Diskuse

Saab 9-3 (2003)

8.7.2008

Rád bych vám představil zástupce klasické švédské automobilové školy, SAAB 9-3. Můj kousek je již nový model, jeden z prvních, má naftový pohon, vcelku…

 

Saab 9_3 (DellFinn)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto Filip-

    Filip . 09.07.2008  08:08

    Parada

    WoW je to fakt krasne auto moznoaj nase buduce :-) Saab ma velmi pekny dizajn a je to bezpecne auto nech sluzi ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.07.2008  08:54

    naprava

    mame doma 9-3 MY01 s timhle dieselem a problemy s napravou pod tihou motoru nejsou zadne...a to uz jsem nejake ty diry proletel;)
    jinak krasne auto! :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto CtvrtSardel

      CtvrtSardel 09.07.2008  15:37

      « Re: naprava

      To rád slyším, snad s tím žádné problémy nebudou...pocitově ale je to na předek hodně těžké ;-\
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 09.07.2008  18:20

        « Re: Re: naprava

        to bohuzel je...pri rychlem prujezdu zatacek to je citit hodne, to mate pravdu ;-\
  • 00 Reagovat !

    foto Paulie001

    Paulie001 09.07.2008  09:42

    Pěkné

    Tyhle auta se mi vždycky líbily, bohužel ta palubní deska, tvar i to natočení směrem k řidiči je super, ale ty archaicky vypadající tlačítka už tak báječné nejsou :-(. Jinak recenze moc pěkná a fotky taky. jen za auto 9b kvůli té palubce ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto CtvrtSardel

      CtvrtSardel 09.07.2008  15:38

      « Re: Pěkné

      Ty tlačítka nevypadají v reálu nijak špatně, interiér působí celistvým dojmem a hlavne dojmem, že sedím v Saabu ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.07.2008  17:02

    jeden z poslednich...

    ...peknych saabu..tohle je moc peknej kousek,ty novy uz se mi vubec nelibej..a co se tyce tech "archaickych" tlacitek v interieru jak tu nekdo psal,tak mi to neprijde tak hrozne,spis to k saabu patri..
  • 00 Reagovat !

    foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

    TurboKluk(smazat hodnoceni) 09.07.2008  22:06

    turbokluk

    prosim te body za auto jsou věc kterou vetššinou neřeším ale mohl bys mi napsat proč jsi mi dal 9, ne že by to bylo malo
    • 00 Reagovat !

      foto CtvrtSardel

      CtvrtSardel 09.07.2008  22:08

      « Re: turbokluk

      U oktávky nebo u superba? Nebo u obojího?
      • 00 Reagovat !

        foto CtvrtSardel

        CtvrtSardel 09.07.2008  22:28

        « Re: Re: turbokluk

        Tak asi u obojího. Začnu u Superba. Jeden bodík Ti chybí za to, že to je jen 1.9 TDi, kdyby si měl 2.8 a třeba barvu, která se mně osobně líbí víc, dám za Superba klidně 10. V tomhle případě ale ne, nezlob se. U Oktávky bodík nechybí, za oktávky dávám obvykle 8, prostě mi nesednou svým vzezřením a tím, že jich je víc než much...u tebe jsem dal devět za super motor a výbavu. škoda těch fotek, ale další už asi nepořídíš viď ;-\
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 10.07.2008  12:36

          « Re: Re: Re: turbokluk

          mam stejnou otazku?proc mam i ja devet?
          • 00 Reagovat !

            foto Kubyyyk

            Kubyyyk 10.07.2008  12:53

            « Re: Re: Re: Re: turbokluk

            Hoši klid, já mám jen 7 :-|
            • 00 Reagovat !

              foto CtvrtSardel

              CtvrtSardel 10.07.2008  13:06

              « Re: Re: Re: Re: Re: turbokluk

              Taky chceš vysvětlení? :-) Nebo to bereš sportovně a uznáváš, že 7 za nikterak výjimečnou Ibizu je adekvátních? (já teď ale uznávám, že tohle by mě velice překvapilo ;-) )
          • 00 Reagovat !

