Diskuse

Renault Clio (2012)

2.1.2014

Dobrý den milí čtenáři. Nejdříve Vás chci u mé recenze přivítat. Není to recenze na žádný žádný vůz, který by Vás mohl donutit k pokleknutí na kolena.…

 

Renault Clio (Clier)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz

  • « 00 Reagovat !

    foto lamal

    lamal 05.01.14  13:48

    « Re: Clio srovnání

    spotreba co uvadzas je na 1,6ku v malom lahkom aute tak akurat, mne tiez prislo, ze Clier uvadza trocha vyssie spotreby, pamatam si ze do nejakych 20 tisic km na 1,2je ukazoval palubak 7,5l dlhodobu z coho sme boli zhrozeny, ale prax ukazala, ze je to takmer o 1l menej ako ukazuje... teraz po 40 000km je dlhodoba spotreba 6,5l a to clio jazdi prevazne na kratke trasy po meste a v okoli mesta casto na studeny motor i ked je pravda, ze sa zohrieva velmi rychlo... ten palubak kazdopadne ukazuje viac a niekedy o dost... mimo mesto pri 80-90km/h ides bezpecne pod 5litrov na 1,2ke...

    to s tym, ze je clio pretacave obcas je jeho najvacsia pochvala, malo ktore auto v tejto triede to dokaze... ty mas tiez grand tour ?

    clio so standart svetlami svieti aj s obyc ziarovkami ozaj skvele, rozlozenie luca, jemny prechod aj sirka osvetlenia vozovky s tvarom lucov je spickova, tiez ma s tym prekvapilo... to taka kia ceed sa moze schovat aj ked je to OK auto, svetla sa na clio nechytaju

    za co sa to chystas vymenit, mas uz nejakych kandidatov na nastupcu clia ?
  • « 00 Reagovat !

    foto lamal

    lamal 05.01.14  13:36

    « Re: Re: Re: Re: clio

    v servise renault ti povedia, ze vela veci je normalnych... smozrejme to normalne nie je, cukanie na studeno byva u jazdeniek nevycerpatelna tema, kedy diagnostika nic nehlasi a ludia menia vsetko od viecok, cez kable, rozdelovace, vahy vzduchu, cidla, cistenie ci nastavovanie skrtiacich klapiek po nejake netesnosti v sani alebo vodu v nadrzi...

    u noveho auta, je to pravdepodobne spatne vyladeny software co je nedbalost a chyba vyrobcu...

    pokial nepomaha iny benzin ani vyssie oktany, tak skontroluj sviecky, za studena mozu robit trocha problemy i ked sa mi to nezda pokial tam mas to co predpisuje vyrobca... este jedna moznost je skusit aditivum do paliva... ano nie len do dieslakov ale i do benzninakov sa dava na zlepsenie kvalit paliva a viazanie vody... nebyvaju drahe a ked nepomoze tak neuskodi aspon cez zimu ´´precistis trubky´´ :-)

    od 1500ot hore to zvlada na 5ke asi kazdy 4 a viac valcovy benzinak uplne v pohode...
  • « 00 Reagovat !

    foto honzamo

    honzamo 05.01.14  13:23

    « Re: Re: Re: clio

    Tak s tím cukáním na studeno bojuju i u své 1.6. Je to opravdu jen chvilka, cca po ujetí 300-400 metrů je to v pohodě, ale je to nepříjemné. Když jedu ráno do práce, tak totiž hned vjíždím na hlavní silnici, která je do kopce. Tankuju u Agip, Benziny nebo Lukoilu, občas i vyšší oktanové číslo a rozdíl jsem nepozoroval.
    V Renaultu mi na to říkali, že je to řízením emisí a je to normální, na fóru renault psal někdo u megana 1.6 16V, že mu aktualizovali software řj a je to v pohodě. Každopádně když s tím počítám, tak už se umím za studena rozjíždět tak, aby si toho případná posádka auta nevšimla.

    Prodlevu po přidání plynu mám taky, ale při běžné jízdě mi to vůbec nevadí, a pro rozjíždění do kopců jde díky uspořádání pedálů držet pravou nohou brzdu a zároveň lehce přidávat plyn až do zabrání spojky. Jediné co mi dělalo trochu problémy bylo, když jsem si zkoušel podřazovat s meziplyny.

