Diskuse

Volkswagen Jetta (2011)

3.6.2011

Úvod: Jedného dňa padlo v našej firme rozhodnutie, že potrebujeme kúpiť auto na cestovanie po Slovensku a príležitostné služobné cesty do Nemecka.…

 

Volkswagen Jetta (Bertold)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz

  • « 00 Reagovat !

    foto Ronault-

    Ronault. 07.06.11  23:31

    « Re: Re: Re: Sportova jazda

    Problém je ten, že jak autor recenze, tak hlavně i ty, musíš psát diplomaticky.
    Nicméně i tak nesouhlasím, 77 kW na Jettu může být pro velké množství lidí naprosto dostačující, ještě k tomu se solidním točivým momentem.

    PS: Jo, bylo to kouzlo hodně syrového auta, už jej nemám, ale rád vzpomínám, žádné posilovače, trochu houpavý, ale přesto byl docela vypočítatelný, ne sportovní, ale zábavný být mohl.
  • « 00 Reagovat !

    foto Atlis

    Atlis 07.06.11  21:52

    « Re: Re: Sportova jazda

    Ronault - akurat Favosa som mal a jazdilo sa s tym super :-) bez posilovaca, karbec...
    Rubb - jazdim auta od 50kW az po 250kW pravidelne, urcite na mna tvoje auto urobi dojem... teda jedine v tom pripade ze, to ma viac ako 370kW co je maximum, na ktore som sa dostal.

    ...pani jedine co som tu napisal je, ze na 1300kg auto je 77kW/105k malo. co z toho ste nepochopili?
  • « 00 Reagovat !

    foto Rubb

    Rubb 07.06.11  20:28

    « Re: Sportova jazda

    Ježíš kluci... co řešíte,
    Atlis si prostě koupil auto s 1.6T se 150k a je z toho vyplesklej... to je prostě Kára... >:-[] a teď už vše, co má pod 150k je o ničem...
    Škoda, byl bych zvědavý, kdyby se svezl v tom mém... >:D Kdybych měl názory jako on, tak vše, co má pod 150k se hodí tak maximálně pro pohon manželčina kočárku...
    Naštěstí většina z nás ví, že láska k autům nás nespojuje poměrem hmotnost/výkon, ale nadšením pro ně... ;-)
    P.S. Ronault - nešpehuj >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto Ronault-

    Ronault. 07.06.11  17:26

    « Re: Re: Re: Re: Re: Sportova jazda

    Sport je tak trochu široký pojem. Pro někoho je sportovní jízda jízda rychlá v přímce, pro někoho zatáčky, pro někoho co nejrychlejší a pro jiného zase opět co nejzábavnější.
    A taky tady může přijít majitel RS6 a řekne, že ten tvůj vozíček se 110 kW je výkonný jako jeho sekačka.
    Pro jiného může být zábavná i jízda ve Favoritu, asi ne tak rychlá, ale pobavit se dá.
    A nakonec, záleží hodně i na řidiči.
  • « 00 Reagovat !

    foto miromen

    miromen 07.06.11  14:42

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sportova jazda

    Jo faťana jsem měl a něco si s nim zažil a člověk alespoň dnes muže porovnat jak velke jsou rozdily.
  • « 00 Reagovat !

    foto miromen

    miromen 07.06.11  14:39

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sportova jazda

    Tak ono je to tak že ten motor je do města opravdu paradni diky jeho spotřebě a celkovemu naladěni. Ale kde nezna ten motor osobně tak se potom dost podivuje jak je pravě schopny i mimi to město samozřejmě v ramci možnosti a vubec by nehadal nějakou 1.2 se 77kw. Jinak přiznam že to pro mě byla hranični motorizace nic co by jelo o něco huře bych nechtěl a puvodně byla v planu 1.4 TSI ale tak mali rozdil mezi těmito motory jsem nečekal takže prašule jsem nasypal do vybavy. Každopadně do atmosfery bych už nešel.
  • « 00 Reagovat !

    foto matii

    matii 07.06.11  14:20

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sportova jazda

    Kušuj, teď jste všichni namachrovaný, ale před dvaceti lety byl Favorit IN a to byste koukali, jak se s ním řezaly zatáčky. Sportovní jízda jako prase ... za tím si stojím >:D >:D >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto Atlis