            foto CtvrtSardel

            CtvrtSardel 10.07.2008  13:04

            « Re: Re: Re: Re: turbokluk

            Tahle otázka mi připadá, jako by sis stěžoval...Pořád opakuji, že hodnocení 9 z 10 bodové stupnice je velice velice dobré ;-)
            Mám na tebe jednu protiotázku - Nepřijde ti to auto příliš černé? ;-) Mě docela jo, ale je to spíš drobnost, za to rozhodně 9 není. 9 je za interiér Leonu. Leon se mi sám o sobě zvenku moc líbí, ten WTCC pakec nebo jak si psal, že se to jmenuje, působí opravdu velice dravě. Interiér a hlavně Středový panel mi ale v Leonu opravdu vadí. Možná tobě ne, mě ale jo. Jako že zvenku bych do Leona rozhodně šel, kdybych hledal auto jeho velikosti a zaměření, zevnitř by mě ale snad odradil ;-\ Tak hlavně proto. Malá drobnost k tomuhle je ještě to, že máš sportovně vyhlížející auto, ale pod kapotou naftu, byť je dost silná a i jinak dobrá. Tohle spojení je mně osobně proti srsti a sehrálo to malou roli. Chápu tvůj důvod pro výměnu 2.0 Turbo od Opelu za 2.0TDI, ale já osobně mám jiný názor.
            Stačí takhle? Jestli se cítíš poškozen, mrzí mě to, ale to hodnocení vyjadřuje můj osobní názor a od toho tu je, ne?
            Jestli Tě to nějak uklidní, 10 za auto jsem dal velice málo autům, jen těm, která mě vyloženě zaujala nebo těm, která jsou sama o sobě špičková.
            Tzv. desítkování tady na serveru mi leze krkem, pohybuju se tu již nějaký čas, i když auto jsem sem dal až teď...a některé věci mě tu nepřestanou udivovat. To ale není narážka na tebe ;-) Přeju ať ti Leon dělá jen radost a slouží spoustu šťastných kilometrů! :yes:
            • 00 Reagovat !

              foto Hawke

              Hawke 10.07.2008  13:13

              « Re: Re: Re: Re: Re: turbokluk

              Chlapi, nevim proč si stěžujete kvůli devítkám... Mam jich u všech aut v hodnocení plno a rozhodně si kvůli tomu nestěžuju. Ještě chápu tu šestku nebo sedmičku, ale devítka je dobrá. Jak řikam, mam jich plno.
              • 00 Reagovat !

                foto CtvrtSardel

                CtvrtSardel 10.07.2008  13:17

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: turbokluk

                To vypadá, že se konečně našel na MACZ alespoň jeden rozumný člověk :yes: To oceňuji! Možná že si ani ti, co dostali 9 nestěžovali, jen se ptali, je pravda, že do jejich diskuze jsem jim k tomu nic nenapsal. Pak je tedy vše v pořádku a rád vysvětlím. Kubík ale vypadá ublíženě, jestli se nemýlím, hi hi hi... ;-) I jemu rád vysvětlím, pokud o to bude stát. ;-)
                • 00 Reagovat !

                  foto Special-line

                  Special-line 10.07.2008  13:40

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: turbokluk

                  Hodnocení o něm jsou tady stálé diskuze. Já si na něm nezakládám a sem úplně happy. Stejně mám auta přehodnocený a vlastně jsem radši když mi někdo něco napíše do diskuze ;-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto CtvrtSardel

                    CtvrtSardel 10.07.2008  13:44

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: turbokluk

                    Jojo, věčné téma. Někteří na něm až neuvěřitelně lpí a horší známky berou skoro jako urážku na cti. Také si na hodnocení Švéda nezakládám, byť k němu mám dobrý vztah. Překvapuje mě ale, že má pořád tak vysoké hodnocení, když hodnotím alespoň trochu kriticky...
                    • 00 Reagovat !