    Nevím jak je to u 1.2, ale u mě motor zvládá v pohodě i pětku od 1500 otáček. Pokud nechci prudce zrychlovat, je zbytečné točit přes 2000.
  • « 00 Reagovat !

    foto lamal

    lamal 05.01.14  12:23

    « Re: Re: clio

    ahoj diky

    Suhlasim s tym co pises, clio u nas nikdy necukalo na studeno, asi to bude ozaj palivom, tankujeme na OMV alebo Slovnaft a nikdy necukalo... S tym rozbiehanim to bude skor o emsiach, motor je moc skrteny, ked si vyskusas starsie verzie kt nemaju 129 g/km co2 tak tie ziadne podivne straty vykonu nemaju a reaguju aj lepsie na plyn, tato verzia ma riadiacu jednotku pre ktoru su priorita emisie a ako vies pri rozbiehani mas najvacsiu spotrebu i emisie. Ta rozvazna odozva plynu aj ten jav na 1tke je sposobeny nastavenim.. kazdopadne urcite sa da na to zvyknut a naucit sa snim, ja som to riesil tak ze som pred konecnou fazou pustania spojky trocha dupol na plyn a bolo : )

    co sa tyka otaciek na 5ke 1800ot, mozem ta ubezpecit a over si to aj v servise, ze 1800ot je uplne bezna a normalna hodnota na benzinak, od 1500ot vyssie ho mozes pokojne vyuzivat motoru to absolutne neskodi nema preco, ide pekne hladko a neprotestuje....zvlast atmosfericke benzinaky su schopne chodit hladko od 1000ot co je samozrejme na nejaku 3 4 5 velmi malo, ale od 1500ot kludne i na 4ke mozes ist....na 5ke 1800 je uplne bezpecne a to nemas nohu na podlahe iba pierko na plyne... spotrebu takto stlacis minimalne o 0,5 litra a motoru nijako neuskodis... ja mam napriklad 2,0 benzin a na 4ke mam pri 50tke 1800ot je to vysokootackovy motor este viac ako na cliu a ide uplne hladko a ked zatlacis plyn tak ta aj jemne oprie do sedacky...na 3ke by som po meste mal tiez 2200ot ale je to uplne zbytocne aby som chodil na 3ke po meste len kvoli tomu aby som mal 2200ot :-)

    to ze benzinaky musia mat aspon 2000ot je prezity nazor, ktory sedi tak mozna na 4valcove motorky kubatury 600ccm :-) To iste vidis aj na dnesnych 1,2 a 1,4 1,6 turbo od +- 1500ot uz mavaju maximalny krutiaci moment, si myslis ze max krutiak je len zo srandy? nie je tam na to aby si ho vyuzival a automaticke prevodovky radia na rovinkach pri udrziavani rychlosti aj hlboko pod 1500ot na 1,4tsi chodi na 1200ot i na 5ke ... turbo benzin ma taky isty motor ako ty, tie iste ojnice, kluka, piesty rozvody nema dovod to neskodit im a skodit tebe, vela turbo motorov vychadza z atmosferickeho motora co jazdil predtym a v pripade potreby sa dimenzovalo na vyssi vykon

  • 00 Reagovat !

    foto honzamo

    honzamo 05.01.14  11:00

    « Clio srovnání

    Ahoj, na začátku chválím skvělou recenzi. Taky jsem tu nedávno psal o svém Cliu.

    Docela by mě zajímalo ještě podrobnější srovnání spotřeby. Píšeš, že jezdíš sám za 6-6,5 - to je i po dálnici, nebo výhradně po okreskách? Jakou spotřebu a otáčky máš ve 130km/h?
    Já s 1.6 nemám problém jet po okreskách pod 6,5, jednou při noční ekonomické jízdě jsem se dostal dokonce na 4,9. Většinou ale jezdím hlavně po Praze a tam se držím okolo 8. Na dálnici ve 130 mám cca 4000ot a spotřebu cca 7,5. Při hodně ostré jízdě není problém jít přes 10 litrů :-).

