Diskuse

Renault Clio (2012)

2.1.2014

Dobrý den milí čtenáři. Nejdříve Vás chci u mé recenze přivítat. Není to recenze na žádný žádný vůz, který by Vás mohl donutit k pokleknutí na kolena.…

 

Renault Clio (Clier)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz

  • « 00 Reagovat !

    foto lamal

    lamal 05.01.14  21:39

    « Re: Re: clio

    - ten cely zaciatok o cliu a rozdiely motorov 1,2 si rovno zmaz lebo si zas mimo.... pokial neprisiel novy motor 1,2 tce ten ktory popisujes tak v cliu /2? neviem presne/ a 3 a twingu GT bola varianta 1,2 tce en.wikipedia.org/wiki/Renault_D-Type_eng… cekni si kod motora D4FT

    v novom cliu 4 a faceliftovanom megane su oba motory 1,2 tce energy tj novy motor poslednej generacie, takze ako som pisal ak clio 4 berie 7 tak megan v ktorom je tento motor naladeny na vacsie hodnoty /opat si to radsej over/ bude brat kludne 8 v priemere... sedliacka uvaha

    pome dalej

    - ´Je mi v podstatě jedno, co tě mrzí a co ne .....´ jasne tebe je secko jedno >:D jako ty mas nejaky test kde sa pri JAZDE S MAX VYUZIVANIM POTENCIALU
  • « 00 Reagovat !

    foto Ronault-

    Ronault. 05.01.14  21:28

    « Re: Re: Re: Re: Re: Clio srovnání

    Když teda přiznáš chybu, tak proč tedy nepřiznáš, jestli jsi jel Octavii 1,4 TSI nebo nejel :-O To je takový problém? Já přiznávám, že Octavii 1,4 TSI jsem nejel, jel jsem s tím motorem jen Golfa VI, ale ne tolik abych mohl prohlásit cokoliv o jeho spotřebě krom toho, že na 250 km ve čtyřech lidech z toho 80% dálnice ve 130 km/h udělal průměr něco málo pod 7l/100km. Pro realitu se mrknu opět na... spritmonitor.

    Já tady vůbec nejančím ohledně Renaultů, ale obecně nemám rád, když si někdo vymýšlí a lže, viz mé zastávání se i VW. Samozřejmě o nich nejčastěji, neb jich mám docela hodně projetých a mám nějaké znalosti, proto se do diskuzí o BMW nebo M-B zásadně nepouštím, jestli sis někdy všiml ;-)

    A "vole" si používej na pražáky, nebo na slováky, když si chceš z čechů udělat jakože legraci, tady na Moravě bys vypadal jako blbec... to jen rada do života ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto lamal

    lamal 05.01.14  21:20

    « Re: Re: Re: Re: Clio srovnání

    tak potom nie je o com pokial ty vies, ze som v octavii 1,4 tsi nejel, co ti budem vykladat, taketo nazory si robis o kadekom a potom to pouzivas ako jeden zo svojich ´dokazov´

    ja si chybu priznam bez problemu, kazdy sa obcas utne ja tiez neviem preco by som mal byt vynimka,,, a ani moje vedmosti ohladom aut nie su nejake vynimocne , vsak vidis sam ani neviem od kedy mercedes pouziva 7G tronic dvojspojku >:D

    ach RONAULT rad zakladas flame hlavne ked sa siahne na ronaulty a spotreby TCE + TSI pripadne ich zivotnost... stara pesnicka kto cita ten vie z coho tebe navieraju žilky >:D

    OK koncim vlakno, mííír vole ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto lamal

    lamal 05.01.14  21:11

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Clio srovnání

    Ja som si myslel, ze sa u mercedesu vzdy jedna o 2 spojku pokial ide o automat 7G... pozeram, ze to tak nie je, moj stryc ma GLK 250 CDI 4 matic a tam ma 7G 2 spojkovu a je to aj citit pri cuvani alebo rozbiehani obcas poskoci necitlive do predu ci do zadu.. nejak som to nemal odsledovane od ktoreho roku uz ide o 2 spojku :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Ronault-

    Ronault. 05.01.14  21:09

    « Re: Re: Re: Clio srovnání

    Ano, je to tady o důvěře, ale já důvěřuji více číslům spritmonitoru než lamalovi, který teda Octavii 1,4 TSI nejel ;-) Asi zním tím zvláštně, minimálně pro tebe, ale zůstanu u toho.