                      foto simon-sez

                      simon_sez 10.07.2008  15:06

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: turbokluk

                      hodnotenie sa bude asi riesit vzdy... aby sa nikto nestazoval, tak davam len desiatky, preto som oznamkoval asi 3 auta ;-)
              • 00 Reagovat !

                foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

                TurboKluk(smazat hodnoceni) 10.07.2008  14:23

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: turbokluk

                Ja si kvuli devitce nestěžuju jen mě občas zajima duvod a jestli ten ktery me hodnotil bere to hodnoceni rozumne a neco o tom aute vi nebo mi jen napise "dal jsem 9 protožer namam rad skodovky", no to je duvod jak cip.
                Beru nemas rad diesly v superbu bys radsi videl silny benzin, no to ja taky ale kvuli 20kw si kupovat zastaralou 2,8 od audi se mi nezdalo ekonomicke.Ale to je moje věc. dik za objasneni :yes:
                • 00 Reagovat !

                  foto CtvrtSardel

                  CtvrtSardel 10.07.2008  14:32

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: turbokluk

                  I za V6 TDI bych Ti dal nejspíš 10...to ale taky není v superbu žádná výhra, jsou to ty slabší a poruchovější verze ;-\
                  U té 2.8 podlě mě nejde ani tak o ten výkon a 20kW rozdíl (i když 96 oproti 142kW mi pořád tak nějak dává rozdíl 46 kW ;-) ), ale o kultivovanost tohoto motoru hodící se k charakteru vozu. Nemluvě o plynulosti nástupu a přísunu síly. Ale jak už jsem psal Slobymu, chápu důvody, které vedou k upřednostnění nafty, i když můj názor je jiný. ;-) :yes:
                  • 00 Reagovat !

                    foto

                    "-- skrytý --" 10.07.2008  15:14

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: turbokluk

                    a proto sam v nafte jezdis?to sem se vlastne chtel zeptat a zapomnel sem na to..
                    • 00 Reagovat !

                      foto CtvrtSardel

                      CtvrtSardel 10.07.2008  15:33

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: turbokluk

                      Tuhle otázku jsem někdy čekal ;-) U mě k tomu došlo tak, že sem narazil na auto, které bylo ve velice dobrém stavu, ale mělo naftu. Takže jsem měl dilema, jestli hledat něco benzínového dál s nejistotou stejně dobrého technického stavu nebo sáhnout po naftě. Jak vidno sáhl jsem po jistotě místo místo holuba na střeše ;-)
                      Aby to nevyznělo špatně, já nejsem odpůrce nafty jako takové. Jen v mnoha vozech si lépe představím benzín, který mám i osobně radši. Včetně toho superba třeba.
                      • 00 Reagovat !

                        foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

                        TurboKluk(smazat hodnoceni) 10.07.2008  15:36

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: turbokluk

                        taky mam radsi benzin a ver mi kdyby s superbech motor 1,8T nemel problem s elektronikou motoru urcite by mi bil pod kapotoou
                        • 00 Reagovat !

                          foto CtvrtSardel

                          CtvrtSardel 10.07.2008  15:43

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: turbokluk

                          1.8T by byl i můj favorit nebýt těch problémů, které zmiňuješ :yes:
                          • 00 Reagovat !

                            foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

                            TurboKluk(smazat hodnoceni) 10.07.2008  21:12

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: turbokluk

                            No vidis nakonec se shodnem, a proto že 1,8 je na tom tak jak je jsem zvolil 1,9 ale zas musim uznam ze v6 v tdi s manualem by mi taky nevadila :yes:
                      • 00 Reagovat !