    Interiér i řazení jsou u mě po skoro 90 000km v pořádku, akorát se mi loupe kůže na volantu. Na fórech renaultu to pravidelně u různých modelů řeší a asi se vyplatí kůži na volantu věnovat speciální péči.

    Páčky pod volantem mi na začátku taky přišly nepřirozené, ale hodně rychle jsem si na ně zvyknul.

    Co se týká jízdních vlastností - souhlasím, že clio může být i zábavné, limit přichází docela čitelně, akorát jsem u svého auta několikrát pozoroval sklon spíš k přetáčivosti než nedotáčivosti. Hlavně na mokru.

    Stěrače byly podle všeho na autě ještě původní (když jsem ho kupoval, mělo něco přes 60 000km) a byly už v katastrofálním stavu. Koupil jsem hned stěrače SWF určené přímo na Clio. Mají za sebou cca rok a půl a 25 000km a stále v pohodě. Ostřikovače opravdu nejsou nic moc, to s tím rozprašovačem je zajímavý nápad.

    Světla - bylo by zajímavé porovnat dvě verze světel z Clia. Já mám příplatkové čočkové s přisvěcováním do zatáček, ale aby svítily podle mých představ, kupoval jsem do nich lepší žárovky Osram Nightbreaker+. Ty máš žárovky ve světlech originální? Je pravda, že ze služebních aut jsem zvyklý na adaptivní bixenony, takže budu mít na svícení možná vyšší nároky.

    Jinak přeju s Cliem mnoho kilometrů bez nehod a poruch. Já se svoje chystám tento rok vyměnit za něco většího...
  • « 00 Reagovat !

    foto honzamo

    honzamo 05.01.14  10:34

    « Re: Re: Re: Re: Re: výborná recenzia

    k té Octavii - faktem je, že Clio III má skoro stejný rozvor jako Octavia II. Její větší vnější rozměry se projeví hlavně v kufru...
  • « 00 Reagovat !

    foto Vaidimar

    Vaidimar 05.01.14  10:22

    « Re: Re: Barum polaris 3

    Sem doplním moji zkušenost s Barum Polaris. Na našem Meganu II vydržely 3 zimy pak šly do háje a po vycestování na chodník šly z domu a byly vyměneny za GY Ultra Gryp 8 ty jsou o poznání lepší, ale také o dost dražší, na druhou stranu je otázka, zda oněch 2500kč, co byl rozdíl, stojí za to riziko. Další negativní zkušenost je u kamaráda na Fiestě, kde pro tyto pneumatiky má všechna slova jen ne ta chvály. Poměrně dobrou zkušenost mám s Nokian, které nejsou o zas takový kus dražší než Barum
  • « 00 Reagovat !

    foto Clier

    Clier 05.01.14  10:18

    « Re: clio

    Ahoj, děkuji za hodnocení, a za to že sis našel čas k recenzi sepsat tak dlouhý příspěvek na který rád, pokud možno dobře, odpovím :-)

    Věřím že kombi jezdí o něco lépe, jelikož převisy jsou na každé straně zhruba stejné, a tudíž zřejmě dochází k lepšímu rozložení váhy ;-) jinak si myslím že rozvor je stejný u obou verzí ;-) S podvozkem jsem spokojen, pokud ho porovnám například s Fábií tak se mi zdá jistější, například na vlnité okresce se Fábka dokáže zvláštně rozhoupat až člověk musí trochu přibrzdit, když to Clio jede stále jistě. S tichostí podvozku musím také do jisté míry souhlasit. Při předváděcích jízdách se mi ze všech testovaných aut (segment B) se mi zdál podvozek Clia asi nejtišší (možná Polo je na tom trochu lépe), ovšem pokud porovnáme Clio s auty o třídu výš, tak už svým tichem nestačí (tedy alespoň na Golf a Octavii, třeba Yeti se mi zdá, že je na tom podobně jako Clio)

