Diskuse

Saab 9-3 (2003)

8.7.2008

Rád bych vám představil zástupce klasické švédské automobilové školy, SAAB 9-3. Můj kousek je již nový model, jeden z prvních, má naftový pohon, vcelku…

 

Saab 9_3 (DellFinn)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz

  • « 00 Reagovat !

    foto CtvrtSardel

    CtvrtSardel 10.07.08  15:43

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: turbokluk

    1.8T by byl i můj favorit nebýt těch problémů, které zmiňuješ :yes:
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.07.08  15:41

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: turbokluk

    tak vidis..ja sem taky narazil na auto co bylo pro me dobry a bylo v nafte.. ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto CtvrtSardel

    CtvrtSardel 10.07.08  15:41

    « Re: Re: turbokluk

    Mno předně 2.5 V6 TDI byly čtyři, přičemž do superbu se dávaly pouze dvě verze. 110kW, 114kW, 120kW a 132 kW. Tři slabší nikdy nepatřily mezi vyložene spolehlivé jednotky, 132 kW verze je chválena nejvíc z těchto, do superbu se bohužel nedostala. Narozdíl od 114kW a 120kW verze. Jak jsem řekl, nebyla to žádná velká výhra, ale dynamiku a kultivovanost (na naftu) to mělo. O čipu tvého superbu sem se nikde nedočetl, přehlédl jsem to nebo to v recenzi není? V tom případě se omlouvám, opravdu je rozdím jen 20kW. O to mi ale nešlo jak jsem psal. Benzínová 2.8 je na tom se spolehlivostí dle různých zdrojů velice dobře, dynamika je hodně slušná, byť často zabitá automatem, do kterého bych nešel ani já. 2.5 TDI by byl nejlepší motor, kdyby byl o něco povedenější. Mně osobně přijde 1.9 TDI na superba solidní, leč lehce podměrečná. Z hlediska ekonomiky provozu asi ideální, to je mi jasné, z jízdních vlastností už asi o kus méně, ale to je otázka osobních preferencí.
    Jen k té 2.8, přečti si recenzi uživatele BOKY(a nějaké číslo myslím), má tady právě superba s 2.8, možná by ses divil... ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

    TurboKluk(smazat hodnoceni) 10.07.08  15:36

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: turbokluk

    taky mam radsi benzin a ver mi kdyby s superbech motor 1,8T nemel problem s elektronikou motoru urcite by mi bil pod kapotoou
  • « 00 Reagovat !

    foto CtvrtSardel

    CtvrtSardel 10.07.08  15:33

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: turbokluk

    Tuhle otázku jsem někdy čekal ;-) U mě k tomu došlo tak, že sem narazil na auto, které bylo ve velice dobrém stavu, ale mělo naftu. Takže jsem měl dilema, jestli hledat něco benzínového dál s nejistotou stejně dobrého technického stavu nebo sáhnout po naftě. Jak vidno sáhl jsem po jistotě místo místo holuba na střeše ;-)
    Aby to nevyznělo špatně, já nejsem odpůrce nafty jako takové. Jen v mnoha vozech si lépe představím benzín, který mám i osobně radši. Včetně toho superba třeba.
  • « 00 Reagovat !

    foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

    TurboKluk(smazat hodnoceni) 10.07.08  15:20

    « Re: turbokluk

    v6 tdi byly dve slabsi a silnejsi a muj motor ma s chipem 122kw takže rozdil je 20kw.
    Tak v6 tdi ti nevoni jsou to slabsi a potuchovejsi verze a ruku na srdce kdo by si koupil nebo investoval do třilitru ktery ma vykon jen 140kw ja teda ne.
    Newim mi se proste do supa zda 1,9tdi idealni nebo 2,5tdi ale v6 v benzinu bych si asi fakt nekoupil, nehlede na to ze spousta z nich ma automat takže ti to jeste ubere kone
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.07.08  15:14

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: turbokluk

    a proto sam v nafte jezdis?to sem se vlastne chtel zeptat a zapomnel sem na to..
  • « 00 Reagovat !