                        foto

                        "-- skrytý --" 10.07.2008  15:41

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: turbokluk

                        tak vidis..ja sem taky narazil na auto co bylo pro me dobry a bylo v nafte.. ;-)
                        • 00 Reagovat !

                          foto CtvrtSardel

                          CtvrtSardel 10.07.2008  15:48

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: turbokluk

                          Jasně, já to beru, důvody koupě plně chápu i ze zkušenosti své osobní ;-) Nehodnotíme tady ale důvody koupě, nýbrž auto jako celek. Nicméně mě nutíš k zamyšlení nad tím, jestli Ti opravdu nedát 10 za auto vzhledem k tomu, čemu všemu jsem dal 9ky... ;-\ Nechám si to projít hlavou, dovolíš-li ;-) Tou Astrou sis mě získal >:-[] :yes:
                          • 00 Reagovat !

                            foto

                            "-- skrytý --" 10.07.2008  17:40

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: turbokluk

                            dyt v klidu,bodovani neni smysl myho zivota,nicmene to urcite potesi.. ;-) :yes:
                            • 00 Reagovat !

                              foto CtvrtSardel

                              CtvrtSardel 10.07.2008  23:15

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: turbokluk

                              Přehodnotil jsem Tě na 10 ;-) Bude to spravedlivější...Jinak prosím ještě tomu kamarádovi vyřiď, že ten jeho Leon je už opravdu moc černý ;-) V noci ho přece nemůže najít! >:-[] :yes:
                              • 00 Reagovat !

                                foto

                                "-- skrytý --" 10.07.2008  23:40

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: turbokluk

                                >:D ,to se ti zda..ale vis jak cerna je dobra..co tim myslis ze ten muj je moc cernej?
                                • 00 Reagovat !

                                  foto CtvrtSardel

                                  CtvrtSardel 11.07.2008  00:08

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: turbokluk

                                  Ano, černá je elegantní a kevšemusehodící, ale čeho je moc... ;-) Tvůj Leon je ještě "v normě", kamarád ale má černá i kola a to už by před černým plátnem neviděl z auta opravdu vůbec nic... ;-) Působí to zvláštně. Jako že černá auta se mi obecně líbí, ale tohle už je asi moc.
                                  • 00 Reagovat !

                                    foto

                                    "-- skrytý --" 11.07.2008  08:22

                                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: turbokluk

                                    aha takhle..no nevim no,me se to libi..ale vis jak sto lidi sto chuti.. ;-) :yes:
                  • 00 Reagovat !

                    foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

                    TurboKluk(smazat hodnoceni) 10.07.2008  15:20

                    « Re: turbokluk

                    v6 tdi byly dve slabsi a silnejsi a muj motor ma s chipem 122kw takže rozdil je 20kw.
                    Tak v6 tdi ti nevoni jsou to slabsi a potuchovejsi verze a ruku na srdce kdo by si koupil nebo investoval do třilitru ktery ma vykon jen 140kw ja teda ne.
                    Newim mi se proste do supa zda 1,9tdi idealni nebo 2,5tdi ale v6 v benzinu bych si asi fakt nekoupil, nehlede na to ze spousta z nich ma automat takže ti to jeste ubere kone
                    • 00 Reagovat !