    Atlis 07.06.11  12:53

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sportova jazda

    nech to je jak chce, 105k je podla mna malo. je to moj subjektivny nazor. jazdil som este do nedavna 69k Ford Ka II (mestske auto), ktore vazi 850kg. sice to malo podstatne nizsi krutiaci moment ako 1.2TSI, ale vykon na tonu to malo podobny ako tato Jetta. rozhulakat sa to dalo na vyse 160kmh podla GPS, vo dvojici to pri 130kmh potiahlo aj docela slusny kopec, co ale neznamena, ze to bolo na jazdenie po dialniciach... vobec nie.

    mno ale, poznam ludi, ktorym vyhovuje aj 105k 1.6 v novom Forde C-Max...

  • « 00 Reagovat !

    foto miromen

    miromen 07.06.11  12:18

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sportova jazda

    Hele těch 200 koni ber s nadhledem. Ja se tim snažim řic jen to že aby byl opravdu znatelny rozdil mezi běžnymi motorizacemi a vykonnějšimi tak už to chce větši porci vykonu a nejde jen o nějake blbnuti na serpentinach ale tak nějak celkově. Pravě proto zaleži i na velikosti a vaze aut ale to už je na jinou debatu.
    Jinak s tim Favoritem souhlas to už neni o sportovni jizdě ale o adrenalinu a pudu sebezachovy.
  • « 00 Reagovat !

    foto miromen

    miromen 07.06.11  12:07

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sportova jazda

    Pravda neni nikde mezi a koukni na to ještě jednou. 68kg+7kg zavazadel=75kg. Jinak s tim městem jsi opravdu uplně mimo a to si dovolim napsat z vlastni zkušenosti. Pokud je auto schopne při 150 km/h na 6 rychlostni stupeň kdy toči 2 800ot udržet rychlost do stoupani tak to auto je v pohodě využitelne i mimo město.
  • « 00 Reagovat !

    foto Atlis

    Atlis 07.06.11  11:15

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sportova jazda

    volkswagen.de pise, ze je to s vodicom 68kg :-) tusim maju normy jak microsoft vs w3c... obavam sa, ze pravda bude niekde pomedzi. 105k je aj tak malo. sice sa s tym bude jazdit dobre po meste, ale tot vse.

    v3jc3 - s favoritom moze byt jazda sportovejsia ako s vacsinou modernych aut nizsej strednej...
  • « 00 Reagovat !

    foto v3jc3

    v3jc3 07.06.11  10:22

    « Re: Re: Re: Re: Re: Sportova jazda

    s Favoritem sportovní jízda? >:D Auto pod 200 koní je o ničem? >:D Pánové, napočítejde do 10, dejte si facku a pak si přečtěte co píšete za kraviny.
  • « 00 Reagovat !

    foto miromen

    miromen 07.06.11  10:21

    « Re: Re: Re: Re: Re: Sportova jazda

    Ja se pravě nenechavam oblbnout VW a pravě proto vim že provozni vaha tedy včetně řidiče a 90% naplni je 1233kg. A to plati i pro ostatni modely VW takže chyba je na českych strankach VW. Přesne udaje jsou napřiklad na DE strankach. K těm vykonum jak jsem psal i s timto papirově slabym motorem se da zažit "sportovnějši" jizda a znovu opakuju s autem ktere je o cca 100kg lehči a je menši navic diky malemu a lehkemu motoru bude menši nedotačivost předpokladam že bude "sportovni" vyžiti lepši než u většiho a těžšiho auta ikdyž vykonnějšiho. A napsat že 1.2 TSI se hodi akorat tak do města to už je uplně mimo. Takže si to ještě jednou přepočitej a vyjde ti že dynamika neni uplně mimo. ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Atlis

    Atlis 07.06.11  09:54

    « Re: Re: Re: Re: Sportova jazda

    miromen - nedajme sa oblbnut VW. 1233kg vazi 3dv Golf bez vodica a nadrzou naplnenou na 90%. Focus Sedan 1.6 Ecoboost vazi 1340 so 75kg vodicom a nadrzou naplnenou na 90%. HB je o 7kg lahsi. Takze 1233+75=1308kg vs 1333kg. To s tym vodicom som si vsimol v tabulkach az teraz, co znamena, ze aj Scirocco aj Jetta by mali mat udaje vyssie o 75kg. Taka Jetta je tym padom s mensim motorom o 37kg tahsia ako moj Focus. Nehovoriac o 1.4TSI 118kW/160k, ktora vazi 1486kg - fakt jeden z najlahsich sedanov v triede :P

