Volkswagen Golf (2013)
16.8.2013Automobil jsem nezakoupil, byl mi zapůjčen v autopůjčovně Rentalcars ve Velké Británii. Měl jsem ho pouze 5 dní, přesto bych se rád podělil o své dojmy.…
Volkswagen Golf (BroukJ)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
SCHROJF 18.08.13 19:07
« Re: Re: Re: SPOTREBA
Moderny motor 1.6.../99kW a 164 Nm ???A TSI pri sviznej jazde zere travu okolo cesty?To si pocul kde,v "hospode"? ;-) :no: Ako pisal kolega miromen...hyundaiforum je pre teba to prave orechove,tam sa raduj aku mas super spotrebu,ako ti odpadava lista pod zadnym bocnym okienkom a podobne! ;-) -
Deegr 18.08.13 09:52
« Re: Re: SPOTREBA
Vy srovnáváte 1.6 z devadesátých let, proti moderní 1.2 turbo? Tomu říkám objektivita >:D
Já mám moderní motor 1.6 GDI v i30 a moje dlouhodobá spotřeba po skoro 19 000 km je 6.1 litru. Ale to je samozřejmě se vším, studené starty, města, dálnice, atd. Pokud resetuji PP a jedu jen po okrsce, tak není problém se dostat pod pět litrů.
Ale pokud na to šlapu a jedu už hodně rychle, tak jedu za 7-8 litru. Tyhle 1.2 a 1.4 turbo pak ale žerou i trávu kolem silnice při takové jízdě >:D
Downsizing? Ne, děkuji, je to jen oblbování lidí, že mají něco "eco" -
MiKy* 17.08.13 17:53
« Re: SPOTREBA
Jen na okraj. Z účasti v projektu Ecowill jsem se dozvěděl, že existuje možnost nastavení ŘJ pro výpočet spotřeby a následného zobrazení na PP ze třech různých variant. Každá varianta dává jiný výsledek, jelikož pracuje se vstupními daty v různé časové posloupnosti.
Já sleduji spotřebu u svých aut dlouhodobě. Zatím správné hodnoty vždy zobrazoval na PP OPEL, r.v. 2007. VW, r.v. 2001 se lišil o 0,2 l/100 km směrem dolu. Nyní sleduji ŠKODU, r.v. 2013 a v dlouhodobé paměti PP na 3 vyjeté nádrže je zobrazovaná hodnota rovna výpočtové hodnotě zaokrouhlené na 1 desetiné místo směrem dolu (zobrazena - 5,4; vypočtena - 5,48).
Je jasné, že pro optimalizaci stanovení přesnosti "kupeckého" výpočtu plním PH na stejné stanici, na stejném místě a u stejného stojanu.
U 1,2 TSI/63 kW mám dlouhodobou spotřebu 5,4 l/100 km a na těch samých trasách jsem měl s "opláckou" 1,2 dlouhodobou spotřebu 5,9 l/100 km. Při tom s TSIčkem jezdím s vyššími zaznamenanými jízdními průměry. -
Verny_2013 17.08.13 13:52
« Re: SPOTREBA
Souhlasím s kolegou, podle mě je spotřeba s nejslabším motorem 63Kw obzvlášť s ohledem podílu dálničních jízd na malý turbobenzín vynikající. Já mám u Golfa 7 motor 1,4 90KW, ten je velmi vhodný hlavně na dálnice kdy při 130 točí 2800ot/min a za prvních 10 000Km mám spotřebu 5,5 taky. S Octou 1 TDi se kterou taky jezdím mám za těch 270 000 Km 5,1 l/100Km. Jízdní styl je schodný. Jen s tím golfem jezdím ostřeji protože motor si o to říká sám. Jen mě trošku zaráží rozdíl mezi reálem a PP. U mě se to pohybuje do 0,2L. A ktěm benzínovým 1,6 - neznám z minulosti ani současnosti žádný takový motor který by byl schopen dlouhodobě jezdit normálním stylem za méně než 6,5 L/100Km. Sám mám zkušenosti s fokusem1, Octou 1 1,6, kolegové v práci májí astru 1,6, či kaškaje 1,6 a pod 7L prostě nejdou.. -
BroukJ 17.08.13 13:51
« Re: SPOTREBA
Spotrebu nevidim tragicky. Mne nejvic vadi, ze palubni pocitac ukazuje procentualne podstatne mensi spotrebu. Po prvnim tankovani pal. PC ukazoval 4.1 l/100km a mne pri dotankovani do plne vyslo 5.6l/100km. To je hodne velky rozdil.
Co se tyce vybavy, tak myslim, ze v zakladu uz dnes kazdy nabizi manualni klimu, predni okna v elektrice, central na dalku, radio... -
Deegr 19.08.13 14:04
« Re: Re: Re: Re: SPOTREBA
Vždy tady budou lidé, co není od VW, tak je to špatný. Evidentně jsi jedna z těch oveček. Zkus si něco nastudovat. 1.6 GDI patří ve své třídě k nejmodernějším motorům. VW na tohle nemá, tak začal radši cpát do motorů turba a ovečky hned začli mečet, jak je to lepší, než atmosféra >:D
Ono je super při každém rozjezdu se modlit, aby to nechcíplo, protože tyhle motory nemají při volnoběhu žádnou sílu a už jsem viděl několik ubožáků, jak jim ty zazračné TSI chcípli při rozjezdu >:D A dostat z oturbené 1.2 85 koní? To měl třeba fiat z 1.2 bez turba už v devadesátých letech. Tomu říkám pokrok >:D
Znáš nějaké vážné problémy moderních motorů od Hyundai? Říká ti něco rozvodové řetězy u TSI? Kaput DSG převodovky, nebo radši naftu a TDI? Ale to si ovečky nepřipouštěj >:D
Nevím, kolik znáš lidi s TSI, pro TSI není problém jezdit přes 10 litrů. To je doména spíše třílitrových motorů >:D No jo, holt ten váš svatej VW je horší, než si dovedete připustit. Ale jen si vy ovce kupujte dál ty TSI, TDI, DSG >:D -
miromen 18.08.13 19:13
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: SPOTREBA
Ona se těžko porovnává spotřeba 2 různých řidičů a tras. Já mam vlastní porovnání bývalé atmosféry a s nyní vlastněným turbo benzínem. Styl ježděni mam pořad stejný včetně tras a spotřeba jasně hovoří ve prospěch turbo benzinu. Samozřejmě znám osobně i jiné atmosféry takže jakési porovnání určitě mam a nejde jen o spotřebu. Jediné minus vidím v gradaci výkonu ale ta se jaksi u moderních atmosfér taky nedostává. Prostě umíráček....