    Ty sis někde nějakou chybu přiznal? To bych rád viděl :-) :-O Ono je to pokaždé totéž, hlavně to tvé "měření" spotřeby už tady bylo několikrát.
  • « 00 Reagovat !

    foto lamal

    lamal 05.01.14  20:57

    « Re: Re: Clio srovnání


    no viac rozculeny vyzeras byt ty, stihol si nakydat špinky co najviac do prispevku ;-)

    palec hore pred tym bol na tvrdenie o prevodovke a to o ´tvojich dokazoch´ bolo zas o inom, tebe to vzdy treba vysvetlovat kus po kusku, mam dojem ze hladas v textoch len to co chces a potom si tam namiesas este par svojich ´dokazov´

    btw moj prispevok na ktory reagujes bol uplne o inom, pozri kam si sa dostal ty ...a potom kto je šašek

    ja som si svoj omyl priznal a myslim, ze to bolo bez hysterie az teraz sa ty tu snazis presviecat niekoho o hysterii, ale myslim, ze podla diskusie je jasne vidno kto podlieha hysterii a kto sem celu hysteriu dotiahol ako nejaku hmm... obranu ? takto sa branis ronaulte ?

    >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto Ronault-

    Ronault. 05.01.14  20:39

    « Re: Clio srovnání

    Aha, takže o řádek výše zvedáš palec k nebi, poté začneš hystečit, když najednou zjistíš, že nemáš pravdu, a reaguješ přesně opačně >:D

    Já tady píšu o svém kamarádovi, nepíšu nikde o tom, že je to běžný fakt, načež vznikne tvá reakce, ale když výše napíšu ničím nepodložený fakt, tak zvedneš palec >:D

    Kdybych se rozčiloval, tak bych napsal, že jsi pokrytec ;-) Tak napíšu jen to, že se uklidni nebo ti praskne žilka v horším případě, v lepším budeš za šaška, co si nevidí na špičku nosu ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Ronault-

    Ronault. 05.01.14  20:36

    « Re: clio

    Půjdu postupně po odstavcích.

    Už na začátku jsi tady sám psal, že 1,2 TCe v Cliu není tatáž, co v Meganu, najednou je to podle tebe jedno a dáváš je dohromady. Takže si to zopakujeme, 1,2 TCe v Meganu je komplet jiný motor proti Cliu, základní rozdíly, které budou v prospěch nižší spotřeby jsou přímé vstřikování, variabilní olejové čerpadlo, variabilní vodní čerpadlo, jiné pístní kroužky a celkově jiná stavba, nový 1,2 TCe má např. podčtvercovou stavbu. Je to jako bys řekl, 1,9 TDI z počátku 90. let bude mít stejnou spotřebu jako 1,9 TDI PD.
    Já dal jasný odkaz majitelů Clia s 1,2 TCe z spritmonitor.de a i majitelů meganu, evidentně jezdí dokonce za nižší spotřebu ve větším a těžším autě.

    Je mi v podstatě jedno, co tě mrzí a co ne. Jel jsi tu Octavii 1,4 TSI nebo nejel? Máš někde nějaký test, kde píšou, že při dynamické jízdě bere 15l/100km? Ano nebo ne?

    Já se chovám tak, že veškeré argumenty, za kterými si stojím a nejsou myšleny jako vtip nebo nadsázka, tak jsou něčím podložené, zkušeností, relevantním odkazem. Ten tvůj jekot ohledně DSG o něco níže raději nebudu komentovat, jestli jsi nepochopil spíše nadlehčený tón, tak je mi tě líto, pokud pochopil a používáš to jako argument, je mi tě ještě více líto.