    Myslím že je to opravdu podařené auto, v tom s tebou souhlas. Když jsem byl na výměně oleje tak jsem se bavil s prodejcem a moc Clia chválil, říkal že se skvěle prodávali, nikdy mu tam ,,skladovka" neležela dlouho, o Clio IV. prý takový zájem ani zdaleka není a lidí se chodí ptát jestli nemají nějaké rok staré, málo jeté Clio z předchozí generace. Interiér opravdu nevydává žádné pazvuky, čemuž se trochu divým, jelikož české silnice rozezpívají i palubní desky renomovaných značek >:D :-(

    Když se nad tím zamyslím, tak pokud se cestuje ve čtyřech lidech tak vzadu vždy sedí něžnější část našeho obyvatelstva a díky drobnější postavě se vždy vejdou dobře ;-) Jinak já si při svých 175cm za sebe vzadu sednu bez potíží ;-)

    Ano rozjíždění jak píšeš je zvláštní >:D a chce to fištrón >:D Je to podle mě dáno elektrickým plynem, který reaguje trochu zvláštně, nicméně se na to dá zvyknout, pokud by si z autem jezdil pravidelně tak by ti to přišlo naprosto přirozené a naučil by si se s ním rozjíždět normálně ;-) Ovšem rozjezd ze studeným motorem, to je pro mě záhada dodnes. Auto například při teplotách kolem 0 a níž a nebo pokud delší dobu nejede, cuká. Držíš plyn v jedné poloze a ono trošku cuká.... Již jsem to četl na Renault fóru a dělá to každé Clio. Já jsem to zkoumal zjistil jsem že na některé benzíny se tohle za studena neděje. Proto jsem to eliminoval tím, že k benzínkám u jejichž benzínu jsem pak ráno maličko poskakoval, jsem prostě přestal jezdit. Prostě a jednoduše, pokud je palivo trochu méně kvalitní tak si s tím za studených rán nějak řídící jednotka nemůže poradit (a to jezdím zásadně ke značkovým benzínkám!!) (to cukání není nějak markantní, ale cítíš ho)

    Motor se dá opravdu hodně vytáčet a je k tomu i ochotný. Ve 4 lidech už je to hodně o přemýšlení, ale mě to moc nevadí a dá se na to zvyknout. Ani když jedu sám tak nepředjíždím na krátkých úsecích, i když vím že bych to stačil..... ta obava z toho že někdo z protisměru pojede jako pra*e je veliká a bohužel dost oprávněná, takže spíš počkám dvě, tři minuty na delší úsek a jedu, to dělám i u silnějších aut :-) Po městě na 5ku nejezdím, nemám rád držení benziňáku až v takhle extrémně nízkých otáčkách, za minimum považuji 2200 ot. takže jezdím na 4ku a i tak je spotřeba stále velice slušná ;-)

    Na ty stěrače se určitě podívám, díky :-)

    S žárovkami jsem doposud neměl žádný problém, ale i kdyby jednou za půl roku odešli tak to Cliu odpustím, protože to jak svítí je unikátní, tak dobře svítíc auto jsem ještě nepoznal ;-)

    Díky za přání a přeji ti také spoustu šťastných kilometrů a hlavně bez nehod! :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Clier

    Clier 05.01.14  09:53

    « Re: Barum polaris 3

    Děkuju za chválu a hodnocení :-)
    Na Barum Polaris 3 si nemohu stěžovat, myslím, že necelých 20 tisíc km jsem už na nich najel a nemohu říct, že by mě někde ,,vyšplouchly". Dokážu si představit, že Michelni a nebo PIrelli budou třeba sedět lépe, ale myslím že rozdíl nebude nijak propastný ;-)
    Myslím, že Barumky jsou dobré pneumatiky, jsem s nimi spokojen a příště je koupím zase :-)
    Na kolik tě tak vyjde jedna pneu na Megana? :-)
  • 00 Reagovat !

    foto lamal

    lamal 05.01.14  00:48

    « clio

    Pekna recenzia a dobre auto, kamarat ho ma doma uz asi 3 roky, tiez 1,2 ka 55kw a zakladna vybava socka 2x elektrika, palubak central... taky ten slusny nezbytny zaklad...