    Ale spat k Golfu - neviem kolko vazi 5dv HB, ale predpokladam, ze rozdiel bude nejakych 10-15kg? Celkovo je teda rozdiel medzi tymi autami okolo 10-15kg, ale vo vykone 45k a 95Nm (175Nm Golf. 250, resp. 270Nm s overboost Focus). Dynamika je teda uplne niekde inde a ako som povedal, 150k je na tak velke a tazke auto tak akurat. Co neznamena, ze ta 1.2TSI nejazdi. To nie, ale hodi sa akurat tak do mesta.
  • « 00 Reagovat !

    foto Kuban

    Kuban 07.06.11  08:19

    « Re: Re: Re: Sportova jazda

    Bez urážky, lidi co nechápu, že sportovní jízda se dá praktikovat i s favoritem, jsou nebezpeční pro veřejnost, nemluvě o komentáři, že co je pod 200kobyl je o ničem. Sportovní jízda není o výkonu a maximální rychlosti, to si jen troubové myslejí. Aneb většina českého národa, aneb jízdní vlastnosti soudím dle maximálky a značky...
  • « 00 Reagovat !

    foto miromen

    miromen 06.06.11  16:15

    « Re: Re: Re: Sportova jazda

    Tak to potom jo s tou rychlosti. Jinak v nižši středni co je pod 200 koni je o ničem. ;-)
    No ale napsat že 1.2 TSI je slaboučka je dost přehnane. Jak už jsem psal měl jsem Fouse I 1.8i 85kw a už byh ho nechtěl ten šici stroj je prostě hodně povedeny motor a jedine co mi u něho chybi je gradace vykonu což je ale problem u všech turbomotoru. Ještě k te sportovnosti věř mi že v Golfu ktery važi 1233kg ktery ma navic na předku 1.2 TSI s vahou pouhych 89kg dokaže předvest hodně slušnou jizdu na klikatych silničkach a myslim si že s nim bude větši zabava než např. v tvem Fousu ktery je větši a těžši.Parkrat jsem si to zkusil a byl jsem opravdu hodně překvapen co se da s timto šicim strojem zažit.
  • « 00 Reagovat !

    foto Atlis

    Atlis 06.06.11  15:47

    « Re: Re: Sportova jazda

    Sukromne jazdim 1.6 Ecoboost 150k (1340kg pohotovostna) a je to tak akurat, jazdil som 1.4TSI 122k v Sciroccu (1319kg) a zdal sa mi ten motor slaby. Chcete ma presvedcit, ze ta 1.2TSI so 105 kobylami je "sportova" Jette (1302kg)? Yeah, right...

    miromen - praveze na tu rychlost som narazal. ja osobne si najviac srandy uzijem niekde pri 60-100kmh v kopcoch...
  • « 00 Reagovat !

    foto certina

    certina 06.06.11  11:06

    « Re: Sportova jazda

    Ach jo, další co v tom nejel a dedukuje jak je ten motor slabý, jak se hodí jen do fabie a ve větším autě je nepoužitelný...
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 06.06.11  10:01

    « Re: Re: Sportova jazda

    Asi tak. Ja som cez víkend išiel cez horský prechod Biela hora a hoci som na danom úseku málokedy išiel viac ako na trojku, športovo (v rámci kategórie civilného auta samozrejme) som sa vyjašil slušne. Ísť rovno a rýchlo po diaľnici nemá so športovosťou moc spoločné (hoci niektorí jazdci služobných Octavií si to myslia). ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto miromen

    miromen 06.06.11  09:06

    « Re: Sportova jazda

    Sportovni jizda se posuzuje podle rychlosti ? :-O No a že by 1.2 TSI byl slaboučky motor pro nižši středni bych neřek zvlašť když Golf/Jetta patři k těm nejlehčim autum ve třidě.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…