    Ad videa? To myslíš vážně? Hodnotit spotřebu auta podle aktuální!!! spotřeby na dálnici ve 180 km/h >:D Bože, lamale, já ti teda ukážu vlastní fotku z mé fotogalerie, která tam je umístěna už dávno: [odkaz] A to je prosím v klesání - atmosférická jednašestka...
    a pozor, jestli chceš, udělám ti fotku s aktuální spotřebou 30l/100 km! to budeš koukat >:-[] A ty mě budeš vykládat, že nemám zkušenosti s turbobenzíny, když ty nedokážeš implementovat aktuální spotřebu pal. PC.
    Ještě jednou, nikoho nezajímá kolik ukazuje pal. PC aktuálně, na 10 km nebo 100 km, majitele vždy co se týče nákladů bude zajímat věší nájezd a na to je nejlepší sprotmonitor, kde se statistická chyba hodně změnšuje

    1,0 Ecoboost, 1,2 TSI a 1,2 TCe jsou konkurenti v malobjemových motorech, ať je uznáváš nebo neuznáváš, to jsou tvé osobní problémy, proto jsem ho zmínil a proto jsem ukázal jak jsou na tom v reálu spotřeby downsizingových motorů, které nahrazují atmosférické 1,6.

    Nikde jsem nepsal, že Megane měl nejlepší platformu, pokud ano, uveď kde. Psal jsem o testech nižší střední třídy v době, kdy Megane II byla novinkou (2002) a opakovaně vyhrála několik srovnávacích testů, včetně Autobildu. Nic více, pamatuji si to velmi dobře.

    Megana II jsem nikdy v garáži neměl, dokonce nemám ani jsem neměl downsizingový motor, v době, kdy probíhaly naše diskuze jsem měl atmosférický benzín, ale na rozdíl od tebe jsem si nemyslel, že je to nejlepší řešení na světě ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto honzamo

    honzamo 05.01.14  19:54

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Clio srovnání

    Mercedes byl vždy konzervativnější :-). I v současném éčku a céčku se drží hydrodynamiky. (ještě teda nevím, jaká je ta nová 9° převodovka v éčku, ale ta je jen u jednoho motoru). Ve starém áčku a béčku byly tuším roboty a CVT. První dvuspojku uvedli až loni s novým áčkem.

  • « 00 Reagovat !

    foto lamal

    lamal 05.01.14  19:45

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Clio srovnání

    mas pravdu 320cdi som si nejak nechtiac oznacil za 2,1 ... nestastne sa tu pletu cisla 320 u bmw je 2,0 a 320cdi je nieco ine uplne...ano 320cdi bude raketa oproti avensisu aj 320d bmw...

    Pokial je 7G ako tvrdis len menicovy automat bude mat sice vyssi vplyv na spotrebu ale bude trvacnejsia ako 2 spojky... som si myslel, ze v C bol 7g uz dvojspojka aj vo w203

    kazdopadne si daj na automaty bacha a to ze malo nejake E s viac ako 300tis km rovnake vlastnosti je normalne, jeho servisnu historiu ale nepoznas... navyse jazda po dialniciach je to najlepsie co moze byt pre motor...

    daj si cas vyskusaj si a uvidis, pokial kupis zachovaly kus pravdepodobne ti hrozia problemy so vstrekovacmi co este nie je taka tragedia pokial sa k tomu neprida cerpadlo, turbo, dvojhmota, automat... :-) som optimista >:D

    drzim palec
  • « 00 Reagovat !

    foto lamal

    lamal 05.01.14  19:35

    « Re: Re: Clio srovnání



    a kde mas dokaz ? toto su tie tvoje dokazy ?

    jeden muj kamarat panenko... no jo

    tebe to treba ukazat vzdy konkretne, ze diskusie sa obcas zakladaju aj na dovere a ja ti nemam dovod neverit tomu co pises...na zaklade toho co sledujem tvoje prispevky uz dlhsi cas
  • « 00 Reagovat !

    foto lamal

    lamal 05.01.14  19:29

    « Re: clio

    co sa tyka megane 1,2 [odkaz] spochybnit sa da vselico, ja nehovorim, ze toto je absolutne vypovedajuca hodnota, je to orientacne... zatial.. navyse aj sedliacka logika hovori, ze ked v cliu ide podla tvojich mega pravdivych udajov v priemere za 7 tak v tazsom megane kde je motor este viac vyhnany do vykonu to bude v pohode 8/100 ale nevadi ...