    k tvojim pripomienkam o jazdnych vlastnostiach - je to kombi teda ziaden sportak - prave clio grand jazdi este lepsie ako kratke, ma dlhsi rozvor a aj docela dost hmotnosti nad zadnou napravou tak je ovela vyvazenejsie a aj zabavnejsie, hravejsie... zadna naprava je hrava a staca auto do obluku v priamom smere drzi tiez slusne... myslim ze je to jedno z naj malych aut co do jazdnych vlastnosti + slusne odhlucnenie aj aero aj podbehy a tichy razy tlmiaci podvozok, ktory perfektne utlmi ozaj vela... podvozok 10b toto sa frantikom podarilo, ani laguna takto nejazdi a to viem co pisem...

    celkovo mam dojem, ze clio 3 grand je najpodarenejsi rendik poslednej doby, pre mna lepsi ako megan...

    je dobre spracovany, sice tie dvere maju rezervy, ale nic v nom aspon po cca 50 000km neklepe a auto ma tuhy skelet, ktory sa nekruti o com taky citroen c3 moze snivat

    v com s tebou nesuhlasim je priestor v zadu, 4 dospely nad 180cm maju sakra problem.... jazdit v zadu je utrpenie aj v 4roch vidno to aj na fotkach, tak asi nosis v zadu len nizke osoby a ty sam nie si vysoky, inak to je v zadu skor pre deti kvoli priestoru na kolena... kufor je OK

    motor je skvely, akurat nastve taka podivna vagnost pri rozbiehani, motor na spojke zaberie ochotne, ale ked ju pustis tak zahegluje, hodi ta spat a je tam strata vykonu, dost to kazi plynulost, niekedy je lepsie dat 2ku a pomaly pustat spojku, ma to lepsi efekt hlavne ked sa auto hybe krokom a chces sa pohnut... inak je super, je hravy velmi sa lubi tocit a ma vykonovu spicku nad 3500 kopne do vrtule pri 4 uz ide slusne pri 5tisic este posilni a cez 6tis az do obmedzovaca ide stale s velkou chutou bez vadnutia, keby nemal obmedzovac leti dalej... je aj pruzny v meste 5ka pri 50tke bez problemu kvoli kratkej prevodovke toci pri 50 1800ot co je dost a spotreba ide tymto stylom dole v meste das 5ku a po dalsie mesto alebo obec kde trafis krizovatku alebo pomalsiu zakrutu ju nevyradis ani po 50tich kilometroch : )

    co sa tyka vykonu na mesto a medzi mesto je to OK, pri 1-2 ludoch aj nieco predbehnes do tych 120-130 co das na 3ke to este ako tak ide, potom uz nie co je normalne, ale pri tvojom obsadeni ktore popisujes je to uz dost o hubu, vzdy sa bezpecne prepravis, no nejaky prudsi kopec alebo predbiehanie je uz trapenie, motor ide na max a nestaci to je proste tak, ak od neho nieco chces tak tam musis mat 4000ot a dotacat ho vysoko.. neda sa mu to vycitat je to proste 1,2 bez turba...ja som v nom isiel aj v 4 aj 5tich a do kopcov sa uz musel vyrazne tocit co odhali jeho dalsiu slabinu hluk nad 3500ot je uz vyrazny, problem je aj kratka prevodovka 5ka pri 90tke ma 3500ot co je sice vela, ale motor nepocut a spotrebu to nekazi no uz pri 110 a 120 motor ide na 4000ot tak aj tie dialnicne stupania sice vyde pri 130tke na 5ke ale toci uz takmer 5000ot co je fest,... na dialnice a dlhe trasy su lepsie motorizacie, toto je do mesta a medzi mesta

    spotreba je ako pises medzi mesto sa da normalne ist okolo 5l v meste aj na kratke trasy je to okolo 6,5 co je vytecne, ked ho nalozis spotreba ide hore, no pri normalnej jazde a nie dialnici to je stale bezpecne pod 7... ked ides po meste na 5ke pri 1800ot spotreba je okolo 4,3l vo dvoch ludoch...

    stierace si kup nie v renaulte, ale napr si najdi znacku ALCA su to nemecke stierace bez ramceka a funguju aj na cliu super cena za oba kusy okolo 12euro tj 300 kc ?? tak nejak...

