepil…

 

Reflex.cz

Vláda nechce vzdělané a kriticky myslící lidi, ale nevolníky do montoven, říká hospodářská historička

Vláda nechce vzdělané a kriticky myslící lidi, ale…

Přebujelý stát nezvládá své úkoly, vládnou nám nemehla. Covidový rok pohnul světem radikálním způsobem a pokud…

Karel Steigerwald: Vláda vydrží nebo ne. Už je to jedno

Karel Steigerwald: Vláda vydrží nebo ne. Už je to jedno

Co bude, občané? Vláda to doklepe do voleb. Nebo se udusí dřív? Ani úspěch v potlačování pandemie by ji…