    mna docela mrzi tvoj automaticky pristup k diskutujucemu, jednak ma nepoznas a nepoznas ani moje dovody ci priority ale dovolis si tvrdit a pohrdat clovekom do tej miery, ze oznacis moju skusenost za vymysel, ako keby som ja ten, ktory si tu potrebuje nieco vymyslat aby teba presvedcil o niecom... ´´a dáváš fiktivní jízdu v Octavii 1,4 TSI, kterou jsi ani nejel, ale už stoprocentně víš, že pojede za 15l/100 km ´´ ako to ty mozes vediet, mam ti natocit nejaky specialny test aby som ta presvedcil ? ale jdi ty...

    tymto sa nelisis vobec od diskutujucich o ktorych aj ty sam urcite mas spatnu mienku a na tebe to z casu na cas vidno, ako sa chovas...

    k veci ano s octaviou 1,4 tsi na okreskach som sa viezol nie raz a okrem toho ze dostane odomna na pekac zerie vyrazne viacej a 15l podla palubaku nie je problem urobit priemer pri zabave na okreskach... ja to viem tak za 11-12max tiez podla palubaku... realita v mojom aute priblizne sedi, ci to jemu skutocne 15l berie to ti nepoviem

    fakt myslis, ze 1,4 t ma problem zozrat 15 litrov? vidno, ze na turbo benzinoch ASI nemas vela odjazdeneho iba vytahujes nejake priemerne hodnoty ludi co jazdia na spotrebu v beznom zivote a ti ked sa snazia a idu normalne ozaj chodia usporne to nikto netvrdi ze nie, aspon ja nie

    inak ako takto sa to ukazat neda: [odkaz]

    [odkaz]

    tam mas 2 priklady kedy TSI nemala problem sa dostat na 15 litrov a popravde na tom nie je nic divne

    ad 1,0 ecoboost co si s tym chcel povedat? niekde som ho tu vyzdvihol ? toto tvoje tvrdenie len potvrduje tvoju domnienku ze ja som vysadeny proti 1,2 tce a preto mas potrebu proti mne bojovat... si moc transparentny, 1,0 ecoboost ja osobne neuznavam tiez kvoli jeho vysledkom v spotrebe...

    ty sa casom sam vyfarbis aj v diskusii ako aj s tvojimi tvrdeniami ze megane 2 mal vo svojej dobe najlepsie jazdiacu podvozkovu platformu absolutne bez konkurencie a potom ti niekto pripomenul focus a siel si sa vyspat

    aka nahoda, ze tvoje tvrdenia sa zhodovali vzdy s tym co si mal v garazi
  • « 00 Reagovat !

    foto Ronault-

    Ronault. 05.01.14  19:09

    « Re: Clio srovnání

    Jeden můj kamarád koupil Octavii 1,8 TSI DSG Laurin a Klement s 180t km. Vozil jsem ho párkrát svým autem přes jízdomat a když jsem potřeboval zase vzít já, tak koukám heleme kdo má nové auto. V interiéru Octavka parádní, i motor a jízda... Asi za 3 týdny koukám, kdo se mi to přihlásil na jízdu... Motor v prd... naštěstí Škodovka se k tomu postavila zodpovědně a i po záruce vyměnila v podstatě půlku motoru ( i píst se měnil) zdarma... no a teď před vánoci zase koukám, kdo se mi to přihlásil... A DSG, jedna spojka na hadry, druhá už taky řádně ojetá. Nicméně i tentokrát se k tomu Škodovka postavila odpovědně, 40% zaplatila... ale i tak jde vidět, že mi tak trochu závidí nové auto >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto honzamo

    honzamo 05.01.14  18:58

    « Re: Re: Clio srovnání

    Na služebním VW Touran 1.4 TSi DSG se nám zatím sype jen motor :-D. DSG funguje skvěle. Ale má teprve necelých 100 000km, takže to možná ještě přijde .-)
  • « 00 Reagovat !

    foto honzamo

    honzamo 05.01.14  18:56

    « Re: Re: Re: Re: Re: Clio srovnání

    Jen si nejsem úplně jistý, jestli se bavíme o stejném motoru. Psal jsem, že mi nestačí 91kw diesel v Avensisu, ale myslím, že 320 CDI v céčku (165kw a 510Nm) oproti němu raketa bude. Ale ta spotřeba by vyšší byla. Stejně tak náklady na pojištění (dvoulitr vs třílitr). 220 CDI (110kw a 340Nm) už by o tolik rychlejší než Avensis nebyl. S tím BMW se chystám někde alespoň trochu projet, s e90 jsem jel jen bohužel se slabší benzínovou jako spolujezdec. Řídil jsem současnou 318d, ale ta už mi přišla slabá.