    je to podarene auto, ktore svojou uprimnostou a dobre naladenym podvozkom dokaze byt zabavne a nepotrebuje na to 200 koni, je proste nadsene a to je jeho skvela vlastnost ...spolocnik do kazdej situacie a verim, ze spolahlivy, nema sa v nom co pokazit...

    jedine co trocha stve, ze odchadzaju ziarovky v prednych svetlach

    vela stastnych km zelam, urcite bude sluzit dlho

  • 00 Reagovat !

    foto rmt

    rmt 04.01.14  23:08

    « Barum polaris 3

    Pekna recenze, dal jsem 10 b. Chci se zeptat jak jsi spokojen s barum polaris 3, slysel jsem ze plavou, my je mame na peugeotu 407 a prijdou mi dobry, tak chci slyset jeste jinej nazor. Hodlam je koupit na megana.
  • « 00 Reagovat !

    foto Clier

    Clier 03.01.14  20:31

    « Re: Re: Re: Re: výborná recenzia

    Díky za pochvalu ;-)
    Nemyslím nejnovější Octávii, ale Octávii 2 po fl. a stejně tak předchozí generaci Golfu. Nejnovější modely obou značek se mi ještě nedostali a asi ani nedostanou do ruky :-) Mě osobně interiér v porovnání Octávkou přijde lepší, Octavia má propracovanější výplně dveří, ale například palubní deska na mě lépe působí v Cliu. Toť mé dojmy ;-) I interiér je podle mě v Cliu vzdušnější, ale může to být dáno jen větším prostorem nad hlavou. Možná pokud se ke mě Octavia ještě přes víkend někdy dostane, tak zkusím vzít metr a trochu spravedlivěji to poměřit, třeba dojdeme k opačnému výsledku ;-)
    Mám možnost porovnání interiérů z béčkové třídy aut, když jsem během výběru ,,prolezl" většinu značek, a pokud bychom se zaměřili jen na provedení a vzhled tak jednoznačně nejlépe je na tom Polo, C3 a podle mého ještě i Swift. Co do prostoru na mě nejlépe působí Clio a pak ještě tehdejší (zastaralý) Fusion, a na kolena považuji za velkého přeborníka Fábii.

    Pokud vím, tak například na Clia pasuje rozprašovač (koncoví ,,knoflík" na kapotě) z Citroenu C3 (předchozí generace) a montáž je prý vcelku jednoduchá, možná ho někdy koupím a zkusím si doma doma sám vyměnit ;-)
    Jinak flat stěrače jsem tam taky měl hned od začátku a jejich kvalita byla bídná... možnou příčinou také může být to, že ty stěrače tak často jezdí po suchém skle, právě díky ,,výborným" ostřikovačům a tím pádem se i víc opotřebovávají :-(
  • « 00 Reagovat !

    foto Ronault-

    Ronault. 03.01.14  20:15

    « Re: Re: Re: výborná recenzia

    Taky se přidávám ke chvále recenze.

    Jen bych se trochu vyvaroval srovnání s Golfem a Octavii, tam přecejen Clio nestíhá, právem, je o třídu níže. Mě třeba Interier Clia příjde na tu třídu tak nějak průměrný, jsou hezčí, ale i horší... hodně záleží od výbavy. Inu věk se nedá popřít. Naopak jízdně je Clio velmi dobré.

    Ad stěrače a ostřikovače... stejný probnlém má i Megane. Stěrače teda má docela obstojné, teď už dávají rovnou flaty a ty stírají dobře, ale ty ostřikovače jsou tragédie. To je asi vlastnost, co mě na autě nejvíce štve. Lukas13, co má taky Megana, doporučuje vyměnit hadičky k ostřikovačům za užší a pak je to v pořádku, prý to v Renaultu dobře znají. Já teda se ptal u místního prodejce a ten tvrdil, že stížnosti na ostřikovače ještě neslyšel, tak uvidím až to proberu s týpkem ze servisu, jestli bude vědět, když ne, zkusím kontaktovat jiné prodejce na JM, jestli to umí vyměnit.
  • « 00 Reagovat !

