Renault Clio (2013)
13.10.2013Nové Clio R.S. je kontroverzní auto. V testu tady na auto.cz schytalo jen dvě hvězdičky z pěti, ve srovnávacích testech stabilně prohrává s Fiestou ST a…
Renault Clio (Borek B.)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Borek B. 29.11.13 14:41
« Re: Re: Re: Gratulace k rozumnému výběru
Já mám s červenou takový komplikovaný vztah - v zásadě se mi na autech hrozně líbí, ale na svém bych ji nechtěl :-) Flamme Red cliu objektivně vzato opravdu sluší, já jsem spíš na modré odstíny a třeba takovou GT-modrou bych bral hned. -
Borek B. 29.11.13 11:20
« Re: nadherne auticko
Díky.
Co se pádel týče, nepoužitelné bych je nenazval, přeci jen i řada jiných, daleko sportovnějších aut to tak má také, ale to řešení určitě není ideální, na tom se shodneme.
Pípnutí jsem myslel, že mě bude štvát, ale v praxi mi kupodivu vůbec nevadí. V režimu Normal je deaktivované a ve sportovnějších režimech buďto člověk jede tak nějak normálně svižně, nedrtí to do omezovače a tím pádem k pípnutí nedojde, nebo jede do poslední špetky výkonu a tam je to upozornění na omezovač vítané. Mají to navíc udělané chytře - elektronika se jakoby snaží předvídat, za jak dlouho se ručička omezovače dotkne, což je třeba u jedničky dříve než u pátého převodového stupně, takže u jedničky k pípnutí dojde už třeba v 5500rpm, zatímco v pětce klidně i za hranicí 6000rpm. Celkově vzato, to pípnutí se zdá jako větší problém ve videích na YouTube než v reálu, tam to člověk nevnímá jako něco, co by vadilo, často spíš naopak. -
Lucaslegend 28.11.13 12:20
« nadherne auticko
Cau. Chvalim recenziu, je super.
Dizajn auta z vonku je super, zvnutri som nesedel, tak neviem posudit aky dojem by na mna urobilo.
To s tymi padlami pod volantom, ze sa neotacaju spolu s volantom, to podla mna dost posrali a musi to byt nepouzitelne pri sportovej jazde....
Takisto nechapem preco sa neda vypnut to otravne pipnutie pri prekroceni 6000ot...
Dalsie vyhrady nemam a verim ze sa snim dobre jazdi a verim ze je aj spolahlive, na rozdiel od meganov a lagun.... Clia boli vzdy najspolahlivejsie z renaultov totizto...
-
fletino1 28.11.13 10:26
« Gratulace k rozumnému výběru
Především chválím recenzi, podepsal bych se pod to hned :yes:
Clio R.S. je velice příjemný společník na denní proplouvání městem a víkendové zablbnutí v rozumných mezích. Je to dokonce tak příjemné auto, že si ho teď objednala moje 60ti letá máma v té červené flamme >:D Stačilo ji párkrát svézt v mém cupovém MRS a nechat ji řídit půjčené CRS, prodejce se teď dokonce smál a přiznal, že nevěřil, že si ho opravdu koupí po všech těch Scénicích. Osobně se taky těším, byť mě v prvních hodinách moc nebavilo, ale během dne jsem si na něj zvykl a mít tu možnost, tak bych o EDC, po vyladění odezvy na povel páčkou, hodně přemýšlel i do MRS, ačkoliv mě manuál běžně uspokojuje víc tím, že lépe ''cítím'' auto, když je třeba.