    foto simon-sez

    simon_sez 10.07.08  15:06

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: turbokluk

    hodnotenie sa bude asi riesit vzdy... aby sa nikto nestazoval, tak davam len desiatky, preto som oznamkoval asi 3 auta ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto CtvrtSardel

    CtvrtSardel 10.07.08  14:32

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: turbokluk

    I za V6 TDI bych Ti dal nejspíš 10...to ale taky není v superbu žádná výhra, jsou to ty slabší a poruchovější verze ;-\
    U té 2.8 podlě mě nejde ani tak o ten výkon a 20kW rozdíl (i když 96 oproti 142kW mi pořád tak nějak dává rozdíl 46 kW ;-) ), ale o kultivovanost tohoto motoru hodící se k charakteru vozu. Nemluvě o plynulosti nástupu a přísunu síly. Ale jak už jsem psal Slobymu, chápu důvody, které vedou k upřednostnění nafty, i když můj názor je jiný. ;-) :yes:
  • « 00 Reagovat !

    foto CtvrtSardel

    CtvrtSardel 10.07.08  14:26

    « Re: Jo sraabci.

    Pravda, saab má hodně originální interiér, který se s dobou moc nemění. Asi jako 911 zvenku ;-) Vždy lehká modernizace, aby se neřeklo, ale pořád je to hodně podobné těm opravdu starým saabům. Taky cesta. A mě se líbí. Jsem rád, že tobě taky! ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

    TurboKluk(smazat hodnoceni) 10.07.08  14:23

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: turbokluk

    Ja si kvuli devitce nestěžuju jen mě občas zajima duvod a jestli ten ktery me hodnotil bere to hodnoceni rozumne a neco o tom aute vi nebo mi jen napise "dal jsem 9 protožer namam rad skodovky", no to je duvod jak cip.
    Beru nemas rad diesly v superbu bys radsi videl silny benzin, no to ja taky ale kvuli 20kw si kupovat zastaralou 2,8 od audi se mi nezdalo ekonomicke.Ale to je moje věc. dik za objasneni :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto Chobot

    Chobot 10.07.08  14:18

    « Jo sraabci.

    Sraabci byly vždy taková trochu jiná auta. Asi ten původ v letadlech,ale já pro ně mam slabost, takže je to za plnej. Docela mi překvapilo že furt drží ten ´kokpit´ stejný i na takhle ´nových´ autech. To se moc nevidí-i BMWs od toho docela dost ustoupily. Na dokonalosti holt neni co měnit(i když je fakt že ty tlačítka dnes už vypadají trochu divně).
  • « 00 Reagovat !

    foto CtvrtSardel

    CtvrtSardel 10.07.08  14:05

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: turbokluk

    No tak to tiše závidím, Géčkový kupé je nádherný, navíc s tím motorem, to musel být opravdu klenot :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.07.08  14:00

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: turbokluk

    jj bylo to gecko od bertone..ta moje byla dotazena z nemecka takze byla v plny polni.. cervena kuze,klima,PC,podvozek,sibr atd..byla taky cerna ;-) tenkrat sem to kupoval hlavne kvuli motoru,z interieru sem moc unesenej nebyl ale bylo mi to jedno..zachranovala to ta kuze..a hlavne 195 koni v aute ktere vazi neco kolem 1200 kilo,bomba..jj,presne to sme s tim cayennem delali :yes: >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto CtvrtSardel

    CtvrtSardel 10.07.08  13:54

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: turbokluk

    Nj, když ti nezůstaly ani fotky, to je takový blbý a navíc s takovým koncem, to je škoda :-( Teď na to koukám co píšeš, to byla Astra G v kupé??? No ty jo, to je nádhera :-) Já nějak pochopil že to bylo nové GTCčko, i když to je taky hodně povedený! Kupé od G bylo skoro mistrovské dílo Bertoneho, ta se mi hodně líbila. Měla ale trochu zastaralý interiér mi přišlo. Ostatně jako celá G ;-\ Zvenku ale nádhera, to mě mrzí, že skončila, jak říkáš :-(
    Cayennem Turbo bych se taky nechal svézt ;-) Ten zvuk a zátah jsem viděl občas na křižovatkách, kdy to majitel zadup, Cayenne si sednul na zadek a z řevem zmizel...působivé, velmi působivé... ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.07.08  13:48