                      foto CtvrtSardel

                      CtvrtSardel 10.07.2008  15:41

                      « Re: Re: turbokluk

                      Mno předně 2.5 V6 TDI byly čtyři, přičemž do superbu se dávaly pouze dvě verze. 110kW, 114kW, 120kW a 132 kW. Tři slabší nikdy nepatřily mezi vyložene spolehlivé jednotky, 132 kW verze je chválena nejvíc z těchto, do superbu se bohužel nedostala. Narozdíl od 114kW a 120kW verze. Jak jsem řekl, nebyla to žádná velká výhra, ale dynamiku a kultivovanost (na naftu) to mělo. O čipu tvého superbu sem se nikde nedočetl, přehlédl jsem to nebo to v recenzi není? V tom případě se omlouvám, opravdu je rozdím jen 20kW. O to mi ale nešlo jak jsem psal. Benzínová 2.8 je na tom se spolehlivostí dle různých zdrojů velice dobře, dynamika je hodně slušná, byť často zabitá automatem, do kterého bych nešel ani já. 2.5 TDI by byl nejlepší motor, kdyby byl o něco povedenější. Mně osobně přijde 1.9 TDI na superba solidní, leč lehce podměrečná. Z hlediska ekonomiky provozu asi ideální, to je mi jasné, z jízdních vlastností už asi o kus méně, ale to je otázka osobních preferencí.
                      Jen k té 2.8, přečti si recenzi uživatele BOKY(a nějaké číslo myslím), má tady právě superba s 2.8, možná by ses divil... ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto

              "-- skrytý --" 10.07.2008  13:17

              « Re: Re: Re: Re: Re: turbokluk

              ja se vubec neurazim,nejsem ten typ.. ;-) kdyz mi nekdo poda rozumny vysvetleni nebo argument tak v tom nevidim problem.. jenom sem se ptal ze zvedavosti..ver mi ze ja bych si mile rad poridil cupru ktera ma 2.0tfsi,ale bohuzel nemam proste na to to uzivit,neco s tim autem najezdim a kamarad co ma cupru se pod 15 nedostane..ja jezdim za 7,to je prece sakra rozdil..a na sportovne vyhlizejicim(zduraznuji vyhlizejicim,ne sportovnim) aute s naftou nevidim nic spatneho..kdyz audi chce dat do R8 nebo porsche do cayenna kamna to uz je neco jinyho... ;-\
              • 00 Reagovat !

                foto CtvrtSardel

                CtvrtSardel 10.07.2008  13:23

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: turbokluk

                To jsem rád, že si v tomhle rozumíme! :yes: Další rozumný člověk, to rád vidím ;-) Jak jsem řekl, tvé důvody k přechodu na naftu chápu, leč sám bych to neudělal. Alespoň v případě toho Leonu. Tvůj názor a pohled na věc plně respektuju :yes: Co se R8 týče, tam nafta nepatří ani omylem, v případě Cayennu nastává rozpor mezi jeho původem (Porsche) a jeho zaměřením (SUV), protože do Porsche nafta taky jistě nepatří, kdežto v případě SUV je ale dosti žádoucí... ;-\
                • 00 Reagovat !

                  foto

                  "-- skrytý --" 10.07.2008  13:29

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: turbokluk

                  to auto bylo za dobry penize a potreboval sem ho rychle..kdybych si mohl sam vybrat tak bych si poridil,1.8TFSI,coz si myslim ze je dobrej kompromis(spotreba,vykon,nakej zvuk)...samozrejme nehodlam do konce zivota jezdit v dieselu,ale zatim sem spokojen..s tou R8 naprosto souhlasim..a na otazku cayenna me ani nenapadlo se podivat z tohodle uhlu abych rekl pravdu..asi na tom neco bude i kdyz si nemyslim ze by se zrovna cayenne prodaval spatne..dokonce mam pocit,ze se prodava nejvic ze vsech porsche..ale asi by hodne potencialnich zakazniku ocenilo kdyby se to delalo v nafte..
                  • 00 Reagovat !