    foto Clier

    Clier 03.01.14  19:45

    « Re: Re: výborná recenzia

    díky :-) pokud vím, tak jsou tu takové kombíky dokonce už dva, takže ten můj je třetí :'-( ale jak jsem se díval jedná se o nepříliš aktualizované recenze, takže ta moje bude alespoň doufám, trochu víc přínosná, co se týče aktualit kolem provozu auta :-)
    tvůj výběr ti chválím >:D :yes: doufám že až nějaké pořídíš tak sem hodíš recenzi ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto dr-biker

    dr.biker 03.01.14  19:40

    « Re: výborná recenzia

    Také se přidávám ke chvále, moc pěkně si napsal recenzi na své Clio. Sice už tu jeden takový kombík je, ale majitel již auto nevlastní, takže to vůbec nevadí. Alespoň budeme mít více informací o tomto zajímavém modelu. Rád si počtu novinky a postřehy o tvém autě, Clio III se mi totiž líbí a nejspíš si ho pořídím jako svůj první vlastní vůz. Přeji mnoho dalších šťastných kilometrů.
  • « 00 Reagovat !

    foto Clier

    Clier 03.01.14  13:13

    « Re: Re: Re: Re: výborná recenzia

    Děkuji za chválu :-) Clio 4ka je určitě pěkné auto, ale jak jsem již psal, postrádám u něj praktičnost, je spíše zaměřená na design, ale myslím, že jako dostavník pro manželku je to skvělá volba :yes: tolik prostoru nepotřebuje a pokud tak máte doma jak píšeš Scenic :-)
    Přiznám se, že zástěrky mohu zatím jen chválit, auto se nijak výrazně nešpiní, a asi, máš pravdu, že za deště je to vzadu hodně znát.... ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto 29radek

    29radek 03.01.14  12:11

    « Re: Re: Re: výborná recenzia

    Pěkně jsem si početl :yes:
    Máme doma Scenic a za 3 roky provozu si nemužeme stěžovat.Po dobré zkušnosti se Scenicem jsem manželce koupil Clio IV(přijde v unoru).Jinak k těm lapačům nečistot(zástěrkám),jed v dešti za autem co má a nemá zástěrky a uvidíš ten rozdíl,ještě si každý co nemá zástěrky,tak si krásně v zimě ničí podběhy.
    Přeji další příjemný kilometry.... :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Clier

    Clier 03.01.14  10:53

    « Re: Re: výborná recenzia

    Děkuji všem za chválu :-) fotky budou během odpoledne, zajedu je nafotit, zatím je sluníčko, tak snad to vydrží ;-)
    Ano máš pravdu Umo, psal jsem to s mezerou, tak to jdu hned opravit ;-)
    Auto je to opravdu výborné, je velice prostorné, nemohu si pomoci, ale uvnitř se cítím velikostně asi jako v Golfu, možná o trošíčku méně :-) osobně bych IV. Clio taky nevzal, ještě jsem s ním neměl tu čest (zatím jen vystavené venku na ulici), ale osobně se mi zdá mnohem víc zaměřené na styl než na užitek :no:
  • « 00 Reagovat !

    foto DawQa

    DawQa 03.01.14  09:29

    « Re: výborná recenzia

    Opravdu dobrá recenze nic unavujícího a přesto dlouhé, až budou fotky, zvednu hodnocení.
  • 00 Reagovat !

    foto umo

    umo 03.01.14  06:52

    « výborná recenzia

    ... na výborné auto. Vedel by som si predstaviť, že by som toto auto vlastnil. Mal som ho vo výbere, keď som pred vyše tromi rokmi menil auto. Nakoniec som sa rozhodol inak. Clio III považujem za najvydarenejšie. Keby som kupoval nové auto teraz, clio IV by som si už nevybral. Počkám na fotky a potom ohodnotím. A ešte oprav si údaj o najazdených km. Máš 40 000, nie 40. Zrejme si to napísal s medzerou medzi stovkami a tisíckami, ale sám som sa presvedčil, že to neberie. Treba to napísať bez medzery. Budeš sa tešiť na nové postrehy a skúsenosti. Prajem veľa bezproblémových km.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…