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: turbokluk

    nevim no,uz to auto pres rok nemam a prijde mi to takovy blby,ani fotky zadny mi nezustali..hlavne me nastvalo ze sem to auto prodal nakymu klukovi co byl hroznej nadsenec a mel radost ze konecne sehnal kupe 2.0 turbo a za dva mesice sem to auto videl stat v bazaru s trefenym cumakem... :-( takze se k tomu ani nechci moc vracet..jinak s tim porschem mas pravdu..a ani ja nejsem ani potencialni zakaznik.. >:D i kdyz minuly tyden me kamarad svez v cayennu turbo(starsi,450 ps) a musim rict ze to je opravdu pecka,uplne sem cejtil jak se mi stahuje zaludek kdyz na to slapnul.. :yes:
  • « 00 Reagovat !

    foto CtvrtSardel

    CtvrtSardel 10.07.08  13:44

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: turbokluk

    Jojo, věčné téma. Někteří na něm až neuvěřitelně lpí a horší známky berou skoro jako urážku na cti. Také si na hodnocení Švéda nezakládám, byť k němu mám dobrý vztah. Překvapuje mě ale, že má pořád tak vysoké hodnocení, když hodnotím alespoň trochu kriticky...
  • « 00 Reagovat !

    foto CtvrtSardel

    CtvrtSardel 10.07.08  13:40

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: turbokluk

    Joo, s 1.8 TSI by to byla bomba :-) Nedáš sem někdy recenzi na toho Opela? 2.0T by určitě hodně lidí ocenilo, včetně mě... ;-) Astra je hodně hezký auto...Cayenne opravdu táhne prodeje Porsche, vždyť ho taky ekonomicky zachránil před pár lety. Neprodává se vůbec špatně, ale asi chtějí ve Stuttgartu ještě víc...Osobně bych proti naftě v Cayennu nic neměl, pokud by to měla být alternativa k těm silným benzínovým motorům, které se tam dávají. Docela nedávno byl ale článek na NEWS, že tam chtějí nacpat 3.0TDI a to podle mě není motor hodný Porsche. Mnohem lépe by se k charakteru Porsche a SUV zároveň hodila 4.2 TDI, i když by byla hodně těžká. Nebo vyvinout 3.0TDI Twinturbo. Ani jedno se ale asi konat nebude. Tak uvidíme. Naštěstí mě tohle osobně trápit nemusí, protože nejsem zdaleka ani potenciální kupec Cayennu ;-) >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto Special-line

    Special-line 10.07.08  13:40

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: turbokluk

    Hodnocení o něm jsou tady stálé diskuze. Já si na něm nezakládám a sem úplně happy. Stejně mám auta přehodnocený a vlastně jsem radši když mi někdo něco napíše do diskuze ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.07.08  13:29

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: turbokluk

    to auto bylo za dobry penize a potreboval sem ho rychle..kdybych si mohl sam vybrat tak bych si poridil,1.8TFSI,coz si myslim ze je dobrej kompromis(spotreba,vykon,nakej zvuk)...samozrejme nehodlam do konce zivota jezdit v dieselu,ale zatim sem spokojen..s tou R8 naprosto souhlasim..a na otazku cayenna me ani nenapadlo se podivat z tohodle uhlu abych rekl pravdu..asi na tom neco bude i kdyz si nemyslim ze by se zrovna cayenne prodaval spatne..dokonce mam pocit,ze se prodava nejvic ze vsech porsche..ale asi by hodne potencialnich zakazniku ocenilo kdyby se to delalo v nafte..
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele




Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…