                    foto CtvrtSardel

                    CtvrtSardel 10.07.2008  13:40

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: turbokluk

                    Joo, s 1.8 TSI by to byla bomba :-) Nedáš sem někdy recenzi na toho Opela? 2.0T by určitě hodně lidí ocenilo, včetně mě... ;-) Astra je hodně hezký auto...Cayenne opravdu táhne prodeje Porsche, vždyť ho taky ekonomicky zachránil před pár lety. Neprodává se vůbec špatně, ale asi chtějí ve Stuttgartu ještě víc...Osobně bych proti naftě v Cayennu nic neměl, pokud by to měla být alternativa k těm silným benzínovým motorům, které se tam dávají. Docela nedávno byl ale článek na NEWS, že tam chtějí nacpat 3.0TDI a to podle mě není motor hodný Porsche. Mnohem lépe by se k charakteru Porsche a SUV zároveň hodila 4.2 TDI, i když by byla hodně těžká. Nebo vyvinout 3.0TDI Twinturbo. Ani jedno se ale asi konat nebude. Tak uvidíme. Naštěstí mě tohle osobně trápit nemusí, protože nejsem zdaleka ani potenciální kupec Cayennu ;-) >:-[]
                    • 00 Reagovat !

                      foto

                      "-- skrytý --" 10.07.2008  13:48

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: turbokluk

                      nevim no,uz to auto pres rok nemam a prijde mi to takovy blby,ani fotky zadny mi nezustali..hlavne me nastvalo ze sem to auto prodal nakymu klukovi co byl hroznej nadsenec a mel radost ze konecne sehnal kupe 2.0 turbo a za dva mesice sem to auto videl stat v bazaru s trefenym cumakem... :-( takze se k tomu ani nechci moc vracet..jinak s tim porschem mas pravdu..a ani ja nejsem ani potencialni zakaznik.. >:D i kdyz minuly tyden me kamarad svez v cayennu turbo(starsi,450 ps) a musim rict ze to je opravdu pecka,uplne sem cejtil jak se mi stahuje zaludek kdyz na to slapnul.. :yes:
                      • 00 Reagovat !

                        foto CtvrtSardel

                        CtvrtSardel 10.07.2008  13:54

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: turbokluk

                        Nj, když ti nezůstaly ani fotky, to je takový blbý a navíc s takovým koncem, to je škoda :-( Teď na to koukám co píšeš, to byla Astra G v kupé??? No ty jo, to je nádhera :-) Já nějak pochopil že to bylo nové GTCčko, i když to je taky hodně povedený! Kupé od G bylo skoro mistrovské dílo Bertoneho, ta se mi hodně líbila. Měla ale trochu zastaralý interiér mi přišlo. Ostatně jako celá G ;-\ Zvenku ale nádhera, to mě mrzí, že skončila, jak říkáš :-(
                        Cayennem Turbo bych se taky nechal svézt ;-) Ten zvuk a zátah jsem viděl občas na křižovatkách, kdy to majitel zadup, Cayenne si sednul na zadek a z řevem zmizel...působivé, velmi působivé... ;-)
                        • 00 Reagovat !

                          foto

                          "-- skrytý --" 10.07.2008  14:00

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: turbokluk

                          jj bylo to gecko od bertone..ta moje byla dotazena z nemecka takze byla v plny polni.. cervena kuze,klima,PC,podvozek,sibr atd..byla taky cerna ;-) tenkrat sem to kupoval hlavne kvuli motoru,z interieru sem moc unesenej nebyl ale bylo mi to jedno..zachranovala to ta kuze..a hlavne 195 koni v aute ktere vazi neco kolem 1200 kilo,bomba..jj,presne to sme s tim cayennem delali :yes: >:D
                          • 00 Reagovat !

                            foto CtvrtSardel

                            CtvrtSardel 10.07.2008  14:05

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: turbokluk

                            No tak to tiše závidím, Géčkový kupé je nádherný, navíc s tím motorem, to musel být opravdu klenot :-)
  • 00 Reagovat !

    foto Chobot

    Chobot 10.07.2008  14:18

    Jo sraabci.

    Sraabci byly vždy taková trochu jiná auta. Asi ten původ v letadlech,ale já pro ně mam slabost, takže je to za plnej. Docela mi překvapilo že furt drží ten ´kokpit´ stejný i na takhle ´nových´ autech. To se moc nevidí-i BMWs od toho docela dost ustoupily. Na dokonalosti holt neni co měnit(i když je fakt že ty tlačítka dnes už vypadají trochu divně).
    • 00 Reagovat !

      foto CtvrtSardel

      CtvrtSardel 10.07.2008  14:26

      « Re: Jo sraabci.