    Výběr ojetiny bude náročný, hlavně to neuspěchat a vezmu si na pomoc známého technika. S tím počítám a bude to chtít pevné nervy.

    Jinak 7G tronic co se dává do éčka a céčka není dvouspojka, ale klasický hydrodynamický měnič. Dvouspojku dává mercedes až do nového áčka a tuším že i béčka. Co se týká spolehlivosti, tak jsou převodovky Mercedesu docela chválené, u BMW informace nemám.

    Otec se o éčko stará pečlivě, je z roku 2008. Na krk mu šlape jen na dálnicích při cestách do Německa. Tam se dá v pohodě držet rychlost okolo 200km/h. Na okreskách působí éčko spíš uklidňujícím dojmem, takže k nějakému sportování a řezání zatáček nesvádí. Už jsem jel se stejnou generací éčka co mělo přes 300 000km (služební auto nějaké Německé firmy v Praze) a nepoznal jsem jediný rozdíl oproti otcovu. (Kromě toho, že bylo tvrdší protože nemělo vzduchový podvozek)

    Každopádně díky za všechny rady. Vím jak na tom trh s ojetinami v Čechách je.
    Pokud bych se rozhodl pro tu 320 CDI, tak by přicházel v úvahu asi jen dovoz z Německa, kde je výběr slušný. V čechách jsou teď v inzerci pouze dva kusy.

    Recenzi samozřejmě plánuju, ale ono to chce s autem tak půl roku jezdit, aby bylo o čem psát. Kdybych měl psát o všem s čím jsem najezdil pár tisíc kilometrů, tak tady budu mít článků docela dost >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto rmt

    rmt 05.01.14  18:53

    « Re: Re: Re: Re: Re: Barum polaris 3

    Jo to už jsme asi jednou řešili spolu ty pneu. Ja asi letos dojezdim tyhle no, ale vcera mi to zase v zatacce ujelo. Furt přemejslim jestli je mam nebo nemám vyměnit. Mám kormorán snowpro b2, na sněhu v pohodě no, ale to mokro je fakt špatný.
  • « 00 Reagovat !

    foto lamal

    lamal 05.01.14  18:45

    « Re: Re: Clio srovnání

    :yes:
  • « 00 Reagovat !

    foto lamal

    lamal 05.01.14  18:42

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Clio srovnání

    je neviem vole >:D

    kazdopadne v pohode, no pozri si niekedy spracovanie 3koveho golfu a mozna to tam uvidis...sice dizajnovo zastarale ale je to tank oproti meganu co sa tyka interieru a to iste hociaka honda alebo toyota a vela inych, frantik proste ma svojsky pristup k tomu aspon ja to tak vidim
  • « 00 Reagovat !

    foto Vaidimar

    Vaidimar 05.01.14  18:41

    « Re: Re: Re: Re: Barum polaris 3

    Bohužel to vycestování nebylo ve velké rychlosti, cca ve 30 proto i škody byly díky malé dopravě minimální (Disk a Prověrka geometrie a podvozku), prostě s časem směs ztrácí své parametry. O horších výchozích parametrech pneumatiky mluví i průměrné výsledky v testech viz např: [odkaz] a další. Neříkám, že to jsou šmejdy jen si nemyslím, že za oněch ušetřených 800 kč na sadě pneu (195-65 R 15) to riziko stojí a je možné koupit lepší pneumatiku bez toho, aby člověk musel vyhlásit osobní bankrot.
  • « 00 Reagovat !

    foto Ronault-

    Ronault. 05.01.14  18:39

    « Re: Clio srovnání

    Já ti přesně povím jak by jezdila se 7° DSG, prvních 200t km úžasně a pak by se DSG vysypalo >:-[] >:D ;-)
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…