Recenze

Bgg027 (muž ) Poslat zprávu
 
9 Majitel

Renault Laguna

6.67 Uživatelé

Hodnoceno: Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Renault Laguna, foto 1 Renault Laguna, foto 2
 

Technické info

Přezdívka auta Matylda Rok výroby 2009 Koupeno ojeté najeto [km]:160000 palivo: nafta počet válců: 4 objem [cm3]: 1995 výkon [kW]: 131 kroutící moment [Nm]: 400 počet rychlostí: 6 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 18 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 7.4

Popis vozu

Svojí dvojkovou Lagunu jsem vyměnil za kupátko. V podstatě jsem si koupil svojí vlastní krizi středního věku :)
Auto se mi líbilo již delší dobu, nicméně furt jsem se nemohl rozhoupat. Ostatně původní dvojková Laguna sloužila spolehlivě, tak proč jí měnit...nicméně nakonec zvítězilo srdce nad rozumem a rodinej kombík byl vyměněnej za kupátko nízké užitné hodnoty. Žena jen na myšlenku koupě nereagovala úplně nadšeně a její finální reakce byla "dělej si co chceš!" což i pro průměrně inteligentního šimpanze s pudem sebezáchovy znamená jediné "nedělej to!" Nicméně tímhle pudem nedostatečně vybaven jsem jí poté vyzvednul v práci novým autem :D Pravdou je, že se zatím stále tváří (narozdíl od kohokoli jiného), že se jí Matylda nelíbí...nicméně pár průletů slunečními dny a zatáčkami jí poměrně slušně nahlodalo na stranu kupátka. Každopádně je to autíčko, který nestojí na každým rohu, což je samo o sobě plus, postavený na solidním základu trojkový Laguny, mající poměrně zajímavý motory (2,0T, 2,0dCi, 3,5V6, 3,0dCi a pro některý trhy i sociálku v provedení 1,5dCi) a za krásnou cenu.

Silné stránky

Silnou stránkou je 4control, systém natáčecí zadní nápravy je kouzelnej a po pár jízdách člověk zjistí až jak rychle se dá s tímhle vehementem v zatáčkách jezdit. Spousta pisálků tvrdí, že je s tímhle systémem chování auta nepředvídatelné. Upřímně - měli by se vrhnout na jinou činnost. Auto je v nižších rychlostech obratnější a ve vyšších zase stabilnější oproti konvenčnímu řešení.

Slabé stránky

Vnitřek vozu je de facto sériová Laguna, takže žádný supersportovní dejchnutí z kokpitu nečekejte.

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Při koupi prolínal pravý zadní brzdič a zadní tlumiče byly u konce svého života. Servisní náklady jak u běžné varianty Laguny verze GT (krom "plechařiny"). Vzhledem k tomu, že mám 2,0dCi s rozvodama řetězem...tak žádnej stres :)

 


Přidat názorDiskuse: Renault Laguna

Zatím nebyly vloženy žádné diskusní příspěvky.

Další vozy Renault Laguna



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele

Hodnocení
spolehlivost
9

Trojková Laguna je obecně nadprůměrně spolehlivé auto.

praktičnost
4

Chybí tomu zadní dveře a nevejde se tam skříň :D Ne, vážně - vevnitř Laguna III s malinko menším rozvorem. Co mi ale dost vadí je jen jeden (a výklopnej) držák na pití.

prostornost
6

Vpředu v pohodě, vzadu je to horší. Dvě děti bez potíží, dva dospělí ještě jdou... Nicméně na zadní sedačky je docela slušnej přístup a v nouzi se dozadu vměstnaj i tři chlapi (do Jugošky bych tak jet nechtěl).

jízdní vlastnosti
9

Pokud je člověk schopnej vnímat, jak se auto chová, tak velmi rychle přijde 4controlu na chuť a dokáže bejt rychlej v zatáčkách i s bachratou Lagunou, pokud ne, bude to pro něj noční můra s nepředvídatelným podvozkem.

jízdní komfort
5

Vzhledem k tomu, že jezdím na osmnáctkách kolech, tak český tankodromy leckdy jsou cítit.

provozní náklady
6

Spotřeba lehce pod sedm a půl, když člověk trochu blbne, tak i víc... Výměna oleje co 10-12 tis. km (předepsanejch je 20) - a oleje je tam sedm a půl litru, takže strejda Skrblík by protáčel panenky.

náhradní díly
7

Krom "plechařiny" je to Laguna III, takže to člověka nezruinuje.

výkon motoru
7

Kdo by nechtěl vždycky větší stádo, že jo? :)

spotřeba
5

Taknějak očekávatelnejch cca 7,4l (dlouhodobej průměr). Jezdit spořivě, tak bych se asi pod sedm dostal, jezdit furt vostřeji, tak zas přes osm...kdo chce jezdit za 4,5, ať koupí Clio nebo Mégana...

hlučnost motoru
6

Není to koncernovej traktor, ale vzor sametovýho chodu taky ne, takže "průměr".

kvalita sedadel
4

Pohodlí je v cajku, boční vedení lehce “francouzský”, ale kvalita trochu pokulhává, aspoň oproti předchůdci LII - např. asi není trojková Laguna ph1 v kůži, která by neměla prasklou bočnici sedáku - jediný řešení je přečalounit...

brzdy
9

Při použití originálních nebo ATE komponent velmi dobré. Rychlý nástup a slušná výdrž.

zavazadlový prostor
5

Velikost je v pořádku, přístup horší - holt kupé. Nicméně má jednoduše sklopný zadní sedačky a v nouzi se tak v něm jeden i vyspí. Sen českejch chalupářů ale tohle auto nikdy nebude :)






Blesk.cz

Co chtějí obyvatelé Prahy 5? Komunitní pekárnu, dráhu pro odrážedla nebo obnovu parku

Co chtějí obyvatelé Prahy 5? Komunitní pekárnu,…

Opět po roce rozhodovali občané Prahy 5, jak naloží s 13 miliony korun, které pro ně uvolnila radnice. V…

Módní téma týdne: Když to v páru neklape

Módní téma týdne: Když to v páru neklape

Outfit se dost často lépe prezentuje sólo. Dojem z něj je minimálně čistší, styling druhého ve dvojici jej…

 

iSport.cz

Plekanec (u)bránil Gulaše. Tohle jsem hrál po většinu kariéry, řekl po výhře

Plekanec (u)bránil Gulaše. Tohle jsem hrál po…

Vrátil se v čase do let, kdy válčil v NHL a otravoval život těm největším hvězdám. Také v sobotu byl Tomáš…

Sudí Houdek naštval Olomouc: Mám specifický styl, ale alkohol vylučuji

Sudí Houdek naštval Olomouc: Mám specifický styl,…

Nekoordinované pohyby, až komická gestikulace a podle rozčílených hráčů i zvláštní artikulace. Do toho…

 

Reflex.cz

Všechno, čím se obklopujeme, je důležité. I ten smeták v rohu, říkají designéři Herrmann a Coufal

Všechno, čím se obklopujeme, je důležité. I ten…

Základ je dva. Základ je produkt. Takto stručně lze zformulovat tvůrčí zásady ceněného designérského dua…

Československá expedice do Himálaje aneb „Staří chlapi“ jedou na Annapúrnu

Československá expedice do Himálaje aneb „Staří…

„Chtěl jsem fotit alespoň tady nahoře, ale co? Tu mlhu? A tak mi zbývá jen vrcholová fotka Anga. Vztyčuje…