      Pravda, saab má hodně originální interiér, který se s dobou moc nemění. Asi jako 911 zvenku ;-) Vždy lehká modernizace, aby se neřeklo, ale pořád je to hodně podobné těm opravdu starým saabům. Taky cesta. A mě se líbí. Jsem rád, že tobě taky! ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto element5

    element5 07.07.2009  10:50

    Hodnocení

    Teda chlape, koukám, že máš odvahu a po delší době ses zase pustil do hodnocení s využitím bodů, které se nemusí (a nebudou) každému zamlouvat. Nemysli si, že nesouhlasím, ale tvé argumenty ztrácí objektivitu ve světle toho, že sám sedláš Saab s motorem ... TiD. ;-)

    PS: Vím, žes to v diskuzi vysvětloval, ale myslíš, že ostatní měli pro koupi dieslových modelů jiné důvody než ty? Nehledě na to, že do takového BMW patří diesel spíš než do Saaba.
    • 00 Reagovat !

      foto CtvrtSardel

      CtvrtSardel 07.07.2009  10:54

      « Re: Hodnocení

      Jak už jsem zde psal dříve, hodlám využívat i jiné body než 10. Nevím na které auto konkrétně teď narážíš, asi tu 116d? Upřímně řečeno 8 bych dal i 116i, jestli ti jde o tohle, chápu sice, že něco musí plnit úlohu základní motorizace, nicméně BMW má myslím na víc.
      • 00 Reagovat !

        foto element5

        element5 07.07.2009  11:06

        « Re: Re: Hodnocení

        V původním příspěvku jsem měl rozepsané i PPS, ale pak jsem ho smazal, protože mi připadalo zbytečné. :-) Tedy ještě jednou... Tvé hodnocení nenapadám, ale souhlasím s ním - v některých případech bych byl možná ještě přísnější.
        • 00 Reagovat !

          foto CtvrtSardel

          CtvrtSardel 07.07.2009  11:22

          « Re: Re: Re: Hodnocení

          Ano, já to chápu, jen jsem ti to chtěl vysvětlit důkladněji ;-) Někdy mám také chuť být opravdu přísný, ale asi jsem příliš mírumilovný na to, dělat tady takhle zle ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto CtvrtSardel

      CtvrtSardel 07.07.2009  10:58

      « Re: Hodnocení

      Navíc, a to už jsem tu myslím také jednou vysvětloval, kdyby hodnocení kohokoliv se tu odvíjelo od toho, co sedlá, musel by např Smike dávat za auta známky většinou 1-5, zatímco majitelé např felicií pouze a jenom 10.
      Což je samozřejmě hloupost. To doufám uznáš. Je pak na objektivitě každého z nás, nakolik je schopen odpoutat se od závisti, zášti, nenávisti, averzi, a dalších vlastností, které pociťuje ať už vůči konkrétnímu uživateli nebo značce či modelu.
      Nemyslím si tedy, že kdokoli hodnotí, měl by se nejdříve podívat na své auto a až pak hodnotit, to je vážně hloupost. Z principu. :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto element5

        element5 07.07.2009  11:09

        « Re: Re: Hodnocení

        Nechci abys (aby kdokoliv) hodnotil na základě svého auta, jen jsem psal, že nerozumím tomu, proč sis koupil Saaba!!! s dieslem, když ti u jiných aut naftový pohon vadí.
        • 00 Reagovat !