Ať slouží a pokud máš i FB, tak tam máme RenaultSport stránku i skupinu, kde se dá zkonzultovat kde co. ;-) -
Borek B. 15.10.13 16:04
« Re: Re: Konečně
Ergonomie byla opravdu velkým překvapením, co se tam obvykle kritizuje? Moc příležitostí k tomu skutečně nevidím a u základních verzí možná i odpadá hlavní výtka vůči tempomatu, protože ho nejspíš lze mít neustále zapnutý (to v R.S.u nejde, protože pak nejdou aktivovat sportovní režimy). -
3_diamanty 15.10.13 10:30
« klobuk dole
uprimne..... asi najlepsia recenzia na auto ktoru som kedy kde cital :yes: :yes: :yes:
bez komentara.... pecka citanie , naucne a zaujimave a putave :yes:
uplne prve ma napadlo to co spominas ze ta tmava farba posobi nenapadne.. tiez som pozeral na foto a pozeram ci vobec je to RS [odkaz] a potom tma vidim napis RS pod logom ;-) .... je fakt ze ta tmava je nenapadna a spredu clovek ani hned nepostrehne ze ide o RSo..... zozadu je to vidiet vdaka difuzorom lepsie... ale myslim ze nenapadna farba je dobra na bezne denno denne jazdenie....sami mame cierne auto... a je to lepsie ako zlte alebo nejake svietiace cevene ci ostre biele .... nejako nesvieti pred obchodakmi, nelaka pochybnych ludi.... cize na frajerinku a okruhy ano... tam vynikne lepsie zlte clio RS.. ale kto jazdi denno denne v beznej premavke tam su taketo nenapadne farby na nezaplatenie ..... super vyber ...krasne auto :yes: :yes: :yes: -
woody-alien 15.10.13 10:18
« Re: Re: Radiaca paka
Tohle není jen záležitost koncernu. Jakej guláš třeba vznikl u prakticky totožného motoru v Mondeu, P508 a C5 (2.2 TDCI/HDI) ve spojení s 6.st. HDM automatem Aisin. Mondeo i P508 v sekvenčním režimu podřazují dopředu a na vyšší stupeň řadí dozadu. Souhlasím s tebou, i mně tenhle způsob vyhovuje víc. Ovšem C5, snad aby si nezadala >:D , to má i se stejnou technikou obráceně. Podřazuješ dozadu a na vyšší stupeň dáváš dopředu. -
honzamo 15.10.13 09:38
« Re: Radiaca paka
Uspořádání sekvenčního řazení v závodních autech má logiku pro sportovní jízdu. Při brždění tě tlačí odstředivá síla dopředu a podřazuje se směrem dopředu. Při akceleraci tě to naopak tlačí do sedačky a proto i stupně nahoru se řadí dozadu.
Mě osobně tenhle styl vyhovuje mnohem víc, když už na automatu přepínám na manuální režim, tak je to kvůli sportovnější jízdě. I veškeré nové převodovky od BMW, co jsem měl možnost vyzkoušet to tak mají.
Koncern si asi holt myslel, že by tohle průměrný řidič nepochopil a proto vymyslel řazení stupňů nahoru pohybem páky dopředu... -
roox 14.10.13 22:18
« na Renolta dost dobrý :-)
... až tak, že musím dát plnou palbu, ikdyž mé srdce víc než Francii tíhne k Itálii ;-). Né fakt, recenze je perfektní a ta kára je pěkná + otvírání 2. dveří je jak na AR156, což jsem vždycky miloval (ok, bylo to i na AR 147 a Setu Leonovi ;-)). Tož ať nalítá kupu kiláků bez nehod :-) -
SCHROJF 14.10.13 18:01
« Radiaca paka
Dobra recenzia...len nechapem,preco si myslis,ze do manuálního režimu se přepne přesunutím k sobě, ne nesmyslně od sebe jako u koncernu, a směry + a - jsou správně ve směru setrvačných sil, ne nesmyslně obráceně jako u koncernu je to zrovna to NAJ...?Mne to pride prave spravne v koncernovych prevodovkach...na manuale tiez neriesis,ze je spiatocka dopredu hore,alebo doprava dolu...tak to jednoducho je a smitec.. ;-)
Mno a klasické téma spolehlivosti - kazí se všechny značky. Za dobu 14 let, co máme doma Renaulty, s nimi nebylo nic zavažného. Ano, na 1.6 16V odešla jednou/dvakrát cívka, ale jinak musím zaklepat, motorově nebyl problém. Na současném Grand Scenicu nám odešel startér a jedna xenonová výbojka. To si nemyslím, že je špatný na 14 let zkušeností. Od roku 2008/09 bych řekl, že to jsou spíše ta kvalitněji postavená auta, která mi prošla rukama. Ale jak jsem psal v úvodu, žádná značka není bezporuchová, záleží i na údržbě a špetce štěstí.