          foto CtvrtSardel

          CtvrtSardel 07.07.2009  11:24

          « Re: Re: Re: Hodnocení

          Byla to tak trošku náhoda, narazil jsem na něho náhodou, když jsem koukal po jiném autě. Byl ve velice pěkném stavu, tak jsem ho vzal. I přesto, že bych do sebe nikdy předtím neřekl, že si někdy koupím Saaba, navíc v naftě :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.09.2009  17:28

    saab v dieslu

    jak se ti jezdi s tim dieslem? je to fakt takovy rozdil? ja nejsem dogmatik a pokud by to nebylo na ukor spolehlivosti a pokud je to dostatecne potichu a bez vibraci, sel bych do toho. je rozdil jestli jedu 1000 km za 4t nebo za 2,5t...
    jo a to navykove zrychleni, to asi u tid pada, ne?
  • 00 Reagovat !

    foto ReznikCZE

    ReznikCZE 21.10.2010  11:42

    Zdravíčko

    Tak na základě hodnocenení tě teda budu hodnotit taky ale napíšu svůj postoj
    Prvně musím ale říct že jsem s vozem nejel ;-\

    Auto si mmyslím že si zaslouží 7-8 b na základě toho že je to překapotovaná Vectra ale osobnost se Gripenu nedá upřít. S kvalitou interiéru bych dost byl opatrný. Zpracování docela jde(co jsem viděl), lícuje slušně ale kvalita materiálu je ehm nebudu psát na jaké úrovni ale škrty se tu dost podepsaly. Krom techniky je to originální auto za mne +. Nebudu říkat zda je motor "ten pravý" či ne ale (já bych volil diesel, protože musím - firma) benzinové turbomotory jsou na papíře a z doslechu super +, a 4x4+ (i když to neplatí o tvé verzi) takže 8b za auto. Určitě je to skok z 406

    Recenze: 10 auto máš rád, zápory v recenzi nějaké jsou. Možná chybí pár věcí ale asi to není nejdůležitější jinak hezký :-). . .mimochodem "Nightpanel" mám taky a můj předchůdce též ;-)

    Fotky: 9 to je za počet

    Niméně ať se automobilce Saab pod novým majitelem klidně spí a Tvůj Gripen ať lítá a dělá radost :-)
  • 00 Reagovat !

    foto ManInBlack

    ManInBlack 02.05.2011  17:02

    Vyjádření Saabisty

    Ty v tom autě jíš? Já "seřval" kamarádku i když si jen zkusila otevřít minerálku (černá kůže). Ale tak každej jsme nějakej :-)
    Jinak auto pěkný. Ale mně víc vzhledově i finančně vyhovovala 9-5, tak jsem si koupil tu. Správný Saab má být ale s benzínem, proto, až sem dám tu svoji, ti dám za 9, ale co jsem koukal do diskuse, tak ty mě pochopíš ;-)
    Saab si designově zachovává stále svůj jazyk a styl "evoluce místo revoluce" a i u nové 9-5 můžeš najít prvky evoluce ze starších modelů (9-5 i 9-3).
    • 00 Reagovat !

      foto somalec

      somalec 27.05.2011  09:40

      « Re: Vyjádření Saabisty

      Musím saabíka pochválit, škoda, že se nedělal taky v coupe jako předchůdce, protože toho hledám já.
      Jinak moc pěkný, jen na ten motor, ale tak trága to není, takže za 10.
      • 00 Reagovat !

        foto ManInBlack

        ManInBlack 01.06.2011  16:58

        « Re: Vyjádření Saabisty

        jj, je to škoda. Jediné, co je trochu stylem coupe je jen kabriolet. Ale nová 9-3 od Castrioty by měla být hned od začátku prý i ve verzi coupe :-) Ale bohužel nejdřív až na přelomu 2012/2013.
  • 00 Reagovat !

    foto OkreskyLover

    OkreskyLover 09.06.2011  12:43

    SKANDINÁVSKÁ TURBA

    Děcka, jak Saab, tak jedině 2.3T, 2.8T, případně 3.0T. Vždyť to ani nemůže jet, jak je to těžké.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele




Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…